| kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Lokomotive 30.08.2005 12:39 |
Bijusais bankrots..tagad izskatas loti labi..)) |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: Lokomotive 30.08.2005 12:47 |
Domaju..ka velak nokritis lidz 0.40..
0.45-0.50 parak dargi |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: Lokomotive 30.08.2005 12:51 |
HIP seit ir monopolists...
DT pilnigi kontrole so uznemumu |
Yzerman
Pievienots: 06.01.2005 Ziņojumi: 2191 | Re: Lokomotive 30.08.2005 12:53 |
te apgroziibaa baigi maz fiskas, tikai 1.3 limons |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: Lokomotive 30.08.2005 12:54 |
Stradnieki kadreiz rakstija vestules LPA..lai valsts atpirka vinu akcijas par 1 Ls..)))))
Tagad vinam labak rakstit DT.. |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: Lokomotive 30.08.2005 12:56 |
Ta ka RAR..un vairak neka Tosmare.. |
HIM Pievienots: 15.02.2005 Ziņojumi: 550 | Re: Lokomotive 30.08.2005 13:48 |
Иногда рынок бывает настолько слеп, что долго не замечает очевидно недооцененные предприятия -- год назад так было со СМА, теперь -- с ЛОК. Через год будет стоить минимум вдвое дороже. Зы. А кто-то в ханзе еще на днях выбрасывал пакеты по 40 копеек... Зы.Зы. Буквально по Линчу: в США лучшие умы заняты поиском недооцененных акций, в Европе - изучением Гете и Шиллера Зы.Зы.Зы. 45 копеек за фишку с ЕПС 14 (прогноз-2005) -- очевидно дешево. |
swordfish Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 6390 | Re: Lokomotive 30.08.2005 13:51 |
Афтар жжот! |
HIM Pievienots: 15.02.2005 Ziņojumi: 550 | Re: Lokomotive 30.08.2005 13:57 |
|
Yzerman
Pievienots: 06.01.2005 Ziņojumi: 2191 | Re: Lokomotive 30.08.2005 14:14 |
jaa, labs bids un close beigas
es ar paspeeju (ceru, ka pozitiivaa noziimee) iegraabt pa 0.45 |
Day Trader
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 7722 | Re: Lokomotive 30.08.2005 14:27 |
Uz ko jus te tik baigi noreagejat, kungi...??? |
Yzerman
Pievienots: 06.01.2005 Ziņojumi: 2191 | Re: Lokomotive 30.08.2005 14:30 |
nu Q2, es patieshaam shoreiz neemu, aiz - skatoties ko "bars" dara
tad jau redzees kaa shii uzvediisies tuvaakajaas dienaas. atceros, te nesen kaa pa 0.55 paaris shtukas arii neema no aska |
Day Trader
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 7722 | Re: Lokomotive 30.08.2005 14:31 |
S`i zin`a bija jau sen zinama, 20.07.05 Pec tam hanza vin`u pamatigi mochija pa 0.40 katru dienu... |
Yzerman
Pievienots: 06.01.2005 Ziņojumi: 2191 | Re: Lokomotive 30.08.2005 14:49 |
DT, ..nu man skiet, ka tur nebija pelnas raadiitaaji...un tie nav slikti kaa izraadaas
pusgada P/E = 6.42 / 2 = ap 3.21 gadaa
redz, DT, te tikai 1.3 limons briivaa apgroziibaa, pie shaadas cenas nav daudz, uzpumpeet sho fishku var aatri |
termoss Pievienots: 26.08.2004 Ziņojumi: 1706 | Re: Lokomotive 30.08.2005 14:49 |
pirmā ziņa 27/07
During the first half year of 2005 JSC “Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīca” had a turnover of 8 851,8 thousand LVL, and it is 72 % more than during the respective period in 2004.
un tagad pēkšņi Net sales 10 142 685??
saprotu ka peļņa var koriģēties - inventarizācijas u.tml, bet apgrozījums?? |
Day Trader
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 7722 | Re: Lokomotive 30.08.2005 15:48 |
Kimm: par tiem stradniekiem, idiotiem, par kuriem tu rakstiji, man stastiija radi, kuri agraak straadajaa Loko.. Vin`iem nav pat elementaras sapras`anas par fondu tirgu... Man ir arii avize no D-pils, kur tiem atbild Loko direktors, ka ta ir vin`u personiska lieta, un visas lietas vin`iem janokarto bankaa, ka parasti, nevis, kads no vin`iem pirks...
Pie tam es atceros, kad notika publiskais piedavajums, darbinieki un pensionari nebija pat izpirkus`i visas akcijas, 28 par vienu p. sertifikatu, un tad peec tam viss bija piedavats jau atklatajaa izsole, kur par vienu sertu gribetaji dabuja 112 akcijas, un serta cena taja laika bija ap 2 LVL... |
Yzerman
Pievienots: 06.01.2005 Ziņojumi: 2191 | Re: Lokomotive 30.08.2005 16:15 |
kaadas prognozes par sho briinumu ? var uzkaapt liidz 0.60 ?
p.s. domaaju, ka riit jau nems pa 0.50 |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: Lokomotive 30.08.2005 16:28 |
Domāju 0,50 maximums, jo aplūkojot bilanci, tas ir daudz par daudz. Iedziļinoties ziņojumos, austrumu tirgus virziens samazinājies (procentuāli), neticu, ka kāds rietumos nopietni vēlas izvietot savus pasūtijumus Daugavpilī. Domāju, ka kaut kas nav patiesi (uzpūsts). |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: Lokomotive 30.08.2005 16:31 |
Kas tā par pozīciju Aktīvā KRĀJUMI uz 5 limoniem remontējot vilcienus. |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: Lokomotive 06.10.2005 12:03 |
NRD atkal pumpe... |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: Lokomotive 06.10.2005 12:05 |
BLUE CHIPS "ne po zubam"..
NRD ir free list lideris))) |
Day Trader
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 7722 | Re: Lokomotive 06.10.2005 12:11 |
Tur brokeri arii kljuudas, tikko ka sajauca bidu ar asku... |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: Lokomotive 06.10.2005 13:32 |
Ne...tas ir loti merktiecigi.. |
HIM Pievienots: 15.02.2005 Ziņojumi: 550 | Re: Lokomotive 06.10.2005 14:10 |
Блин. В этом безликвидном списке лучше свои прогнозы не озвучивать. Раньше рынок был потормознутей - поэтому думал, что еще месяц смогу спокойно аккумулировать по 50-53 сантима. Хренушки. |
VeershLaacs
Pievienots: 05.12.2005 Ziņojumi: 467 | Re: Lokomotive 27.12.2005 09:53 |
"Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca" ražošanā investēs 653 tūkstošus eiro RĪGA, DEC 25, BNS - Latvijas vagonu remonta uzņēmums "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca" (DLRR) par 652,8 tūkstošiem eiro (458,8 tūkstošiem latu) iegādāsies metāla apstrādes ciparu programmas vadības līniju, aģentūrai BNS apstiprināja DLRR tehniskā direktora vietnieks Vladimits Žarkovs. Metāla apstrādes vadības līnija uzņēmumam nepieciešama, lai labāk varētu organizēt rūpnīcas darbu un celtu darbības kvalitāti, norādīja Žarkovs. Tehniskā direktora vietnieks gan vēl nevarēja norādīt, cik ilgā laika posmā līnija tiks uzstādīta un sāks darbību. "Ir tikai zināms, ka tam jānotiek nākamā gada laikā," sacīja Žarkovs, piebilstot, ka līnijas iegādei nepieciešamo finansējumu uzņēmums aizņemsies no bankas. Viņš piebilda, ka par metāla apstrādes vadības līniju bija izsludināts konkurss, kurā starp četriem pretendentiem ar zemāko piedāvāto līgumcenu uzvarēja metālapstrādes un metināšanas iekārtu piegādātājs "Rolands Moisejs". Pērn "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca" strādāja ar 1,033 miljonu latu zaudējumiem, bet kompānijas neto apgrozījums bija 10,839 miljoni latu, kas ir par 4,8% mazāk nekā gadu iepriekš. Rūpnīcas pamatkapitāls ir 8,294 miljoni latu, kurus veido tāds pats skaits akciju. Kompānijas lielākie īpašnieki ir a/s "Remlok", kam pieder 49%, kā arī Krievijas transporta kompānijas "Severstaļtrans" uzņēmumu grupā ietilpstošais Igaunijas uzņēmums "Spacecom", kuram pieder 25,27%. "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcas" akcijas kotē Rīgas Fondu biržas brīvajā sarakstā. Uzņēmums "Rolands Moisejs" dibināts 1994.gadā. Kompānija ir dažādu metālapstrādes un metināšanas iekārtu piegādātājs Baltijas valstu un Krievijas tirgū, liecina uzņēmuma mājaslapas sniegtā informācija. |
|