| lucky Pievienots: 30.03.2009 Ziņojumi: 2 | Daytrading 30.03.2009 15:16 |
Sveiki! Esmu iesācējs Forex lauciņā, taču šo to jau zinu un mani konkrēti ir ieinteresējis daytradings. Cik es saprotu, tad lai veiksmīgi darboties ar šo treidings veidu ideālā gadījumā būtu jābūt kontam kādā lielajā brokeru kompānijā, lai būtu minimālas komisijas maksas un arī spredam jābūt pēc iespējas mazākam. Sekojoši es gribēju uzzināt, vai Latvijā kāds ar to nodarbojas un kādas brokeru kompānijas Jūs ieteiktu, kur atvērt kontu. Jā un vēl jautājums, ja konts ir kādā nelielā brokeru kompānijā, kā tiek ieturēta komisijas maksa? vai tie ir kaut kādi procenti, vai arī noteikta summa par katru atvērto pozīciju, jeb kaut kā vēl citādi? Paldies! |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: Daytrading 30.03.2009 17:11 |
Cik es saprotu, tad lai veiksmīgi darboties ar šo treidings veidu ideālā gadījumā būtu jābūt kontam kādā lielajā brokeru kompānijā,
Jaukais cilvāk, es ar treidingu nodarbojos 9 gadi. Ar dienas tirdzniecību foreksā sāku nodarboties apmēram pusgadu atpakaļ. Es arī Tāpat kā Tu, jau nedaudz šo to saprotu no šī tirdzniecības veida. Protams, komisijai jābūt mazia, bet ja Tu vienā darijumā zaudē (uzsveru - zaudē, līdz vārdam nopelni, nedaudz jāpagaida) 100 $, tad vai Tu komisiju maksā 2$ vai 3 $, un tā vairākas reizes, tev miegu naktīs mierīgāku nedarīs, jo aizmigt būs pagrūti, vienalga, vai konts lielā vai mazā kantorī.
Vēlu Tev veiksmi, domāju, konkrētāk par tehniskām lietām, kur labāk atvērties Tev spečuki ieteiks. |
Mario Pievienots: 13.10.2004 Ziņojumi: 3487 | Re: Daytrading 30.03.2009 17:50 |
lucky, ieteiktu Tev apjautāties Foreksa sadaļā
http://www.wallstreet.lv/index.php?id=6493&thm=424
Lai labi pelnītu ar daytradingu, jābūt ļoti lielai pieredzei un labai psiholoģiskai sagatavotībai.
Dažu pipsu ķeršana ir visai dārga nodarbe.
Jo ilgāks termiņš, jo lielāku naudu iespējams nopelnīt.
Paskaties kaut vai uz EUR/USD vai EUT/JPY tendu, dienas svecēm.
Salīdzini, cik vidēji gara ir 1 dienas svece un kādu ceļu ir nostaigājis EUR/USD kurss kopš 2008.g. jūnija.No 1.6 līdz 1.22 (1.25 rupji ņemot.). Par pārējo spried pats.
Veiksmi |
Seller of Smiles
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: Daytrading 30.03.2009 17:52 |
Sveiki! Esmu iesācējs autobraucējs, šofera stāžs 0 gadi, taču šo to jau zinu un mani konkrēti ir ieinteresējis Formula 1. Cik es saprotu, tad lai veiksmīgi darboties ar šo sacīkšu veidu ideālā gadījumā būtu jābūt automašīnais kādā lielajā kompānijā,teiksim Ferrari, jo mani neinteresē kā, bet gan ar ko. Sekojoši es gribēju uzzināt, vai Latvijā kāds ar to nodarbojas un kādas kompānijas Jūs ieteiktu, kur un kurā trasē man sākt braukt. Paldies! |
swordfish Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 6390 | Re: Daytrading 30.03.2009 18:04 |
|
sds Pievienots: 23.01.2007 Ziņojumi: 918 | Re: Daytrading 30.03.2009 18:29 |
Ja cilvēkam ir pietiekama psiholoģiskā noturība 2-3 gadus liet nost depozītus, tad ar daytradingu var sākt nodarboties uzreiz.Bet lētāk un arī peļņu nesošāk, ja to tā var nosaukt, ir sākt darboties 4h un 1d grafikos un tikai pēc tam pāriet uz mazākiem grafikiem, t.i. 1h, 30min un 15min.
Sākot ar daytradingu galvenā problēma ir nervu savākšana un mācību procesam paliek maz laika. |
lucky Pievienots: 30.03.2009 Ziņojumi: 2 | Re: Daytrading 30.03.2009 20:59 |
Paldies par komentāriem! Lieta tāda, ka esmu jau demo kontā padarbojies, tādēļ nelec iekšā kā saka uz dullo. Vienkārši ir skaidrs, ka īslaicīgas svārstības parasti ir nelielas, taču ja nogaida pareizo brīdi un ir ātra reakcija, tad var kaut vai ik pa pāris dolāriem uz to nopelnīt. Piekrītu, ka nervi dara savu un ir grūti aizvērt pozīciju, kad trents aiznes mīnusā. Bet nu demo kontā, kad nav reālas naudas, tad darbojas apsvērums "ai, nu pagaidīšu, gan jau ies atpakaļ" un tā var ilgi gaidīt un nesagaidīt Gribu kā saka nolaist vienreiz reālu naudu trubā, lai ir miers kādu laiku. Labāk pamēģināt, nekā sēdēt un domāt. Bet es tā īsti arī nesapratu kā ir ar valūtu tirdzniecību, vai tur ir kaut kādas komisijas, jeb brokeris pelna tikai uz spredu un ārpus tā viss paliek man pašam? |
Mario Pievienots: 13.10.2004 Ziņojumi: 3487 | Re: Daytrading 30.03.2009 21:23 |
lucky,
"Gribu kā saka nolaist vienreiz reālu naudu trubā, lai ir miers kādu laiku. Labāk pamēģināt, nekā sēdēt un domāt".
Iedomājies, ka jau esi nolaidis naudu trubā...ko tālāk?
Laidīsi atkal trubā, lai atspēlētos...
Visīstākais gamblings
Palasi grāmatas un sāc ar ilgtermiņu.
Ja gribi sev nervus pakutināt, asas izjūtas izbaudīt....bliez vaļā un kāda starpība, cik liela komisija? Ja nolēmi laist naudu trubā, tad laid ar iespējami lielāku komisiju. Var būt ar laiku paliks žēl komisijas naudas.
Alternatīva nervu kutināšanai: Aizbrauc uz Siguldu un nolec no vagoniņa ar gumiju. |
sirmais
Pievienots: 29.08.2007 Ziņojumi: 73 | Re: Daytrading 30.03.2009 22:57 |
Piekrītu Hermanim, SDS un arī SoS salīdzinājums ar F1 ir ļoti trāpīgs.
Piekrītu arī teiktajam, ka tas ir gemblings jaunā puiša izpildījumā. Tik vienam nepiekrītu, ka ar to nav iespējams pelnīt.
Pats es tieši sāku tādā veidā un pirmos 2 depo arī nolēju, lai gan demo kontā viss bija rožaini un peļņa auga pasakaini. Tiklīdz sāc strādāt ar īstu naudu, psiholoģiski tas ir pavisam savādāk...
Dīvaini, bet laika gaitā atklāju, ka man tieši psiholoģiski grūtu ir ilgstoši turēt pozīciju. Tamdēļ mēģinu skalpot S/R zonās Londonas un Ņujorkas sesiju laikā, riskējot ar ne vairāk kā 5-7 pipšiem (TP 20-25p vai vairāk, ja strauja kustība un paspēju noreaģēt). Tiklīdz kā ir 2 pipši plusā, SL tiek likts pa nullēm. Protams, bieži tiek uzreiz arī izsists, bet labāk izvēlos mēģināt vēlreiz nekā lieki riskēt, jo šajos līmeņos tiek gaidīta spēcīga pretkustība, nevis cenas mīcīšanās uz vietas.
S/R līmeņus zīmēju sākot ar 1D beidzot 15M grafikiem. Lielāku vērību pievēršu horizontālajām trenda līnijām. Treidots tiek 5 sekunžu grafikos. Strādāju tikai ar diviem pāriem, kuriem vismazākais spreds (parasti EURUSD 0.9p un retāk USDJPY 1.2p). Piemēram, šodien uz EURUSD nopelnīju 12% no depo, bet tik pat labi rīt 6% varu noliet..
Un depo arī ir neliels, jo atzīstu, ka risks ir ļoti augsts un vēl īsti nepārvaldu šo treidošanas stilu. Ar normālu depo tā droši vien netirgotu.
Grāmatas gan vajag lasīt, bet ja grib šajā jomā ietaupīt, uzskatu ka ForexFactory.com ir nopietns resurss, tik jāprot atlasīt graudi no pelavām.
Atkāpei - kurš pirms nedēļas varēja prognozēt, ka Braun GP izcīnīs dubultuzvaru savā pirmajā posmā? |
maxxtro
Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7159 | Re: Daytrading 30.03.2009 23:21 |
Kaut arii skatoties uz Brawn lieliskajiem pirmschempionata testu rezultatiem prieksh manis vinju dubultuzvara nebija liels brinums.
Var protams teikt, ka palidzeeja shi stulba Vettela un Kubicas avarija, nu bet tas jau ir vinju pashu problema |
nezinu Pievienots: 01.03.2006 Ziņojumi: 397 | Re: Daytrading 01.04.2009 23:36 |
atceros, ka man kaadu laiku atpakalj dazi parmeta demagogiju attieciba uz jaunino jautajumiem, bet tagad skatos, ka seit veterani ar to vien nodarbojas. |
Tedis
Pievienots: 12.07.2008 Ziņojumi: 1483 | Re: Daytrading 02.04.2009 03:43 |
Pats kā jauniņais varu ieteikt tikai vienu - sākt ar iespējami mazāko depozītu treidera kontā un papildināt to reizi mēnesī par konstantu summu. Ja vēlmi atspēlēties nebremzē noliets depozīts, tad labāk netirgoties, bet spēlēt datorspēles. Lai nosegtu komisijas, spredus un zaudējumus no citiem darījumiem jāver vaļā tikai 200% droši darījumi. Man joprojām ir grūti sēdēt uz rokām gaidot setapu - atgādina makšķerēšanu kad zivis ik pa brīdim izlec virs ūdens, bet āķis visu laiku ķeras ūdenszālēs un siekstās. Demo kontā uzpumpēts miljons neatsvērs īstajā kontā nolietu tūkstoti - psiholoģiskais fons atšķiras par 180 grādiem. Manuprāt mācīties var tikai no savām kļūdām un nav nozīmes darījumu summām un skaitam, bet tikai un vienīgi pieredzei. Ir interesanti lasīt teoriju un svešu pieredzi, bet tām nav reāla svara neizmēģinot to visu uz savas ādas.
Joprojām neticu, ka ar dientirgošanu var nopelnīt ilgtermiņā, bet iespējams ir viss. Veiksmi! |
nezinu Pievienots: 01.03.2006 Ziņojumi: 397 | Re: Daytrading 02.04.2009 13:01 |
Tedi, tīri teorētiski iedomājies piemēru, kad cena pirms gada bija 1.5000 un Tu atveries uz augšu un tagad paejot gadam tā ir 1.5002. Vai mēs esam ko nopelnījuši? Peļņa jau rodas ne jau no tā, ka mēs sēžam ilgtermiņā vai īstermiņā, bet gan no tā, ka kurss svārstās. Ja tas nesvārstītos, tad mēs mierīgi varētu meklēt sev citus hobijus. Kurš tīri teorētiski var nopelnīt visvairāk? Tas, kurš spējis visoptimālāk izmantot katru iespējamo kursa kustību. Un kas tas ir? Tieši tā - īstermiņa treideris. Tikai te ir arī daži bet: 1) Jāņem vērā spredi un komisijas, jo tās var būtiski samazināt peļņu. 2) Jāņem vērā tas, ka īstermiņā bieži vien svārstības ir haotiskākas - tajās ir mazāk likumsakarību, līdz ar to nav iespējams izmantot varbūtības, lai censtos uz to rēķina pelnīt. |
Tedis
Pievienots: 12.07.2008 Ziņojumi: 1483 | Re: Daytrading 02.04.2009 17:51 |
nezinu, ja cilvēks nevar nopelnīt vidējā termiņā ar 3 mēnešu horizontu un augstām komisijām, tad es neticu, ka ir jēga līst dientirgošanā, jo skrienot pakaļ katrai svecei ar maksimālu kredītplecu lielāki būs tikai kopējie zaudējumi. |
nezinu Pievienots: 01.03.2006 Ziņojumi: 397 | Re: Daytrading 02.04.2009 18:44 |
Vai Tu velies teikt, ka mums obligati vispirms japierada, ka varam pelnit izmantojot augstas komisijas? Es labak tomer parasti izvelos brokerus, pie kuriem man nav japierada, ka ar augstam komisijam var pelnit ... jo augstakas komisijas, jo vairak Tu samazini varbutibu, ka nopelnisi ... tad kamdelj tas vajadzigs? Vai lai vienkarsi kadam kaut ko pieraditu ... kam? |
sirmais
Pievienots: 29.08.2007 Ziņojumi: 73 | Re: Daytrading 02.04.2009 19:10 |
pag, pag - kāds sakars dientirgošanai ar skriešanu pakaļ katrai svecei ar maksimālu kredītplecu? Tad te jau vispirms jāvienojas par definīciju. Piemēram, es ar dientirgošanu saprotu to, ka darījums tiek atvērts un aizvērts 24h vai īsākā laikā. Man gan tas parasti ir laiks līdz 1h. Un svarīgas te ir nevis sveces, bet gan atbalsta un pretestības līmeņi. Sveces bieži vien jau ir vēsture, jo aizejošā vilcienā vairs neielēksi. Protams, mēģināt apstādināt ātrvilcienu nav prāta darbs. Bet šīs lietas var +/- izsecināt, ja vien neparādās svarīgi paziņojumi vai nenotiek būtiski notikumi tajā brīdī. Visu pārējo jau Nezinu pateica. ;) |
Tedis
Pievienots: 12.07.2008 Ziņojumi: 1483 | Re: Daytrading 02.04.2009 22:45 |
nezinu, nevienam brokerim nekas nav jāpierāda, varbūt tikai sev. Kāda dientirgojot ir proporcija starp peļņu un komisijām, sprediem, u.t.t.? Man nezkāpēc ir aizdomas, ka dientirgonis vairāk nopelna brokerim nekā sev, ja jau peļņa ir iespējama tikai pie ultrazemām komisijām.
sirmais, darījumu atvērt un aizvērt vienas sesijas laikā ir ok. Bet nezinu teica - "Kurš tīri teorētiski var nopelnīt visvairāk? Tas, kurš spējis visoptimālāk izmantot katru iespējamo kursa kustību." Šis teksts izskatās pēc nepārtrauktas skriešanas pakaļ aizbraucošam vilcienam.
Iespējams, ka dabā ir atrodami sniega cilvēki un iltermiņā pelnoši dientirgoņi. Pagaidām nav nācies sastapt nevienu no viņiem. |
dragonfly Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 2022 | Re: Daytrading 03.04.2009 01:19 |
Dientirgošanu parasti aizstāv zaļi iesācēji un tie, kas paši neko prātīgu finanšu tirgos nav nopelnījuši, tā saucamā hronisko lūzeru pelēkā masa. Šie "teorētiķi" dzīvo ilūzijās, ka visvairāk var nopelnīt īstermiņa spekulācijās. Šo mītu uztur un aktīvi propagandē visa veida brokeru kantori, sekmīgi skalodami smadzenes naivajiem treideriem, jo kantoriem ir vajadzīgs treideris - slaucama govs, kas nemitīgi ģenerē komisijas un kura galvā ir neatgriezeniski nostiprinājusies destruktīva ilūzija, ka, tvarstot pipšus, var tikt pie naudas. Diemžēl, nevar. Šai masveida propagandai netiek žēloti resursi, viena pēc otras nāk klajā dientirgošanai veltītas grāmatas, ir simtiem kursu un interneta publikāciju u.t.t. Un rezultāts neizpaliek, tiek radīta zombiju armija, kas nemitīgi spiež buy/sell un ENTER taustiņus. |
termoss Pievienots: 26.08.2004 Ziņojumi: 1706 | Re: Daytrading 03.04.2009 07:59 |
par dientirgošanu
lido divi putni viens liels erglis ar lēniem spārnu vēzieniem tam līdzi cenšas tikt mazs putniņš atri vicinot sparnus un smalkā balstiņā aizelsies visu laiku jautā: uz kurieni mēs lidojm uz kurieni mēs lidojam???
pāc krieta laika lielais biedzot paskatās un zemā lēna balsi saka: kas to lai zin! (kriev. versijā xy.. ego znajet!) |
nezinu Pievienots: 01.03.2006 Ziņojumi: 397 | Re: Daytrading 03.04.2009 09:44 |
Manaa izpratnee daytreidings nozimee, ka poziciju censas aizvert tas pasas dienas ietvaros, bet nekur nav teikts, ka taa butu pipsu kerstisana. Jus katrs biezi vien saprotat ar to kaut ko pavisam citu, bet argumentacija Jums biezi vien vispar smagi pieklibo. Varu tikai apsveikt dragonfly, kurs loti argumenteti ir izteicies, kadelj daytreidings ir tik slikts, jo redziet "Dientirgošanu parasti aizstāv zaļi iesācēji un tie, kas paši neko prātīgu finanšu tirgos nav nopelnījuši, tā saucamā hronisko lūzeru pelēkā masa." Paldies, tagad zinasu, kadelj daytreidings ir tik slikts .... fui, visiem daytreideriem |
swordfish Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 6390 | Re: Daytrading 03.04.2009 11:15 |
Kāda jēga strīdēties, tas vai deitreidings ir veiksmīgs vai nē, taču ir pierādāms praksē. Izlikt pēdējo 3-5 gadu ikmēneša procentuālo pieaugumu un viss paliks skaidrs bez diskusijām. Ja tā vietā noris diskusijas par Mistisko Veiksmīgo Deitreideri, tad arī viss ir skaidrs... |
dragonfly Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 2022 | Re: Daytrading 03.04.2009 12:30 |
nezinu, Paliec dzīvot savā ilūzijās. Man vakar paziņa centās ieskaidrot, ka arī kazino, spēlējot ruleti, var vinnēt. Tas, ka brokeru industrija propagandē dientirgošanu, tam tu laikam piekritīsi. Kas attiecas uz maniem apgalvojumiem par "iesācējiem un lūzeriem", kas aizstāv dientirgošanu, tad šis vērojums ir balstīts manā reālajā dzīves pieredzē, nevis kaut kādos prātojumus. Un mana pieredze ir šāda: visi dientirgotāji, kurus esmu saticis kopš 1995. gada izrādījās lūzeri, daži vēl tagad lej jau kuro kontu, citi, patrenējušies dt stilā un uzkrājuši zilumus, pārgāja uz garākiem termiņiem un kļuva par sekmīgiem spekulantiem. Arī patreiz, kā es te sēžu un klabinu šīs rindas, nevaru nosaukt nevienu dientirgotāju, kas kaut ko pelnītu. Nevienu. Zero. Domāju, ka arī tu lej kontu, piedod par atklātību. Bet tādus, kā tu, esmu saticis tik daudz, ka atļāvos izteikt aizdomas, kas gandrīz robežojas ar pārliecību. Piedod par atklātību. Iesaku ar dt stratēģijām nenodarboties ilgāk par 2-3 gadiem, pēc tam prātiņam "jāatgriežas mājās" un jāsāk reāli pelnīt ar vidēja termiņa un ilgtermiņa stratēģijām, nu vismaz ar swing trading. Bet dt, tā ir lūzeru spēle. |
nezinu Pievienots: 01.03.2006 Ziņojumi: 397 | Re: Daytrading 03.04.2009 13:31 |
DF .... uzjautrināji, paldies Es nekad neesmu apgalvojis, ka pipsosana vai dientirgosana ir labaka vai sliktaka. Palasi uzmanigak manu sakotnejo komentaru. Es vienkarsi spriedu par to, kurs teoretiski var vairak nopelnit. Un tiri teoretiski vairak var nopelnit tas, kurss visveiksmigak izmanto katru cenas kustibu. Bet turpat es arii uzsveru momentus, kuri var specigi traucet izmantot katru iespejamo cenas kustibu. Bet DF tacu to nelasa, vai ne? Vins uzreiz mani ieliek kategorijaa pipsotaajs un luuzeris un lieta darita. Miili tencinu |
dragonfly Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 2022 | Re: Daytrading 03.04.2009 13:57 |
nezinu - Un tiri teoretiski vairak var nopelnit tas, kurss visveiksmigak izmanto katru cenas kustibu.
Teorētiski var spriedelēt par visu ko. Teorētiski tam, kurš visprecīzāk un visātrāk šauj, būtu jāuzvar karā, bet tikai teorētiski. Treidings ir taktikas un stratēģijas māksla, nevis tikai sacensības ātršaušanā. Ātros šāvējus reālā (nevis teorētiskā) finanšu karā pašus ātri atšauj. Pat tādus, kā Long Term Capital Management, kur darbojās pāris Nobela prēmiju laureāti. |
nezinu Pievienots: 01.03.2006 Ziņojumi: 397 | Re: Daytrading 03.04.2009 14:10 |
un kas varetu man liegt spriest par dazadiem aspektiem .. jeb teiksim tam pasam lucky vai citiem?
Pie tam DF Tavi apgalvojumi, ka neesmu redzejis, nepazistu ... nu sorry. Cik daudz personiski Tu pazisti cilvekus, kuri spej teiksim aizturet elpu uz 7-8 minutem? Nevienu. Bet vai tas uzreiz nozime, ka neviens to nevar?
Es pats arii nepelnu ar pipsosanu vai loti isterminja svarstibam, bet tas nenozime, ka es uzreiz teiksu - tas nav iespejams. Varbut es vienkarsi neprotu. |
|