| maxxtro
Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7159 | Re: LME1R - Liepājas Metalurgs 26.03.2013 22:37 |
Ja pashi nevar pratigi saimniekot, bet tikai izsaimniekot, lai patdod uznemumu kadam strategiskajam investoram. Nezinu, kaada varetu buut cena, bet shobriid peec bilances vertiibas tur ir 75 mln. latu.
Visi zin, kads bija bardaks tajaa pashaa VNaftaa un LKugnieciibaa. Bet tagad arii tur situacija saka uzlaboties... |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: LME1R - Liepājas Metalurgs 26.03.2013 23:04 |
Nezinu vai LV tas ir iespējams, bet es balsotu par 'packaged bankrotu', līdzīgi kā GE gadījumā utml. Pagaidām varu spriest par situāciju vien no krikumiem publiskajā telpā, bet šis nu izskatās pēc nepareizas biznesa risku vadības gadījuma (arī OIK ir biznesa risks) un vienīgais nosacījums ar kuru valsts varētu glābt uzņēmumu ir pilnīgs esošo akcionāru wipeout. Otra alternatīva - pārdoties kādam investoram vai pat veikt papildus akciju emisiju biržā asap.
Diskleimers: man LME akciju nav, lai gan uzņēmums bija watchlist ar optimistitku skatu uz nākotni. Nu vairs ne.
No ekonomiskā viedokļa protams nebūtu labi LV zaudēt šādu uzņēmumu.
P.S. Tas ka Pilsonis Zaharjins nespēj savu sakāmo ministriem teikt valsts valodā man kā Latvietim piemet vēl papildus uguni eļļā. |
erx
Pievienots: 14.12.2009 Ziņojumi: 865 | Re: LME1R - Liepājas Metalurgs 27.03.2013 07:50 |
Emisija nepalīdzēs, tā būtu vajadzīga, ja kāds jau būtu aci uzlicis, tad to varētu darīt, un ja tam jau būtu teju kontrolpakete. šobrīd tā nav, vēl variants ja veic emisiju un piedāvā tautai iegādāties stokus, bet tad ir jāveic reklāmas kampaņa gluži tāda paša kā par € ieviešanu .IMHO stratēģiskais investors, bet tas būs no austrumpuses(tuvākās), cara laikos LV tika izmantota kā vieta kur ražot eksporta preci rietumeiropai, ja ieinteresēs piemēram kādu no Krievijas, tad vēl varētu glābt, bet tā, kitajozas visu izvedīs, un pārējo pārkausēs.....diemžēl.P.S. Ko visi par valodu peras, rekur Vasja no RKB, tev latviski "Fabrikas meitenes dziesma" nodeklamēs, bet vai tas maina viņa būtību? Biznesā nav valodas ir fiška......fiškas nav i valoda, i izglītība nepalīdzēs...... |
vijs666 Pievienots: 12.09.2006 Ziņojumi: 2393 | Re: LME1R - Liepājas Metalurgs 27.03.2013 08:01 |
....kam tas tukšais(izzagtais) gliemežvāks ir vajadzīgs???? kam jāmirst, tām jānomirst. |
erx
Pievienots: 14.12.2009 Ziņojumi: 865 | Re: LME1R - Liepājas Metalurgs 27.03.2013 08:20 |
Piekrītu tev Vijs, bet žēl tos Liepājniekus kuri zavodā strādā. Ja jau valdība grib glābt zavodu, tad labāk tos 57M lai sadala uz tiem 2000 rabotjagām, a kāpostu piedzen no Zahas. )))) |
vijs666 Pievienots: 12.09.2006 Ziņojumi: 2393 | Re: LME1R - Liepājas Metalurgs 27.03.2013 08:26 |
...cilvēkus žēl,bet vai tikai Liepājā cilvēki paliek bez darba.....( pēc kāda laiciņ nāks VARONIS Kira un pa 1ls. nopirks, restartēs, gan cilvēkiem būs darbs) |
bigbrother Pievienots: 09.02.2005 Ziņojumi: 1494 | Re: LME1R - Liepājas Metalurgs 27.03.2013 08:26 |
erx, par valodu imho ir divas lietas - viens jautājums ir kā šis indivīds tika cauri naturalizācijas sietam ar diezgan skaidru atbildi. Otra lieta - ja LV pilsonis iet pie LV valdības diedelēt naudu, tad droši vien loģiski būtu to darīt latviešu valodā. Labi, ka seskiņš piemetās palīdzēt.
Savukārt par pašu palīdzēšanu/nepalīdzēšanu LME - nesaprotu kā bankas izsniedza tik lielus kredītus bez lielāko īpašnieku galvojumiem?! Tā vienkārši nemēdz būt. Ja valstij (mums visiem) jāapmaksā faktiski maksātnespējīgā LME rēķini, tad arī Zaharjinam/Segalam būtu jāpievienojas maksātnespējīgo personu pulciņam.
Pieļauju, ka risinājums varētu būt TAP - tiesiskās aizsardzības process. |
erx
Pievienots: 14.12.2009 Ziņojumi: 865 | Re: LME1R - Liepājas Metalurgs 27.03.2013 08:50 |
Lielobrāl:Es saprastu ja sākot ar 1988.gada 4.maiju, Augstākā Padome, un visi valsts struktūrās strādājošie pēkšņi kļūtu par paraugklerkiem un neņemtu nekādas papildus naudas savām personīgajām vajadzībām, tad es brīnītos kā tādam sietam izkļuva sveikā cauri Zahas diedēlēšana krieviski, bija pat labāks arguments nacionālistiem atteikt, jeb kā krievs pateiktu vipendrivatsa, nu manā skatījumā tas viss ir ilūzija, nevis biznesa risināšana. Kāpēc ne viens nepateica, ka rūpnīca ir nolaista nesaimniecisku rīcību dēļ, un valdība nedos naudu tukšai mucai. Tad to saprastu gan krievi, gan latvieši, un ebreji. Vienīgais ebrejs Lipmans runāja taisnību )))) |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: LME1R - Liepājas Metalurgs 27.03.2013 08:59 |
Par valodu tomēr palieku pie sava - varēja vismaz papūlēties kaut ar normālu tulku, citādi ir līdzīgi kā GE gadījumā => lido diedelēt naudu .... ar private jet. Atreferējumi presē par Zaharjina izteikumiem man nedaudz atgādina vienu manu darbinieku (ļoti izpildīgu starp citu), kurš regulāri mēdz izpildīties šādi => šeku reku ir problēma, man risinājuma nav - domā! ja neizdomāsi, padomāšu vai šeit vēl gribu strādāt. Pagaidām jau nekā konstruktīva no LM pusese nav bijis. Valstij jādod viss, pie tam akcionāriem nezaudējot neko. Kaut kā nelīmējas. Jebkurā gadījumā vienai no politikāņu pusēm nu būs iespēja uzbužināt savas spalvas uz vēlēšanām, jo redz kā mēs... redz kā tie tur... TAP - par to nebiju iedomājies. Nu tāds Ch 11 packaged bankrots jau pēc būtības tas arī būtu. |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: LME1R - Liepājas Metalurgs 27.03.2013 09:09 |
Nezinu vai ar to lepoties, bet Valdim līdzīgs viedoklis. http://financenet.tvnet.lv/viedokli/458616-premjers_liepajas_metalurga_multimiljonari_neglabj_uznemumu |
sds Pievienots: 23.01.2007 Ziņojumi: 918 | Re: LME1R - Liepājas Metalurgs 27.03.2013 09:12 |
Tā masētā kampaņa medijos vedina uz pārdomām, ka Zaharjins var sākt meklēt VW Golf II ar ko nākotnē pārvietoties no blokmājas dzīvoklīša uz darbu. Pirms pašvaldību vēlēšanām valdība diez vai parakstīsies uz 100% atbalstu. Lai gan VK, cik lasīju, nomaksās tos 4 miljonus itāļiem aprīlī. Man visvairāk nepatīk liepājnieku komentāri par to, ka LM noliktava uzņēmumā esot līdz augšai pilna ar armatūru. |
vijs666 Pievienots: 12.09.2006 Ziņojumi: 2393 | Re: LME1R - Liepājas Metalurgs 27.03.2013 09:19 |
viss jau ir loģiski, krāsnis tak apturēt nevar.....bet pārdot, tak nav kam.... |
sds Pievienots: 23.01.2007 Ziņojumi: 918 | Re: LME1R - Liepājas Metalurgs 27.03.2013 09:25 |
to erx Ar emisiju iespējama shēma, kad emitē akcijas, kas nonāk valstij. Pamatojums - esošie akcionāri nevēlas ar saviem līdzekļiem piedalīties uzņēmuma glābšanā.Pēc tam seko padziļināts audits, civilprasība pret Zaharjinu par zaudējumiem, atnāk stratēģiskais investors un uzņēmums sāk pelnīt. Hronoloģiski līdz pašvaldību vēlēšanām nekas pārdabisks nenotiks, pēc tam vasaras otrā pusē norisināsies galvenie notikumi un nākamgad būs skaidrība par ES virzību tuvākajiem 7 gadiem - Vācijā šoruden vēlēšanas, redzēs kā tur dažādu ekon. virzienu pārstāvji sabīdīsies. |
Kreicis Pievienots: 23.11.2005 Ziņojumi: 2943 | Re: LME1R - Liepājas Metalurgs 27.03.2013 09:34 |
Īstenībā Sesks baigais malacis! Šorīt noskatījos vakardienas panorāmas fragmentu:http://www.apollo.lv/zinas/sesks-biede-ar-lidzigu-krizi-ka-2008-gada/560153 kā iedzimtais liepājnieks varu teikt, ja LME1R nolīdzinās līdz ar zemi kā tas notika ar Liepājas Cukurfabriku - šim miestam ir kaput! Metalurgā strādā kādi pluss mīnuss 3K cilvēku, kopā ar apkārtējām struktūrām kādi 15K pierēķinam klāt ģimenes locekļus! Pēc 9 mēnešiem, kad beigsies bezdarbnieku pabalsti ekonomiskajā emigrācijā dosies +- 30K cilvēku (!!!). Sekojoši Liepājai un Liepājas rajonam ir pilnīga D****a!!! Īstenbībā tā ir baigā katastrofa... Patīk mums vai nepatīk Zaharina un Co dzīvesveids vai automašīnas kurās viņš brauc... Bet šis jautājums valdībai būs jārisina!!! Labāk to risināt ir tagad, nevis pēc tam, kad fabvrīķi aiztasīs ciet un būs jāmaksā bezdarbnieku pabalsti!!! Kaut kāds sviests un bezatbildība! |
maxxtro
Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7159 | Re: LME1R - Liepājas Metalurgs 27.03.2013 09:37 |
Eto tochno, Kreici |
sds Pievienots: 23.01.2007 Ziņojumi: 918 | Re: LME1R - Liepājas Metalurgs 27.03.2013 09:37 |
to vijs666 Loka krāsnis kakraz lika tāpēc, lai varētu pēc vajadzības apturēt un palaist ar minimāliem izdevumiem.Ar marteniem ir čābīgāk - pēc apturēšanas metāls sacietē un jaunai iedarbināšanai nepieciešama daļēja pārbūve. Starp citu, LME ir plāns kā saglabāt uzņēmumu Zaharjins grib lai: 1.Lūžņus laiž tikai caur LME - zemāka cena lielāks apjoms 2.LME nemaksā OIK 3.Atliek kredītmaksājumus Tātad vēlme ir primitīvi turpināt ražošanu ar zemāku pašizmaksu un attiecīgi dempingot ar cenu tirgū. |
sds Pievienots: 23.01.2007 Ziņojumi: 918 | Re: LME1R - Liepājas Metalurgs 27.03.2013 09:39 |
to Kreicis A kas tur ir ar tiem viesstrādniekiem, par ko tauta neta komentāros šūmējas? |
Kreicis Pievienots: 23.11.2005 Ziņojumi: 2943 | Re: LME1R - Liepājas Metalurgs 27.03.2013 09:40 |
Man sāk "rādīties", ka valdība savā eiroeiforijā šim jautājumam nepieiet pietiekami nopietni! Cermas, ka pagaidām tā ir PR cīņa un gan vieni, gan otri sēdīsies nopietni pie saruna galda! LME1R protams ir jāgriež adminstratīvās izmaksas ... bet nu valdība arī nevar teikt, tā nav mūsu darīšana! |
Fixi Pievienots: 13.06.2005 Ziņojumi: 832 | Re: LME1R - Liepājas Metalurgs 27.03.2013 09:40 |
Vakardienas TV pāraidē Seskis izmeta domu, ka par LM galveno akcionāru jākļūst Latvenergo.
Doma jau laba, bet Latvenergo (valsts akciju sabiedrība) savulaik jau apmaksāja LM pāreju uz elektrokrāsnīm. Priekš specpieslēguma iztērēja ~ 25 MLs (par 110kV kabeli no Grobiņas un apakšstacijas izbūvi LM teritorijā). Tā nauda jādabū atpakaļ , ar OIK komponenti (tieši TEC-2), ar tarifiem, ar apjomu. Nu tas viss draud nobrukt.
Vispār jau toreiz iespējams tas blēžu bars no LM rīkojās ne sevišķi korekti - kad saprata, ka savu līguma daļu nespēs laikā pildīt (uzstādīt speciālu 110/33 kV jaudas transformatoru). Darīja visu iespējamo (caur zemes īpašniekiem), lai nesaskaņotu augstsprieguma kabeļa izbūvi un Latvenergo nevarētu ieslēgt soda sankcijas.
Morāle: nevajag pieķēzīt aku, no kuras iespējams pašam nāksies dzert!
|
vijs666 Pievienots: 12.09.2006 Ziņojumi: 2393 | Re: LME1R - Liepājas Metalurgs 27.03.2013 09:41 |
a ko Zaharjins ir donors un nodevis asinis, ka viņam dos TIK milzīgu priekšroku citu uzņēmumu priekšā???? nu ,nezinu....diez vai |
Kreicis Pievienots: 23.11.2005 Ziņojumi: 2943 | Re: LME1R - Liepājas Metalurgs 27.03.2013 09:44 |
sds, kādi viesstrādnieki? Treknajos gados pie vecajām krāsnīm trūka darbienieku!!! Elles darbs tas esot bijis - nepārspīlējot, elles karstums pie krāsnīm, kur metāls nāca ārā! Un vietējiem nija izdevīgāk celt mājas pierīgas pļavās, nekā pie krāsnīm elles karstumā stāvēt, tad veda kaut kādus rumāņus un moldāvus i9ekšā! Par citiem viesstrādniekiem nēesmu dzirdējis! UN protams viņiem trūkst speciālisti ar metalurģisko izglītību - LV tādus neražo! Tur pat viņi maksāja stipendijas tiem, kas Krievijas augstskolās apguva metalurģijas - inženieru kvalifikācijas, bet tagad par to kādu laiku nav dzirdēts! |
Kreicis Pievienots: 23.11.2005 Ziņojumi: 2943 | Re: LME1R - Liepājas Metalurgs 27.03.2013 09:47 |
Fixi, tas Latvenergo varēs ieskrieties ar savu OIK, ja LME bankrotēs! Vienkārši nebūs, kas maksā to OIK! Un visus tos sīkos HESus un vēja ģenerātorus varēs lūžņos nodot un lūžņus eksportēt, jo LME tos vairs nepārstrādās un elektrība nevienam nebūs vajadzīga - nespēs samaksāt! Sēdēsim pie svecēm, jo naudas nebūs! |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: LME1R - Liepājas Metalurgs 27.03.2013 09:47 |
Piekrītu Kreicim, ka uzņēmums visticamāk ir jāglābj, tomēr vispirms būtu jācieš akcionāriem un bondholderiem (lasi: bankām). Pagaidām izskatās, ka tam Zaharjins nav gatvs. Tādā gadījumā ir tikai normāli, ka valdība ieņem zināmu pozu. Tīrs ekonomiskais aprēķins gan no vienas, gan otras puses. |
Kreicis Pievienots: 23.11.2005 Ziņojumi: 2943 | Re: LME1R - Liepājas Metalurgs 27.03.2013 09:50 |
vijs666, tu kādreiz ārpus Rīgas un rīgas pļavām tālāk esi aizbraucis? Kaut kāds priekšstats ir, kā dzīve laukos notiekās un kur cilvēki laukos strādā? P.S. es nesaku, ka Zaharins ir malacis un valdībai jādara viss ko viņš saka! Es tikai mēģinu pateikt to, ka valdība nedrīkst tik vieglprātīgi pieiet šim jautājumam, "tjipa" - "tā ir tikai akcionāru problēma"! |
sds Pievienots: 23.01.2007 Ziņojumi: 918 | Re: LME1R - Liepājas Metalurgs 27.03.2013 09:51 |
to Kreicis Skaidrs.Pajautāju tāpēc, ka bišķi valdības domu gājiens jāpafunktierē. Pie vidējās algas uz rokas 400 lati katrs strādnieks ienes valstij ap 500 latiem mēnesī ( kopā ar PVN).Pavisam 2500 strādnieku.Iegūstam 1,25 miljonus latu tiešo peļņu.Ja nerēķina mutiplikatoru, valsts var LME ieguldīt ap 15 miljoniem latu gadā. |
|