| kimm
 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10982 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.02.2006 13:44 |
ezzis Tu doma ka Vilniaus banka sez slikti analitiki...kuri redz kads ir tirgus un nem 50K paketes...lai pieradit savu multibu??
Tev laikam visa nauda ir iesaldeta Lietuva...tur ir daudz limonada kuram beidzas realizacijas termini...
Pie mums neviena emitenta ar 2005 gada zaudejumiem nebus..seit nav Lietuva. |
ezzis Pievienots: 12.12.2005 Ziņojumi: 670 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.02.2006 13:51 |
Kim
Iespeejams tie analiitikji nebija gaidiijushi taadu paveersienu;)
nu nav visa nauda iesaldeeta,sho to piefikseeju un sho to piepirku klaat,taa kaa naudinja kustaas. |
ilmars2000 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 1074 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.02.2006 15:15 |
Pirmais Latvijas kuģniecības jaunais kuģis jau uzbuvēts Publicēts: 24.02.2006 Autors:
Horvātijas kuģu būvētava 3 Maj uzbūvējusi pirmo no Latvijas kugniecības (LK) kopumā desmit pasūtītajiem ledus klases tankkuģiem. Ekspluatācijā kuģi plānots nodot šajā vasarā, un jau tuvāko divu gadu laikā tam sekos vēl deviņi atlikušie vidēja izmēra (51 800 kravnesības tonnu katram) tankkuģi. LK flotes sastāvā šobrī ietilpst 40 kuģu, tai skaitā 32 tankkuģi, 5 refrižeratorkuģi, 2 gāzvedēji un viens sauskravas kuģis.
No DB |
kimm
 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10982 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.02.2006 17:04 |
Laba zina..Pirmdien vel bus kads pazinojums RFB...un vakara 4Q..tad 28.02 bus labs pieprasijums un cena vel pieaugs.. Merkis 1.18Ls..vai vel vairak..viss bus atkarigs no pieprasijuma.. |
Mario Pievienots: 13.10.2004 Ziņojumi: 3487 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.02.2006 17:08 |
Kimm, vienmēr viss ir atkarīgs no pieprasījuma un no piedāvājuma un ne tikai biržā... |
kimm
 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10982 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.02.2006 17:19 |
Mario 100%% piekritu..un ceru uz pirceju parsvaru..
BrostrÖM AB ..ar kuru mes biezi salidzinajam LK....sodien labi pieauga.. http://www.advfn.com/quote_Brostr-Ouml-M-A_SSE_BRO-B.html |
kimm
 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10982 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.02.2006 17:22 |
Ūdenī nolaists pirmais LK jaunbūvētais tankkuģis
Ar svinīgu ceremoniju šodien, 2006. gada 25. februārī, Horvātijas kuģu būves rūpnīcā 3. Maj ūdenī tika nolaists pirmais no akciju sabiedrības Latvijas kuģniecība pasūtītajiem tankkuģiem. Ekspluatācijā kuģi plānots nodot šajā vasarā, un jau tuvāko divu gadu laikā tam sekos vēl deviņi vidēja izmēra (51 800 kravnesības tonnu katram) visām Eiropas Savienības un starptautisko konvenciju prasībām kuģošanas drošības jomā atbilstoši būvēti tankkuģi.
Nozīmīgajā pasākumā, kas kopā pulcēja viesus, mediju pārstāvjus un vairāk nekā tūkstoš kuģu būvētāju, piedalījās arī a/s Latvijas kuģniecība (LK) valdes priekšsēdētājs kapteinis Imants Vikmanis un kuģa krustmāte – ar Triju Zvaigžņu ordeņa Zelta Goda zīmi apbalvotā vēsturniece Ingrīda Štrumfa.
„Esmu pagodināta par man izrādīto cieņu – kļūt par krustmāti pirmajam a/s Latvijas kuģniecība tankkuģim ir ne vien liels gods, tā ir arī atbildība par uzticēto pienākumu,” atzina kuģa krustmāte Ingrīda Štrumfa.
Kuģa krustmātes morālais pienākums ir iepazīstināt sabiedrību ar kuģa apkalpi, tās sadzīves apstākļiem, veicināt kuģa apkalpes locekļu kultūras un garīguma līmeņa celšanu, pastāvīgi uzturot kontaktus gan personiski, gan vēstuļu veidā. Kuģa krustmāti var iecelt tikai vienu reizi uz visu kuģa darbības laiku.
A/s Latvijas kuģniecība valdes priekšsēdētājs Imants Vikmanis uzsvēra: „Šodien mēs esam spēruši lielu soli tuvāk pirmā tankkuģa saņemšanas brīdim, tādēļ man ir neviltots prieks un gandarījums par paveikto. Jauni un moderni kuģi akciju sabiedrībai Latvijas kuģniecība nozīmē uzņēmuma attīstību un konkurētspējas saglabāšanu, vienlaicīgi radot drošības sajūtu par LK kā ilgtermiņa biznesa partneri starptautiskajā tankkuģu pārvadājumu tirgū.”
Uzziņai: a/s Latvijas kuģniecība ir konkurētspējīgs uzņēmums pasaules kuģošanas biznesā, kura attīstība ir balstīta uz mērķtiecīgu darbību vidēja izmēra tankkuģu segmentā. Šobrīd a/s Latvijas kuģniecība flotes sastāvā ietilpst 40 kuģu, tai skaitā 32 tankkuģi, 5 refrižeratorkuģi, 2 gāzvedēji un viens sauskravas kuģis. Novecojošie kuģi ir galvenais iemesls, kādēļ pašreizējās flotes nodarbinātības perspektīvu varētu uzskatīt par nelabvēlīgu. Tomēr jāatzīmē, ka LK kuģu skaita ziņā ir starp lielākajiem vidēja izmēra tankkuģu īpašniekiem pasaulē, un ieguldījums no šī segmenta flotes darbības veido nozīmīgāko LK peļņas daļu. Lai uzlabotu esošo situāciju flotē, a/s Latvijas kuģniecība stratēģijā 2003.-2010. gadam tika iekļauts plāns par flotes atjaunošanu, paredzot, ka pašu kapitāla ieguldījums būs aptuveni 30 procenti no darījuma vērtības, bet pārējos 70 procentus jeb 360 miljonus ASV dolāru veidos to banku aizdevumi, kuras arī agrāk ir veikušas uzņēmuma kreditēšanu. Apstiprinātās stratēģijas ietvaros ir pasūtītas 14 tankkuģu jaunbūves – desmit kuģu tiek būvēti Horvātijas kuģu būvētavā 3. Maj, savukārt četri – Korejas kuģu būvētavā Hyundai Mipo Dockyard Ltd.
Izvērtējot vairāku kuģu būves rūpnīcu piedāvājumus, līdztekus citiem būtiskiem kritērijiem vērā bija ņemta arī LK līdzšinējā pozitīvā pieredze sadarbībā ar rūpnīcu 3.Maj, kā arī fakts, ka vairāku kuģu pasūtīšana vienā rūpnīcā samazina gan būvēšanas, gan rezerves daļu izmaksas.
|
leo11 Pievienots: 26.01.2005 Ziņojumi: 130 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.02.2006 21:38 |
Hyundai pasūtītie kuģi cenas ziņā ne vienam vien toreiz izsauca . Pie pašreizējām cenām gan pasūtītāji sev var uzsist pa plecu par tālredzību, taču ja man tajā laikā būtu LASCO, es viņas pārdotu par jebkuru cenu. Mācība. Pat aplami lēmumi biznesā reizēm var dot peļņu", "Ne viss ir sūds, kas smird"  |
Vasko Pievienots: 11.12.2005 Ziņojumi: 25 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.02.2006 21:49 |
Es kaut kā neiebraucu
24.02.2006 posta datums parādās raksts...
..... Ar svinīgu ceremoniju šodien, 2006. gada 25. februārī, Horvātijas kuģu būves rūpnīcā ....
informācija pirms notikuma ?...... |
kimm
 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10982 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 27.02.2006 08:38 |
Первый — пошел!
В эти выходные в Хорватии на судоверфи 3.Mai было спущено на воду первое судно из 14, заказанных АО Latvijas kuģniecība в рамках масштабной программы обновления флота. Ее стоимость превышает 500 млн. долларов.
Новую серию танкеров, которые пополнят латвийский флот с нынешнего по 2010 год, решено назвать в честь волостей Вентспилсского района. Председатель совета АО Latvijas kuģniecība Улдис Пумпурс в интервью объяснил это решение тем, что крупнейшим акционером судоходной компании является вентспилсское предприятие Ventspils nafta. По информации , первый танкер из этой серии назовут в честь Анценской волости.
Сейчас Latvijas kuģniecība входит в десятку крупнейших в мире судовладельцев по числу танкеров среднего размера. Однако их довольно высокий средний возраст и несоответствие требованиям безопасного судоходства (запрещающим, к примеру, эксплуатировать однокорпусные суда) стали препятствовать достижению главной стратегической цели пароходства — сохранить позиции лидера на рынке Северной Европы. "Приоритетом в новой стратегии развития, принятой на ближайшие годы, объявлено обновление флота", — рассказал Улдис Пумпурс.
Одновременно со строительством новых и возможным приобретением б/у судов Latvijas kuģniecība приступает к выводу из эксплуатации и резке судов, отслуживших свой срок. По словам Улдиса Пумпурса, в этом и следующем годах предстоит "ликвидировать" 7 морально и физически устаревших танкеров. На их место придут новые, на борту которых будут написаны имена волостей Вентспилсского района. |
kimm
 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10982 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 27.02.2006 09:00 |
Jau tagad ..ja meginat novertet LK cenu.....minimala LK vertiba ir 500.000.000$=295.000.000Ls 1.475Ls par akciju.. tapec HNS un PRX target price ir 1.50Ls...UNI target =1.60Ls |
Rofellers
 Pievienots: 30.11.2005 Ziņojumi: 138 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 27.02.2006 10:15 |
Shodien buus jauns minimums  |
ezzis Pievienots: 12.12.2005 Ziņojumi: 670 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 27.02.2006 10:19 |
Rofs...uz cik lai gatavo BIDu?0.76-0.78 buus ok? |
Rofellers
 Pievienots: 30.11.2005 Ziņojumi: 138 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 27.02.2006 10:26 |
Nu negribas lai buutu tik zemu , bet domaaju ka pa latiku var meeginaat :-) |
ezzis Pievienots: 12.12.2005 Ziņojumi: 670 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 27.02.2006 10:31 |
Rofs
tnx: |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5564 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 27.02.2006 10:35 |
Rof, nemusini tautu. Latiņš, bīstama cena. 0,76 - normāla cena. Jo, ja kokonisti ieraudzīs 1,00, leks ārā, un 0,76, tas jau ir reāli. |
kimm
 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10982 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 27.02.2006 10:35 |
Pagaidam neredzu kurs nopirka LOKO pa 0.58..bet domaju ka VLB..ja vinam seit ari bus lidziga strategija..tad gaidiet ka vins panems visu pa 1.09/1.10..un atkal uzliks lielu bidu.. |
Rofellers
 Pievienots: 30.11.2005 Ziņojumi: 138 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 27.02.2006 11:03 |
kaitini vai nekaitini .. kameer VN nenopirks savukumosu , cena ies lejaa :-( tikai chota ielildzis tas process irrrrrrrrr  |
Yzerman
 Pievienots: 06.01.2005 Ziņojumi: 2191 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 27.02.2006 11:54 |
aatraak "izmestu" tos rezultatus...
starp citu, kura leishu fiska atbilst LSC profilam ? vai nav taadu ? |
ezzis Pievienots: 12.12.2005 Ziņojumi: 670 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 27.02.2006 12:04 |
Yzerman,man liekas ka vai nu LJL,vai LLK |
kimm
 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10982 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 27.02.2006 17:18 |
AS "Latvijas kuģniecība" koncerna neauditētā peļņa 2005. gadā – 30,4 miljoni ASV dolāru
Akciju sabiedrības "Latvijas kuģniecība" (LK) koncerna darbība pērn bijusi veiksmīga, liecina LK koncerna 2005. gada nerevidētais konsolidētais finanšu pārskats. Kopumā labvēlīgais kuģošanas tirgus, kā arī efektīva koncerna flotes kuģu nodarbināšana ir būtiskākie iemesli, kas ļāvuši akciju sabiedrības "Latvijas kuģniecība" koncernam gūt 30,4 miljonu ASV dolāru neauditēto peļņu. Jāatzīmē, ka 2004. gada koncerna kopējā peļņa bija 71,4 miljoni ASV dolāru, bet tās ievērojamu daļu jeb 42,6 miljonus ASV dolāru veidoja LK flotes kuģu iepriekšējos gados veiktās vērtības samazināšanas reversēšana grāmatvedības uzskaitē. Par 17,6 miljoniem ASV dolāru – salīdzinot ar 2004. gadu - pieaudzis arī a/s "Latvijas kuģniecība" koncerna apgrozījums, pārskata periodā sasniedzot 198,7 miljonus ASV dolāru.
A/s "Latvijas kuģniecība" pašu kapitāls pārskata perioda beigās bija 387.3 miljoni ASV dolāru jeb 1,94 ASV dolāri uz vienu akciju - labākais rādītājs LK kā privātas sabiedrības darbības laikā.
„2005. gadu raksturo a/s Latvijas kuģniecība koncernam nozīmīgi un labvēlīgi notikumi: Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā tika izdarīti ieraksti par izmaiņām a/s "Latvijas kuģniecība" padomes un valdes sastāvā, novēršot visas tiesiska rakstura neskaidrības saistībā ar LK likumīgās padomes un valdes pilnvarām. Vienlaicīgi Horvātijas kuģu būvētavā "3.Maj" uzsāka metāla griešanu pirmajiem LK pasūtītajiem tankkuģiem – jau 2006. gadā plānojam saņemt trīs visām starptautiskajām konvencijām atbilstošus dubultā korpusa kuģus. Turpinām arī koncerna reorganizāciju, atsakoties no neefektīvām saimnieciskām aktivitātēm, kas ļauj optimizēt administratīvās izmaksas un paaugstināt sniegto pakalpojumu kvalitāti,” atzīst a/s "Latvijas kuģniecība" padomes priekšsēdētājs Uldis Pumpurs.
A/s "Latvijas kuģniecība" tradicionālo līderu – tankkuģu flotes darbības rezultāts sasniedza 44,1 miljonu ASV dolāru, par 11,5 miljoniem ASV dolāru pārsniedzot 2004. gada rādītājus. Tankkuģu frakts likmēm raksturīgais sezonālais pazeminājums bija vērojams ne tikai 2005. gada vasarā, bet arī atsevišķos rudens mēnešos.
A/s "Latvijas kuģniecība" valdes priekšsēdētājs Imants Vikmanis uzsver: „Koncerna pozitīvie finanšu rezultāti vēlreiz apliecina, ka, konsekventi realizējot LK stratēģijā izvirzītos mērķus, kopā ar saliedētu un profesionālu komandu mēs varam gūt panākumus. Tuvāko gadu laikā a/s "Latvijas kuģniecība" saņems 14 jaunus tankkuģus – tas ir garants uzņēmuma ilgtermiņa nākotnes attīstībai un konkurētspējas saglabāšanai, ko novērtē arī mūsu sadarbības partneri.”
Refrižeratorkuģu tirgus segmentā, kurā sezonalitāte ir vēl izteiktāka nekā tankkuģiem, 2005. gada pirmajos trijos ceturkšņos frakts likmes saglabājās iepriekšējā gada līmenī. Tomēr pārskata perioda pēdējā ceturksnī tās piedzīvoja strauju kritumu, tādējādi neattaisnojot pasaules refrižeratorkuģu īpašnieku optimistiskās cerības par šī segmenta uzplaukumu. Nelabvēlīgo pārmaiņu pamatā bija vairāki globālu notikumu izraisīti apstākļi: pirmkārt, liellopu mutes/nagu sērga Brazīlijā, kā rezultātā Krievija un citas valstis aizliedza Brazīlijas gaļas importu, otrkārt, daudzās tropiskās vētras ievērojami izpostīja banānu plantācijas Karību jūras baseinā, līdz ar to būtiski samazinot pārvadājumu apjomus, treškārt, netipiski sausais laiks Ekvadorā negatīvi ietekmēja banānu ražu un izraisīja īpaši augstas šo augļu eksporta cenas.
Tomēr, neraugoties uz minētajiem apstākļiem, LK refrižeratorkuģu flotes darbības rezultāts arī 2005. gadā bija pozitīvs – 0,6 miljonu ASV dolāru apmērā.
Arī LK sauskravu kuģa darbības rezultāts pārskata periodā bija sekmīgs – 0,1 miljona ASV dolāru apmērā. 2005. gada pēdējā ceturksnī pagarinātais kuģa laika nomas līgums bija ar būtiski augstāku frakts likmi, nekā iepriekš.
Kā stabila un veiksmīga vērtējama abu LK gāzvedējkuģu darbība "ScandiGas" pūla ietvaros. Par to liecina pārskatā periodā gūtais darbības rezultāts – 8,8 miljonu ASV dolāru apmērā – 2,2 miljoni ASV dolāru vairāk nekā 2004. gadā.
Pārskata periodā tika turpināta LK tankkuģu atjaunošanas programmas realizācija, kuras ietvaros Horvātijas kuģu būvētavā "3. Maj" ir pasūtīti 10 jauni tankkuģi, bet Korejas kuģu būvētavā "Hyundai Mipo Dockyard Ltd." – 4 jauni tankkuģi. Lai nodrošinātu kuģu piegādes atbilstoši grafikam, 2005. gadā ir uzsākta metāla griešana pirmajiem trim no desmit Horvātijas kuģu būvētavā "3. Maj" pasūtītajiem kuģiem. 2006. gada 25. februārī Horvātijas kuģu būvētavā ūdenī tika nolaists pirmais no tankkuģiem, kuru plānots nodot ekspluatācijā šajā vasarā. Arī Korejas kuģu būvētavā "Hyundai Mipo Dockyard Ltd." pasūtīto tankkuģu būve rit atbilstoši grafikam, un tos plānots nodot ekspluatācijā 2007. gada laikā.
Pārskata periodā ir aktualizēta koncerna darbības stratēģija 2005. – 2010. gadam, kura nemaina uzņēmuma stratēģisko mērķi un galvenos uzdevumu tā sasniegšanai - flotes atjaunošanu un modernizēšana. |
kimm
 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10982 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 27.02.2006 17:22 |
netto pelna ap 18.000.000Ls EPS=0.09 P/E=12 BV ap 1.14Ls |
pessimist Pievienots: 11.01.2006 Ziņojumi: 201 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 27.02.2006 17:32 |
откуда информация?На РФБ нет еще отчета |
Just Trader Pievienots: 11.12.2005 Ziņojumi: 423 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 27.02.2006 17:37 |
www.lk.lv |
Seller of Smiles
 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 27.02.2006 17:38 |
vo dajut.... |
|