| Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 20.02.2018 14:45 |
vijs, ok, pieņemu spēli. Esmu piedzīvojis 90to gadu reketu. Pārliecini, ka viņš nav viens no tādiem? Viena banka 100 mēnesī. Tie cilvēki nekur no 90tiem nav pazuduši, un arī dalīšanās principi ir spēkā. |
lusjens Pievienots: 02.06.2011 Ziņojumi: 1320 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 20.02.2018 15:26 |
Hmmmm, nesaku ne jā, ne nē, ne melns, ne balts. Par varenību un galdiem runājot... skatamies, kas notiek ar AB.LV. Visas darbības/komandas nāk no ECB. Paši sen varēja gan ierobežojumus naudas izņemšanai uzlikt, gan visu ko. Bet ņepoloženo. |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 20.02.2018 16:06 |
Tāpēc, neapšaubāmi, LB prezidenta kandidātam ir jābūt ar nevainojamu reputāciju, plašu starptautisku pieredzi, vēlams apolitiskam, ar augstiem akadēmiskiem un profesionāliem sasniegumiem, kā arī izpratni par jaunākajām tendencēm banku sektorā. Kā labu piemēru var minēt Amerikā dzimušo Igaunijas Bankas prezidentu Ardo Hansonu, kurš mācījies Hārvarda universitātē, daudzus gadus strādājis Pasaules Bankā un publicējies prestižos ekonomikas izdevumos, tādējādi godam pārstāvot Igauniju starptautiskajās finanšu aprindās.
Rimšēviča ēras galshttp://www.db.lv/zinas/rimsevica-eras-gals-472111 |
Maxtro
Pievienots: 21.03.2017 Ziņojumi: 1854 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 20.02.2018 17:19 |
Pirmkārt, pārsteidz LB pārvaldes struktūras izmaksas. 2016. gadā LB atalgojumam sešiem valdes un sešiem padomes locekļiem tērēja ap 1,6 miljoniem eiro, kas ir par aptuveni 50% vairāk nekā attiecīgi Igaunijas Bankas izdevumi (ap miljonu eiro) un vairākkārt pārsniedz Lietuvas Centrālās bankas pārvaldes izmaksas (apmēram 380 tūkstoši eiro tikai valdes atalgojumam, jo padomes nav vispār). Austrijas, Slovākijas un Slovēnijas Centrālo banku pārvaldes izmaksas bija līdzīgas LB, lai gan šo valstu ekonomikas ir ievērojami lielākas.
|
lusjens Pievienots: 02.06.2011 Ziņojumi: 1320 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 20.02.2018 17:34 |
Nu bet Kopš pievienojās eirozonai, te vairs patiesībā nav daudz ko lemt. Viss ECB. Kāda padome, kāda valde... |
vijs666 Pievienots: 12.09.2006 Ziņojumi: 2393 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 20.02.2018 22:38 |
hermani, tu ko, Rimševicu pielīdzini ,teiksim Somālijas bankas prezidentam kurš ar AK-47 naudu skalda??ja tu būtu piedzīvojis riktīgu reketu, tu to nekad nepieminētu(tie kas ir karojuši nekad nevēlas par to runāt) un tagad par lietu,tu spēj iedomāties ,ka Rimševic ir tavs draugs un tu zinātu TO(insaidera ifa) ko visi uzzinās tikai rīt, cerams tu saprati......(es runāju par fin. tirgiem eiropas un pasaules ) ,tas ir tas galds kur sēdēja un sprieda par lietām, procentu likmēm utt...(diez vai vairs sēdēs) un tu tagad viņu apvaino par prastu reketu.....bez komentiem, par tavām kā analītiķa spriest spējām..... |
vijs666 Pievienots: 12.09.2006 Ziņojumi: 2393 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 20.02.2018 22:41 |
un vēl tiko noskatījos 1/1 ar rederu, nu pidars tas reders ir neko nejēdz-lohs!! Ilmārs viņam smalki un netik smalki mēģināja atvērt acis, šim nepieles un viss vot tādi mums ir žurnaļugas PIDARI!!!! |
hen3 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 1039 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 21.02.2018 00:38 |
vij, cerams, ka saproti, ka šādi gānoties netā, ne jau Rēderu vai Hermani Tu par idiotu pataisi |
vijs666 Pievienots: 12.09.2006 Ziņojumi: 2393 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 21.02.2018 07:35 |
es labāk izvēlos būt ES ,ne glumi un gļēvi noskatīties šinī cirkā......un nav svarīgi kā es izskatīšos! tu vari turpināt lemurā politiku piekopt! |
vijs666 Pievienots: 12.09.2006 Ziņojumi: 2393 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 21.02.2018 07:37 |
Atgādinu pamatvērtības. Izskatās, ka daudzi šo ir piemirsuši. Nevienu nevar atzīt par vainīgu nozieguma izdarīšanā un sodīt, kamēr viņa vaina nav pierādīta likumā noteiktajā kārtībā un atzīta ar likumīgā spēkā stājušos tiesas spriedumu. Tiesājamajam nav jāpierāda savs nevainīgums. Visas šaubas par tiesājamā vainu tiesai jāvērtē par labu tiesājamajam.
|
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 21.02.2018 08:16 |
Vijs, netiek uzskatīts par vainīgu. Tiek izteiktas šaubas. Ir vēlme saprast, kā ar 15 000. EUR mēnesī var vest šādu dzīves veidu? Mani aprēķini liecina, ka nevar!!!! Un otrs, kāda velna pēc man ar saviem nodokļiem ir jāuztur šī struktūra - Valsts banka, kurai vienīgā funkcija izdot jubilejas monētas. Uz Frankfurti, uz ECB, kur Latvijas daļa, ja nemaldos, ir 0,2%, var sūtīt arī kādas citas struktūras vadītāju. Par piemēru Valsts kases pārstāvi. Kamēr man nav atbildes un ieviesta skaidrība, man ir negatīvs skatījums. Atkārtoju, nevis vainīgs, bet man nav skaidrs, nav atbildes., es esmu tas, kas šo visu apmaksā. Negribu. Un sekundāra lieta, kas manī izraisa smīnu, ka atkal Krievi mūsu vēlēšanas grib ietekmēt. Un visbeidzot, kas visvairāk skumdina, ka neredzu iespēju šinī teātrī kā var nopelnīt. Ne te kas nokrīt, ne kādi indeksi mainās. Fufelis. |
vijs666 Pievienots: 12.09.2006 Ziņojumi: 2393 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 21.02.2018 08:19 |
cik esu dzirdējis LB pati sev pelna naudu. bet knābi gan uzturam mēs.... par LB gan jau kāds palabos mani..... |
vijs666 Pievienots: 12.09.2006 Ziņojumi: 2393 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 21.02.2018 08:21 |
ja nekļūdos Ilmāra parādsaistības ir 100K (atkal šie 100K ) |
martin
Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4658 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 21.02.2018 08:32 |
LB pati pelna naudu tikai tik, cik to pašu dara A/S " Latvijas valsts meži"" izmantojot mūsu mežus. Katrā gadījumā viņi izmanto resursus, par kuriem valsts/tauta nomas maksu neprasa. Ja pateiktu, ka šiem resursiem(naudai vai mežiem) nomas maksa gadā ir 100M un pārējo paturiet savām algām un pēmijām, tad gribu redzēt kā viņi pelnītu. Ātri vien būtu kāds gads, kad bankrots piemeklētu.
|
martin
Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4658 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 21.02.2018 08:38 |
Tas parāds gan tāds nenozīmīgs, ja pieder īpašumi uz vairākiem M. Bet nu tas nav arguments. Skaidrs arī, ja Rimševics naudas plūsmu organizē (ne jau pats protams ar aploksnēm skraida, bet varbūt kādam nesaprotošākam banķlierim kādreiz dod kādu mājienu, kad padotie netiek galā un pasūdzas priekšniekam), tad ne jau tikai savā labā. Drīzāk to labā, kas viņu tur ielika.
|
lusjens Pievienots: 02.06.2011 Ziņojumi: 1320 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 21.02.2018 08:59 |
Nuuu Martin - tev ir taisnība. Par naudas pelnīšanu - absolūti. Un nevajag pārspīlēt mazās Latvijas Lielo Starptautisko Nozīmi. Maza kniepadatas galviņa. Par to es arī pāris dienas iekšēji jau smejos. Vēlēšanas ietekmēt utt. Ka tas kādam no iekšpuses varētu būt interesanti - piekrītu un sarīkot ko tādu aiz garlaicības. Bet zīmēt nez kādas ASV un Krievijas intereses - smieklīgi. ASV esam interesanti tiktāl, kā kāds pleķītis pie Krievijas robežām, ko paraustīt runci aiz ūsām un pakaitināt. Man liekas Krievijai tādas ekstras nav, neskaitot Kubu. |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 21.02.2018 09:02 |
Tas viss bla-bla-bla..Un Putins ir vainigs..)
Kurs saka viss? ASV FinCEN, Kurs to izmekle ? KNAB un FBI? Ko grib realie Rimsevica oponenti..-Kā labu piemēru var minēt Amerikā dzimušo Igaunijas Bankas prezidentu Ardo Hansonu, kurš mācījies Hārvarda universitātē, daudzus gadus strādājis Pasaules Bankā un publicējies prestižos ekonomikas izdevumos, tādējādi godam pārstāvot Igauniju starptautiskajās finanšu aprindās. Vot ko vini grib..
Galu galam CTD (ASV) nopirks tas..kas paliks no AB.LV
vot ir kada shema..) |
Ziemeļnieks
Pievienots: 22.11.2007 Ziņojumi: 571 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 21.02.2018 09:02 |
Finanšu jomā zinošiem cilvēkiem būtu jāzin, ka LB netiek finansēta no valsts budžeta. Tās ienākumi nāk no finanšu operācijām, procentiem no aizdevumiem kredītiestādēm, maksu par starpbanku norēķiniem, ieņēmumiem no jubilejas monētām utml. Jā – var teikt, ka sākotnēji valsts tai ir piešķīrusi zināmus līdzekļus un tos pārvaldot tiek gūti ienākumi. Bet apgalvojums, ka tur tiek tērēta nodokļu maksātāju nauda gan ir garām. Atšķirībā no jebkuras ministrijas, kam tiešām nauda nāk no valsts budžeta
|
lusjens Pievienots: 02.06.2011 Ziņojumi: 1320 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 21.02.2018 09:05 |
jā Ziemeļnieks - mēs esam finanšu jomā zinoši pat ļoti ha ha bet tā no malas te nedaudz izskatās pēc mērīšanās kuram sirmāka bārda |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 21.02.2018 09:14 |
OK, kļūda rakstot par tiem nodokļiem. Pamatdoma, ka Valsts, tas esmu es, tā ir mana nauda. Valsts banka ir mana banka, mani resursi (nu apmēram 0,00006%), Es esmu tās īpašnieks, un mani satrauc, kas tur notiek. Tāpat kā pieņemsim RKB, ar 1000 akcijām (0.009% apmēram) mēs ejam uz sapulci un izsakam viedokli. Tāpat arī ar Latvijas banku, man ir tiesības izteikt viedokli un sekot notiekošajam. |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 21.02.2018 09:18 |
Tiem kas saka tirit vieteju politisku un bankas sistemu pofig..Reali vainaigs vai balts un pukains.. Nebus korupcijas shemas.."atradis" bernu porno kompi..
Kadas vietejas "nacionalas" bankas vel palika? Baltikums..Belokoni..EXPO ..Meridian..
bus tada pasa shema..
Nezinu..man liekas ka ebreju Rietumu un Regionalam nekas ipasi nedraud..neskatoties uz to..ka vini nodarbojas ar tadu pasu atmazgasanu..
Nu Privat vel ir..bet vins jau pats mekle jauna saimnieka.. |
vijs666 Pievienots: 12.09.2006 Ziņojumi: 2393 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 21.02.2018 09:19 |
laikam esu iģiks,ka redzu kā tiek upurēta liela Valsts Figūra,tikai lai paliktu savās vietās, tālāk airētu un poh-j ,ka valsts tēls iedragāts iespējams valsts parāda% pieaugs.......udači jums.....
|
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 21.02.2018 09:26 |
Ne..ne tikai CTD viss pirks..Norvik ari grib piraga gabalinu..) |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 21.02.2018 09:31 |
udači jums...
Vijs..Tu ko..Jau viss? emigre??? |
vijs666 Pievienots: 12.09.2006 Ziņojumi: 2393 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 21.02.2018 09:34 |
nē ,paņēmu ābolu maisu ,apsēdos pie loga ,saule spīd, nav vērts par dzimteni karot , apkārt vieni gļēvuļi, aklie vai redzēt negribošie....... |
|