| alien Pievienots: 30.03.2006 Ziņojumi: 37 | Re: Bibliotēka 11.11.2007 18:37 |
http://neif.org/Zurich_axioms.pdf |
bk0010 Pievienots: 10.11.2007 Ziņojumi: 3 | Re: Bibliotēka 13.11.2007 19:15 |
urā! |
Seller of Smiles
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: Bibliotēka 17.11.2007 16:05 |
turpinu ekshibiocionēt iespaidus par izlasītajām grāmatām
Tagad pabeidzu Joseph Michelli: Starbucks Experience - 5 secrets turning ordinary in extraordinary
Grāmatu pirku pašu kafejnīcu iespaidā, kuru fans esmu - lai vai kā uzskatu sevi par neatkarīgi domajošu, un no brendiem neatkarīgu, šim esmu piesējies... tiem, kas zin šo šo vietu gaisotni sapratīs (tikai ne tās, kas lidostās un stacijas, tas ir kas cits). Svarīgas ir, lokālas, pilsētu iekšienēs.
Autors, acīmredzams Starbucks narkomāns, centas saprast šī brenda magnētismu, nu daudz kam var piekrist. Iesaku gan lasīt tiem, kam patiešām tuva šī kafejnīca citādi, nebūs tik interesanti |
Seller of Smiles
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: Bibliotēka 19.11.2007 16:06 |
nu gan izcila grāmata gadījusies, rokās, šo iesaku, tiem kam nopietni interesē šādi jautājumi>
Brāļu Eisenbergu: Waiting For Your Cat to Bark? Persuading customers when they ignore Marketing
pārrakstu ar rokām citātu:
Frederick E. Reichled cautioned businesses against focusing on satisfaction at the expense of developing loyalty. "It's not how satisfied you keep your customers, it's how many satisfied customers you keep". Automobile industry brags about impressive satisfcation rates of 90 percent among their customers. Yet, repurchase rates are half that number. Given hat satisfaction is fleeting experience key for business lays in watching what specific customers pay, no just what they say.
ja ir interese izrakstīšu vēl citātus. šī grāmata ir izcila |
Kreicis Pievienots: 23.11.2005 Ziņojumi: 2943 | Re: Bibliotēka 03.12.2007 22:17 |
Skatos amazoni, laikam Ziemassvētku atlaides sākušās - pa lēto, jāizdomā ko tikai sūtīt |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: Bibliotēka 03.12.2007 23:05 |
Kreici, uz atlaidēm pērkot, kā runcim jāložņā apkārt, un jau divi mēneši iepriekš jāzina ko ķert. Bet, ja skatam no matemātikas viedokļa. Cik maksimāli uz grāmatām pērkot uz atlaidēm ietaupīsi? Gada laikā kādu simtu Ls. Bet ja rēķinam, ka katra grāmata, ko izlasam palielina mūsu spējas par 1%, tad sanāk ( gadā pelnam 6000Ls), ka viena grāmata gadā ienes 60 Ls, Un ja mēs gaidam nākamo ziemassvētku atlaidi, lai iegādātos kādu grāmatu, mēs gadā par katru laikā neizlasītu grāmatu nenopelnam 60 Ls. Protams, mans aprēķins spēkā, ja lasam vairāk par vienu grāmatu gadā. Secinājums: Lietas kas nepieciešamas jāpēr tad, kad vajag, nevis tad, kad lēti. |
Seller of Smiles
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: Bibliotēka 04.12.2007 05:45 |
oo, super Man vispar visu laiku patiik kaut shaadi meegjinat naudas izteiksmee skaitiit, bet augstaak mineetie Hermanja apreekjini man iipashi patiik |
Think! Pievienots: 18.09.2007 Ziņojumi: 69 | Re: Bibliotēka 04.12.2007 11:19 |
Man domāt, ka Hermanis vnk neiebrauca Kreiča pieejai. Viņš vienkārši pārāk tieši rekina Price/Book value - un redz, ka amazonē šis rādītājs ir nokrities. Un kādu secinājumu normāls treideris šādā situācijā izdara? Pareizi! Ir jāpērk !!!!!! |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: Bibliotēka 04.12.2007 11:27 |
Think, NEPAREIZI !!! Cena krīt, ir jāpārdod (jāšorto). Dotā situācijā nav jāpērk. Nažu ķeršana ne pie kā laba nenoved. |
Seller of Smiles
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: Bibliotēka 04.12.2007 12:18 |
līdz ar to Kreici, konsīlijs ir nolēmis: pārdod grāmatas, kas tev mājās, visas... |
Kreicis Pievienots: 23.11.2005 Ziņojumi: 2943 | Re: Bibliotēka 04.12.2007 18:28 |
āksti
P.S. bet var jau iepirkt grāmatas uz priekšu! t.i. tā atlaide pienākas par to, ka esmu samaksājis avansā (grāmatas ļasīšu nākamgad)! Pagaidām viena Nīderhofera grāmata vel stāv neizlsīta - a laika ta nav |
dragonfly Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 2022 | Re: Bibliotēka 04.12.2007 20:58 |
Hermani -Secinājums: Lietas kas nepieciešamas jāpēr tad, kad vajag, nevis tad, kad lēti.
Nezinu, kā ar grāmatām, bet uz tualetes papīru šis attiecas bez ierunām, 100% |
Mario Pievienots: 13.10.2004 Ziņojumi: 3487 | Re: Bibliotēka 04.12.2007 21:35 |
Dargonfly, bet ja grāmatas taisītas iz tualetes papīra, tad it īpaši redzot labu grāmatu, bez domāšanas jāķer un dikti uzmanīgi jālasa...lapas plānas un mīkstas....
Tā kā Kreici, kad grāmatu cenas būs zem SMA-200, šorto, ko nevar nošortot vismaz izlieto lietderīgi... |
Kreicis Pievienots: 23.11.2005 Ziņojumi: 2943 | Re: Bibliotēka 20.12.2007 19:28 |
Mans, Ivanovs, Ferbers "Putj cherepax" - atsuksmes? Vai ir vērts pirkt?
P.S. Izklausās jau pēc kauč kādas mistikas |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: Bibliotēka 21.12.2007 08:31 |
To SoS:
Why We Buy vs. Waiting For Your Cat to Bark
Nu tā - esmu izlasījis abas. Jāatzīst, ka otrajā grāmatā esmu diezgan pamatīgi vīlies. Varbūt manas ekspektācijas bija par augstu, tomēr neko vairāk kā diezgan smagnēju tekstu ar stipri teorētiskām augsta līmeņa atziņām neatradu. Pie kam abi kungi par visām varītēm velk uz web mārketingu un individual targeting kā absolūto grālu. Man likās, ka šī grāmata ir vairāk noderīga pakalpojumu un web biznesā strādājošiem, kamēr tiem, kas darbojas ar fizisku preču retail ne pārāk.
Tā kā esmu stipri pietuvināts ikdienas praktiskajam retail, tad pirmā grāmata man likās gan noderīgāka prakstisko piemēru ziņā, gan zinātniski pamatotāka, gan vieglāk lasāma. ...gan arī stipri interesantāka tieši no paša ikdienas iepirkšanās viedokļa - ieejot veikalā man jau ir sācies profesionālais retail marasms
Why We Buy - 10 ; Waiting For Your Cat to Bark - 6
Tās nu manas domas |
Seller of Smiles
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: Bibliotēka 21.12.2007 13:04 |
jūtos vainīgs ka uzmācos... sorry. es bonusus no tava pirkuma nedabūju kā Alex250 |
Seller of Smiles
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: Bibliotēka 21.12.2007 13:07 |
es piekrītu, ka tas ir vairāk B2B tieši orientēts uz web. nu, es esmu tieši šajā kvardantā.
Es jau jaunu sajūsmas objektu lasu, atkal patīk - Managing Sales Leads no Obermayera |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: Bibliotēka 21.12.2007 13:20 |
No prob. Katram savs. Man piemēram grāmatas par kvantu fiziku neinteresē nu nemaz un tāpēc varbūt ielikšu tai 4, kamēr kāds fizikas guru tai ieliks 10 Vispirms jau jāskatās relevance. Es tā arī padomāju, ka Tev SoS kā are web un datortehnoloģijām saistītam cilvēkam tā likās laba.
Pēc ieteikumiem man nākamā man rindā ir "China Shakes The World: The Raise of The Hungry Nation" by James Kynge. |
termoss Pievienots: 26.08.2004 Ziņojumi: 1706 | Re: Bibliotēka 22.12.2007 14:44 |
Vnak, es to "China Shakes The World" nedaudz palsasiju man nepavisam nepatika, tiek apspeletas vispar zināmas frāzes, avīžu virsrakstu līmenī...
vēl viena grāmata ko neiesaku pirkt un lasīt (nopirku te pat rīgā) "Stulbiie baltie vīrīeši", vispār izturos ar cieņu pret grāmatām, bet šī bija pirmā ko izmetu miskastē! |
Seller of Smiles
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: Bibliotēka 22.12.2007 15:00 |
VanK,
jāskatās, kas ir autors grāmatām par šo valsti. Kā jau zini, man par šo tēmu ir ko teikt, un no pirktsta izzīstas gudrības profesoru līmenī es atkožu uzreiz. Tāpēc šīs grāmatas ar China shakes, China Rulez, China Emerges, |
Seller of Smiles
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: Bibliotēka 22.12.2007 15:02 |
.... esmu mēģīnājis lasīt, bet beigās uz ta 1/3 es saprotu, ka Tu autor neko īstenībā nesaproti īpaši daudz šo grāmatu Honkongas lidostas grāmatnīcā kurā es vienmēr kaut ko nopērku... nezinu, man rodas iespaids, ka raksta tāpēc ka tēma karsta, nevis patiešām kaut ko saprot par ko raksta |
Seller of Smiles
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: Bibliotēka 22.12.2007 15:09 |
Tātad par Obermayera Managing Sales Leads.
Ja kāds darbojas B2B sektorā - un līdzīgi man uzskata ka sales lead, ir kompānijas viens no lielākajiem aktīviem, iesaku šo grāmatu. Es ilgi meklēju ko tādu, un te tieši Obermayers raksta faktiski to ko lielu daļu es biju aizracies pats - par CRM, Inquiry Management Softiem, ASP provaideriem, un galvenais kā pareizi veidot shēmu:
Inquiry ---> Grade Process----> Nurturing -----> Assigning to Sales ------> Close Sales |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: Bibliotēka 22.12.2007 21:18 |
Tāpēc jau laikam es arī lasīšu to grāmatu, ka tēma ir karsta. Ņemot vērā, ka manas zināšanas par Ķīnu ir stipri limitētas, tad kā man ieteica, šī varot būt kā grāmata, ka iegroza domāšanu pareizā virzienā, gan absolūti nepretendējot uz vispārējo patiesību. |
Rufy
Pievienots: 24.10.2007 Ziņojumi: 225 | Re: Bibliotēka 26.12.2007 17:09 |
Iesāku lasīt Zurich axioms, tiešām liekas vērtīga grāmata, lai gan dažām lietām ir gŗūti piekrist |
mehdi Pievienots: 24.10.2007 Ziņojumi: 52 | Re: Bibliotēka 26.12.2007 18:34 |
Rufy, ja tas ir iespējams, uzreiz kamēr lasi, pieraksti kaut kur uz lapiņas tās "vērtīgās" vietas, pēc tam mēs varētu mazliet konkrētāk par tām padiskutēt. Citādi es, kamēr lasīju, tikmēr konkrēti un argumentēti gribēju oponēt visam tam ķīselim, kas tev sola vienīgo iespēju kļūt bagātam, jo ar savu darbu tu to tāpat nekad neizdarīšot, bet kad biju ticis līdz beigām, atmetu ar roku jo nejutos gribošs iet cauri vēlreiz visām 100+ lapām asaras izžņaudzošo tekstu "par tupo mājsaimnieci, kam tā nevajadzēja darīt". |
|