| swordfish Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 6390 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 19.05.2006 11:45 |
Bet vai te kāds, tuvāks grāmatvedībai, nevarētu nokomentēt? |
maxxtro
 Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7227 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 19.05.2006 11:50 |
Pec bilances datiem precizeta akcijas bilances vertiba BV = 0.63 |
littlebandito
 Pievienots: 21.06.2005 Ziņojumi: 824 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 19.05.2006 12:18 |
he he onsloughs saakas nu tik buus jautriiba... bet vismaz varees kjert lielaas zivis jo straujaaks uudens (c Daytrader)  |
007 Pievienots: 01.11.2005 Ziņojumi: 202 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 19.05.2006 14:18 |
Divi pārskati 1)konsolidētais revidētais ar peļņu, 2)nekonsolidētais nerevidētais ar zaudējumiem???
Abi apstiprināti 10,05,2006, Vai kāds gudrāks man "muļķim" var paskaidrot? |
007 Pievienots: 01.11.2005 Ziņojumi: 202 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 19.05.2006 15:23 |
Nedaudz izglītojos. Valdes ziņojumā ir izskaidrotas šīs izmaiņas. Ja 2004. gadā pārvērtējot floti, pielika pie peļņas, tad tagad atkal visu noņēma nost. Lūk rezultāts. Bet tas nozīmē, ka par visiem veciem kuģiem, kurus pārdos, vai nodos metāllūžņos, tiks iegūta liela peļņa, jo to vērtība varētu būt tuvu nullei, vai arī ir nulle. |
007 Pievienots: 01.11.2005 Ziņojumi: 202 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 19.05.2006 15:25 |
Labojums - vadības ziņojumā. |
GE Pievienots: 22.08.2004 Ziņojumi: 1557 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 19.05.2006 15:44 |
pirms iepriekšējās privatizācijas bija precīzi līdzīgs scenārijs pārvērtēja kuģus -30 M lai nevienam tāda firma nebūtu vajadzīga un varētu pa 0,36s nopirkt ... un bija teksts kā tagad atceros ka tas ir maksimums ko varēja gūt no LK kontrolpaketes 36MLs ...
tagad jau arī iepriekš rakstīju saistībā ar VN privatizāciju atkal man sāk izskatīties pēc "shēmas" ...
kā nopirka tā kuģus atkal pārvērtēja uz augšu lai peļņa atkal būtu liela un viss kārtībā 
|
maxxtro
 Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7227 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 19.05.2006 19:49 |
Koroche, LKugjis grimst  |
Kreicis Pievienots: 23.11.2005 Ziņojumi: 2943 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 19.05.2006 20:50 |
Man gan shodien izskatiijaas, ka zaljaas teejas dzeeraaji atspiedushies uz spiekjiishiem ir aizkljuvushi liidz datoram un vai nu raava SL vai saaka akumuleet
dragonfly, kaadas domas un idejas? |
dragonfly Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 2022 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 19.05.2006 22:01 |
Kreici - nezinu, ko dara citi, bet man ir brīvdienas rfb, un, kas to lai zina, cik ilgi tās ievilksies... Man jau patīk paslinkot, paskatīties kā kimm kopā ar vēl dažiem ļoti labiem treideriem patriotiski strādā un *tur rfb fronti*, lai mums visiem nebūtu jāsarkst lietuviešu un igauņu priekšā! Paldies viņiem par to )) |
Kreicis Pievienots: 23.11.2005 Ziņojumi: 2943 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 19.05.2006 22:11 |
To, ka shaadaa laikaa labaak ir slinkot tam pilniigi piekriitu Bet kaa zinaams progresam (cilveecei) ir divi virziitaajspeeki : Slinkums un alkatiiba (joks).
Hmmm... nu tad man domaajas, ka saakas SL tiem, kuri meegjinaaja kjert bottomu pie ieprieksheejaa kritiena un dientirgonji vel pa vidu maisaas labi skatiisimies (no malas), kas te taalaak buus
|
dragonfly Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 2022 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 19.05.2006 23:05 |
Kreici - Redzi, nažus daudz drošāk ir nevis ķert, bet gan izvilkt no nažu ķērāju līķiem ))) |
007 Pievienots: 01.11.2005 Ziņojumi: 202 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 19.05.2006 23:07 |
Papētīju pārskatus, un secināju. Ar zaudējumiem strādā A/S Latvijas Kuģniecība, tas ir kuģniecības ēka un to birokrātiskais aparāts. Apgrozījums 995233 LVL. , bet zaudējumi 6milj. Tieši tik, cik ir administrācijas izdevumi (sakritība). Bet LSC koncerna pārskatā nekas nav mainījies, un peļņa arī palika 0,08Ls uz akciju. Lielākā meitas uzņēmums "Latmar Holdings Corporation" peļņa 20,66 milj Ls. Meitas uzņēmuma pašu kapitāls sasniedza 206 milj. Ls. LSC pieder 100%. Tie, kas rāva stopkrānus, uzmanīgi neizpētot info, pirmdien kodīs pirkstos, vai arī steigšus pirks atpakaļ. Nav slikts joks, izmest tādu informāciju tieši pirms tirdzniecības sākšanās. Es domāju ar nolūku, lai maksimāli sašūpotu cenu, un pirms Q1 uzpirktu par lētāku canu. Tas arī izdevās. Tās ir manas domas. Ko domājat Jūs? |
Kreicis Pievienots: 23.11.2005 Ziņojumi: 2943 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 19.05.2006 23:22 |
Nu nezinu 007, man liekas, ka nekas labs te nebuus sagaidaams, bet kaa vienmeer veelu veiksmi tiem, kas "ciinaas" shinii ellee!
2 dragonfly, zinam mees tavus uzskatus, piekriitam un atbalstaam, bet Tu pats teici, ka 3 gadus NASDAQ es noseedeejis dientirgojot no zvana liidz zvanam. Nu reche rau - ja es maizes darbaa nebuutu tik chakls un vareetu vairaak laika veltiit RFB, tad taadas dienas kaa shodiena ir ideaalas dientirgonjiem! Un pareiza funktiera (DD) rezultaataa var iiekraat kapitaalu, lai peechaak vairaak vareetu pieveersties zaljaas teejas dzershanai un trenda gaidiishanai kljuudos?
|
dragonfly Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 2022 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 19.05.2006 23:58 |
Kreici - protams, ka nekļūdies! Sākumā ir velnišķīgi grūti, un jādara viss, kas vien var dot kādu naudiņu... Kas attiecas uz dientirgošanu, tad to es darīju Nasdaq, kas ir ļoti likvīds tirgus ar lielām iekšdienas svārstībām, kas arī sastāda dientirgotāja maizi. RFB parasti ikdienā nav reāli tirgojamu svārstību, tās ir pupu mizas, ko te sauc par svārstībām, līdz ar to šeit patiešām sekmīgi var dientirgot tikai braucot ar muti forumā, bet kabatā no tā nekas prātīgs nesanāks. Nu sīcene aliņam varbūt ar grūtībām sagrabināsies... Tā es domāju. Ja gribi dientirgot, ver vaļā kontu IB un uz priekšu! Bet es neiesaku dientirgot, jo tas ir nevis prāta, bet instinktu jautājums. Domāt dientirgošanā nav laika, tur viss notiek automātiski, faktiski instinktu līmenī, piemēram, kā tenisā, redzi, ka bumbiņa lido virsū - sit prom no visa spēka! Te nav domāšanas, bet vajag perfektu ātrumu, koordināciju un refleksu līmenī atstrādātas iemaņas. Bet esmu domātāja tips, birža man ir kā liels daudzdimensiju šahs, kurā man jācenšas izplānot n-tos gājienus uz priekšu. Pēc 3 dientirgošanā pavadītiem gadiem man vienkārši apnika visu dienu sist pa bumbiņu kā tādam dresētam mērkaķim, tāpēc arī vairs nedientirgoju Treidings man nav tikai nauda, bet arī intelektuāls izaicinājums, un šajā ziņa dientirgošana ar savu primitīvismu ķirzakas smadzeņu līmenī man vairs nebija pieņemama.... Tāpēc arī strādāju garākos laika periodos, un šajā līmenī jau vajag domāt Bet nu katram savs ceļš ejams, arī dientirgojot var nopelnīt, protams! Veiksmi tev |
Kreicis Pievienots: 23.11.2005 Ziņojumi: 2943 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 20.05.2006 00:10 |
Tnx, par skaidrojumu un uzmundrinaajumu
Bet riits gudraaks par vakaru es offf.... |
Kreicis Pievienots: 23.11.2005 Ziņojumi: 2943 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 20.05.2006 10:40 |
dragonfly, varbuut nedaudz personisks jautaajiens. A tagad Amerikaa varis nedientirgo? Turi longus?  |
dragonfly Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 2022 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 20.05.2006 13:47 |
Kreici - patreiz man US ir short pozīcijas. Daudzi treideri no TA prasa neiespējamo, grib lai ar to varētu pareģot nākotni. Bet TA neko nesaka par nākotni, tā rāda tikai to, kas noticis pagātnē. Par nākotni jādomā pašam Toties TA var sekmīgi lietot kā rīku, ar ko noteikt savas patreizējās koordinātes, vietu, kur tu esi. Nu, kaut kas līdzīgs globālās pozicionēšanās sistēmai. Tikai tas, kurš ir noteicis savas kordinātes, var sākt domāt par nospraužamo kursu! Tagad par US - kur mēs atrodamies, kur atrodas vadošie indeksi? Atbilde: tie visi atrodas zem 50SMA, bet nasdaq pat jau zem 200sma. Turēt vai vērt vaļā longus šādos apstākļos ir tas pats, kas aiz polārā loka skraidelēt peldbiksēs ar Hermaņa iecienīto vējdēli padusē Visi mani longi ir aizvērti caur SL, jo man nav nekādas vēlēšanās dabūt finansiālo plaušu karsoni, nu un ir atvēti daži piesardzīgi šorti, lai pataustītu ūdens temperatūru. Protams, ja tirgus atradīs atbalstu ap 200SMA visiem indeksiem un sāks kāpt, tad jaunus šortu vaļā nevēršu, esošos izsitīs SL, bet, ja atvērtie izdzīvos un arī pērējie indeksi sāks slīdēt aiz polārā loka, tas ir zem 200sma, tad vēršu klāt jaunus šortus un pirmidēšos uz leju esošajos )) Veiksmi tev! Dragonfly Morāle: lai pelnītu naudu biržā, nav nepieciešamības pareģot nākotni, pietiek, ja proti precīzi noteikt savas koordinātes )) |
dragonfly Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 2022 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 20.05.2006 13:56 |
Kreici - Amerikā vairs nedientirgoju - ar to nodarbojos tikai tik ilgi, kamēr sapelnīju zaļās tējas biezumiem Turklāt dientirgošana mani beigās pagalam nokausēja psiholoģiski tik lielā mērā, ka vairs nevarēju skatīties uz ekrānu, burtiski sāpēja acis, arī stress bija nenormāli liels, un tad es sapratu, ka man vairs nav spēka turēt šito spriedzi, tāpēc pēc 3 gadu intensīvas dientirgošanas, es norakstīju sevi rezervistos Kā jau teicu, tas ir kaut kas līdzīgs profesionālam sportam, gladiatoru cīņai, tā dientirgošana, un, ja tu zaudē reakcijas ātrumu, tad sveiki, vai nu pats proties un aizej, vai tevi aiznesīs no arēnas uz vairoga Tādas tās lietas... |
Muks
 Pievienots: 19.10.2004 Ziņojumi: 1526 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 20.05.2006 15:18 |
Profesionālis profesionāli saprtatīs. Bet šajā forumā pieminot 2 stop losus pēc kārtas(pat hipotētiski), dažus indivīdus ķer vai nu trieka, vai extāze. Veiksmi Dragonfly. Es arī identificēju shortu uz nasdaq 100 un sp500, taču mana tirzn. sistēma nepieļauj intereses atvēršanu shortā principiāli. Tā kā šito signālu izlaižu.
Veiksmi! |
maxxtro
 Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7227 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 20.05.2006 16:11 |
Skandals ap Lembergu arii var nosist cenu  |
Kreicis Pievienots: 23.11.2005 Ziņojumi: 2943 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 20.05.2006 16:26 |
2 dragonfly
paldies par atbildi! man uz kaadu laiku mute ciet un viela paardomaam atliku likaam 
|
maxxtro
 Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7227 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 20.05.2006 16:58 |
Under construction  |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5564 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 20.05.2006 19:57 |
007.
Mana interese, ir cenas kritums, jo sēžu, ja tā var teikt, Latviešu šortā, respektīvi naudā. Savas dažas akcijas, ko biju atstājis pēc principa - ja nu, paspēju atdot piektdien viens no pirmajiem. Un tagad mēģināšu Tev oponēt. Nopietni spēlmaņi LSC pēdējās dienās meta nost, tas bija redzams, jo tirdzniecība praktiski notika BIDā, ASKā tika ņemts nenopietni daudzumi. Kas piektdien pirka akcijas? Nopietni un mērķtiecīgi tikai Leiši, nažu ķērāji un aizgulējušies likvidātori. Arī politiskajā arēnā neredzu ieinteresētos cenu kāpumā, nemaz nerunājot par ekanomisko aprindu cilvēkiem. Tiem pašlaik ir izdevīgs cenu kritums. Un ja mēģināsi ielīst liela spēlmaņa ādā, viņam nu nemaz neinteresē iepirkt ap Latu. Izdevīgāk ir nosist vēl, un tad iepirkt. Un arī pasaules tirgu fons nav kāpjošs. Un tas viss ir lieliska augsne kritumam. Ja stabiņos sarakstam plusus un mīnusus pašreizējai prognozei, plusu stabiņam praktiski nav ko rakstīt. Un vēl, tā pat vien, nopietni cilvēki ar šādām atskaitēm nespēlējas, viņiem santīmi neinteresē. Tā ka mana prognoze ir cenu kritums. Neminēšu skaitļus, bet manā prātā tie ir šausminoši. |
Kreicis Pievienots: 23.11.2005 Ziņojumi: 2943 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 20.05.2006 21:04 |
Hermani, domaa tik shausminoshi buus? Zemaak par BV tak nevajadzeetu krist?!!!  |
|