| fortune Pievienots: 06.03.2006 Ziņojumi: 285 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 14.09.2007 09:07 |
Oil80
Gan pozitīvi, gan negatīvi. Ja naftas cenas kāpj lielā pieprasījuma dēļ, tas nozīmē, ka nepieciešami vairāk tādu kompāniju kā LK pakalpojumi. Bet tā kā kuģiem nepieciešama degviela, lai pārvietotos, tas atkal nav izdevīgi. Kuģa uzturēšana ir ļoti dārga. |
cafe
 Pievienots: 08.03.2005 Ziņojumi: 961 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 14.09.2007 17:21 |
kas ir degvielas patēriņa izmaksas pret peļņu no pārvadātajām kravām . . . skaidrs, ka pozitīvi ietekmēs |
littlebandito
 Pievienots: 21.06.2005 Ziņojumi: 824 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 19.10.2007 23:54 |
nekaadi netiekam paari 1.55-157 slieksnim.. visu laiku cena diapazonaa 1.46-1.55... kad buus paari shim slieksnim tad jaapeerk jo tad paredzu labu pieaugumu.. varbuut pat uzreiz liidz 1.7ls.. interesanti kad paarrausim sho pretestiibu.. es domaaju ka pirms q3.. bet ja nu nee tad peec q3 rezultaatiem jau nu noteikti vajadzeetu jo paarskats buus LABS  |
termoss Pievienots: 26.08.2004 Ziņojumi: 1706 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 22.10.2007 12:05 |
kuģu par daudz kravu pa maz!! izmaksas kāpj frakti krīt!!
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601109&sid=aGaBWKwIFhIE&refer=home |
fortune Pievienots: 06.03.2006 Ziņojumi: 285 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 22.10.2007 12:43 |
Cik sapratu, tas attiecas tikai uz tankeriem. Pie tam visgruutaak ir lielajiem. LK laikam specializeejas uz videeja izmeera. Savukaart sauskravu kugjiem pashlaik ir augstaakaas fraktu likmes. |
Yzerman
 Pievienots: 06.01.2005 Ziņojumi: 2191 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 22.11.2007 11:40 |
HNS izpaardod savu dalu... kas nu buus? |
VanK
 Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 22.11.2007 16:48 |
Lembergam jāmaksā juristiem un jānoslēpj piķītis. |
jurchix81 Pievienots: 18.02.2007 Ziņojumi: 7 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 28.11.2007 21:07 |
M9 peļņa 33.4milj. Ls salīdzinot ar pagājušā gada attiecīgo periodu palielinājusies 2.6 reizes |
bigbrother Pievienots: 09.02.2005 Ziņojumi: 1499 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 29.11.2007 08:44 |
no parex:
Saskaņa ar kompānijas Latvijas Kugnieciba pēdējo publicēto atskaiti, neto apgrozījums M9 2007/M9 2006 izauga vairāk nekā par 25%. Bet kompānijas peļņa tajā pašā periodā izauga vairāk nekā par 130%. Tā kā jau bija iepriekš peļņas pieaugums galvenokārt bija tomēr pateicoties veco kuģu pārdošanai. Uzņēmuma bruto rezultāts no flotes darbības arī ir izaudzis par 60%. Ņemot vērā šīs ziņas kompānijas radītājs P/E uzlabosies un sasniegs 6.9. Mēs novērtējām šo ziņu kā stipri pozitīvu un atkārtojām mūsu rekomendāciju “Pirkt” kompānijas Latvijas Kugnieciba akcijas.
ja pie zemām frakts likmēm un dārgas degvielas eps 3Q ir ap 0,02, tad it kā jau parex saka pareizi, tikai tad, kad patreiz esošais lielais pircējs, kas stutē LSC cenu, pazudīs, tad visticamāk arī cenu redzēsim krietni zem 1,20.
kādi citi viedokļi? |
martin
 Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4671 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 29.11.2007 09:48 |
iespējams lielie izmantos šo labo brīdi, lai izietu no mūsu smilšukastes. |
jet
 Pievienots: 18.07.2007 Ziņojumi: 99 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 29.11.2007 09:55 |
Vo, vo. Kad biju jaunāks, domāju tā - ja viena uzņēmuma akcijas intensīvi pārdot, tad līdzīgai kompānijai (pēc nozares, tirgus kaacitātes) cenai vajadzētu pieaugt - nauda taču reinvestējas. Un ar šo loģiku pāris reizes dabūju pazaudēt savu naudiņu RFB. Vismaz uzreiz - nekas nereinvestējas. Tagad redzu, ka globālajā tirgū ir līdzīgi - prognozē, ka būs lejupslīde Āzijas tirgos, bet pieaugumi citos nav skatāmi, piedevām faktiski nevienā. Tiek ieturēta globāla pauze par spīti jebkādiem pozitīviem datiem. Tie vienkārši nevienu īsti nepārliecina.
Baltijas tirgus, manuprāt, auga uz ārzemju ieguldījumu fondu rēķina, jo pieaugums bija pēkšņs un straujš. Un tie sīkumos neiedziļinās. Viņiem nav daļas gan vienu Latviju, kur nu vēl vienu uzņēmumu. Vai nu grūžam iekšā, vai raujam ārā. Ja to neņem vērā, tad neredzu racionāla izskaidrojuma, kāpēc būtu tagad jākrīt Gāzes, Kuģniecības vai Grindeks akcijām. Nu ok, ārzemnieki nezin, ka Grindekam ir stabils vietējais noiets un stingras pozīcijas Baltijas tirgū, pieprasījums pēc medikamentiem var būt tikai > vai =, mazāk jau nu nesmilosim, diemžēl. Nu bet kā inflācija, iekšzemes patēriņa kritums vai kas cits ietekmē LG vai LK? Gāzei vispār kā Gazprom vasalim Vitjebskas guberņā ir naruku notiekošais kā vienam no inflācijas galvenā dzinuļa - gāzes cenu pieauguma - ķēdes posmam - būs ar ko rekorddividendes maksāt. Savukārt LK faktiski nav Latvijas uzņēmums, konkurē starptautiskajā segmentā. Citi likumi, citas loģikas.
Attiecīgi tagad ir laiks raut ārā un cenas stabilizēsies tad, kad visi šie Nordici beidzot būs izpārdevuši savas paketes. Tad arī varēs lasīt labās ziņas un izlemt, ko pirkt. |
dragonfly Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 2022 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 29.11.2007 10:10 |
jet - lieta tāda, ka biržā iestājies rudens, tūlīt būs ziema, naudas gājputni lido uz dienvidiem, uz dienvidiem |
dragonfly Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 2022 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 29.11.2007 10:24 |
Un nekādi stāsti par to, ka kādai ābelītei šogad bija un nakošgad būs izcila ābolu raža, neatturēs naudas putnus no aizlidošanas uz Dienvidiem, jo rfb tūlīt iestāsies ziema... Naudasputni nav stulbi, kad atkal būs pavasaris, gan viņi atlidos atpakaļ |
jet
 Pievienots: 18.07.2007 Ziņojumi: 99 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 29.11.2007 10:26 |
Man šorīt ēdot brieža gaļas desmaizi radās viena doma - pasakiet savus viedokļus.
N-tie uzņēmi kotējas vairākās biržās. Ja, teiksim, Kuģniecība kotētos arī Frankfurtē vai Berlīnē, vai tas varētu stabilizēt tās cenu. Funktieris tāds - uzņēmums netiktu uzskatīts par Baltijas krītošā tirgus vienu no neatņemamajiem elementiem, bet tiktu skatīts kā starptaustisks enerģijas resursu nozarē stradājošs uzņēmums. Ja jau enerģētikai prognozē kāpumu (vieni lielu, citi saka, ka potences ir gandrīz izsmeltas, tomēr neliels kāpums vēl gaidāms), tas pievilktu arī ieg.fondus attiecīgajā ārzemju biržā. Un cenu starpībai dažādās biržās nevajadzētu būt būtiskai.
Ir kāds taisnības grauds šeit? 
Starp citu, - brieža gaļa ir sīksta un sausa. Tagad saprotu kāpēc mūsu seņči no medniecības pārgāja uz lopkopību. 
|
martin
 Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4671 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 29.11.2007 10:33 |
Parex gan neseko savām prognozēm  |
Lauvinsh
 Pievienots: 15.05.2006 Ziņojumi: 2846 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 29.11.2007 11:42 |
Šodien normāli lielās 10K paketes aizgāja... Tā rādās lielie šurpu turpu tomēr bīda tās akcijas  |
martin
 Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4671 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 29.11.2007 12:03 |
VNF1R indikators rāda turpmāko LSC cenas virzīvu.
Varbūt jāsteidz labot šī nesmukā aina? |
martin
 Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4671 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 29.11.2007 12:27 |
Nu re VNF pielabots, tagad var cerēt, ka kāds noticēs pozitīvisma kampaņai. |
Lauvinsh
 Pievienots: 15.05.2006 Ziņojumi: 2846 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 29.11.2007 12:35 |
PRX tomēr seko savām rekomendācijām Un ņem neslikti  |
maxxtro
 Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7225 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 22.01.2008 11:30 |
11.29.02 LSC1R 1.00 1,153,616 1,153,616.00 Var.Pr HNS NDL |
dragonfly Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 2022 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 22.01.2008 12:16 |
Tālredzīgākie glābj naudu... Vispār interesanti noskatīties, kā publika kārtējo reizi kāpj uz lielā grābekļa... Kā izkūp gaisā kontu vērtība, aiziet pa skuju taku iedomāta turība... Man nupat panikā piezvanīja kāds paziņa, kas pirms kāda laika nopircis palielu steiku LSC1R pa ~1.50!.... Ko lai darot? Es atturējos no ieteikumiem... Zēns bija galīgi satrakojies trubas otrā galā.... BET, nepārdošot nekādā gadījumā, jo tas, kas pateiz notiekot , "neesot normāli".... |
littlebandito
 Pievienots: 21.06.2005 Ziņojumi: 824 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 22.01.2008 12:25 |
dragonfly, vienkaarsi iisti viiri stopus nelieto  |
Fixi Pievienots: 13.06.2005 Ziņojumi: 836 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 22.01.2008 21:38 |
Bet es esmu atpakaļ! Pirms kada maza laiciņa gribēju pirkt pa 1.29, bet neviens neiemeta, tad uzkāpa virs 1.30 un man likās par dārgu. Bet nu tagad - nekad nedomāju, ka LSC tirgos pa 1 Ls , likās tāda cena nebūs nekad, ka NDL to nepieļaus. Bet tiem kam rokās akcijas, es nu gan tagad neieteiktu pārdot. Ja esi tik ilgi izturējis - izsēdi bedri līdz galam. Uztver sevi par uzņēmuma līdzīpašnieku - ja uzņēmums strādā ar peļņu, ja savus ražojumus pārdod ne tikai Latvijā, ja apgrozījums pieaug, ja akcijas cena zem bilances vērtības - par ko tad uztraukties. Tas ir kā sēdēt kādā fondā - ņemsi ārā ātrāk par 5 gadiem un čiks vien sanāks.
Tomēr SL ir jālieto. Pērkot akcijas jau jānosprauž par cik pārdosi gan peļņas, gan zaudējumu gadījumā. |
Ziemeļnieks
 Pievienots: 22.11.2007 Ziņojumi: 571 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 23.01.2008 08:56 |
Tā līdzīpašnieka sajūta bija viens no iemesliem kāpēc savā laikā aizgāju no Baltijas un nonācu ziemeļvalstu tirgos. Tur uzņēmumi visai bieži informē par savu darbību, ir mājas lapas ar plašu info investoriem ar akcionāru sarakstiem, darbības rādītājiem, finansu pārskatiemm utml. Pie tam gandrīz katrs uzskata par pienākumu ik gadu maksāt dividendes un kaut nedaudz lielākas kā iepriekš. Tas varbūt nav tik būtiski naudas izteiksmē, bet patīkami morāli. Bet kas ir LSC? Esošo un bijušo pārvaldnieku strīdi, paziņojumi par to ka dividendes nebūs nez cik gadus... Nopelnīt jau uz cenu svārstībām varēs, bet vai būs tā jaukā īpašnieku sajūta es gan šaubos |
bigbrother Pievienots: 09.02.2005 Ziņojumi: 1499 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 23.01.2008 09:19 |
tā gan nebūs tēma par lsc, bet nemaz nav slikta doma pirkt izaugsmes akcijas, kur dividenžu nav vai ir minimālas. cenas pieaugums atsver dividenžu izmaksu. lielākā daļa skandināvu akcijas ir cash cow, kur ir depozīta % dividendes, bet cenas dinamika ir minimāla.
p.s. vienīgais latviešu valodā iznākošais biznesa laikraksts - dienas bizness - arī beidzot ir pamanījis kritumus pasaules biržās. raksts gan tāds ne pārāk saturīgs, kas liecina par rakstītāju izpratni par lietām, bet labāk vēlu nekā nekad. |
|