| latino Pievienots: 16.11.2005 Ziņojumi: 1054 | Re: Pareiza kapitalieguldiijumu strategija 13.05.2007 11:00 |
šeit ir atbilde kāpēc 10% peļņa gadā no 1M ir daudz , bet no 1K maz . Pilnīgi piekrītu! :
http://admiral.delfi.lv/index.php?id=33321
|
latino Pievienots: 16.11.2005 Ziņojumi: 1054 | Re: Pareiza kapitalieguldiijumu strategija 21.03.2008 21:34 |
Bafeta rezultāti par kādiem pēdējiem 40 gadiem
http://www.berkshirehathaway.com/letters/2007ltr.pdf
p.s.
mājas lapa gan viņam tāda ,hmm, stipri askētiska priekš pasaules bagātākā cilvēka |
Seller of Smiles
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: Pareiza kapitalieguldiijumu strategija 22.03.2008 08:43 |
viņš tam savu fobiju pret tehnoloģijām nemaz neslēpj, a īpāsi pret dot.com bet no otras puses - a ko gribēji? Flashā lidojušus dolārus ar Bafeta portretu? |
latino Pievienots: 16.11.2005 Ziņojumi: 1054 | Re: Pareiza kapitalieguldiijumu strategija 22.03.2008 10:16 |
nu varēja būt salikti daudz mirgojoši zelta stieņi
manuprāt lapu varēja uztaisīt ar atturīgu eleganci, bet šī velk uz 10.klases puikas prastumu, lai gan ja paklausās stāstus par to ka Baffets joprojām dzīvo kurā tur 60.tajā gadā pirktā mājā un joprojām brauc ar 85. gadā pirktu Volvo , tad lapa sāk izskatīties loģiski , cilvēks var atļauties vienkārši ielikt pdf. formāta atskaiti ka nopelnījis tik un tik , un visus ieinteresētos tas apmierina, atšķirībā no citām lapām kuras visas sākas vienādi ar vārdiem " Mūsu komanda sastāv no augstas klases savas nozares profesionāļiem" kas tulkojumā nozīmē - mums ir Harvardas izglītība, uz darbu dodamies ar S klases mersi un Armani uzvalkā , birojs atrodas ne zemāk par 20.stāvu un īpaši profesionāli mēs esam kad pasaules ekonomikā valda buļļu tirgus. |
Seller of Smiles
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: Pareiza kapitalieguldiijumu strategija 22.03.2008 10:50 |
latino,
nu te ir nianse. Bafets var braukt ar 85 gada volviķi, bet teiksim, ja Joe Average uztaisīs fondu, lai cik geniāls šis nebūtu, un % netaisītu, atnāks piemēram Muks , kurš pateiks, ūūū, re kur vecis ar vecu volviķi, pats sev nopelnīt nevar, nedotiet šamam $$ |
Peteris
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 493 | Re: Pareiza kapitalieguldiijumu strategija 22.03.2008 14:42 |
Nav ne vainas tai Bafeta lapai. Vajadziigaa informaacija ir pieejama. Man arii liekas tas lapas vienkaarshums kaa taads ir speciaali izveeleets. |
swordfish Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 6390 | Re: Pareiza kapitalieguldiijumu strategija 22.03.2008 15:29 |
Lai nu kā, bet tabulu ir vērts šad tad pārskatīt - lai redzētu, cik īstenībā vienkārši kļūt par bagātnieku. Vidēji 21.1% gadā pilnīgi pietiek. Tikai - kuram tad izdodas, tikai dažiem... Ok, citi paņirdz, kas tad tas par "sasniegumu", bet paši ar personīgo lidmašīnu nelidos nekad |
indijs
Pievienots: 11.06.2009 Ziņojumi: 521 | Re: Pareiza kapitalieguldiijumu strategija 27.11.2010 11:09 |
-ir 10k konts,kurā tiek strādāts ar 1% risku uz darījumu.
-ir 1k konts,kurā tiek strādāts ar 10% uz darījumu.
pie nosacījuma,ja sistēma neparedz 10 lose darijumus.ja DD vienāds isti nav saprotams,kapēc pirmajā gadījumā kontā jātur 90% lidzekļu,kuri nekādi netiek izmantoti.
|
Ziemeļnieks
Pievienots: 22.11.2007 Ziņojumi: 571 | Re: Pareiza kapitalieguldiijumu strategija 21.02.2013 11:29 |
Populārā leišu papīra iespaidā sāku domāt, kāda tad ir pareizā (?) un pielietotā MM stratēģija sev un citiem treideriem. T.i. ar kādu procentu mums sanāk (vajadzētu) riskēt pieļaujot kāda emitenta bankrota iespējamību. Man personīgi katra pozīcija ir 7-10% apmērā no investējamiem līdzekļiem. Neesmu dientirgonis, cenšos pozīcijas turēt salīdzinoši ilgi. Līdz ar to sanāk, ka UKIO līdzīgā gadījumā zaudētu salīdzinoši lielu daļu sava kapitāla. Bet – ko darīt? Ja investētu, piemēram, līdz 5% vienā papīrā – portfelis varētu izaugt līdz kādiem 20 papīriem. Kādreiz tā ir bijis, bet sapratu, ka paliek grūti izsekot visām saistītajām ziņām, datumiem, atskaitēm utt. It sevišķi, ja tirgus sāk strauju kustību nevēlamā virzienā, tad saprast, ko un kad nomest paliek pārāk stresaini. Ja tomēr ieguldītu tos 5% un tikai 10 papīros, tad puse investkapitāla paliek neizmantota. Augoša tirgus apstākļos tas nozīmētu neiegūto peļņu un padaudz zaudēt indeksam (kas psiholoģiski ir mazliet kaitinoši). Tā nu esmu palicis pie tiem "līdz 10%" uz pozīciju un labvēlīgos apstākļos vienlaicīgi atvērtām apmēram 8 pozīcijām. Būšu pateicīgs par komentāriem un citu pieredzi/domām |
Kihots
Pievienots: 16.10.2012 Ziņojumi: 2105 | Re: Pareiza kapitalieguldiijumu strategija 21.02.2013 13:09 |
Tas atkarīgs no tā cik lielu risku spēj paciest. Noteikti ir veiksmīgi spukulanti, kuri visu liek uz vienas kārts. Šķiet pats Bafets savulaik teica, ka jāinvestē visu naudu uz to, kas nesīs viss lielākā ieguvumu. Tāpēc vienozīmīgas pareizas atbildes nav.Man pašam ir 5-7 uzņēmumu akcijas. |
DDD Pievienots: 11.04.2012 Ziņojumi: 103 | Re: Pareiza kapitalieguldiijumu strategija 21.02.2013 15:01 |
Piekrītu, ka vienas atbildes nav, jo viss atkarīgs no summas, laika horizonta un arī treidera psiholoģiskās noturības, bet skaidrs ir viens, ja iesi pozīcijā un nezināsi kur iet ārā (bez STOPa), tad var būt visādi un nav nozīmes vai dienas treideris vai ilgtermiņa investors. Vēl interesanta ir arbitrāžas stratēģija, kā piem. pirms 10 gadiem NOKIA shortot un APPLE longot (ar vienādām summām), bet pamējģini atrast tās vājās un stiprās kompānijas, bet tad psiloģiski ir stabīli (protams, ka arī ar STOPiem) |
Charles Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 2256 | Re: Pareiza kapitalieguldiijumu strategija 21.02.2013 15:23 |
Es arī turu 5-7 pozīcijas (ilgtermiņā). Dažām no tām tiešām ir bankrota stops, taču ja tāds ir visām pozīcijām, tad tiešām uzņemtais risks ir liels. Attiecīgi, dažām pozīcijām ir normāls SL. Piemēram, ja pozīcija ir 20% no portfeļa, tad SL 75% apjomā no iegādes cenas risku samazina līdz salīdzinoši zemiem 5%. |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: Pareiza kapitalieguldiijumu strategija 22.02.2013 10:27 |
Mans viedoklis, pirmkārt jātiek skaidrībā - KAS ES ESMU, un kāpēc es pērku akcijas?? Vai spekulants, vai brīvo līdzekļu saglabātājs. Vai man šī noderbe ir ikdienas maizes darbs un pavadu vairākas stundas pie vērtspapīriem, vai veicu pāris darījumu mēnesī. Vai es ieguldu līdzekļus tikai vērtspapīros, vai diversificēju risku un izmantoju arī citus instrumentus naudas pāŗvaldībā. Kad ir atbildēts uz šiem un vēl dažiem šāda rakstura jautājumiem, tad sākam domāt, cik %, kāds time frame, un līdzigi. Tā ka tas nav tikviennozīmīgi. Man par piemēru UKIO no maniem kopējiem izvietotajiem kapitāliem nesagādāja lielu zaudejuma %, bet no akciju kapitāla tas jau krietni lielāks. Kā nu mēs katrs uz to skatāmies, un rēķinām. |
DDD Pievienots: 11.04.2012 Ziņojumi: 103 | Re: Pareiza kapitalieguldiijumu strategija 22.02.2013 10:41 |
Piekrītu 100% Hermanim, ka vienas atbildes nav un pareiza kapitālieguldījuma stratēģija ir ļoti individuāla. |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: Pareiza kapitalieguldiijumu strategija 22.02.2013 11:25 |
Nedēļas sākumā savilku visu savu statistiku kopš ieguldījumu sākšanas (2006). Iznāca vairākas atziņas: - varu tikai pabrīnīties par pieņemtajiem lēmumiem īpaši darbības sākumā - neskatoties uz diezgan jocīgajiem treidiem, esmu veiksmīgi saglabājis savu kapitālu... laikam jau tā bija nejaušība īpaši sākumā - esmu veiksmīgi 'sadzirdējis' lielos tirgus kritumus, tāpēc ilgākus laika periodus veiksmīgi sēdēju naudā, un tāpēc.... - ...Swedbank fondu rezultāti salīdzinājumā ar maniem riktīgi - atvainojos - SŪKĀ!... varu tikai pabrīnīties par šiem 'profesionāļiem' (šos sākumā izmantoju diezgan daudz) - ilgtermiņa stratēģijas (12+ mēneši) ir nesušas daudz labāku rezultātu nekā īstermiņa spekulācijas - kopējais rezultāts nedaudz atpaliek no sevis nospraustā mērķa, tomēr ir labāks nekā salīdinošie indeksi, inflācija, depozīta procenti un Banku fondi.
P.S. pārsvarā pa Baltiju ar dažiem izņēmumiem un nešortoju P.P.S atsevišķās spekulatīvās pozīcijas nekad nav bijušas lielākas par 3% no kopējā portfeļa, ilgtermiņa un dividend pozīcijas gan var sasniegt pat 20% |
armada Pievienots: 02.11.2006 Ziņojumi: 204 | Re: Pareiza kapitalieguldiijumu strategija 22.02.2013 13:15 |
^ vai vari padalīties, cik ir tavs nospraustais mērķis gada ienesīgumam? Es domāju % ziņā, neatklājot personīgos$ datus. |
DDD Pievienots: 11.04.2012 Ziņojumi: 103 | Re: Pareiza kapitalieguldiijumu strategija 22.02.2013 13:22 |
VanK, jā Jūsu secinājumi ir KLASIKA un patīkami, ka ļoti objektīvi tos analizējat. Tas arī varētu būt ceļš uz veiksmi. |
DDD Pievienots: 11.04.2012 Ziņojumi: 103 | Re: Pareiza kapitalieguldiijumu strategija 22.02.2013 13:25 |
armada, neiedziļinieties (tas ir pat kaitīgi) citu sasniegtajos procentos! Nepalīdzēs! Ieklausieties uzmanīgāk Hermaņa teiktajā iepriekšējā komentārā. |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: Pareiza kapitalieguldiijumu strategija 22.02.2013 15:07 |
Tā kā uzskatu sevi par lēntirgotāju tad mērķēju +10% virs indeksa. Krīzes gados arī mazs pluss tāpēc der, bet izaugsmes gados tuvāk 25% un pat virs.
Starp citu krīzes laikā bankas depozīts @11% latos uz 12m bija viens no maniem labākajiem ieguldījumiem tajā laikā. |
armada Pievienots: 02.11.2006 Ziņojumi: 204 | Re: Pareiza kapitalieguldiijumu strategija 22.02.2013 16:22 |
DDD, iedziļinies tajā ko rakstīju - es nejautāju par to kādi ir sasniegtie rezultāti. Nebiju domājis, ka japlātās vai jāmin savi ienesīgumi. Es jautāju par mērķi, ko vēlas sasniegt. Mans mērķis ir 10-15% gadā. Esmu dzirdējis, ka citi tēmē uz daudz lielākiem procentiem. |
DDD Pievienots: 11.04.2012 Ziņojumi: 103 | Re: Pareiza kapitalieguldiijumu strategija 22.02.2013 18:29 |
armada, ja 10-15%, tad ar otro plecu rudenī nopērc indeksu (ja vasarā ir kritis) un ar 2% stopu turi līdz februāra vidum. Pozīcijā ej ar piramīdas palīdzību. Otrs variants, sagaidi 1x 10 gados, ka tirgu nosēdina 30-40% un tad ar 2 plecu un uz 3 gadiem. Viss TIKAI longā. Vispār varianti ir 100 un vairāk un viss atkarīgs no depozīta. |
armada Pievienots: 02.11.2006 Ziņojumi: 204 | Re: Pareiza kapitalieguldiijumu strategija 22.02.2013 18:33 |
Elementāri, Vatson! |
DDD Pievienots: 11.04.2012 Ziņojumi: 103 | Re: Pareiza kapitalieguldiijumu strategija 22.02.2013 18:37 |
armada, nu Jūs taču ziniet, ka teorijā ļoti elementāri !!! Algoritmi ļoti vienkārši pat metot monētu (pirkt vai pārdod), bet grūtu izpildīt griezt zaudējumus un turēt peļņu . Dzīvē kur valda skopums un bailes viss ir otrādāk |
|