| dragonfly Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 2022 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 22.02.2012 16:33 |
e-treideris -
Nu, lūk ko esi panācis ar savu TA! Nogāzi fišku par 6%, kauns nemaz nav?! p.s. nerādies kādu laiku Hermanim acīs, pa draugam brīdinu! |
e-treideris
Pievienots: 16.01.2010 Ziņojumi: 211 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 22.02.2012 22:20 |
dragonfly
Tiešām, esmu nelietis ar savu TA - man tiešām kauns Žēl visus, kuri manas TA dēļ cieš zaudējumus, bet kā tautā saka "Tāda ir dzīve"! |
leo11 Pievienots: 26.01.2005 Ziņojumi: 130 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 29.02.2012 10:16 |
"Iemesli tam ir dažādi un sarežģīti, taču divi galvenie faktori ir !!zemāks pieprasījums pēc naftas produktiem, ko izraisījusi globālās ekonomikas lejupslīde!!!, it īpaši attīstītajās rietumvalstīs, un jauno tankkuģu skaita pieaugums.
Katru dienu braucot gar benzīntanku redzu cenas pieaugumu, kuru pamato ar pieprasījumu pasaules biržās pēc naftas un tam sekojošo cenu kāpumu!! |
john13
Pievienots: 21.04.2010 Ziņojumi: 95 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 29.02.2012 12:42 |
Kā vērtējat LSC rezultātus?? |
Charles Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 2256 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 29.02.2012 12:49 |
Leo, cenas pieaugumu neviens nepamato ar pieprasījuma pieaugumu. Visi saka, ka iemesls ir ģeopolitiskie riski (Irāna). |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 29.02.2012 13:21 |
Pirmais iespaids no publicētiem cipariem neiedziļinoties:
Salīdzinot ar 9 mēnešu atskaiti, nav slikti. Salīdzinot ar pagājušo gadu - itkā dati labāki, BET, pašu kapitāls samazinājies turpretīm ilgtermiņa saistības pieaugušas. Likšu ciparus iekšā savās iepriekšējās tabulās, tad varēs ko konkrētāk pateikt. |
leo11 Pievienots: 26.01.2005 Ziņojumi: 130 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 29.02.2012 15:44 |
Charles. Nezinu vai tur neviens vai vairaki, bet lasīt vajag uzmanīgi. 1. atskaite ir par 2011 gadu, kad Irānas probleams vēl nebija 2. Tikai iemetot google paris jautajumus var saņemt sekojošo info par 2011 gadu. a) „Pieaug kā pieprasījums, tā izdevumi, tādēļ nav nekādu iemeslu tam, lai naftas cena pazeminātos,” izteicies naftas kompānijas Total galvenais pārvaldnieks Kristofs de Maržeri. http://pasaule.lv/kur-meklejams-patlabaneja-naftas-sadardzinajuma-celonis/
b)Tiek lēsts, ka pieprasījums pēc naftas šogad pasaulē palielināsies vidēji par 900 tūkst. barelu dienā un pārsniegs 89 milj. bbl dienā atzīmi, liecina Starptautiskās Enerģētikas aģentūras aplēses. Savukārt nākamgad pieprasījums pēc naftas uz Eiropas recesijas vai stagnācijas fona augšot vēl straujāk - par 1,3 milj. bbl. http://www.db.lv/finanses/investors/resursu-cenas/sodien-nedaudz-palielinas-naftas-cenas-249501
|
swordfish Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 6390 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 29.02.2012 15:55 |
Recesija izsauc naftas cenu pieaugumu? |
bigbrother Pievienots: 09.02.2005 Ziņojumi: 1494 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 23.03.2012 07:45 |
šodienas Dienas biznesa drukātajā versijā ir visai interesanta intervija ar P. Thomas - par vidējām frakta likmēm, par situāciju uzņēmumā. diemžēl nevaru nekā to ievietot wallstreet.lv |
Seller of Smiles
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 23.03.2012 08:01 |
bigbrother, ja noskanēsi, un man atsūtīsi, es ielikšu. Bet tas ar avīzi protams ne visai ērti |
ilmars2000 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 1073 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 23.03.2012 08:42 |
Jauna un būtiska lieta tajā rakstā ir tikai viena: Kompānija ir sākusi publiski atklāt savas frakts likmes, jo nekā slēpjama tur nēesot un tā darot arī vēl kādas publiskās kuģniecības. Manā skatījumā tas ir ļoti pozitīvs solis - nav vairs jādomā cik tur kādiem ofšoriem atlec.
Kopumā - intervējamais ir bijis atklāts, bet intervētājs nav ne kuģniecības biznesa pazinējs, ne akciju turētājs. Ja intervējis būtu HIM, tad, protams, būtu cita kvalitāte.
HIM! Uzprasies, lūdzu, uz interviju par Ventspils naftu un Kuģniecību pie Ilzes Naglas! Viņi tagad izskatās tiešām daudz atvērtāki un pieejamāki. Prieks par to!
P.S. Pat mazajiem akcionāriem uz e-pastiem atbild! |
bigbrother Pievienots: 09.02.2005 Ziņojumi: 1494 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 23.03.2012 08:53 |
Sos, intervija ir gana gara un gandrīz pa visu atvērumu - ieskanēta izskatīses nejēdzīgi.
Ilmār2000, taisnība jau Tev ir, bet intervijā ne vienmēr svarīgi ir tikai konkrēti cipari, bet arī noskaņa, kāda saklausāma ceo vārdos, starp rindiņām salasāmais teksts u.t.t. |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 23.03.2012 11:26 |
2011.gadā Latvijas kuģniecības vidējā izmēra tankkuģu (12 MR tipa tankkuģi ar 52 tūkstošu tonnu kravnesību) vidējā frakta likme bija 12 882 USD dienā, kas ir par 8.7% augstāka nekā 2010.gadā.
Savukārt „handy” tankkuģu (7 „handy” tankkuģi ar kravnesību 37 tūkstoši tonnu katrs) vidējā frakta likme 2011.gada bija 11 216 USD dienā, kas ir par 4.6% augstāka nekā 2010.gadā.
======
Nu vot..
Pats LSC nokopeja..)))
Bet man liekas 4.6 vai 8.7% pieaugums neatrisinas zaudejumu lietas..
vienalga turpina stradat ar minusu..((
25 M LVL vieta 2011 gada..kadi 12 M LVL 2012 |
Morgenstern Pievienots: 23.08.2011 Ziņojumi: 62 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 23.03.2012 12:18 |
pilna publikācijahttp://www.nozare.lv/business/top/3C99CF76-6BDC-435A-BA34-63F0DA6BCF4B/ |
maxxtro
Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7159 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 23.03.2012 14:20 |
Atrisinas, neatrisinas, bet tomeer nevar neredzeet, kaa ir kadas labas podvizhkas shajaa lietaa |
Ingars Pievienots: 22.08.2004 Ziņojumi: 438 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 23.03.2012 16:38 |
Bet kādas frakts likmes 2012.gadā? Mēs taču jau 2012.gadā. |
Seller of Smiles
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 28.03.2012 10:55 |
tai pat laikā, LSC nemanāmi bet jau zem 0.3! |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 28.03.2012 10:59 |
Adekvata cena sim fruktam ir zem 0.15..)kamer pasu kapitals ir virs nulle..Bet pec kadu 10 gadu tas varetu but negativs! |
john13
Pievienots: 21.04.2010 Ziņojumi: 95 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 29.03.2012 11:56 |
ar ko skaidrojama lejupslīdes turpināšanās? itkā sāk lietas drusciņ uzlaboties. Personīgi es piepirktu vēl ..ja būtu lieks piķis! kāds var kautko iekomentēt? varbūt kautko palaižu garām,,,thx |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 29.03.2012 12:01 |
Visi indeksi iet leja..)
Baltic Dry Index palika zem 1000 punktu Driz bus jaunais finansu sistemas sabrukums..)un kugosana ir tads biznes..kas finanse bankas..
Man liekas viss vajag nezeligi pardod..kamer palika pirceji saja limeni.. |
Seller of Smiles
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 29.03.2012 12:01 |
vijs666 tak jau teicakompānija dzīvo vienu dzīvi, tās akcijas pavisam citu |
Mazais investors Pievienots: 01.02.2010 Ziņojumi: 119 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 27.04.2012 14:05 |
Brīnumi tomēr notiek! (:
LK aicina investorus uz virtuālo konferenci par 2011.gada finanšu rezultātiem
AS „Latvijas kuģniecība” (NASDAQ OMX RIGA: LSC1R) aicina visus akcionārus, investorus, masu mediju pārstāvjus un ikvienu interesentu piedalīties uzņēmuma rīkotajā virtuālajā konferencē š.g. 10. maijā plkst. 16:00 (pēc Latvijas laika). |
Morgenstern Pievienots: 23.08.2011 Ziņojumi: 62 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 27.04.2012 14:32 |
tie jau vairs nav brīnumi, jo 8.decembrī jau bija pirmā Online prezentācija https://newsclient.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=481060&messageId=588088 |
Ingars Pievienots: 22.08.2004 Ziņojumi: 438 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 27.04.2012 15:21 |
Jā, pēdējā laikā viņi sākuši PR bīdīt. |
Mazais investors Pievienots: 01.02.2010 Ziņojumi: 119 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 27.04.2012 16:06 |
Nu toreiz bija VNF grupas ietvaros. Šoreiz jau viss tā kā pienākās ar jautājumiem un atbildēm. Protams tikai prieks par to un jācer, ka atbildes būs sakarīgas un tiešas |
|