| Waza
Pievienots: 15.04.2011 Ziņojumi: 1025 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 26.09.2012 14:37 |
Tūlīt john13 ierunāsies par šo papīru. LSC vnk spridzina. |
john13
Pievienots: 21.04.2010 Ziņojumi: 95 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 30.09.2012 10:53 |
viss ir kārtībā... |
Seller of Smiles
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 30.09.2012 12:44 |
nometi? |
termoss Pievienots: 26.08.2004 Ziņojumi: 1706 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 14.02.2013 12:06 |
LSC noziedojis 20 000Ls sabiedrībai Delna, interesanti par kādiem pakalpojumiem!
|
martin
Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4658 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 14.02.2013 13:13 |
Šitasi kontoris ziedos sponsorēs un maksās milzu algas vadībai, bet dividendes pat vienu santīmu tuvākajos 20 gados nesagaidīt. Ja sagribēs, tad bankrotēs jebkurā brīdī. Varētu jau pariskēt, bet nav nekāda potenciāla, kacijas maksā tikai vienu reizi zem BV. ja tas būtu vismaz 3 vai 4 reizes, tad varētu ņemt. A tā pilna biržā diezgan daudz papīru ar labāku cenas un bilances vērtības attiecību, kā arī labi pelnoši. |
maxxtro
Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7159 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 01.04.2013 03:07 |
http://www.pietiek.com/raksti/par__latvijas_kugniecibas__miljoniem_londona_naksies_atbildet_ari_berkim |
maxxtro
Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7159 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 25.04.2013 14:56 |
Tsakos Energy Navigation Limited, listed on NYSE under the symbol TNP, reported fourth quarter and year end December 31, 2012 financial results on Friday, April 19, 2013. Highlighted in the company’s year-end financials, was its significant increase in operating income, were it was reported at $14.9 million against $1.7 million in 2011 and a 45% improvement in net results. In addition, despite the challenging market environment, TNP said that its time charter strategy outperformed 2012 spot market indices, as the company’s time charter equivalent per ship per day improved to $17,163 or by 6.3% as compared to 2011. Along with the improved financial performance for TEN, is its high utilization rates achieved by the active fleet, 99.1% for the fourth quarter 2012 and 98.0% in 2012. The two older VLCC’s sold by TEN in 2012 totaled $40.2 million, bringing the combined total of Adjusted EBITDA and vessel sales proceeds to $157.2 million for the year. |
Lauvinsh
Pievienots: 15.05.2006 Ziņojumi: 2846 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 21.05.2013 10:35 |
Konkurenti atkal spiesti pārdot kuģi...
https://newsclient.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=557760&messageId=688163
Par laimi, LSC pagaidām neko tādu neveic. |
termoss Pievienots: 26.08.2004 Ziņojumi: 1706 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 21.05.2013 12:02 |
2013.gada 16.aprīlī pārdots kuģis „Kaltene”, kura pārdošana ļauj LK atmaksāt aizdevumu par šī kuģa iegādi |
maxxtro
Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7159 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 22.05.2013 11:42 |
http://www.kriminal.lv/news/versiya-lembergs-lishilsya-kontrolynogo-paketa-ventb |
robertinijo
Pievienots: 26.02.2011 Ziņojumi: 1098 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 01.10.2013 00:13 |
Forumā vispār 0 intereses pa šo te, biržā gan ir pieaugums un beidzot virs SMA 200. Kādas ir Jūsu domas par šo te ? |
Lauvinsh
Pievienots: 15.05.2006 Ziņojumi: 2846 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 01.10.2013 09:41 |
robertinijo, forums tāda interesanta padarīšana. Dažkārt labāk neko te skaļi nepaust un pastāstīt tikai pēc sava darbiņa padarīšanas Galu galā kādu nelikvīdāku akciju uzpērkot viens pats vari to nedaudz pacelt, bet ja virsū metīsies bars, tad pie sava steika vari arī netikt
Bet par LK - tur it kā situācija uzlabojoties. Pats gan situāciju neesmu pētījis un watchlistē akcija nestāv. |
bigbrother Pievienots: 09.02.2005 Ziņojumi: 1494 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 08.05.2014 22:10 |
kādi ir viedokļi - ko LSC iegūs/zaudēs samazinot pamatkapitālu, resp. nominālvērtību? |
ilmars2000 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 1073 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 08.05.2014 22:43 |
Kāpēc samazinot? Es to punktu saprotu kā pāriešanu uz EUR - grāmatvediskas izmaiņas |
bigbrother Pievienots: 09.02.2005 Ziņojumi: 1494 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 08.05.2014 23:15 |
pirms samazināšanas pk ir 280 mln eiro ar uzkrātiem zaudējumiem, pēc 60mln bez uzkrātiem zaudējumiem. |
Aigars22 Pievienots: 24.04.2014 Ziņojumi: 503 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 09.05.2014 07:01 |
Viss ļoti loģiski - samainis valūtas, latus pret eiro, akcijas nominalvertibu 1 pret 1 un automātiski samazinās vērtība, jo eiro ir lētāks, nekā lats bija.
Bet galvenais, varbūt nolemj peļņu dividendēs izmaksāt, taču tā laikam ir utopija.
|
bigbrother Pievienots: 09.02.2005 Ziņojumi: 1494 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 09.05.2014 08:50 |
Līdz ar brīdi, kad Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra vestajā komercreģistrā ir ierakstīts samazinātais Sabiedrības pamatkapitāls ir pilnībā segti Sabiedrības uzkrātie zaudējumi EUR 220 000 000 (divi simti divdesmit miljoni euro) apmērā.
Sabiedrības pamatkapitāls tiek samazināts par EUR 220 000 000 (divi simts divdesmit miljoniem euro) un pēc pamatkapitāla samazināšanas Sabiedrības pamatkapitāls būs EUR 60 000 000 (sešdesmit miljoni euro). |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 09.05.2014 09:41 |
No uzņēmuma tirgus vērtības viedokļa iespaids teorētiski ir NULLE, tobiš akcijas cenai nevajadzētu mainīties. Vienas akcijas nomināls - mainīsies, bet skaits visticamāk, ka ne => atkal - ietekmei uz akcijas cenu nevajadzētu būt, jo ne pašu kapitāla, ne bilances kopsummas nemainās. Peļņas sadale - līdz šim bija jāsedz uzkrātie zaudējumi. Kādreiz likumā bija punkts, ka dividendes var sākt maksāt tikai tad, ja ir nosegti iepriekšējie zaudējumi. Man ir aizdomas, ka to gan atcēla - tobiš dividenžu gaidītājiem šī ir ļoti laba ziņa. Tagad nekas netraucēs izmaksāt dividendes ne no juridiskā viedokļa ne no PR viedokļa (uzkrāto zaudējumu vairs nebūs). Secinājums - akcijas cenai vajadzētu kāpt. |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 09.05.2014 09:41 |
Diskleimers: neesmu long LSC1R un tuvāko 3 dienu laikā netaisos par tādu kļūt |
Aigars22 Pievienots: 24.04.2014 Ziņojumi: 503 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 09.05.2014 15:37 |
Teikšu tā, pa lielam, nekam nebūtu jāmainas, jo kompānija strāda ar peļņu, un viss notiekās. Bet tagad pastāv lielāka iespēja, ka kāds var pārpirkt kompāniju, jo teorētiski viņa paliks lētāka. Kā saka, paliks ievainojamāki. |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 09.05.2014 20:44 |
Aigars22 - kāpēc Kuģniecība tagad kļūs lētāka? Kāds arguments vai aprēķins? |
Aigars22 Pievienots: 24.04.2014 Ziņojumi: 503 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 09.05.2014 23:09 |
Akciju kopejais skaits paliek nemainigs, bet vienas akcijas nominal vertiba tiks nomainita 1 pret 1, lats pret eiro. Ka zinams, eiro ir letaka valuta, neka bija lats, tamdel tads ir mans viedoklis, bet, ka jau teicu, kopuma tas neko neietekmes, vismaz tas akcijas, kas tiek tirgitas un pirktas birza, jo tur cenu nosaka pieprasijums un piedavajums. Tacu tas ir tikai mans, subjektivais, viedoklis. |
Zippo Pievienots: 21.09.2005 Ziņojumi: 370 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 10.05.2014 09:35 |
Ja akciju skaits paliek nemainīgs, tad akcijas nominālvērtība tiks samazināta daudz vairāk , kā līdz vienam eiro, la nodzēstu visus uzkrātos zaudējumus.Droši vien akcionāru sapulcē tiks pieņemts lēmums tieši kā tehniski realizēs pamatkapitāla samzināšanu un uzkrāto zaudējumu dzēšanu. Samazinot vienas akcijas nominālvērtību, samazinot akciju skaitu vai iespējams kombinētā veidā.
Cik atceros pagātnē kaut ko līdzīgu realizēja auto elektro aprātu rūpn. Sākumā samazīnāja akciju nominālvērtību līdz 0.60 sant, dzēsa zaudējumus, izmaksāja kaut kādas dividendes( jo bija pārdevuši nekustamo īpašumu) un tad samazināja akciju skaitu atgriežoties pie akcijas nominālvērtības viens lats. |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 10.05.2014 09:55 |
...un tā arī nesapratu - kā tas, jūsuprāt, ietekmēs uzņēmuma tirgus vērtību? Tagad citēšu publiski pieejami informāciju - Šodien ar esošo akcijas nominālvērtību un tirgus cenu Kuģniecības kapitalizācija (lasi: tirgus vērtība) ir EUR 97mio ar 200mio akcijām (ar LVL 1 nominālu). Kopējā bilances summa pēc 2013. gada pārskata ir LVL 267,6mio (EUR 380mio), no kuras pašu kapitāls (lasi: teorētiski akcionāriem pienākošās daļa) ir LVL 112mio (EUR 159mio) => tātad katram akcionāram teorētiski pienākas EUR 0.795 par akciju. Pašu kapitāls ietver LVL 200mio pamatkapitālu un starp citām lietām uzkrātos zaudējumus LVL -74,7mio. Pēc tā, ko raksta lēmuma projektā nekāda naudas izmaksa netiks veikta, bet tehniski notiks pārbīde starp bilances rindām (man gan īsti nav skaidrs no kurienes viņi rāva EUR 200m kā samazinājumu, bet tas šajā gadījumā nav būtiski). Tātad sausais atlikums => joprojām būs 200mio akcijas (ar 0.3 EUR nominālu), joprojām bilances kopsumma būs EUR 380mio un pašu kapitāls joprojām būs EUR 159mio, tātad uz katru akciju ar nu jau samazināto nominālu joprojām katram akcionāram 'pienāksies' EUR 0.795....nu tad tieši kāpēc būtu jāsamazinās LSC1R tirgus/akcijas cenai? |
Aigars22 Pievienots: 24.04.2014 Ziņojumi: 503 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģn 11.05.2014 03:45 |
. Kad registre uznemumu, tad ir janorada un jaiemaksa konta,uznemuma, startanauda, kugniecibas gadijuma tie bija 200'000'000 Ls, bet mainot pret eiro, pamat kapitals butu jau 284574362 euro ( centus neuzradu ) . tacu kugnieciba so starpibu 845'743'62 euro, apmainot nominalu 1 pret 1 kaut kur liks, kur, to nezinu! Vari salidzinat ar Valmieras stikla skiedras akciju nominalu mainu. Viniem tagad akcijas nominal vertiba bus 1,40 euro un atiecigi, tos vienus 0.02 euro vini ieskaitis VSŠ budzeta, jo ka zinams, nominalvertibai jabut noapalotai! |
|