| armada Pievienots: 02.11.2006 Ziņojumi: 204 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 11.05.2014 22:40 |
VanK, nobīde blances rindās tirgus vērtību neiespaido. |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 12.05.2014 09:35 |
Es jau par to pašu - tirgus vērtība nemainās.... bet nez kāpēc kāds grib apgalvot, ka mainīsies. Un tie 'noapaļotie' EUR 800k visticamāk tiks ieskaitīti zaudējumu segšanai vai 'pārējās' rezervēs, jo lēmumprojektā nekas par naudas izmaksu akcionāriem minēts netiek. |
Aigars22 Pievienots: 24.04.2014 Ziņojumi: 502 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 10.06.2014 21:30 |
LSC1R nakamgad grib dividendes sākt maksāt??? |
robertinijo
Pievienots: 26.02.2011 Ziņojumi: 1098 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 10.06.2014 21:51 |
te sanāk ka 1.1eur tiks izmaksāti akcionāriem? Vai kaut kāda daļa no šiem 200 m Eur aizies uz parādu segšanu un mazāka daļa nonāks izmaksāšanai? |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 11.06.2014 10:10 |
Akcionāriem neko nemaksās - notiks bilences rindu pārbīde bez naudas kustības. |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 12.06.2014 22:16 |
VanK, biju uz sapulci. Pēc sapulces nedaudz padiskutēju ar valdes priekšsēdi. Ierosināju, ka kā pēdējo, vēl klāt pievienot, sapulcē vajadzēja jautājumu par dividenžu izmaksu. Kā nekā pašu kapitāls pozitīvs. Jā, viņi jau šo jautājumu bija diskutējuši (smaids sejā), bet lēmums stājas spēkā tikai no 01. septembra. Lai neapmierinātie kreditori varētu pieteikties. Palika iespaids, ka šis lēmums tika pieņemts, lai nākamgad varētu sākt maksāt dividendes. |
Charles Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 2256 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 12.06.2014 23:27 |
Vēl tikai tāds nieks kā jādabū stabili pozitīvi rezultāti no pamatdarbības (tuvākās prognozes par situāciju naftas produktu pārvadājumu tirgū nav pārāk rožainas) un jāpārliecina banku sindikāts, ka var maksāt dividendes pie lieliem kredītiem. |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 13.06.2014 10:11 |
Kopš Hūte ir pastumts malā (vismaz publiskajā telpā), šim zilajam kauliņam corporate governance un rezultāti sāk uzlaboties pat neskatoties uz tirgus situāciju. Pieļauju, ka arī investroru interese... |
Aigars22 Pievienots: 24.04.2014 Ziņojumi: 502 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 13.06.2014 10:30 |
Valmieras Glass grupa ( VSŠ ) maksā dividendes pie lieliem kredītiem, neredzu iemeslu kamdēļ kuģniecībai neļautu to darīt. |
robertinijo
Pievienots: 26.02.2011 Ziņojumi: 1098 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 13.06.2014 10:32 |
Pašu kapitāls bija mīnusā LSC.. |
bigbrother Pievienots: 09.02.2005 Ziņojumi: 1494 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 13.06.2014 11:06 |
ļoti daudzos kredītlīgumos ir dažādi ierobežojumi, kas ar banku ir jāsaskaņo - citu kredītu ņemšana, aktīvu atsavināšana, dividenžu izmaksa u.t.t. Pie šāda apmēra kredīta dažādi ierobežojumi un atļaujas ir vēl par kārtu skarbāki. |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 13.06.2014 11:51 |
robertinjo, rūpīgi ieskaties sapulces lēmumos, un redzēsi, ka no 01. septembra pašu kapitāls nu būs plusos |
robertinijo
Pievienots: 26.02.2011 Ziņojumi: 1098 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 13.06.2014 11:53 |
Es Aigaram skaidroju ,ka pirms tam nevarēja izmaksāt ,jo PK bija mīnusā , un paldies par info ! |
Charles Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 2256 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 13.06.2014 12:19 |
Šis ierobežojums tiks noņemts, bet vai mēs zinām visus ierobežojumus? |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 13.06.2014 15:35 |
Kungi - gribētu piezīmēt, ka pašu kapitāls LSC1R VIENMĒR ir bijis plusos. Ir bijis liels pamatkapitāls un lieli uzkrātie zaudējumi, kas neto summā (PAŠU KAPITĀLS) tāpat ir bijis pozitīvs. Starp citu kā blakus nodarbi pasniedzu kursus, kas saucas 'Finanšu Pamati ne-finanšu vadītājiem'. Izskatās, ka nozīmīgai daļai foruma apmeklētāju tādi varētu noderēt. Ja tiešām tas interesē, raksti uz aigars.kokins@gmail.com vai ieskaties http://jardi.lv/?lapa=raksts&id=12 Lai arī tur rakstīts ka pilns kurss ir 2 dienas, varu piedāvāt arī saīsināto versiju. SoS - piedod, ka nedaudz reklāmas neīstajā zarā |
Seller of Smiles
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 13.06.2014 17:33 |
Es domāju, ka šo pat var atsevišķā tēmā iznest. Tas būtu ļoti noderīgi visiem, te pilnīgi, ne tikai nozīmīgai daļai
Paskatījos Jardi lapu, īstenībā prieks, ka Latvija sāk parādīties niša biznesa treneriem, speciālistiem mārketinga jomā utt.
Ja ASV tā ir vesela industrija, un neviens nekaunas iet uz semināriem, tad līdz šim pie mums visi paši gudri a.ka Indijs, visas grāmatas makulatūra u.t.t
Es pats labprāt pie Tevis pakonsultētos jo man smagi kligo latviešu valodas specifiskā terminoloģija |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 13.06.2014 19:02 |
VanK, vai tev savdabīgus lektorus nevajag? Es ar prieku gan paklausītos ko saka citi, gan varētu kādu konkrētu tēmu sagatavot |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 13.06.2014 20:32 |
Hermani, noteikti apspriešanas vērta tēma. Mums kā reizi trūkst kādi lektori ar 'garšīgām' tēmām Uzrakstīšu uz privāto e-pastu. Man ir interese tevi patirdīt par tām SIA un saimniecisko darbību. Varam apēst kopīgu kotleti. |
maxxtro
Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7159 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 19.06.2014 11:39 |
Tagad peec BALZ ORN saka nemt LASCO... |
EBITDA
Pievienots: 27.06.2014 Ziņojumi: 39 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 27.06.2014 01:24 |
Netiku pie vecā logina , nācās taisīt jaunu !
Bet tagad pēc būtības. Es 12 datumā gribēju piedalīties tajā video konferencē , jo mani dīdīja 2 jautajumi
1)kāpēc vadība prognozē sliktākus rezultātus uzņēmumam 2014 gadā ?
Rādītāji paliek labāki, tas arguments, ka pasaules tirgus krītas neko nemaina uzņēmuma darbība.
LSC visi kuģi ir laika nomā, līdz 2015 gada aprīlim , ja nemaldos 2 -3 tikai brīvajā tirgū.
Šeit varat atrast vismaz LSC 4 kuģus , pārējos iegūflējiet paši
http://www.scorpiotankers.com/content/our-fleet
2) kas ar flotes atjaunošanu ?
Mans vienīgais skaidrojums ir vienkārsš.
Nepieciešams, lai akciju cenas krītas un nākamgad uztaisīs akciju atpirkšanu .
Ko domājat ? |
bigbrother Pievienots: 09.02.2005 Ziņojumi: 1494 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 27.06.2014 09:45 |
visi vadības izteikumi ir piesardzīgi vai vismaz pretrunīgi, kaut gan cipari paliek labāki.Atceros 2013. gadā viens no vadības apgalvoja, ka LSC akcijas viņš nu gan nepirktu, esot daudz labākas ieguldījumu iespējas. Mulsina arī tas, ka nesen atkal tika pārdots viens kuģis, kaut gan bija versija, ka kuģi turpmāk vairs nebūs jāpārdod.
Vēl arī tas, ka 13% tagad pieder Giovanni Fagioli, kurš savukārt saisīts ar Finaval S.p.A., the parent company of a Group which operates in the maritime shipping of energy products. Finaval gan šķiet mazāki par LSC, sīkāk gan šīs saites pētījis neesmu.
Ir par ko padomāt |
armada Pievienots: 02.11.2006 Ziņojumi: 204 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 27.06.2014 14:41 |
Var tikai piekrist par vadības pārlieko pesimismu. Kā arī šī īpaši aktīvā vēlme katru gadu pārvērtēt kuģus uz leju, tādējādi samazinot book vērtību, rada jautājumus. Ne katrs managements ir tik aktīvs grāmatvedības standartu ievērotājs, ja vien tas nav izdevīgi |
EBITDA
Pievienots: 27.06.2014 Ziņojumi: 39 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 30.06.2014 18:50 |
Vai tā varētu būt , kad tie Spa ir tie paši Vitol? Kuram investoram butu jēga pirktakcijas kuras neko nedod ? |
EBITDA
Pievienots: 27.06.2014 Ziņojumi: 39 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 17.07.2014 23:45 |
Nu , kungi un dāmas Neliels atjautības uzdevums . 1) Cik LSC maksā %% par kredītu ( % izteiksmē ) 2) Cik liela ir LSC pamatsumma no kuras tiek maksāti %% Balva : LSC patiesā kuģu tirgus vērtība !!!! |
armada Pievienots: 02.11.2006 Ziņojumi: 204 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 01.09.2014 16:23 |
Iebliezuši sev papildus zaudējumus USD 22,70 milj. samazinot kuģu lietderīgās kalošanas laiku no 20 uz 15"Samazinājums radies vadības lēmuma dēļ pārvērtēt flotes lietderīgās kalpošanas laiku, lietošanas vērtības noteikšanai, no divdesmit uz piecpadsmit gadiem, jo vadošās naftas kompānijas veic stingrākas kuģu inspekcijas, īpaši attiecībā uz kuģu vecumu"Laikam vadībai nav ko darīt |
|