| lusjens Pievienots: 02.06.2011 Ziņojumi: 1320 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 22.10.2015 16:57 |
nuja ka laimīgi |
LK20 Pievienots: 21.10.2015 Ziņojumi: 288 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 22.10.2015 17:31 |
Vājās rokas ! |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 22.10.2015 22:46 |
Kurš minēs argumentus, lai apstrīdētu šādu vienu no manā versijām.... Vitols savās intervijās ir bieži teicis, ka viņi negrib nodarbotues ar biznesu, kas nav viņu bizness, un kuģošana nu nekādīgi nav viņu bizness. Tātad, no kuģniecības ir jāatbrīvojās. Atstāt to savā bilancē ir bezjēga. Tātad - jāpārdot. Kā to darīt? Pirmais variants, piepirkt klāt tos dažus tūkstošus akciju un izteikt atpirkumu un tad pārdot. Nejēdzīgs plāns, nepieciešami resursi, jo ja VN gadījumā jāatpērk ap 5% akciju, tad LK gadījumā jau 50%. Tam ir nepieciešami līdzekļi. Jēdzīgāks ir otrs variants, meklēt tirgū pircēju tiem esošajiem 49,9%. Nav saistīts ar līdzekļu piesaisti un ieguldīšanu. Pašlaik uzņēmums no ciparu viedokļa gandrīz ideāls. vērtība krietni lielāka nekā bilances vērtība (kuģi ir novērtēti zem to patiesās vērtības). Tātad uzskatu, ka tiks meklēts pircējs tiem 49,9% akciju, un cena būs krietni virs bilances vērtības. Ko tur Itālis pa vidu, lai katrs nu pats pafantazē. |
bigbrother Pievienots: 09.02.2005 Ziņojumi: 1494 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 23.10.2015 09:31 |
šķiet, ka Vitol jau šobrīd pieder vairāk nekā 49,9%. Drīzāk jau visi 77% vai pat vairāk. Tādēļ Vitol ir izdevīgāk atpirkt no mums par 0,67-0,75 atlikušos 23%. Jā, ir jāiegulda 30-35 miljoni, bet ja tālāk pārdod kaut par 1,00, tad Vitol nopelna arī uz mūsu 23% pārdošanu vismaz 10 mln. Nepretendēju uz īsto un patieso viedokli, bet kaut kā neticas, ka Vitol tik vienkārši atteiksies no $ miljoniem tikai tādēļ, ka ''čakars''. |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 23.10.2015 10:07 |
Domaju ka LSC paliks Vitol(VN) rokas vel vismaz gadu..Si klasa kugim frahta likmes aug..Vitol ir treideri (naftas spekulanti) un LSC kugi var izmantot spekulacijas kede.. Venspils nafta tacu ir Mates uznemums..un tur bus 100%..Visas citas (meitas uznemumos) 100% vinam ipasi nevajag..
|
L1_wst Pievienots: 29.03.2014 Ziņojumi: 350 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 23.10.2015 10:29 |
Domāju tie "konfidenciāli" izlīgumi, kas steidzīgi bija noslēgti ir labs indikators, ka uzņēmums tiek gatavots pārdošanai. Es personīgi šaubos, ka tie izlīgumi bija izdevīgi LSC, bet pārdot kompāniju kurai ir vairākas tiesvedības negatīvi ietekmes pārdošanas cenu. Tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis. |
Lauvinsh
Pievienots: 15.05.2006 Ziņojumi: 2846 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 23.10.2015 11:04 |
Bet - varbūt būtu vērts rosināt valdes atbildību par zaudējumu radīšanu, noslēdzot šos 'mierizlīgumus'? Galu galā - ja bija iespēja iztiesāt uzņēmumam par labu kaut kādas naudas summas (neesmu informēts, bet bija arī tiesvedība par pazeminātām frakts likmēm) un tagad šo iespēju vairs nav, tā jau ir kaitniecība uzņēmuma finansiālajai darbībai! Un neviens nav teicis, ka mierizlīgumi netika stimulēti ar kaut kādu 'čunguriņu', lai tos izbeigtu... Varbūt viss nav tik forši, kā daudzi domā? Šis iespējams ir koka otrs gals... |
LK20 Pievienots: 21.10.2015 Ziņojumi: 288 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 23.10.2015 13:21 |
Mans subjektīvais viedoklis ,novērojumi vai halucinācijas ir šādas: -piekrītu, ka LK pamatlīdzekļi tirgus vērtība ir lielāka nekā bilances vērtība; -akciju cena RFB ir nenovērtēta; -domāju, ka VITOL tieši , pastarpināti, kopā ar kādu vai slēpti pieder vismaz ap 80 % akciju. Tādējādi, ja neskaita valsts 10%, tad "brīvo akciju" tirgū nav nemaz tik daudz; -ilgākā laika periodā novērojot LK akciju svārstības,rodas iespaids, ka eksistē "cenu pazeminātāju komanda", kas izmanto jebkuru izdevīgu mirkli, lai samazinātu cenu biržā.Sākumā domāju, vai viņi tādējādi nebaidās zaudēt kādu čupu ar akcijām, bet tad iešāvās prātā, ka varbūt viņi pārdod akcijas viens otram. Ir vairāki uzņēmumi - "Pūt un palaid","Ragi un nagi", "" Sit muļķus","Par banānu republiku", kas tirgo akcijas viens otram pa lejupejošu līkni.Kāpēc viņi to dara ?; -šķiet, ka tagad notiek cīņa par valsts 10%. Cīņa , lai šos 10% dabūtu par limonādi.Tiklīdz valsts atdos šos 10% pa lēto - momentā tiks uzmesti arī mazie akcionāri, jo nebrīnīšos arī,ka, VITOLAM,iegūstot šos procentus, kopā izrādīsies ap 95%. Tādējādi, ja valsts atdos savas akcijas bez neatkarīga auditora slēdziena par LK tirgus vērtību - TAS BŪS UZMETIENS !!! Par to jau jāsāk bļaut tagad !!! |
ilmars2000 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 1073 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 23.10.2015 15:52 |
Nesaprotu, kāpēc rakstat, ka šis nav Vitol bizness, ja viņi no itāļa nopirrka daļu Itālijas kuģniecības uzņēmumā? |
LK20 Pievienots: 21.10.2015 Ziņojumi: 288 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 29.10.2015 15:04 |
Kādi secinājumi pēc Kirkupa intervijas ??? |
LK20 Pievienots: 21.10.2015 Ziņojumi: 288 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 29.10.2015 15:17 |
DELFI |
aigars25 Pievienots: 29.10.2015 Ziņojumi: 7 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 29.10.2015 17:18 |
Es skatos tomēr visai pozitīvi, ja 1.5 gadu, kad sāku pamazām iepirkt tieši šī uzņēmuma akcijas, jo redzot , ka pamazām ar gadiem peļņas pozīcija uzlabojas... utt.Cik tad ilgi var karot, jaunāki nepaliekam, nauda jau arī gribēsies patērēt.Ja paskatamies uz kopējo Latvijas tirgu un iespējams ,Baltijas, tad šobrīd tieši šīs varētu būt tās akcijas, ka ir visinteresantākās un nebrīnīšos, ja pat pēc 4.ceturkšan rezultātiem, to cena paaugs virs 1 EUR.Ja skatās naftas tirgus cena ir pamatīgi nokritusi, tad LK ieņēmumi ir minimāli samazinājušies un tieši dēļ tā ka flote ir visai jauna, viņiem ir iespējams vieglāk pārorientēties uz citiem tirgiem. Tas ir mans personīgais viedoklis. Bet par pulciņu dzenātājiem skatos, ka pēdējās dienās bet atkal pamazāk kāds mēģina bīdīt augša, bet uz leju tā īsti nav kas dzen. |
martin
Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4658 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 29.10.2015 20:24 |
Es arī domāju, ka tagad tikai uz augšu. 1,20 iesākumā kā minimums. Kaut kāda pretestība jau droši vien būs pie BV, bet ne ilgi. Tas ir jaunais Olainfarms un Valmieras stikla šķiedra. Latvijas kuģniecība ir atdzimusi.
|
maxxtro
Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7159 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 30.10.2015 00:12 |
Ja tikai Vitol neizpirks vinju agraak... |
bigbrother Pievienots: 09.02.2005 Ziņojumi: 1494 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 30.10.2015 07:33 |
Tieši tā, Max - man arī šķiet, ka Vitol visizdevīgāk ir izpirkt tagad, kad ir mākslīgi pazemināta BV. Par interviju delfos - tur nu gan Fktk varētu papētīt vai agrāk a/s International Baltic investment piederējušās šķiet 27% akcijas nav nonākušas pie Vitol. Cik saprotu no VNF shēmām, a/s IBI bija tieši Stepanova rotaļlieta. |
aigars25 Pievienots: 29.10.2015 Ziņojumi: 7 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 30.10.2015 10:42 |
Labs rīts visiem. Skatos ka gai sāk niezēt pēc LK pirkšanas. Domāju, ka līdz 0,74-0.77 vajadzētu paaugt , lai atkal mazliet nobremzētu uz leju, iepriekš sasniedz 0.649.
Vai kādas citam domas
|
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 30.10.2015 10:55 |
Tirgus ir pavisam nelikvids.. Strada viens pircejs..Un ko ir vinam galva..ta bus..)
==== Fundamentali ir interesanta zina..) nezinu cik vina ir ista ..bet tomer ja vinu pienemt nopietni..tad driz naftas trafik vispar var uz kadu laiku apstaties.. Нефтехранилища Китая переполнены: начнет ли падать цена на нефть?http://fortrader.org/fundamental/cena-neft-prognoz/rezervnye-neftexranilishha-kitaya-perepolneny-nachnet-li-padat-cena-na-neft.html
|
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 30.10.2015 11:06 |
Un vel moments.. Ja VN gadijuma Vitol parmaksaja 1.45 eiro..LSC gadijuma vini bus gudrak un uztaisis tadu pasu kapitalu lai garanteti atpirkt pa limonadu.. .
|
ilmars2000 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 1073 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 30.10.2015 11:08 |
Tāpēc jau tankeriem frakts likmes aug, ka naftu nav kur glabāt - sāk glabāt tankeros |
ilmars2000 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 1073 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 30.10.2015 11:12 |
Grūti viņiem tagad būs samazināt kapitālu, jo lietotu tankeru cenas vairs nekrītas, līdz ar to nav pamata flotes vērtības samazināšanai! Vienīgā iespēja ātri izpirkt pa esošo bilanci, kamēr nav jauna auditētā pārskata. Turklāt bilanci var paaugstināt arī NĪ pārdošana. Ilgi jāgaida nebūs! |
aigars25 Pievienots: 29.10.2015 Ziņojumi: 7 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 30.10.2015 11:14 |
Ne velti preses nams vēl stāv tirzniecībā...
|
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 30.10.2015 11:14 |
sāk glabāt tankeros
Ja..ta ir veca prakse..) Redzeju bides pie Kinas..ar veselu flote no simtiem kugiem..) Iespaida.. Bet tur apjomi ari nav bezgaligi..)
|
Charles Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 2256 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 30.10.2015 11:19 |
Ilmār, no kurienes informācija par frakts likmēm? http://www.lloydslistintelligence.com/llint/tankers/baltic-index.htm
Baltic Tanker Clean Index (BCIY) ir pilnīgā pakaļā, Baltic Tanker Dirty Index (BDIY) ir labāks, bet arī nekas īpašs. |
ilmars2000 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 1073 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 30.10.2015 11:29 |
http://www.koenig-cie.de/en/content/medium-range-mr
|
ilmars2000 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 1073 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 30.10.2015 11:36 |
Par tirgu apskats http://www.cnbc.com/2015/09/21/the-booming-business-of-oil-tankers.html
|
|