| ilmars2000 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 1073 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 30.10.2015 11:54 |
“‘Where do rates go from here?’ the brokerage wrote. ‘The consensus view is that the tanker market will probably remain strong well into 2016 because the world is awash in crude and needs tankers to move it around.'”
http://www.poten.com/tradewinds-tanker-market-to-ride-boom-into-next-year-but-uncertainty-looms/
|
martin
Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4658 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 30.10.2015 12:09 |
Kimm, nepaspēji iepirkt pa lēto? Pēc laika arī 0,80 liksies lēti. Padomā par to.
|
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 30.10.2015 12:23 |
martin Padomā par to. Man ir skepse..Es to rakstu ne tapec..lai nopirkt letak..Patiesam ta domaju..) Lai jums veicas..)
|
martin
Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4658 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 30.10.2015 12:24 |
Ja tev ir skepse, paraksti RKB zarā, tur var izpausties.
|
aigars25 Pievienots: 29.10.2015 Ziņojumi: 7 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 30.10.2015 12:29 |
tas ir normāli risks - bet manuprāt vienīgā no akcijā, kas pēc krīzes nav atkopusies tā ir šī ar sakarīgiem rādītājiem. |
martin
Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4658 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 30.10.2015 12:34 |
Es ar domāju, ka akcija ir atdzimusi, pēdējā laikā tā vispār bija zemē iedzīta. Kad tirgus kāpa, tad LSC tik brauca lejā dēļ kapitāla mazināšanas. Faktiski LSC atrodas tur, kur VSS vismaz 3-4 gadus atpakaļ.
|
Lauvinsh
Pievienots: 15.05.2006 Ziņojumi: 2846 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 30.10.2015 14:49 |
Ieliešu skepsi - Bet ko tad tā pēkšņi LSC akcijas tik labas palikušas? Visi fano! Te vienīgi var darboties VNF faktors un atbrīvotie līdzekļi. Kāpēc iepriekš, pirms VNF ziņām par LSC neviens baigi nefanoja (nu labi, zinu, ka Hermanis arī iepriekš par LSC izteicās)? Paskatieties paši - forumā šis zars ir atdzīvojies sākot no septembra sākuma... Riktīgs masu psihozes piemērs Var jau būt, ka neviens publiski iepriekš savu sajūsmu neizrādīja, lai pa kluso iepirktu LSC pēc iespējas lētāk, bet šobrīd tas atgādina tādu farsu nedaudz... |
aigars25 Pievienots: 29.10.2015 Ziņojumi: 7 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 30.10.2015 15:18 |
Līdzīgi, jau bija arī pirms ziņām par VN kad interese nekāda.Domāju ja VN nebutu saistīts ar LK, tad LK daudz lēnāk ietu augšā, jo rādītāji, tikai šogad lēnām iet augšā.Atceros Olainfarm, kad biba ilgi investējis mārketibā un produktā un visu laiku peļņa bija pa mīnusiem, bet tiklīdz atsākas peļnā, tad 3.gadu laikā cena uzlēca vairāk kā 25 reizes, protams LK tik daudz negaidīt, bet pamats augšanai vienozīmīgi vajadzētu būt.
|
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 30.10.2015 15:37 |
Viss ir atkarigs no ta..cik daudz akciju ir briva apgrozijuma..Protams ka tie..kam ir liels free floate aug lenak..neka tie kam mazs.. Ar OLFU spekule pats Maligins..Vins bija intresets sava laika cenu samazinat..pec tam pacelt..Pec tam atkal tas pats..Kadi 2 gadi atpakal vins teica ka ir pirceji (fondi) kuri gatavi pirk pa 10 eiro par akciju ( Sanitas variants) bet vins negrib pardod.. |
lusjens Pievienots: 02.06.2011 Ziņojumi: 1320 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 30.10.2015 19:07 |
piekrītu Lauvinsh, kaut ko līdzīgu taisījos šodien rakstīt. nebūtu VNF, tā arī cena kūļātos ap 0.40 un nevienam nebūtu vajadzīga.
|
martin
Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4658 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 30.10.2015 22:29 |
Ja nebūt, tad būtu u.t.t. Bet bija un tas jau arī ir tas, kas maina visu. Ja Microsoft neizgudrotu savu Windows, tad viņus arī nevienam nevajadzēja, bet viss notika tā kā notika un tas visu maina. Nevajag dzīvot pagātnē.
|
LK20 Pievienots: 21.10.2015 Ziņojumi: 288 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 31.10.2015 14:36 |
Atradu šādu te: http://nra.lv/latvija/147356-miers-iestajies-gandriz-visas-latvijas-kugniecibas-frontes.htm
|
LK20 Pievienots: 21.10.2015 Ziņojumi: 288 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 01.11.2015 22:01 |
Tātad, ja atmetam ētikas jautājumu - ko ieguva mazākuma akcionāri t .sk. Latvijas valsts no tā, ka LK mierizlīguma rezultātā ar Stepanovu tas savas akcijas "pa lēto" ir atdevis Fagioli- var jau diezgan droši nojaust, ka VITOL mērķis ir izpirkt visu Kuģniecību. Tā iespaidā rodas šādas pārdomas: - gadījumā, ja VITOL nopērk valsts 10% akciju paketi, vai tādā gadījumā viņiem jau nebūs 95 % ( atceramies pēkšņi uzpeldējušo 4 mio VN akciju paketi ), - iespējams, ka jau ir sākusies neredzamā sacensība VITOL vs PĀRĒJIE par biržā pieejamām LK akcijām, jo katra šobrīd nenopirktā LK akcija VITOL nākotnē izmaksās dārgāk. |
ilmars2000 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 1073 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 01.11.2015 22:53 |
Saka, ka nevajagot skaitīt naudu cita kabatā, bet saistībā ar VNFT atpirkšanu man ik pa laikam nāk prātā milzīgā akciju pakete - ap 700 tk, kas tika pārdota pirms FKTK apstiprināja atpirkšanas cenu. Kā šis pārdevējs jutās, kad uzzināja, ka dažas dienas vēlāk būtu ieguvis papildus vairāk kā miljonu eiro?! Kas viņu steidzināja? Kādēļ to rakstu Kuģniecības sadaļā? Tādēļ, ka rokoties internetā par LSC, nejauši atradu, ka tās koncernā ietilpstošajam uzņēmumam, sabiedrībai „Latmar Holdings Corporation“ piederējušas ap 700 000 VNFT akcijas Vijs mīl piesaukt teicienu - Paši pūta, paši dega; Gribētos to pārfrāzēt - Paši pirka, paši pārdeva.(nerēķinoties ar mazajiem akcionāriem, tai skaitā VSAA, kas šai darījumā zaudēja 100tk pensiju naudas)! Eh, ja FKTK te pastrādātu! |
Zippo Pievienots: 21.09.2005 Ziņojumi: 370 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 02.11.2015 09:37 |
VSAA piederošās akcijas vispār ir (pa lielam -bija) viens interesants jautājums. 1. To paketes bija 5vai vairāk % no akcijām, kas deva iespējas piemēram iekļaut papildus jautājumus valdes sastādītā dienas kārtībā. Šīs iespējas nekad VSAA nav izmantojusi ļaujtot brīvi un nepiespiesti izzagt uzņēmumus , ja vairākuma akcionāriem tāda vēlme rastos. (Un radās jau ar) 2. Kuģniecības gadījumā kur VSAA pakete nodrošināja arī vietu Padomē mēs redzējām kādus Pārstāvjus izvirzīja VSAA un kā intereses viņi aizstāvēja. Bet aldziņu protams saņēma nevāju , un sociālos maksājumus par šiem locekļiem veica kārtīgi. Tā kā viņiem personīgi pensija būs pa "smuko" 3. Paradoksāli , bet viens no DD veidiem ir sekot kad VSAA pārdod užņēmumā savas akcijas, jo -lielā vairumā gadījumu tas nozīmē ka tuvākā nākotnē šo akciju vērtība pieaugs. Mūsu kopējo (VSAA) akciju pārvaldītāji kā likums akciju pārdošanai izvēlas tieši šādus brīžus. Piemērus te var minēt daudzus. Nu kaut kā tiem ierēdņiem tā gadās) Līdzigi , kā tirgū pārdevēji reti kad kļūdas pircēja labā, tā VSAA reti kļūdas savā'(pensiju fonda) labā. Tādi tie mani novērojumi.
|
LK20 Pievienots: 21.10.2015 Ziņojumi: 288 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 11.11.2015 14:27 |
Rādās, ka atkal strādā cenu pazeminātāji ? |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.11.2015 14:29 |
Beidzot sanāca ieskatīties 2014. gada pārskatā. BV = 3.12. Āmen! Nekontrolējošā līdzdalība nav jāņem vērā, jo iegādājoties (atpērkot) VN jaunie īpašnieki šo daļu (nekontrolējošo līdzdalību) neatpērk/neiegūst, tāpēc ņem to vērā pie BV aprēķina ir absurdi un nepareizi. |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.11.2015 14:32 |
Oi! Šis ieraksts bija par VNaftu. LSC attiecīgie cipari BV = 0.65 |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.11.2015 14:34 |
LSC uz 30.06.15 BV = 0.74 |
lusjens Pievienots: 02.06.2011 Ziņojumi: 1320 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.11.2015 14:47 |
FKTK savu VNF cenu pa LTV komentēja šādi - pēc likuma esot trīs aprēķina metodes un jāatpērk esot pa augstāko. Nu tā viņi pamatoja.
|
lusjens Pievienots: 02.06.2011 Ziņojumi: 1320 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.11.2015 14:47 |
FKTK savu VNF cenu pa LTV komentēja šādi - pēc likuma esot trīs aprēķina metodes un jāatpērk esot pa augstāko. Nu tā viņi pamatoja.
|
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.11.2015 15:30 |
Tai pašā televīzijā, ko man netīšām sanāca redzēt, Zakuļa kungs cenu komentēja šādi: Vienmēr esam tā rēķinājuši un nevienam nav bijušas pretenzijas. |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.11.2015 15:41 |
3 metodes ir - tas tiesa, tikai aprēķins vienai no tām (BV) no FKTK puses ir nepareizs. Līdz šim atprikšanas gadījumos tik liela 'mazākuma interese' nav bijusi iesaistīta, tāpēc ietekme uz agrākajiem gadījumiem ir bijusi neliela, maza vai nemaz. |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.11.2015 15:42 |
Hermani, Vari iekpopēt to pašreizējo likuma paragrāfu, kurā var redzēt cenas aprēķina kārtību (3 veidi)? Pieļauju, ka pašu kapitāla definējums ir izraisījis, ka FKTK ir tupi pieturējies pie nosaukuma, nevis bilance būtības. |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.11.2015 15:47 |
VanK, kā Tu domā, kas notiks tālāk? Kā FKTK tiesai argumentēs? Un kā šo jautājumu risinās Vitol? Būs interesanti aplūkot argumentāciju. Te ir jautājums, v.ai nekontrolētā līdzdalība ir saistības vai nē, vai vienkērš ieraksts bilances abu pušu līdzsvarošanai.?. Likumā ir teikts, kopējie aktīvi mīnus saistības. Tātad, kas ir nekontrolētā līdzdalība? |
|