| martin
Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4658 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 02.03.2016 15:33 |
Ja tur kautkas ir par LSC, kas var ietekmēt cenu, tad tikai Leta klientu skatīšanās nav pretlikumīga?
|
maxxtro
Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7159 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 02.03.2016 15:34 |
Vispirms japazinjo birzai... |
LK20 Pievienots: 21.10.2015 Ziņojumi: 288 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 03.03.2016 15:34 |
Kaut kā šķiet, ka izreklamētā jauno akciju emisija nemaz tik drīz nebūs. Ja emisijas mērķis ir: 1)samazināt valsts īpatsvaru no 10 % uz 5%, 2) samazināt esošo akciju vērtību, tad šobrīd tam nav neko labvēlīgs fons. Tā kā tagad liela politiska ietekme ir cilvēkam ,kuram VITOL ir šo to atņēmis,tad nebrīnīšos, ja emisijas gadījumā valsts arī nopirktu sev pienākošos daļu.Tādā gadījumā viltīgie zēni būs sev aptaisījuši pakaļkājas un iesaldējuši naudu. Arī ar FITL grozījumiem ,laikam, viņiem nesokas kā plānots. Protams,ar šo paziņojumu atkal no vājajām rokām ir izsists kāds apjoms ar akcijām,protams,ka tagad kādu laiku varēs "uz papīra" radīt zaudējumus no nekustamā īpašuma, bet visā visumā Kuģniecība ir vistiņa, kas dēj zelta oliņas . |
lusjens Pievienots: 02.06.2011 Ziņojumi: 1320 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 03.03.2016 16:55 |
Kas notiek ar bilances vērtību pie jaunās emisijas - varbūt kāds var paskaidrot. |
martin
Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4658 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 03.03.2016 18:44 |
Ir jauns pašu kapitāls un jauns akciju skaits, bilances vērtība noteikti uz vienu akciju mainās. |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 03.03.2016 18:58 |
Ja emisijā akcijas cena ir atbilstoši pēdējā pārskata bilances vērtībai, tad akcijas cenas bilances vērtība nemainās, Ja emisija ir zem bilances vērtības, tad veco akciju vērtība krīt, bet jauno akciju vērtība aug, ja emisijas cena virs bilances - tad otrādi. |
ilmars2000 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 1073 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 04.03.2016 09:59 |
Pirmdien, 7. martā, plkst. 14:30 „Vitol” sniegs prezentāciju par attīstības plāniem Latvijā, kuras laikā arī AS “Latvijas kuģniecība” vadība runās par aktualitātēm uzņēmumā un tendencēm kuģošanas nozarē. Prezentācijas tiešraide pirmdien, 7. martā, plkst. 14:30 būs pieejama šeit: http://ej.uz/vitol
|
lusjens Pievienots: 02.06.2011 Ziņojumi: 1320 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 07.03.2016 17:47 |
Vitol group, the indirect owner of Latvian holding company Ventspils Nafta (VN), for now does not consider the possibility of becoming the sole owner of Latvijas Kugnieciba (LASCO) shipping company, which is one of VN subsidiaries, Robert Kirkup, the board chairman of VN, said at the presentation of the holding company’s results for 2015 on Monday.
Vitol management does not see a strategic need for ownership of a large number of ships therefore the option of acquiring 100 percent of LASCO shares is not being considered at the moment, he said.
However, Vitol is considering investments in specialized ships, Kirkup said.
|
VeershLaacs
Pievienots: 05.12.2005 Ziņojumi: 467 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 08.03.2016 08:33 |
RĪGA, Mar 07, BNS - Ilgtermiņā "Ventspils naftas" (VN) grupa kā holdings varētu tikt likvidēta, pirmdien Rīgā VN grupas darbības rezultātu prezentācijā pauda tās valdes priekšsēdētājs Roberts Kirkups (Robert Kirkup). Savukārt VN grupā ietilpstošie uzņēmumi - "Latvijas Kuģniecība", "LatRosTrans" un "Ventspils nafta termināls" - varētu nonākt VN pastarpinātā īpašnieka "Vitol" grupas uzņēmumu īpašumā, kuri specializējas konkrētajos darbības veidos. |
LK20 Pievienots: 21.10.2015 Ziņojumi: 288 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 08.03.2016 11:22 |
Ja VITOL netaisās būt vienīgie īpašnieki, tad jau viņi paši ir ieinteresēti, lai cena biržā celtos ! |
lusjens Pievienots: 02.06.2011 Ziņojumi: 1320 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 17.03.2016 13:33 |
...Other Chinese firms looking at targets in Europe include COSCO, last month named by Greece as the preferred bidder for its biggest port, Piraeus. Since then, COSCO has merged with fellow state firm China Shipping Group to create one of the world's biggest commercial shipping companies, China Cosco Shipping Corporation.
http://www.reuters.com/article/us-balticexchange-chinamerchants-idUSKCN0WI27G?feedType=RSS&feedName=businessNews
|
lusjens Pievienots: 02.06.2011 Ziņojumi: 1320 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 23.03.2016 16:28 |
No lēmumu projekta: "Palielināt akciju sabiedrības „Latvijas kuģniecība” pamatkapitālu par EUR 60 000 000 (sešdesmit miljoniem euro) līdz EUR 120 000 000 (viens simts divdesmit miljoniem euro), emitējot 200 000 000 (divi simti miljoni) uzrādītāja akcijas ar katras akcijas nominālvērtību 0,30 EUR (trīsdesmit centi)"
|
martin
Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4658 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 23.03.2016 16:36 |
Nepasaka tikai pašu galveno - vai tā būs atklāta izsole vai tikai varēs parakstīties proporcionāli esošajām akcijām. Starpība milzīga. Es gan esmu ļoti pārliecināts par otro variantu. |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 23.03.2016 16:51 |
Galvenais tomēr ir cena. Respektīvi, emisijas uzcenojums. Ja kopējā emisijas akcijas cena (nomināls plus emisijas uzcenojums) ir zem bilances vērtības, tad piedalies, vai nepiedalies akciju pirkšanā, manas esošās akcijas vērtībā nokrīt. Līdz ar to, es būšu par to, ka akcijas cenas piedāvājums emisijā nedrīkst būt mazākai par bilances vērtību. Ja cena būs noteikta mazāka (pamatojoties uz tiesiskās paļāvības principu), balstoties uz FITL 74 panta pirmā punkta trešo apakšpunktu tiks aizskartas manas īpašuma tiesības, samazinot mākslīgi tā pašreizējo vērtību. |
lusjens Pievienots: 02.06.2011 Ziņojumi: 1320 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 23.03.2016 17:30 |
martin, no sākuma būs esošajiem akcionāriem. Pēc tam ja paliks pāri - pārējiem. To pasākumā stāstīja. Galvenā doma emisijai esot samazināt kompānijas parādu līdz tādam līmenim, lai varētu no bankām aizņemties flotes atjaunošanai. Patreiz bankas nav ar mieru aizdot - kuģniecības nav starp favorītiem patreiz. |
Charles Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 2256 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 23.03.2016 22:02 |
Es saprotu, ka vajag samazināt parādu, bet kāpēc LSC vajag atjaunot floti - tā taču ir samērā jauna? |
maxxtro
Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7159 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 23.03.2016 22:11 |
Vini webinara pateica, ka pastiprinas prasibas peec kugu vecuma, sobrid, ja nemaldos LK videjais kugu vecums ir 7 gadi. Un lai saglabatu konkurentspeju pasaules tirgu, pamazam jaatjauno floti.... Kaut kas taa bija pateikts |
maxxtro
Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7159 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 23.03.2016 22:18 |
Sobrid tikai dviem kugiem vecums ir 5 gadi, parejiem, no 8 lidz 10 gadiem |
maxxtro
Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7159 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 23.03.2016 22:19 |
http://www.lk.lv/lv/flote/kugi/ |
maxxtro
Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7159 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 23.03.2016 22:21 |
Un jaunakiem kugiem parasti augstaakas frakt likmes |
Charles Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 2256 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 23.03.2016 23:12 |
Viņiem labāk redzams. |
maxxtro
Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7159 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 23.03.2016 23:30 |
Man interese, vai valsts piedalisies shajaa PO, vai nu atdos savu iespejamo dalju makaronnikam...? |
LK20 Pievienots: 21.10.2015 Ziņojumi: 288 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.03.2016 08:40 |
Es ieteiktu ļoti kritiski izturēties pret visu VITOLiešu teikto. Šķiet,,ka arī šeit kāds sāk ticēt visam ko viņi grib ieliet tautai mutē un ir piemirsis ne tik senus notikumus. Visa viņu līdzšinējā darbošanās ir tipaiska kolonizatoru uzvedība, bet mums ir atvēlēta iezemiešu loma. VITOL ir atstājis jaņos visu Ventspils tranzītbiznesa ziedu, ieskaitot AL. Atgādinu, ka pavisam nesen viņi pārņēma 100 % kontroli pār Ventspils Nafta.Pēc uzņēmuma pārņemšanas momentā tiek samazināts tā pamatkapitāls par 145 mio. Tāpat nepamet sajūta, ka līdz šim VITOL nevienā sevis kontrolētā Latvijas uzņēmumā nav ieguldījis ne centa, bet operējis tikai ar pašu uzņēmuma naudu. Atgādināšu, ka pāris gadus atpakaļ VITOL pats pārdeva LK kuģus un pats pārdeva kuģu būvēšanas kontraktus Korejas kuģubūvētavās. Ļoti iespējams, ka ne bez VITOL ziņas VN nekustamie īpašumi ~ 100 mio vērtībā ( precīzi neatceros, bet viss ir atrodams ) tika iesmērēti LK, lai pēc tam VN izmaksātu dividendes ap 50 sant.uz akciju.Tāpat nu jau ir piemirsts,ka VITOL definēja, ka kuģošana nav viņu bizness. Par aktīvu vērtības ( kuģu un nekustamā īpašuma ) ,domāju, varu daudz neizteikties. Plānotā emisija - viens ir tas, ko viņi stāsta, bet svarīgākais ir tas, kas ar to patiesībā domāts. LK vadības ziņojumā lasu :" konsolidëto pãrskatu parakstï5anas dienã, esoöie aizdevëji neformãli ir pauduSi vëlmi refinansët 2016. gadã maksãjamo Arctic Holding Corporation aizdevumu gadijumã, ja Sabiedriba izvëlèsies 5o iespëju." Tad, vai LK ir problēmas ar naudu ? Domāju, ka ne - refinansējies,pārdod nekustamos īpašumus un visam pietiek atliku likām. Šķiet,ka šinī gadījumā iezemiešiem pat vairs negrib dot stikla krelītes. Aizdomas rada arī fakts, ka gandrīz nevienā vietā nav neviens kritiska raksts par Kuģniecību. Sagadīšanās ? Šobrīd cerības lieku uz Hermaņa rakstīto kādai kā min ir jābūt jaunās emisijas akciju cenai un to, ka FKTK spriedīs taisnīgi, jo ar muguras smadzenēm jūtu, ka PP ievēro likuma burtu.
|
maxxtro
Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7159 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.03.2016 09:46 |
Hermani, peec mana aprekina shobrid LK BV ir 0.71, nevis 0.60, kaa tu atzimeeji rakstaa.. |
maxxtro
Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7159 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.03.2016 10:24 |
Kaapeec tu doma, ka PO cena buus 0.42 (0.30 + .012). Cik maksas emisija mees veel nezinam... |
|