| Day Trader
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 7722 | Re: Lokomotive 13.01.2006 15:20 |
A tu pats bez SoSa razobratjsja ne mozzesh... |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: Lokomotive 13.01.2006 17:26 |
Lokomotīvju remonta rūpnīca jau ir atguvusies Anatolijs Krilovs AS "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca" (DLRR), kas vēl pavisam nesen sarežģītās finansiālās situācijas dēļ gandrīz beidza pastāvēt, jau ir atguvusies. Šogad strādāts ar peļņu un noteikti turpmākie rūpnīcas attīstības plāni. Nav izslēgts, ka pēc kāda laika DLRR kļūs par universālu Eiropas līmeņa uzņēmumu. Par rūpnīcas problēmām, perspektīvām un projektiem stāsta DLRR ģenerāldirektors Jevgeņijs Filipovs.
J. Filipovam ir 52 gadi, dzimis Brjanskā, turpat absolvējis transporta mašīnbūves institūtu. Uzņēmumā "Kolomenskas rūpnīca" sāka strādāt par meistaru. Vēlāk, virzoties pa karjeras kāpnēm, kļuva par ģenerāldirektora vietnieku. Precējies, ir divi dēli: viens -- augstskolas aspirants, otrs -- žurnālists. Aug divas mazmeitas.
Pārvadājumu apjoms pieaug
J. Filipovs detalizēti atgādināja notikumu norisi DLRR. Pirms divdesmit gadiem bijušās PSRS Satiksmes ministrijas sistēmā LRR bija visai nozīmīgs uzņēmums. Taču pēdējos piecpadsmit gados postpadomju valstīs tika pārtraukta jaunu lokomotīvju ražošana. Labākajos gados Luganskas rūpnīca valstij piegādāja vairāk nekā tūkstoti dīzeļlokomotīvju kravas sekciju, taču vēlāk šis skaitlis katastrofāli samazinājās. Jāpiebilst, ka jaunas lokomotīves, izņemot Novočerkasskas un Kolomenskas rūpnīcu, vairāk nekur neražo.
Šajā situācijā radās ideja, ka uzņēmumu darba stabilizācijai nebūtu slikti, ja būtu sava rūpnīca. Turklāt pārvadājumu apjoms Baltijas un citās valstīs sāka strauji pieaugt.
Arī šobrīd kopējais pārvadājumu apjoms pieaug, un tas nodrošinās darbu daudziem gadiem. DLRR ir unikāls uzņēmums, jo Daugavpilī tiek remontētas praktiski visu sēriju lokomotīves.
Ko vēlas akcionāri?
"Mēs esam šurp atnākuši ar nopietniem mērķiem. Un uz ilgu laiku," teica Jevgeņijs Filipovs. Izņemot kvalitatīvu pasūtījumu izpildi un ritošā sastāva remonta termiņu stingru ievērošanu, direktors vēlas radīt konkurētspējīgu, rentablu uzņēmumu, kurš dinamiski attīstās. Par DLRR pārdošanu netiek pieļauta pat doma. Visu peļņu plānots ieguldīt uzņēmuma iekšējā attīstībā, jaunu projektu investēšanā. Piemēram, uzņēmums "Kolomenskas rūpnīca" 2004. gadā guva 20 miljonu dolāru lielu peļņu, turklāt tam nav ne centa parāda. Visa nauda tika ieguldīta iekšējā investēšanā un gūti rezultāti. Tāda pati attīstības shēma tiek ieviesta arī DLRR. "Konkurence starp uzņēmumiem ir ļoti liela. Mēs nevaram sēdēt klēpī saliktām rokām," teica J. Filipovs.
Runājot par iekšējo investēšanu, ģenerāldirektors domāja naudas ieguldīšanu cilvēku labā: algas paaugstināšana par 30%, kvalitātes uzlabošana, ražošanas apjomu palielināšana uz darba apjoma palielināšanas rēķina (30--35%), kā arī normālu darba un atpūtas apstākļu radīšana.
Pašlaik DLRR strādā aptuveni 2000 cilvēku, vidējā darba alga mēnesī ir 147 lati. J. Filipovs nesapņo par augstu rentabilitāti: "Būtu labi, ja mums izdotos sasniegt vismaz 12--15 procentus. Galvenais ir stabilizēt situāciju kvalitātes un kadru jomā." Turklāt noslēgtie līgumi rūpnīcai garantē darbu. Piemēram, noslēgts līgums ar Ziemeļu dzelzceļu par 23 dīzeļlokomotīvju T-10 sekciju remontu.
Jāatzīmē, ka strādnieku skaita samazināšana šogad nav paredzēta, tieši pretēji, tiek runāts par štatu palielināšanu.
Cehos būs silti
Perspektīvā DLRR notiks rekonstrukcija -- cehu un iecirkņu apvienošana. Uzņēmumā liela vērība tiek veltīta augsti kvalificētu kadru sagatavošanai. Notiek pieredzes apmaiņa ar AS "Kolomenskas rūpnīca" speciālistiem, Latgales tehniskajā transporta un sakaru skolā notiek speciālistu pārkvalifikācija.
Pagājušajā gadā rūpnīca cieta miljonu latu zaudējumu, taču šo gadu plānots pabeigt ar peļņu. Pirmajā ceturksnī gūtie pozitīvie rezultāti dod cerību. Par apgrozāmajiem līdzekļiem izdosies pabeigt dažu rūpnīcas objektu celtniecību. Taču galvenais uzdevums ir 2006. gadā pieslēgt apkuri ceham, kurš nav ticis apsildīts desmitiem gadu. Tam tiks izmantota dabas gāze. Vairāk par miljonu eiro attīstībai plānots saņemt no ES līdzekļiem. DLRR plānots palielināt arī sociālo pakalpoju klāstu: sociālās apdrošināšanas noformēšana, specapģērba iegāde, prēmiju, pabalstu izmaksāšana.
Uzziņai
Pašlaik DLRR akciju lielākais turētājs ir Igaunijas AS "Spacecom" -- 25,27%, kas ietilpst Krievijas kompāniju "Severstaļtrans" grupā. Igaunijas akciju sabiedrība dinamiski attīstās, Baltijas reģionā tai ir liels potenciāls un attīstības perspektīvas starptautisko pārvadājumu jomā. Turklāt 49% akciju pieder AS "Remlok" un 11,1% -- "LLC Lokomotiv Investeetinguud".
Šogad uzņēmums plāno gūt 670 tūkstošu latu peļņu un palielināt realizācijas apjomu par 33% salīdzinājumā ar 2004. gadu. Vidējo algu 2005. gadā plānots palielināt līdz 171 latam. |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: Lokomotive 13.01.2006 17:29 |
Visu peļņu plānots ieguldīt uzņēmuma iekšējā attīstībā, jaunu projektu investēšanā. Piemēram, uzņēmums "Kolomenskas rūpnīca" 2004. gadā guva 20 miljonu dolāru lielu peļņu, turklāt tam nav ne centa parāda. Visa nauda tika ieguldīta iekšējā investēšanā un gūti rezultāti. Tāda pati attīstības shēma tiek ieviesta arī DLRR. |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: Lokomotive 13.01.2006 17:34 |
22.12.2005. Silova, G. Aug moderns dzelzceļu miljonārs : Lokomotīvju gigants kaļ peļņu
Latvijas uzņēmumu TOP 500 piektās vietas ieguvēja Latgalē A/s Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca (DLRR) pirmoreiz LR vēsturē noslēdz gadu ar 670 tūkst. Ls peļņu.
Peļņas pamatā, kā informēja DLRR ģenerāldirektors Jevgēņijs Fiļipovs, ir uzņēmuma modernizācija, pasūtījumu struktūras izmaiņas, lokomotīvju kapitālremonta apjomu pieaugums un kvalitātes uzlabošana. Ja 2004.gadā saražotās produkcijas apjoms bija 11,20 milj. Ls, kas bija par 4,2% vairāk nekā 2003.gadā, tad šā gada pirmajā pusgadā vien saražota produkcija 8,85 milj. Ls apmērā, par 72% pārsniedzot pērnā pusgada rādītājus. Līdz 1.decembrim produkcijas ražošana cēlusies pret pērno līmeni par 54,2 %. Arī realizācijas apjoms, kas pirms gada sastādīja 10,7 milj. Ls, šā gada 11 mēnešos cēlies par 45,7 %.
Nemainīgs kurss Pēc J.Fiļipova prognozēm, uzņēmuma rentabilitātes griesti šogad sniegsies vidēji līdz 12-15%, jo galvenais, veidojot rentablu un konkurētspējīgu uzņēmumu, esot turpināt pasūtījumu izpildes kvalitātes un darbinieku algas celšanu. Rezerves daļu brāķa un reklamāciju skaita samazināšanās attiecībā pret 2004.gadu vidēji par 50 % ļaujot plānot, ka gadā lokomotīvju un to mezglu komplektēšanas kvalitātes celšana ekonomēs 22 tūkst. Ls. Līdz ar to rūpnīcas vadība sola turpināt celt arī vidējo darba algu, kas pret pērnajiem 132 Ls šā gada sākumā sasniedza 147, vasaras vidū 165,4, bet uz 1.decembri 179,5 Ls.
Dzelžainas garantijas Vairāk par pusi remontu Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcā veica pēc galvenās partneres AS Krievijas dzelzceļš pasūtījumiem, bet jūnijā uzsāka 20 Lietuvas dzelzceļa dīzeļlokomotīvju sekciju remontu un parakstīja remontdarbu līgumus ar kolēģiem Igaunijā un Baltkrievijā. Par jaunu soli uzņēmuma darbībā šogad kļuva Turkmēnijas dīzeļlokomotīvju 2TE10 modernizācijas projekts, kura ietvaros modernizētas 10 maģistrālās preču vilcienu dīzeļlokomotīves. Pirmās 5 dīzeļlokomotīves jau maijā tika svinīgi sagaidītas Turkmenistānas Dzelzceļa transporta ministrijas Lokomotīvju saimniecības nodaļā. Jūlijā Daugavpilī piesakot arī manevrēšanas dīzeļlokomotīvju remontu, šīs nodaļas vadītājs Saparguls Tedženovs atzina, ka papildināt turkmēņu ritošā sastāva parku DLRR ir izdevīgi, jo par remonta kvalitāti liecina 150 tūkst. km garantija vienas dīzeļlokomotīves noskrējienam. |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: Lokomotive 13.01.2006 17:52 |
Vinam ir sava saite...nezinu kapec RFB so info nav http://www.dlrz.lv/about.php |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: Lokomotive 13.01.2006 18:06 |
http://www.dlrz.lv/ |
ilmars2000 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 1073 | Re: Lokomotive 13.01.2006 18:19 |
Kimm! Vai ta nedzirdēji, ka Lāču tirgus sācies? Visas lokomatīves brauc tālēs sarkanajās.... |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: Lokomotive 13.01.2006 18:27 |
Ilmars Driz beigsies...un pa jaunam bus Bullu.. Ilgtermina investoram jazin..kur var ieguldit naudu.. gada sakums 0.56 gada beigas 1.45 par 2006 gadu ++158%% |
ilmars2000 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 1073 | Re: Lokomotive 13.01.2006 18:30 |
Tu taču, Kimm, neesi tas ieguldītājs, kas gadu sēdēs un gaidīs!!! |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: Lokomotive 13.01.2006 18:34 |
ilmars2000. kimm nosēdēja RTF sākot no 0,19 Ls. Tā ka pieredze sēdēt un postus šādā veidā rakstīt viņam ir. Tā ka pēc gada mēs būsim beiguši neklātienē lokomotīvju remonta padziļināto kursu. |
ilmars2000 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 1073 | Re: Lokomotive 13.01.2006 18:38 |
Ja sēdēs, tad tā tiešām varētu būt, ka būsim lietas kursā ne tikai par remontu, bet par visu dzelzceļa infrastruktūras attīstību un kravu pārvadājumiem bijušās PSRS teritorijā - laimīgs tas, kas ir ar KIMM! |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: Lokomotive 13.01.2006 18:42 |
Vinīgi, varbūt kimm, spēs man paskaidrot, par to riteņu platumu. Kā tad mēs ar šo biznesu Eiropā iebrauksim, ja riteņu platums mums ir cits? |
Day Trader
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 7722 | Re: Lokomotive 13.01.2006 18:46 |
Hermanis: ta ir muusu lielaaka probleema, PSRS laiku STOP signals... |
ilmars2000 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 1073 | Re: Lokomotive 13.01.2006 18:49 |
Nu es sapratu, ka Eiropā nebrauks - Ukrainā, Krievijā, Baltijā bānīšu pietiek! |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: Lokomotive 13.01.2006 18:54 |
kimm, izskaidro man Ukraiņa domu gājienu un ekonomisko pamatojumu.Ukrainim pieder Krievu lokomotīve, un viņš brauc šo Krievu lokomotīvi remontēt uz Eiropu. Vai tas ir reāli? |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: Lokomotive 13.01.2006 19:27 |
Hermanis Ir remondarbi..kuri var taisit "majas"...bet ir ipasi sarezditi..kuram vajag speciala iekarta.. |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: Lokomotive 13.01.2006 19:29 |
Starp citu 2002 gada LOKO apgrozijums bija 11.88 mln Ls..un tira audita pelna 6,513,005Ls |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: Lokomotive 13.01.2006 19:30 |
Sorry 6.157.702Ls |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: Lokomotive 13.01.2006 19:31 |
Paradu sakartosanas del... |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: Lokomotive 13.01.2006 19:31 |
kimm, 2002 gadā mēs vēl nebijām Eiropā. Bet par Ukrainu Tu tā arī man nepamatoji. |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: Lokomotive 13.01.2006 19:34 |
Es sapratu..ka jus loti skeptiski lasijat so infu..bet tie kas ieguldis..nenozelos..Mums vienkarsi nav izvele 11 fishek no 1 un 2 saraksta..Un LKB,Tosmare un LOKO ,RAR..kuru var nosaukt par blue chips |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: Lokomotive 13.01.2006 19:41 |
RAR un LOK ir bāzēti uz vecām tehnoloģijām un Krievu tirgu. Tosmārei un RKB vēl sevi jāpierāda. LKB - Leišu bizness. 1 un 2 sarakstā ir arī uzņēmumi, kas sevi sāk pierādīt, un kurām ir stabils un perspektīvs preču un pakalpojumu pārdošanas tirgus. Nez vai tava izvēle ir tā pareizākā? |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: Lokomotive 13.01.2006 19:48 |
Tu tā arī man nepamatoji.
---------
Hermanis..palasi emisijas prospektu..tur daudz ko ir rakstits...Tev un daudz citus spekulantus..pats uznemums neinterese...tev vajag letak nopirkt dalu(akciju)..un pec iespejas dargak vinu pardod..
VISS.. |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: Lokomotive 13.01.2006 19:48 |
kimm, vai tad tev ir citi mēķi? |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: Lokomotive 13.01.2006 21:38 |
Ne..tadi pasi.. ------------------- Jums loti patik DPKR..bet bijusie LOKO saimnieki ir tadi pasi:
Pjotrs Savostjanovs, Padomes priekšsēdētājs, personas kods : 190252-10238, pastāvīgais Latvijas iedzīvotājs, augstākā tehniskā izglītība, darba vieta un amats pēdējos piecos gados : a/s "Lokomotīve" - Padomes priekšsēdētājs, a/s Daugavpilspievadķēžu rūpnīca – Padomes loceklis, Padomes priekšsēdētāja vietnieks, SIA Latgales piensaimnieks - Valdes priekšsēdētājs, a/s Krāslavas piens - Valdes priekšsēdētājs, SIA Dauer-D - Valdes loceklis, aas Ezerzeme -Valdes priekšsēdētājs, aas Baltikums Dzīvība'"-Prezidenta padomnieks, STA Apdrošināšanas brokeris Ezerzeme - direktors; Alijeva, Padomes loceklis, personas kods : 040338-10543, pastāvīgais Latvijas iedzīvotājs, augstākā izglītība, darba vieta un amats pēdējos piecos gados : a/s "Lokomotīve" -Padomes loceklis, AKB Baltijas Tranzītu banka - prezidente, a/s Latgarants - prezidente; ----------------- Bet tagad jaunie saimnieki ir daudz labak neka Driksne un Ko компания Spaceсom (Эстония) является одним из крупнейших владельцев подвижного состава на территории стран Балтии. Ей принадлежит 5 локомотивов 2ТЭ116 и более 3 тыс. нефтебензиновых и газовых цистерн. Как перевозчик компания осуществляет доставку грузов по Эстонской железной дороге в объеме 600 тыс.т. нефтепродуктов ежемесячно. По итогам прошлого года выручка Spaceсom составила около $4 млн., за первое полугодие этого года – более $9 млн.
Независимая транспортная группа "Северстальтранс" (Россия) работает на рынке с 1996г. В настоящий момент деятельность группы компаний "Северстальтранс" сосредоточена в трех основных бизнес-сегментах: железнодорожные перевозки, портовые услуги, транспортное машиностроение. По итогам 2003г. суммарная выручка компании составила $966 млн. |
|