| yoPCix
Pievienots: 18.12.2004 Ziņojumi: 1299 | Re: Stop loss & Take profit @RFB 08.07.2005 11:24 |
nu tas pats jau vien ir. Bet tas nenozīmē, ka no atlikušā kapitāla vajag 6%. No atlikušā vajag 1.1% |
GE Pievienots: 22.08.2004 Ziņojumi: 1557 | Re: Stop loss & Take profit @RFB 08.07.2005 11:30 |
nu es nezinu, par to portfeļa un pozīcijas sizošanu, principā teorijā izklausās baisi labi bet praksē biki savādāk....
domāju ka zem 100K portfeli nebūtu lietderīgi turēt vairāk kā 3 pozīcijas ... vienkārši grūti sekot līdzi un izpētīt ieguldījumus, savādāk jābūt ārprāta darba spējām ... |
yoPCix
Pievienots: 18.12.2004 Ziņojumi: 1299 | Re: Stop loss & Take profit @RFB 08.07.2005 12:23 |
Darba apjoms nemainās atkarībā no portfeļa lieluma. Mainās tikai samaksa par darbu. |
Seller of Smiles
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: Stop loss & Take profit @RFB 09.07.2005 18:28 |
domāju ka zem 100K portfeli nebūtu lietderīgi turēt vairāk kā 3 pozīcijas ... vienkārši grūti sekot līdzi un izpētīt ieguldījumus, savādāk jābūt ārprāta darba spējām ...
nepiekrītu. var sekot līdzi arī 57 pozīcijām. ko tad tu īsti dari, ar viņām trim? ASV, tavā vietā strādā stop loss, vai traling stops, atkarībā no tā, kas ir ar pozu. Jā, intraday, - tas kā kuram - un arī indraday ir dažādi. bet swing un vēl jo vairāk position traidingā - var ņemt. man nav ārpārata darba spējas, bet es esmu sekojis līdzi dažkārt 15 pozīcijām. |
Seller of Smiles
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: Stop loss & Take profit @RFB 09.07.2005 18:29 |
> Darba apjoms nemainās atkarībā no portfeļa lieluma. Mainās tikai samaksa par darbu.
nu nez kā par apjomu, bet stils mainās noteikti. |
Seller of Smiles
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: Stop loss & Take profit @RFB 13.07.2005 01:52 |
zarā par position sizing yoPCix rakstīja, ko LV treideri domā par pakāpenisku profita fiksāciju. A domā, ka Latvijas tirgū tas nemaz tik stulbi nav. Ja tev ir 3000 LME1R akciju, kuras tu pirki arī kādā 0,3 Ls diapazonā, tad tev nekas cits neatliek, kā sāk visu liet ārā tik pat pakāpeniski.
Un tā:
Van Tarpam ir taisnība, ja tu pirki visu par VIENU cenu VIENĀ reizē. Savukārt, ja tev ir piramīda, tad var sākt domāt par FIFO iziešanas shēmu. Un vēl Tārps piemirst, ka mēdz būt ar spredoti nelikvīdi tirgi, ne tikai INTC un sojas fjūčeri, kuri ierij arī miljonu ar 1 centa slippage. |
yoPCix
Pievienots: 18.12.2004 Ziņojumi: 1299 | Re: Stop loss & Take profit @RFB 13.07.2005 09:34 |
nu jā - ja ir relatīvi liels apjoms, tad laikam citādi nevar. Bet tad tiešām - lielākoties arī pirkt vajadzēja pakāpeniski. Tad risks nav ar visu fišku, un arī max profits nav ar visu - aptuveni izlīdzinās. |
Seller of Smiles
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: Stop loss & Take profit @RFB 17.07.2005 16:38 |
http://www.wallstreet.lv/index.php?id=22448 tas par tēmu |
yoPCix
Pievienots: 18.12.2004 Ziņojumi: 1299 | Re: Stop loss & Take profit @RFB 30.12.2005 13:34 |
Man te viens jautājums par Take profitu.
Nu tā - esmu izdomājis savai sistēmai, ka, profitam 3x pārsniedzot sākotnējo SL (respektīvi, reward-to-risk ir 3:1), es gribu atdot tikai 30% no profita. Bet pēc kā pareizāk būtu mērīt tos 30% - no augstākās CLOSE vai augstākās HIGH cenas? |
Just Trader Pievienots: 11.12.2005 Ziņojumi: 423 | Re: Stop loss & Take profit @RFB 30.12.2005 14:01 |
yoPCix: es kauko liidziigu censhos lietot, izmantoju HIGH, cik tas ir pareizi - nezinu |
swordfish Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 6390 | Re: Stop loss & Take profit @RFB 03.05.2006 10:02 |
Nu situaacija apmeeram taada...
1. Iepeerku 1000 akcijas par cenu piemeeram par 0.71(cenas mainiitas). SL tiek noteikts pie 0.65 Ls. Meerkja cena tiek noteikta 0.82. Trends ir augshup, viss OK
2. Pie 0.76 piepeerku vel klaat 1000 gab. SL 0.68. Profit 0.87. Viss ir OK kaapums turpinaas liidz 0.78 LVL, ir pat dariijumi pa 0.79.
3. Taalaak vairs nav tik labi Cena pasvaarstaas 0.78-0.76... un tad leenaam braucam lejaa... SL gribas jau raut pie 0.73 - 0.74 iznaaktu apmeeram pa nulleem (njemot veeraa abus pirkumus). Bet man tak ir "dzelzhaina sisteema" un es LIETOJU stoplosus un nenjemu mazus plusus Cena pamazaam nosliid liidz 0.70... dziive turpinaas sheit ir atbalsts.... (2. punktaa 0.68 SL tika noteikts njemot veeraa sho 0.70 atbalstu un lai lieks "shums" pie 0.69 mani neizsistu aaraa). Pirmaa punkta SL tiek pieliidzinaats otraa punkta SL.Nu taa, un tad vakar nokriitam uz 0.68, kur tiek noliets 2000 akciju! Zaudeejumi IR
Nu tas taa veesturei - ieskatam, tagad meegjinam izdariit secinaajumus.... Man sanaak apmeeram taa: Trends tika noteikts pareizs. Iespeejams kljuuda bija paaraak liels optimisms dotajaa tirgus situaacijaa. Gribeetos dzirdeet Juusu domas par dazhiem jautaajumiem.
1. Vai laika gaitaa mainat meerkja cenu no augstaakas uz mazaaku (cenu pie kuras tiek njemti plusi)? Vai to ir ieteicams dariit?
2. Vai manis aprakstiitajaa situaacijaa, kad cena auga varbuut vajadzeeja noteikt citu SL cenu? (piemeeram nu kaut vai kaadu 0.72)
3. Vai vispaar ir pareizi attiistoties notikumiem tirguu mainiit SL un meerkja cenu?! "Jo tikai dzelzhaina pietureeshanaas pie sisteemas nodroshina panaakumus birzhaa!!!"
P.S. Nu cerams saprataat manu domu labpraat uzklausiishu Juusu domas
P.S.S. Noraujot SL sajuuta nav nemaz tik nepatiikama! Nepatiikamaak ir, kad ES bezpaliidziigi blenzhu monitoraa un cenas kriit, a es turpinu ticeet mistiskam "kaapumam naakotnee" |
swordfish Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 6390 | Re: Stop loss & Take profit @RFB 03.05.2006 10:03 |
Atļāvos iekopēt Kreiča postu, lai te, tomēr piemērotākā vietā, turpināt attīstīt domu |
swordfish Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 6390 | Re: Stop loss & Take profit @RFB 03.05.2006 10:04 |
Manā skatījumā, te kļūda ir otrajā punktā - kas tā par sistēmu, kura pie iepirkšanas cenas 71, SL-65, TP-82 liek pirkt vēl pa 76???? |
Mario Pievienots: 13.10.2004 Ziņojumi: 3487 | Re: Stop loss & Take profit @RFB 03.05.2006 10:44 |
Jā, SWF taisnība. Jā pērk, tad uzreiz jāizdomā, cik pirksi un pie kādām cenām būs stopi un t.p. (ja tādi būs). Jāizdomā, īstermiņā , vai ilgtermiņā. Krītošā tirgū, vai, tad kad tirgus ir fletā, doma par ilgtermiņa pozīciju turēšanu var būt bīstama. Tātad analizējot Kreiča kļūdu, viņam droši vien vajazēja turēt pozīciju tikai īstermņā, t.i. biki nopelnīja - ārā. Jo pašlaik kopējais tirgus sentiments ir tāds, vairāk uz leju, nekā uz augšu. Ja godīgi, arī pats bieži izdaru līdzīgas un vēl muļķīgākas kļūdas. Tikai savlaicīgi attopos un norauju stopkrānu. Gadās, ka uz stopa vietas pat sanāk GAPS. Piem nesen LFO1L (pats īsti nezinu, kādēļ vispār biju ņēmis, likās, ka nu jau aiziet uz augšu, labs p/e, rekordliela peļņa, cena bija pat virs SMA-30. Nu paņēmu pāris simtus akciju (par laimi ne pārāk daudz, pamanījos pat ko īstermiņā nopelnīt), un tad nāca paslikta ziņa, otrā dienā pirms pl.10:00 ieliku orderi un pa labāko bidu 29.90, viens no pirmajiem aizlaidu LFO akcijas jūriņā. Gaps sanāca no 33 LTL uz 29.90 LTL. mans stops bija uz 32.5 LTL. Pašlaik LFO tirgojas ap 24.3. Tā kā stopi tomēr ir jārauj. |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: Stop loss & Take profit @RFB 03.05.2006 11:44 |
Kreicim. Tehniski, piekrītu DF. Es esmu mēģinājis piepērkot kāpjošas akcijas stopu likt gan visām kopā, gan katram darijumam atsevišķi. Rezultāts labāks, ja treilē stopu izejot no pēdējā darijuma pie aprēķina, ka stopu lieku jau nedaudz tuvāk. sanāk profitu ņemt kopā. Būšu godīgs, un atzīšos, ka bieži fiksējos ātrāk, nekā vajadzētu pie cipara, rēķinot līdzi, lai kopējais ieguvums būtu 1/2 attiecībā pret to ciparu, kuru varētu zaudēt ja nokristu līdz stopam.. Piepērkot klāt, sanāk vēl starp stadija, ko minēja DF, ka stopu lieku, lai izsitot būtu 0. Ja esi uzminējis trendu, un nonāc līdz piepirkšanai, sanāk sliktākajā gadijumā palikt savā naudā. Diezgan sarežģīti, bet pagaidām vēl izstrādes stadijā. Bet ar DPK nāk klāt fundamentālie dati (noskaņojums tirgū), un šeit risks ir paaugstināts. Es būtu fiksējis peļņu pie pirmās svārstības. Bet tās tīri manas domas.
Piekrītu swordfish, Tagad tikai izlasiju šo zaru. SOS no otras sadaļas varētu dzēst ārā, būtu loģiski. |
Kreicis Pievienots: 23.11.2005 Ziņojumi: 2943 | Re: Stop loss & Take profit @RFB 03.05.2006 17:40 |
Taa 1. paldies visiem par atsauciibu 2. mineetais gadiijums nav par DPK (DPK man ir konkreets kokons), bet tas taa pagaidaam neattiecas uz lietu, runa iet par citu fishku!
Tagad man secinaajumi par Juusu komentaariem
1. Negribeetos piekrist swordfish, ka nevajadzeeja pirkt klaat par 0.76. Palieku, pie savaam domaam, ka vajadzeeja - trends turpinaajas augshup! (Uzreiz netika iegaadaatas 2000 akcijas taapeec, ka doma bija sadaliit risku un uzreiz neriskeet ar visu kapitaalu)
2. Varu piekrist Mario, ka vajadzeeja varbuut uzlikt mazaaku meerkja cenu!
3. Nuja gribot negribot jaapiekriit dragonfly.... atziistu kljuudu - man vajadzeeja paarvietot kopeejo SL uz 0.72 - 0.73, lai izietu pa nulleem vai teelaini runaajot : "Tas ir tāpat kā karā, svarīgi ir palikt dzīvam, nevis nošaut pēc iespējas vairāk pretinieku, un atgriezties mājās veselam, nevis bez kājām un rokām...." (c by dragonfly). Jo buutiibaa kritums jau bija bija ieveerojams no 0.78 - 0.79 liidz 0.72 - 0.73 .... Nuja jaapilnveido sisteema... bet tad, kad kritaas, man bija "stingra" doma, ka man ir noteikts SL, kuru izpildiishu nu izpildiiju jau arii
Taa, bet man bija jautaajums "1. Vai laika gaitaa mainat meerkja cenu no augstaakas uz mazaaku (cenu pie kuras tiek njemti plusi)? Vai to ir ieteicams dariit?" gribeetos dzirdeet vairaak par sho
Nu labi, jaaturpina uzlabot Kreicha tirdznieciibas sisteemu Ja kaadam vel, kas sakaams vai iebilstams vai kaads grib noraadiit kljuudas vienmeer laipni |
keto Pievienots: 06.01.2005 Ziņojumi: 167 | Re: Stop loss & Take profit @RFB 03.05.2006 18:00 |
Es personiigi take profit lieku pirms iespeejamaas pretestiibas un SL zem supporta, bet ja trends izskataas ceriigi un var caursist pretestiibu vienkaarshi pacellu stopugandriiz liidz ieprieksh nospraustajam take profit. |
swordfish Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 6390 | Re: Stop loss & Take profit @RFB 03.05.2006 21:23 |
Kreici: nē, piepirkšanu klāt es ar atbalstu, bet šeit pārāk tuvu. Nepaspēji dabuut kaut ko (lai gan uzmineeji trendu), bet jau uzkraavi sev papildsaistiibas... Nu bet es shai lietaa tikai taads pusdiletants pagaidaam, var buut ka taisniiba kaut kur ir... |
Kreicis Pievienots: 23.11.2005 Ziņojumi: 2943 | Re: Stop loss & Take profit @RFB 03.05.2006 21:57 |
Labi labi swordfish ir jau OK, jo pats galvenais shinii visaa (prieksh manis) ir tas, ka tika norauts SL! Citiem taa ir ikdiena, bet man pirmaa "apzinaataa" zaudeejumu fikseeshana! Nu naakoshreiz domaajams man pasham par sevi tik liels "prieks" nebuus Un cerams, ka peljnjas njemshana buus biezhaaka par zaudeejumu njemshanu! tpu tpu tpu ....
P.S. nu es vel neesmu ticis skaidriibaa, ko man ar taam nolaapiitajaam DPK fishkaam dariit.... |
akcijs Pievienots: 06.03.2006 Ziņojumi: 123 | Re: Stop loss & Take profit @RFB 03.05.2006 23:45 |
Kreicim: Kimm teica ka tik nolāpītas nemaz jau nav |
yoPCix
Pievienots: 18.12.2004 Ziņojumi: 1299 | Re: Stop loss & Take profit @RFB 04.05.2006 09:17 |
Kreici - es varu pateikt, ka pa šo un pagājušo nedēļu esmu norāvis jau 6 stopkrānus, un vakar būtu norāvis arī uz VSS, ja vien būtu bijis pie kompja... Tā ka tavs stoplosis ir labs sākums
Bet lai gan no šiem 7 dīliem tikai viens bija plusā (un divi bija gandrīz pa nullēm), tomēr tas viens pluss (BAL) atsver visu pārējo mīnusus kopā ņemtus. Beigās pa nullēm sanāca.
Bet es jau ar' nolažojos mazliet - pārāk vēlu sāku SL bīdīt uz augšu - bija potenciāls vismaz 4 dīlus dabūt pa nullēm, bet nu kā bij, tā bij.
Vispār gribēju pateikt, ka tu esi uz pareizā ceļa! |
Kreicis Pievienots: 23.11.2005 Ziņojumi: 2943 | Re: Stop loss & Take profit @RFB 04.05.2006 09:23 |
yoPCix, a peec kaada principa, Tu paarvieto tos SL uz augshu? Nu teiksim, ja cena fishkai uzkaapj teiksim pa 0.05 LVL, tad SL arii buutu jaapaarvieto pa kaadi 0.05 LVL, vai teiksim peec kauch kaadas citas proporcijas, nevis 1:1?! |
yoPCix
Pievienots: 18.12.2004 Ziņojumi: 1299 | Re: Stop loss & Take profit @RFB 04.05.2006 10:28 |
Nu vispār man ir trailing stop pēc ATR. Bet pēdējie dīli bijuši ar mazliet ciešāku stopu. Taču, ja viss tirgus sāk dreifēt uz leju, tad es mazliet pavirzu stopus uz augšu, jo pēc pieredzes šādos brīžos vismaz iekš RFB, akcijām ir tendence veikt ļoti straujus kritienus, kuru rezultātā SL tik un tā tiek izsists, turklāt bieži ar gapu. Manuprāt, labāk izlaist dažus santīmus uz augšu, nekā zaudēt dažus uz leju. |
Kreicis Pievienots: 23.11.2005 Ziņojumi: 2943 | Re: Stop loss & Take profit @RFB 09.05.2006 22:47 |
Taa savai esoshajai poziicijai paceelu SL par 0.01 Ls uz augshu! Vells ir aaraa netieku gudrs varbuut vajadzeetu pa 0.02 pacelt?! Kaadam varbuut liekas smiekliigi bet man baigaa probleema |
keto Pievienots: 06.01.2005 Ziņojumi: 167 | Re: Stop loss & Take profit @RFB 10.05.2006 10:15 |
Es parasti SL lieku 0.01zem suporta, jaizsit suportu tad rauju SL, ja cena kaapj tad ir veerts celt uz augshu SL kaut vai liidz ieieshanas cenai, taa lai beigaas buutu pa nulleem, gadiijumaa ja kriit... IMHO Bet nu katram sava galva ar savaam domaam... |
|