| martin
 Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4671 | Re: Latvijas akciju tirgus - vispārējie jautājumi 29.12.2010 11:20 |
bēdīgi  |
Mario Pievienots: 13.10.2004 Ziņojumi: 3487 | Re: Latvijas akciju tirgus - vispārējie jautājumi 29.12.2010 12:05 |
Jāgāž šī idiotu valdība! Ja negāzīs, nodokļi būs ne tikai lielākie Eiropā, bet arī pasaulē. Varēsim mazbērniem stāstīt, ka kādreiz dzīvojām Latvijā, ...bet tad muļķa tauta ievēlēja Saiemā vēl lielākus muļķus, kas ar lieliem nodokļiem visu zemi iedzina postā.
Ja šodien viņi saņem 15% , kas manā skatījumā ir griesti, tad turpmāk viņi saņems 0%, jo Latvijai blakus ir Igaunija, Lietuva, Krievija.... Arī Luksemburga un Šveice nav pārāk tālu. |
martin
 Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4671 | Re: Latvijas akciju tirgus - vispārējie jautājumi 29.12.2010 13:07 |
Šodien tādi palielāki kāpieni - labi iezīmē fiškas, par kurām ir vērts padomāt. |
janiso Pievienots: 06.03.2009 Ziņojumi: 284 | Re: Latvijas akciju tirgus - vispārējie jautājumi 29.12.2010 15:14 |
Lielāki nodokļi ir 'iekšējās devalvācijas' stūrakmens. Un, redzot caurumu budžetā, var droši gatavoties nākamajai kārtai. Aizdevējiem patīk, acīmredzot tāpēc, ka pašus tas neskar. |
Tedis
 Pievienots: 12.07.2008 Ziņojumi: 1483 | Re: Latvijas akciju tirgus - vispārējie jautājumi 30.12.2010 00:11 |
janiso, iesaku palasīt Taxation trends in the European Union. Eurostat dati par 2008. gadu (diemžēl jaunāku nav) - nodokļu slogs procentos no kopprodukta: ----------------------------------------- EU-27 (visa Eiropa) - 37,0 % EA-16 (Eirozona) - 37,6% Dānija - 48,2% Zviedrija - 47,1% Beļģija - 44,3% Somija - 43,1% Austrija - 42,8% Itālija - 42,8% Francija - 42,8% Ungārija - 40,4% Vācija - 39,3% Kipra - 39,2% Nīderlande - 39,1% Slovēnija - 37,3% Lielbritānija - 37,3% Portugāle - 36,7% Čehija - 36,1% Luksemburga - 35,6% Malta - 34,5% Polija - 34,3% Bulgārija - 33,3% Spānija - 33,1% Grieķija - 32,6% Igaunija - 32,2% Lietuva - 30,3% Īrija - 29,3% Slovākija - 29,1% Latvija - 28,9% Rumānija - 28,0% ----------------------------------------- Kurš dānis, zviedrs vai beļģis paskatoties uz šo tabulu ieteiks Latvijā samazināt nodokļus? |
trakais Pievienots: 24.12.2010 Ziņojumi: 332 | Re: Latvijas akciju tirgus - vispārējie jautājumi 30.12.2010 00:40 |
Pamēģiniet uzlikt Zviedrijas nodokļus un redzēsiet kā saspiestā LV ekonomika ar minimālu eksportu un infrastruktūru attīstīsies. Tāpēc jau Latvijai jābūt pēdējā vietā nodokļu ziņā, jo mēs esam visatpalikusī ekonomika. Citādi būs vāks. Tas kas tagad notiek ir izmisīgi mēģinājumu aizlāpīt budžetu uz da jeb kā rēķina. Tas atgādina nevis pārdomātu ilgtermiņa domāšanu, bet gan to kā mēs varēsim izķepuroties šogad un nākošgad. Mūsu varas vīru cerība ir pasaules ekonomikas atlabšana, jo tad palielināsies ienākumi arī LV. Problēma ir tā, ka arī pēc ekonomikas atlabšanas netiks saplānota ilgtermiņa attīstība, līdzīgi kā treknajos gados, kad netika veikti stratēģiski svarīgie uzkrājumi grūtiem laikiem. Tagad tos izveidot praktiski nav iespējams jo esam parādos līdz ausīm. No tā visa izriet pats būtiskākais - mēs nebūsim gatavi nākošās krīzes pārvarēšanai. mēs vienkārši nespēsim uzturēt sociālo budžetu. Tālākās reformas mums arī nespīd, jo tā saucamais dziļākais punkts ir pārvarēts un tagad visi viņi cer uz ekonomikas uzlabošanos pasaulē. |
zigismunds Pievienots: 17.01.2008 Ziņojumi: 93 | Re: Latvijas akciju tirgus - vispārējie jautājumi 30.12.2010 14:07 |
To Trakais!
To ko Tu tagad dari,rakstot šos tekstus var nosaukt vienā skaistā vārdā-POPULISMS!
Skaisti,raksti,parastam mirstīgam saprotami,man patīk,es pat zināmā mērā Tev piekrītu! Ja,nopietni,lūdzu konkrētus risinājumus pa punktiem,kas jādara citādāk mūsu valstī,lai nebūtu viss tikai slikti!Pastāsti mums Te visiem parastiem mirstīgiem,kā Tavuprāt pareizāk vajadzētu konsolidēties,lai valsts sāktu dzīvot atbilstoši saviem ieņēmumiem!?Kādi Tavi risinājumi,ja neceļam nodokļus!?Griežam Pensijas?Devalvējam latu!?Pasūtam aizdevējus,SVF,Zviedru bankas ratā,kā to ir darījušas āfrikas valstis un nemaksājam nevienam neko!?Nu pastāsti taču!!!! |
janiso Pievienots: 06.03.2009 Ziņojumi: 284 | Re: Latvijas akciju tirgus - vispārējie jautājumi 30.12.2010 15:32 |
Zigismunds
Sava bloga pirmsvēlēšanu rakstā es pieminēju 4as lietas, ko var darīt lietas labā (sadaļa darbi, plus vēl dažas domas komentāros) :
http://janisogsts.lv/2010/09/30/velesanas-2010/
Protams, ka zināma nodokļu pacelšana tāpat būtu nepieciešama, bet nu nevar visu tā vienkārši risināt uz nodokļu pamata. Pie tam, bieži vien uztaisot tos totāli nedraudzīgus privātajam sektoram (kā piem. pašreizējais kapitāla pieauguma nodoklis vai arī peļņas nodokļa priekšapmaksa). Ir jāsaprot, ka katrai valstij ir sava nodokļu kapacitāte, un ja tai pārkāpj pāri, tad ir jārēķinās ar sekām - notiek izvairīšanās, uzņēmumi pārreģistrējās uz citām valstīm, privātie skaita prom naudu utt. |
zigismunds Pievienots: 17.01.2008 Ziņojumi: 93 | Re: Latvijas akciju tirgus - vispārējie jautājumi 30.12.2010 16:12 |
Janiso
Runājot par kapitāla pieauguma nodokli,es nesaprotu,kur ir problēma!?Kā investors un paprāvu skaidrās naudas uzkrājumu turētājs depozītos bankās uz savas ādas izjūtu to,bet uzskatu,ka tie 10-15%,kas ir tagad ir normāli,es pat neiebilstu,ja tie ir lielāki!Lai valsts paņem no tiem,kas ir spējīgi to samaksāt!Tas pats attiecas uz PVN.Aizej Rīgā tagad uz kādu tirdzniecības namu,paskatīsies kas notiekas-tauta grāb visu pēc kārtas!Krīze ir mūsu galvās.Paskaties cik tautai uz rokas ir nauda,papēti banku bankomātos iemaksātās skaidrās naudas daudzumus,ja reiz valsts nespēj tikt galā ar ēnu ekonomiku,tad vismaz lai noslauc no tās kādu lieku nodokli priekš tiem nevarīgajiem pensionēriem vai invalīdiem!
Ja es būtu pie teikšanas,es visu vēl skarbāk darītu,kā valdība!Un necackātos ar tiem aizdevējiem!Es valsti konsolidētu tā pa "smuko" viena gada laikā! ))Protams mums ir demokrātija un visiem daudz dažādu intrešu............................,brīžiem man liekas,ka Latvijā uz kādiem gadiem 5 vajadzētu ļāut padarboties kādam Pinočetam,kas te tās lietas sakārtotu-veselības aprūpē,izglītībā,valsts pārvaldē,nodokļu jautājumos,iekšlietu sistēmā un t.t. un t.j.p.,tas apklusinātu vienreiz tos entos čīkstētājus,varbūt tad Latvijā arī sāktos tāds pats uzplaukums kā Cīlē! |
Mario Pievienots: 13.10.2004 Ziņojumi: 3487 | Re: Latvijas akciju tirgus - vispārējie jautājumi 30.12.2010 19:16 |
To Zigismunds: Droši vien Tu Pinočeta (Jedinstvo) vadībā uzkalpotos līdz ieroču pienesējam. Tikai nevajag. atvainojos, gvelzt, ka Pinočets būtu labāks par Staļinu. Mūsu tauta jau tā ir cietusi no visādiem svešzemju diktatoriem un pusdiktatoriem.
Bet ne par to runa, Katrs nopietns investors vēlas minimizēt riskus un arī citas izmaksas.
Ja Tu esi gatavs nodokļos maksāt vairāk, lūdzu, ziedo, un, ne n-to ministriju ierēdņu 30% piemaksām pie algām, bet pa tiešo invalīdiem un pensionāriem. No tā būtu daudz lielāks labums.
Secinu, vai nu Tu esi tāds treideris (lasi: gambleris), kuram tikai vieni vienīgi mīnusi un no tāda investora valsts kasē nekas neieplūdīs, vai arī esi Jedinstvo partijas biedrs, kurš vispār nenodarbojas ar treidingu. Laiku pa laikam tikai izliekas par vienu no mums.
Vēl ir trešais variants: Pats...Štokijs....atvainojos Štokenberga kungs, .....liels gods....iepazīties! |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5560 | Re: Latvijas akciju tirgus - vispārējie jautājumi 30.12.2010 23:12 |
zigismunds, kāda ir tava pamatprofesija un izglītība ??? |
Ziemeļnieks
 Pievienots: 22.11.2007 Ziņojumi: 571 | Re: Latvijas akciju tirgus - vispārējie jautājumi 31.12.2010 22:38 |
Viss, puiši Aizmirstam vecā gada strīfiņus Gads ir pagājis un kopumā visiem vajadzētu būt plusos, lai kur būtu tirgojuši. Nu, vismaz, ne lielos mīnusos. Iespēju bija pietiekoši visur. Lai 2011 vismaz tāds pat! |
bigbrother Pievienots: 09.02.2005 Ziņojumi: 1499 | Re: Latvijas akciju tirgus - vispārējie jautājumi 03.01.2011 07:34 |
Kapitāla pieauguma nodokli nekādas izmaiņas nesagaidīs?
Varētu būt atsevišķa nodokļu izlīdzināšana par atsevišķiem segmentiem. Bet ne globāli.http://www.delfi.lv/news/conference/interviews/delfi-intervija-ar-andri-vilku-mes-zimejam-parak-drumu-ainu.d?id=36038442 |
martin
 Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4671 | Re: Latvijas akciju tirgus - vispārējie jautājumi 03.01.2011 10:14 |
Nu, ko šogad ņemsim? Vai kādam un kuram uzņēmumam šogad varētu būt labāki rādītāji nekā iepriekšējā gadā?  |
bigbrother Pievienots: 09.02.2005 Ziņojumi: 1499 | Re: Latvijas akciju tirgus - vispārējie jautājumi 03.01.2011 10:38 |
ir ar statistiku pamatota (štatos, nevis šeit) stratēģija ņemt akcijas ar iepriekšējā gada lielākajiem plusiem - tie laikam būtu GRD, OLF un SAF - un turēt līdz nākošajam gadam, kad atkal jāņem tās, kurām attiecīgajā gadā vislielākais pieaugums. |
swordfish Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 6390 | Re: Latvijas akciju tirgus - vispārējie jautājumi 04.01.2011 15:55 |
Laikam grafiski, tā sanāk parasta tehniskā analīze - konstatējam augošu trendu. Neņemam tos, kas bija flatā, kas krita, vai kas gada griezumā mīņājās uz vietas. Nākošajā gadā konstatējam jaunus trendus un atkal uz priekšu... |
Kreicis Pievienots: 23.11.2005 Ziņojumi: 2943 | Re: Latvijas akciju tirgus - vispārējie jautājumi 04.01.2011 16:29 |
Veči ko Jūs te ņematies? To izdomāju Apels, neatceros gan grāmatas nosaukumu mājās jāapskatās (viņš gan vairāk runāja par fondiem) un šito sistēmu (pirkt tos fondus, kuri iepriekšējā gadā bija auguši visstraujāk) salīdzināja ar zirgu skriešanos hipodromā!
"Kuram zirgam ir izredzes uzvarēt sacensībās? Ja līdz finišam atlicis viens aplis (gads)? Tam kurš ir vadībā vai tas kurš ir pa vidu?" Apmēram tādi bija viņa retoriski jautājumi!
Bet kā teica swordfish: " Šis ir nežēlīgs bizness un gadīties var visādi! " |
zigismunds Pievienots: 17.01.2008 Ziņojumi: 93 | Re: Latvijas akciju tirgus - vispārējie jautājumi 04.01.2011 19:50 |
Mario.
Uzskatu,ka Tavs koments par manīm ir personiski aizskarošs,tad nu kautkādās pārrunās ar Tevīm neiesaistīšos.
Hermanim.
Man ir augstākā profesionālā.Esmu ārsts,neslikts ķirurgs.
|
vijs666 Pievienots: 12.09.2006 Ziņojumi: 2431 | Re: Latvijas akciju tirgus - vispārējie jautājumi 05.01.2011 07:42 |
Zigismund necepies, piekrītu Tev ka ši saucamā "demokrātija"mums izmaksā pārāk dārgi.....Bet alternatīvas nav .... runājot par kapitāla nodokli bļa....ja maksātu vienreiz gadā viss ok , bet šitā maucība..... |
termoss Pievienots: 26.08.2004 Ziņojumi: 1706 | Re: Latvijas akciju tirgus - vispārējie jautājumi 05.01.2011 09:18 |
hmm...manīm, tevīm....
vai tad ārstiem tikai latīņu valodu māca!? |
kimm
 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10982 | Re: Latvijas akciju tirgus - vispārējie jautājumi 05.01.2011 20:24 |
Rīgas NASDAQ OMX birža cer panākt vienošanos ar Latvijas Banku un Finanšu un kapitāla tirgus komisiju par norēķinu kārtības maiņu darījumos ar vērtspapīriem. Birža uzskata, ka lielāku investoru interesi Latvijas uzņēmumu akcijām garantētu norēķini eiro nevis latos. Pašlaik pāreju uz eiro aizliedz likums par nacionālo valūtu, taču Rīgas biržas valdes pārstāvji cer uz Latvijas Bankas izpratni. Viļņas un Tallinas biržās norēķini eiro jau ir ieviesti, kas veicinājis arī investīciju pieaugumu. Investoriem darījumi latos nav izdevīgi valūtas konvertācijas izmaksu dēļ. ========== Laikam driz..  |
martin
 Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4671 | Re: Latvijas akciju tirgus - vispārējie jautājumi 10.01.2011 13:28 |
Man te tāda filazofiska doma ienāca prātā. Teksim, ja es patiektu, ka man pieder 8000 LME akcija, tas jūsu lēmumus pirkt vai pārdot mainītu? Domāju ka jā. Bet nevajadzētu. Jo, ja tās nepieder kādam zināmam, tās pieder kādam nezināmam turētājam. Citiem vārdiem sakot, ja kas nepieder tev, tad pieder citiem un kāda tur vair starpība kam. Bet zināšana, kam, tomēr ietekmē. Kapēc? Es te nedomāju kontrolpakešu īpašniekus. |
Tedis
 Pievienots: 12.07.2008 Ziņojumi: 1483 | Re: Latvijas akciju tirgus - vispārējie jautājumi 10.01.2011 13:42 |
martin, tāpēc, ka cilvēki ir slinki un negrib domāt ar savu galvu. Darot pakaļ "gudrajiem" investoriem var viegli zaudēt, jo nezinot īsto pirkšanas iemeslu, nezini arī kad ir laiks pārdot. |
martin
 Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4671 | Re: Latvijas akciju tirgus - vispārējie jautājumi 10.01.2011 13:48 |
jā, galvenais nedarīt pakaļ un pirkt tās akcijas, kuru nevienam nav.  |
swordfish Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 6390 | Re: Latvijas akciju tirgus - vispārējie jautājumi 10.01.2011 14:00 |
Martin: kāpēc lai ietekmētu? Es ar dažiem kolēģiem saskaipojos, pat redzot ko viņi pašlaik pērk vai tur, nekādīgi neietekmējos; viņi savukārt arī neuztver manas pozas kā kaut kādu rīkojumu darboties... |
|