| Limits
 Pievienots: 16.06.2009 Ziņojumi: 143 | Re: Kas notiek pasaules tirgos... 05.12.2011 20:46 |
Nomura - Currency risk in a Eurozone break-up
http://www.scribd.com/doc/73357867/Nomura-Currency-risk-in-a-Eurozone-break-up-Legal-Aspects
Īsāks variants http://www.zerohedge.com/news/nomura-presents-fair-value-european-currencies-euro-breakup-scenario |
Limits
 Pievienots: 16.06.2009 Ziņojumi: 143 | Re: Kas notiek pasaules tirgos... 07.12.2011 18:26 |
Sorry par spamošanu, bet šis ir labs 
Banker for UBS:
… captured probably the best in Hatheway's recommendations of assets to be bought as a hedge to a Euro collapse: "I suppose there might be some assets worthy of consideration—precious metals, for example. But other metals would make wise investments, too. Among them tinned goods and small calibre weapons."
http://ftalphaville.ft.com/blog/2011/12/07/784451/ |
indijs
 Pievienots: 11.06.2009 Ziņojumi: 521 | Re: Kas notiek pasaules tirgos... 08.12.2011 14:17 |
1188 Uz,kuru pusi šodien ies EUR?.[Bet tas ir maksas tālrunis] |
trakais Pievienots: 24.12.2010 Ziņojumi: 332 | Re: Kas notiek pasaules tirgos... 12.12.2011 16:48 |
Dažas pārdomas par pašreizējo situāciju finanšu tirgos. Spiediens uz biržām joprojām ir vērojams caur finanšu sistēmas deleveraging. Lai līdz 2012 g. jūlijam sasniegtu nepieciešamo pamatkapitāla kvotu, ir nepieciešams realizēt ne tikai kapitāla palielinājumus, bet arī noārdīt riskantos aktīvus.
Tas notiek jau pēdējo n-to kvartālu laikā un tā tas ilgāku laiku arī turpināsies. Faktiski tas, kas notiek ir "inversās piramīdas" sistēmas realizācija. Lai gan centrālās bankas sistēmā iepludina likviditāti, tas tikai daļēji palīdz nomierināt tirgus. Šī pakāpienveida sistēma, kas tika buzbūvēta pēdējo 20-30 gadu laikā, tagad gabalu pa gabalam tiek noārdīta. Ieejot šajā jaunajā modelī vai ciklā, banku bilanču samazinājumi ir iespaidīgi. Un tas attiecas ne tikai uz investīcju bankām. Vēl jo vārāk, tas attiecas arī uz Genossenschafts (cooperative) bankām. Minēšu šeit kā piemēru: Bilances summa DG HYP (Deutsche Genossenschafts-Hypothekenbank AG) : 2008: 76 Mrd. 2009: 68 Mrd. 2010: 63.4 Mrd. 1. pusgads/11: 59.6 Mrd.
Un līdzīgi tas izskatās visur. Šī iemesla dēļ ir ekstrēmi grūti firmām savākt nepieciešamo finansējumu paaugstināta riska projektiem.
Tad arī nenākas brīnīties par tirgus tendencēm. Un nenākas arī noticēt ka politika vai centrālo banku darboņi ar šo te savu Voodoo ekonomiku varētu te kautko mainīt. |
trakais Pievienots: 24.12.2010 Ziņojumi: 332 | Re: Kas notiek pasaules tirgos... 16.12.2011 01:57 |
Soros nopērk 1 gada Itālijas obligācijas. Cilvēks kas propogandēja eiropas apokalipsi pirms 1 gada. Skatieties uz viņa darbiem ne vārdiem:
Soros Fund buys MF Global Debt Soros Fund Purchases MF's Debt . Reports that the billionaire investor George Soros bought $2 billion of European bonds formerly owned by MF Global."also a pricing issue. soros got it at a nice discount to the market whereas corzine was buying it at a fuller price. and he was making the argument that over time this will pay off, whereas the discount is quite attractive for somebody like george soros" says Greg Zuckerman Wall Street Journal senior writer.
[url]http://georgesorosblog.blogspot.com/[/url] |
Rufy
 Pievienots: 24.10.2007 Ziņojumi: 225 | Re: Kas notiek pasaules tirgos... 18.12.2011 15:30 |
Interesanti fakti no BBC
http://www.bbc.co.uk/news/in-pictures-16090055 |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5558 | Re: Kas notiek pasaules tirgos... 20.12.2011 10:10 |
Pēdējā laikā lielie vīri ir nonākuši pie secinājuma, ka krīzres risināšana ar naudas grūšānu tirgos nav sevi attaisnojusi. Doma bija kāda? Dodam naudu, ekonomika atgūstas, un nodokļu veidā atgūstam aizdoto. Eiropas lielajiem vīriem teikt, ka nu ir sūdi, jāgriež un jāsamazina, nozīmē sava komforta zaudēšanu, tamdēļ tika pieņemts šāds lēmums. Pašlaik izskatās, ka sanācis praļots. Ekonomika ir tur kur ir, bet valstis ir iedzītas parādos, kurus viņas nespēj nosegt. Naudas došanas politika sevi sāk lēnām izsmelt.
Mans secinājums: Tuvākajā laikā būs totāls resursu trūkums, vajadzēs līdzekļus parādu dzēšanai, ne tikai valst'm, bet arī privātajam sektoram, kura parādu nasta nav mazinājusies. Nemāku teikt, kurā okeāna pusē pirmie nāks ar šo paziņojumu, ka nauda vairs netiek dota? Vai tas, kurš pirmais atļausies to pateikt būs vinnētājs vai zaudētājs??? Bet velk uz to, ka eiropa to pateiks pirmā. Sekas nemāku prognozēt.
Tas iet zem manas nu jau divu gadu vecās prognozes: Laižam muļķi, dzenam visus parādos, kamēr tik tiešām viss ir apķīlāts un izpārdots, un tad maucam lielo inflāciju. Šim variantam vajag vēl apmēram divi gadi muļķi dzīt un darbības imitāciju veikt. Tagad ejam iekšā nākamajā fāzē, ka naudu vairs nedodam, bet atprasam. Nav ko atdot, pārdod to kas tev vēl pieder, un paliec vēl parādā. Tasnozīmē - tuvākajā laikā cenu kritumu visam, kas ir pārdodams. |
kimm
 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10982 | Re: Kas notiek pasaules tirgos... 20.12.2011 11:20 |
Pasaules ekonomika..ta ir sobrid globala piramida..Ja beidzam drukat naudu..bus sistemas krahs..Var pateikt ka izvele nav..Drukat-inflacija-veco paradu norakstisana ar jaunu paradu..
Praktiski bezgaligi..
Un sistemu neviens negrib mainit..
Tapec nedomaju..ka bus kads likviditate trukums..Nauda ir//Un vinu ir daudz ir..Jautajums jums(bailigiem) kur ieguldit?
Jus visu baidas un tur casha..
ta dara ari citie..
Un ka var teikt par kaut kadu trukumu? |
robertinijo
 Pievienots: 26.02.2011 Ziņojumi: 1098 | Re: Kas notiek pasaules tirgos... 20.12.2011 11:36 |
Daļēji piekrītu Kimm -nauda ir un pat ļoti daudz!!! Pat var teikt ,nezin kur viņu likt(tie kuriem ir..) un vidrīzāk, būs 12 gadāa kritums un- es neesmu pareģis,bet pieņemam ,ka 13 gadā atkal atkopšanās, tā būs strauja, jo tikko ierauga,ka viss ok, visi sāks ieguldīt naudu.. -vienalga piemēram ,ķiniešu viņiem taču kā traks tās naudas.. , pat Latvijā ir nauda - neatceros FKTK datus cik tur miljardi depozītos.. Nevar ta`būt ka nevienam viņas nav, tik neviens tērēt negrib, nabagiem nav, viņi ņem kredītus ,bagātiem ir ,bet viņi netērē -tāpēc ir bagāti..  |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5558 | Re: Kas notiek pasaules tirgos... 20.12.2011 13:10 |
Robertinjo. Iedomājies sevi to vietā, kam ir nauda. Un tik tiešām, Tu neticēsi, bet tie kam ir nauda, to netērē, bet labākajā gadījumā aizdod tiem, kas tērē. Tam kam ir nauda, viņam vairs šīs pasaules tērēšanas labumi neinteresē, viņam interesē kas airāk nekā tērēšana. Tā ir garlaicīga nodarbe - tērēt naudu. Bet apziņa, ka Tu esi kas vairāk, tas ir ko vērts. To ar tērēšanu panākt nevar. Kā saka, bembisti ir tādi krāniņu pagarinātāji. Bet ''noverņīt'' shēmu, un sev par prieku kārtējo reizi apliecināt ka nauda nav galvenais, tas ir to vērts. Ja Tu naudu neliksi par primāro, viņa pie tevis pati atnāks. Tas ir kā ar sievieti, noignorē, un pati atnāks. Nauda tik tiešām ir daudz, un visi ir pārliecināti, ka tas ir mūžīgi. Tā ir LIELA kļūda. |
trakais Pievienots: 24.12.2010 Ziņojumi: 332 | Re: Kas notiek pasaules tirgos... 20.12.2011 13:17 |
Moto Drukat-inflacija vairs tik labi nestrādā. Lai rastos inflācija ir nepieciešams pieprasījums pēc produkta. Ja piedāvājums pārsniedz pieprasījumu, tad cena precei neceļas. Veca ekonomikas patiesība - ja ekonomika neabsorbē ECB iepludināto naudu tad tas neveicina ne darba vietas ne ekonomisko izaugsmi, ne inflāciju. Tas kas līdz šim notikās bija šīs lētās ECB naudas novirzīšana valstu parādu masas palielināšanā. Nu kā vienu piemēru varam minēt modeli pēc kā tagad strādāja un pelnīja bankas. Tā kā kredītu ekspansija ir beigusies bankas pieturās pie cita pelnīšanas modeļa. Aizņemas lētu naudu no ECB un pērk EU valstu bondus. Peļņa bankai rodas procentu stapībā starp ECB naudu un procentiem no tās naudas kas ieguldītas valstu parādzīmēs uz procentiem. Un te jums arī izskaidrojums kāpēc no valstu parādu krīzes tā pārtapa par banku krīzi, jo kā izrādījās bondu drošība kas līdz šim likās neapšaubāma sāka grīļoties. Tagad bankas deriskē savus aktīvus palielinot pamatkapitālu. Tā tas notiksies vismaz vēl pusgadu. Ja pirms 2008 bija piramīdas būvēšana caur kredītu ekspansiju, riska un derivātu aktīviem tad tagad notiek šīs piramīdas noārdīšana. Kur paliek nauda - 1) tā aiziet valstu parādos, tad valsts šo naudu izgrūž piemēram sociālām vajadzībām, pensijām, algām u.t.t. īpaši nepalielinot ekonomisko aktivitāti, un tad šo naudiņu pilsoņi protams tērē un tā nosēžas skaidras naudas formā lielo uzņēmumu cash balansos, un protams arī banku balansos. Jau tagad aug uzņēmumu cash līmenis, kas netiek likts lietā. Es zinu piemēram kompānijas kurām pat cash balans ir 2 reiz lielāks par tirgus kapitalizāciju biržā. Lūk tur tā naudiņa arī paliek. Naudiņa nestrādā, tā teikt necirkulē caur ekonomiku, bet gaida savu laiku. Šādos krīzes apstākļos tāpēc ir izdevīgāk pirkt lielo uzņēmumu obligācijas par 5-7% gadā nekā likt uz depozītu par 1% bankā.
Lai izietu no krīzes ir jāiekustina šīs stāvošās naudas cirkulācijas mehānsims, un tas neizdodas zināmu iemeslu dēļ. Pirmkārt jau tāpēc, ka nekustamā īpašuma cikla tops ASV tika sasniegts 2007, bet šī cikla periods ir aptuveni 20. gadi. Tas nozīmē, ka cikla minimums tiks sasniegts līdz 2015. gadam un nākošais tops varētu būt tikai 2025 gadā. papildus tam mēs atrodamies krītošā kondraķjeva cikla fāzē, kura tops arī bija tikai nesen, bet tā periods ir 40. gadi. Tāpēc mēs nevaram šeit neko mainīt un nekāda voodoo ekonomika un naudas iepumpēšana mironī daudz nepalīdzēs, kāmēr šie cikli netiks izieti kā pienākas. Tas ir līdzīgi kā ja viens cilvēks ar saviem spēkiem censtos apturēt vilcienu kas drāžas ar 100 km/h dažu sekunžu laikā.
9. nodaļā varat apskatīties Nek. īp. ciklu. http://www.peerevaluation.org/read/libraryID:8516 |
maxxtro
 Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7221 | Re: Kas notiek pasaules tirgos... 20.12.2011 13:28 |
|
robertinijo
 Pievienots: 26.02.2011 Ziņojumi: 1098 | Re: Kas notiek pasaules tirgos... 20.12.2011 17:12 |
Hermani- jip, tam es piekrītu -kaut gan nekad nevar attiecināt visu 100% - noteikti kāds bagātais tomēr ņemas ar naudas tērēšanu ..
man tieši ,gribas nopelnīt,lai nevajadzētu raizēties par nākotni 1. , 2. investīcijas mani patiesi aizrauj, un tas man sagādā baudu.. ,jo te ir gan ekonomika, gan cilvēku psiholoģija, gan risks ,gan iespēja iepazīt jaunus interesantus cilvēkus.
Man ļoti sāp,ka daudzi mani klasesbiedri ir aizbraukuši uz ārzemēm,vai citi plāno.. man tas šķiet muļķīgi, bet tas ir tikai naudas dēļ, jo ja te viņiem būtu + - garantēts(protams labi atalgots darbs) viņi paliktu..
Man palaimējās -relatīvi izmēģināt uz savas ādas atbraucot- mācīties uz Rīgu no Daugavpils, tas ir forši ,ka tagad tiešām varu lepoties ar savu pilsētu,jo kad atbraucu uz mājām es saprotu,ka nekur nav tik labi..
Es tomēr ticu ,ka būs labāk arī šeit un to var izdarīt tikai iedz. ceru,ka viņi patiesi mācās un vairs 2006-07 kredīti neatkārtosies, tas jau būs progress, nākamais solis mācīties krāt un tad arī pareizi ieguldīt, tik problēma ,ka daudziem nav no kā sākt krāt.. ja saņem 200 + 200LS un ģimenē 4 cilvēki.. diez kas daudz nepaliek pāri.. |
robertinijo
 Pievienots: 26.02.2011 Ziņojumi: 1098 | Re: Kas notiek pasaules tirgos... 20.12.2011 17:14 |
ar to naudas tērēšanu ,ļoti retais varētu uzreiz no bērnības dzīvot askētiski un būt laimīgs... drīzāk ir jābūt ar pietiekamiem uzkrājumiem un ,kad kādreiz esi pārēdies,jau zināsi,ka nav jārij daudz,bet jābauda..  |
Tedis
 Pievienots: 12.07.2008 Ziņojumi: 1483 | Re: Kas notiek pasaules tirgos... 20.12.2011 18:16 |
robertinijo, ja tev risks sagādā baudu, tas ir skaisti, bet nes lielus zaudējumus. Pelnīt ar investēšanu sāksi tikai, kad risks kļūs garlaicīgs.
 |
trakais Pievienots: 24.12.2010 Ziņojumi: 332 | Re: Kas notiek pasaules tirgos... 20.12.2011 20:09 |
Interesants raksts, diemžēl vāciski.
http://www.investorsinside.de/warum-die-ezb-standfest-bleiben-muss-kommentar-zum-wahrungskrieg/ |
maxxtro
 Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7221 | Re: Kas notiek pasaules tirgos... 20.12.2011 20:21 |
Nu ko, sakam ralljot...  |
trakais Pievienots: 24.12.2010 Ziņojumi: 332 | Re: Kas notiek pasaules tirgos... 20.12.2011 20:38 |
ļoti labi ka rallijs. Aizvakar sapirkos longus-akcijas austrālijas biržā, jo tā bija labi nokritusi sakarā ar Korejas diktatora nāvi. Turēšu kā minimums līdz gada beigām jo domāju rallijs vēl sparīgi turpināsies. |
Seller of Smiles
 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: Kas notiek pasaules tirgos... 21.12.2011 08:35 |
http://etfdailynews.com/2011/12/12/the-brics-will-be-dead-weight-in-2012-invest-in-these-5-emerging-markets-instead-ewc-ewm-ewy-ewt/
Tobiš šis onkulis uzskata, ka ja Ķīna ir deadweight, tad Taivana un Malaysia ir "invest instead"
IMHO, viņam ir tik par maz ideju kas notiek šajās āzijas valstīs reāli, cik tiem rietumu analītiķiem kas sēž Honkongas stikla torņos un raksta par ķīnu, paši nemaz necenšoties pastaigāt pa subcjeta ielām vai parunāt ar reāliem rūpniekiem.
Taivānā tagad būs vēlēšanas un te reāli atkal ir iespējas ka t.s pret Ķīnas partija (analoga TB&VL Latvijā, tikai zagšanas mērogi protams citi).
Nu un kā līderis ir ielikts šis te šieviškis: http://en.wikipedia.org/wiki/Tsai_Ing-wen
Ing-Wen nozīmē Angļu Valoda burtiski ja tulko.
Nu lūk, un vakar teiksim ziņās šis te "first possible woman president of Taiwan" teica, ka lūk ekonomika Taivanā 2011 gadā ir sūdīga, tāpēc ka notiek sadarbība ar lielo Ķīnu. Balsojiet par mani, sūtīsim lielo zemi pakaļā, un tad viss būs nereālos plusos.
Un penši kalnos un derevņās no šitādiem tekstiem te protams čurā karstu.
Līdz ar to iespējams ka visi miljardu cash, kas te nāk no komponenšu eksporta uz ķīnu, un atpakaļ importējot tūristus no turienes būs down. Līdz ar to onkulis aizmirsa šo pateikt.
Par Malaisiju līdzīgi. Onkulis atkal piemirsa, ka liela daļa biznesa tur pieder ķīniesu ekspatiem, ar visu no tā izejošo. |
Seller of Smiles
 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: Kas notiek pasaules tirgos... 21.12.2011 08:38 |
savādi, tas links neiet ja uzklišķina - tur var nospiest uz "Please search for Tsai ing-wen in Wikipedia" tad tas article parādās |
Muks
 Pievienots: 19.10.2004 Ziņojumi: 1526 | Re: Kas notiek pasaules tirgos... 21.12.2011 09:45 |
SoS.
Ja notiktu fantastiskais, un Ķīnas kontinentālie komunisti okupētu Taivānu, ko tu darītu? Brauktu uz Latviju, vai iestātos Ķīnas kompartijā?
Veiksmi! |
Seller of Smiles
 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: Kas notiek pasaules tirgos... 21.12.2011 10:36 |
Muks,
man nesen ķīnā pēc ceturtās alus pudeles viens puisis uzprasīja burtiski šādi: a ja mēs pret taivānu reāli palaidīsim raķetes, ko darīsi? Es atteicu, turpināšu darīt to, par ko jūs man maksājat
Nu a par tavu jautājumu - palikšu turpat. no komunisma ķīnā patālu uz doto brīdi, komunisms ir(bija) ziemeļkorejā |
dragonfly Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 2022 | Re: Kas notiek pasaules tirgos... 21.12.2011 19:06 |
Mani ļoti interesē pirmās divas janvāra nedēļas, kurp virzīsies tirgus? Patreiz lielie investīciju fondi gada beigās "tur fronti" kā pie Staļingradas, neļaujot indeksiem krist, jo ieguldītājiem jāuzrāda kaut cik pieklājīgi gada rezultāti, /lai viņi nevāc laukā naudu, kas fondiem katastrofa un masveida aktīvu izpārdošana/. Tagad jau skaidrs, ka šis gads vienalga indeksos ir, bezjēdzīgi fluktuējot, praktiski nomīcījies uz vietas, kā rezultātā uzkrājusies liela spriedze un milzu nenoteiktība. Indeksi beidz gadu gandrīz turpat, kur sākuši, paradoksāla stabilitāte, ja tā padomā /konsolidācija gada garumā/. Uz kuru pusi šī spriedze izšaus, lūk, tas ir miljona vērts jautājums!
p.s. Es atturēšos no prognozēm. |
termoss Pievienots: 26.08.2004 Ziņojumi: 1706 | Re: Kas notiek pasaules tirgos... 22.12.2011 08:50 |
kādam ir kādas domas kā ECB aizdevumi bankām varētu ietekmēt tirgu!? |
janiso Pievienots: 06.03.2009 Ziņojumi: 284 | Re: Kas notiek pasaules tirgos... 22.12.2011 10:03 |
Akciju tirgu tie aizdevumi nez vai būtiski ietekmēs, ja nu vienīgi drusku stabilizēs eirozonas banku akciju cenu, jo šī nauda pamatā aizies pašu banku saistību segšanai tuvāko trīs gadu laikā. Tādējādi bankām samazinās risks, ka tās nevarēs pārfinansēties tirgū vai arī šī pārfinansēšanās būs dārga. Viltīgākās bankas, iespējams, izmantos šo lēto aizdevumu (kas izmaksā 1%) lai nopirktu eirozonas problēmvalstu bondus (kuriem likmes ir daudz augstākas), tad tos bondus ieķīlās ECB un attiecīgi jau šo naudu izmantos saistību segšanai. Pie jebkāda scenārija, tā ir jauka z-svētku dāvana bankām no ECB! |
|