| psyho Pievienots: 31.10.2004 Ziņojumi: 89 | Re: Forex 08.11.2004 12:06 |
to dog-> jā un kas ir šie noslēpumainie marketmeikeri? |
Pavljiks Pievienots: 27.09.2004 Ziņojumi: 406 | Re: Forex 08.11.2004 12:12 |
Dog. Atbildi man uz dazjeim jatajumiem - cik "pasaules mazos" tu piektdien nointerveeji, ka zini teikt, ka lielaka dala noshortoja EUR=?
Vai zini, ka cilveeki biezji vien uzliek stop loss pa nulleem, lai nebuutu zaudeejumu? Ja es piektdien butu stradajis un zinot, ka ovrall trends ir bullish, tad kaut ari zinas bija extremi labas es stopu butu uzlicis pa nulleem, jo ejam pret trendu (un to saku es mazais treideris).
Vai tu domaa, ka mazie treideri neredz to, ka trends ir uz augshu (trend is your friend)? un iespejams lielaka dala atveras no minimumiem uz augshu un piektdienas vakara aizveras ar profitu?
Tavi komentari liecina, ka tu (nevis "puse pasaules" mazo treideru) piektdien apdirsas - ari man bija doma, ka kritiis taalak un ka maximumus neuztaisiis. Tapec jau tev ari jautaju - vai kaut reizi esi tirgojies reali? Ja esi kaut menesi pastradajis, tad diez vai tu tadus komentus rakstiitu. Tapeec, pirms raksti - izproti to tirgu, darbibas mehanismus un tad analize savas kludas, nevis tuksi runa par tirgus netaisnibam - tirgus vienmer ir pareizs, vienigu musu lemumi var tam but neadekvati)
Ja gribi redzet, ka pagajusho nedel vareja nopelnit 30% no $10000 depozita, apskaties manus skaitlus "apgriestaja anglu marcinas sistema" - taa vareja nopelniit uz pilnigu halavu. )
|
dog Pievienots: 24.08.2004 Ziņojumi: 81 | Re: Forex 08.11.2004 12:26 |
Dog. Atbildi man uz dazjeim jatajumiem - cik "pasaules mazos" tu piektdien nointerveeji, ka zini teikt, ka lielaka dala noshortoja EUR=?
Atbilde: daudzas treidinga kompānijas publicē statistiku par OPEN pozīcijām, cik tā 'precīza neņemos spriest, bet domāju atbilst vispārējam noskaņojumam tirgū
Vai zini, ka cilveeki biezji vien uzliek stop loss pa nulleem, lai nebuutu zaudeejumu? Ja es piektdien butu stradajis un zinot, ka ovrall trends ir bullish, tad kaut ari zinas bija extremi labas es stopu butu uzlicis pa nulleem, jo ejam pret trendu (un to saku es mazais treideris).
Atbilde: Jāa piekrītu, daudzi liek pa nullēm tādēl arī teicu, ka lielākā daļa/puse pasaules mazo treideru guva piektdien zaudējumus. Taču liekot stopu Forexā pa nulēm ir praktiski neiespējamie nopelnīt, jo pēc savas pieredzes varu teikt, ka kurss '80% gadījumu atsitās atpalkaļ līdz tai vietai vai pat nadaudz augstāk, kur pozīcija tika atvērta.
Vai tu domaa, ka mazie treideri neredz to, ka trends ir uz augshu (trend is your friend)? un iespejams lielaka dala atveras no minimumiem uz augshu un piektdienas vakara aizveras ar profitu?
Atbilde: Jā, viena daļa aizvērās pa plusiem, jo nebiju apgalvojis, ka visi 100% bija atvērušies uz leju. Par šiem saukļiem un šāda veida grāmatām kurās tie ir publicēti, man nāk vēl lielāki smiekli nekā piektdienas gadījumu.
Tavi komentari liecina, ka tu (nevis "puse pasaules" mazo treideru) piektdien apdirsas - ari man bija doma, ka kritiis taalak un ka maximumus neuztaisiis. Tapec jau tev ari jautaju - vai kaut reizi esi tirgojies reali? Ja esi kaut menesi pastradajis, tad diez vai tu tadus komentus rakstiitu. Tapeec, pirms raksti - izproti to tirgu, darbibas mehanismus un tad analize savas kludas, nevis tuksi runa par tirgus netaisnibam - tirgus vienmer ir pareizs, vienigu musu lemumi var tam but neadekvati)
Atbilde: Forexā esmu no 1999. gada. Aktīvi spēlēju gadu, piektdien guvu zaudējumus. Esmu izlasījis pusi Zviedru ekonomikas augstskolas grāmatas par šo tēmu, sarakstījis vairākus kursadarbus, referātus un galu galā bakalaura darbu.
Ja gribi redzet, ka pagajusho nedel vareja nopelnit 30% no $10000 depozita, apskaties manus skaitlus "apgriestaja anglu marcinas sistema" - taa vareja nopelniit uz pilnigu halavu. )
Atbilde: Piedod šis sistēmas nav nopietnas, un gribu redzēt to cilvēku, kas tās būtu gatavs izmantot ar reālo naudu.
|
psyho Pievienots: 31.10.2004 Ziņojumi: 89 | Re: Forex 08.11.2004 12:30 |
to dog -> vai tu studē zviedros? |
dog Pievienots: 24.08.2004 Ziņojumi: 81 | Re: Forex 08.11.2004 12:32 |
nē nestudēju |
psyho Pievienots: 31.10.2004 Ziņojumi: 89 | Re: Forex 08.11.2004 12:35 |
a žaļ. gribu tur iestāties. citur nekur pieklājīgi nepieskarās šiem jautājumiem. |
psyho Pievienots: 31.10.2004 Ziņojumi: 89 | Re: Forex 08.11.2004 12:35 |
bet varbūt es kļūdos. |
Pavljiks Pievienots: 27.09.2004 Ziņojumi: 406 | Re: Forex 08.11.2004 12:55 |
Tu mani paarsteidz, Dog! Ja esi visu ko izlasiijis un pat sarakstiijis, tad apbriinoju tavu speeju teikt, ka nopelniit neko nevar mazais treideris. Ja es buutu tava vietaa, es nodarbotos ar jautajumiem, KAA NOPELNIIT, nevis tukshi plaapatu par to, ka marketmeikeri strada pret siikajiem - vareteu padomaat, ka viniem nav ko dariit ))
Ok. Un tagad nopietni - tu saki, ka mana "apgriestaa Anglu marcinas sistema" ir nelogiska. Njemot vera tavus iepriekshejos komentarus, gribeetu dzirdeet kaadu racionaalu pamatojumu tam. Velams matematisku. Kapec jautaju - tapec, ka empiriski otraada sisteema nes zaudejumus (t.i. SL 30 pipi, TP 150 pipi), savukart shii - pelnju.
Ja esi FX no 1999. gada - droshi vien esi stradajis pie kadas intresantas tirdzniecibas sistemas. Kada ir tavuprat logiska sistema, kas nestu pelnu, un vai vari to aprakstiit un pamatot, lai varu patesteet?
P.S. Tu gribeji redzeet cilveu, kas grasitos stradat pec manas sistemas - ispejams kadreiz mani satiksi)) Ja sistema stradas un es iegushu visus par un pret - es pec tas stradashu
|
dog Pievienots: 24.08.2004 Ziņojumi: 81 | Re: Forex 08.11.2004 13:41 |
Pirmkārt, Nevaru atrast to vietu, kur būtu raaxtījis, ka sīkie neko nevar nopelnīt?????
Otrkārt, galvenais ko gribēju pateikt ir tas, ka nav sistēmas kā stabili un patstāvīgi pelnīt forexā. NAV. NAV.
Treškārt, es velti nedzesēju muti, vienkārši dažkārt te tādi brīnumi tiek raxtīti, ka es vairs nevaru nociesties un pirkti pashi sāk rakstīt.
Kā es varu spriest par sistēmu kur met kapeiku??? )) nu nav tas nopietni, tad kad būsi ar to "sistēmu" nostrādājis pus gadu ar reālo naudu, vot tad parunāsim. Tipa ja pirmā ko ieraugu uz ielas ir sieviete tad pērku eiro, ja vīrietis - dolāru...
Un beigu beigās FX tā ir slimība, un tās dēļ es šeit atrodos
|
Pavljiks Pievienots: 27.09.2004 Ziņojumi: 406 | Re: Forex 08.11.2004 13:50 |
He, he )))
Ideja ir gjeniala - var jau kapeikas vietaa izmantot sieviete/viirietis. Man jau te piedava visaadas ruupijas utt)))
Nu par to, ka FX ir slimiiba, to nu es nezinu - tas ir individuaali. Bet to, ka FX ir tirgus, kur viens zaudee un cits vinnee ir objektivi. Tapec ari gribu sistemu izstradat. Piekriitu, ka stabilas sisteemas diez vai ir, bet katrai sisemai ir ups and downs. Cik saprotu tad tu strada bez sistemas.
Par to kapeikas meshanu - man ari sakuma likas dumja, bet fakts paliek fakts - vina nes pelnu vismaz isterminja. savukart es stradajot bez kadas sistemas un haotiski, pat isterminja neko ipashu nenopelniju ))))
Shii sisteema nav nemaz tik dumja - es tagad testeju ari kaa vislabak loshus izreknaat maksimalos, un balstas sitema uz to, ka tirgus flataa iet uz vienu vai uz otru pusi (30 pipi), kas lauj ceret, ka uz jebkuru pusi panems sho profitu. Bet nu vel jau japastrada)
|
microns
Pievienots: 16.10.2004 Ziņojumi: 514 | Re: Forex 08.11.2004 14:25 |
Tas taisnība, ka lielie džeki citreiz paņem priekšā tirgu. Vienīgais viņu dabību jau arī var paredzēt. Tjipa, ja ir tāda situācija tirgū, kuru ir izdevīgi noslaukt, tad var gaidīt, kamēr sāks spēlēt "lielie" un turēties viņu ēnā. |
butters Pievienots: 09.11.2004 Ziņojumi: 2 | Re: Forex 09.11.2004 00:39 |
sveiki, visiem! noleemu pievienoties interesentu pulkam!
to psyho
shogas beidzu zviedrus. ja gribi SSE iemaaciities kaut ko par forex, tad tas buus pilniigs waste of time. supergruutajaa un izslaveetajaa Financial Economics kursaa iemaaciisies CAPM, reekjinaat bondiem yield to maturity un noveerteet options (es pat vairaak neatceros, ko citu tur maaciija). no forex viedoklja veertiigaakie ir makroekonomikas kursi, bet principaa paareejie priekshmeti nozags 95% laika, kurus tagad velti forex
to dog
esmu iesaakumam panjeemis Eldera graamatu Trading for a Living. kam ieteiktu kjerties klaat peec tam? kaadai no Lucas graamataam???
par ko iisti bija tavs bakalaura darbs? ar to var kaut kur iepaziities? i mean kaadas augstskolas biblioteekaa.
lai arii ar paartraukumiem par forex intereseejaos jau no videnes laikiem, visaa visumaa mans zinaashanu liimenis ir basic stadijaa. tomeer arii man ir viedoklis (opinions are like assholes – everybody got one) par kapekas meshanas sisteemu - pievienojos dog. IMHO tiiri automaatiskaas un matemaatiskaas sisteemas galiigi nerulle - viena periodaa straadaa, otraa nee. sisteemai vajadzeetu balstiities uz kaadu fundamentaalo inputu + dazhaadiem tehniskiem tooliem aplajotiem dazhaados laika periodos un, protams, uz smadzeneem pie taadas pats arii gribeetu nonaakt
|
psyho Pievienots: 31.10.2004 Ziņojumi: 89 | Re: Forex 09.11.2004 14:45 |
to butters -> Esmu šobrīd vienkārši izvēles priekšā, kur stāties. Domāju, tu saprotii, kāpēc interesē zviedri. Nedomāju tur apgūt Forex fīčas vai "iemācīties treidot". Vienkārši, šķiet tā ir pietiekami laba skola, kurā varētu gribēt studēt. Iesaki ko citu? |
butters Pievienots: 09.11.2004 Ziņojumi: 2 | Re: Forex 09.11.2004 17:05 |
psyho, ja juuti, ka tas, ko tur maaca ir prieksh tevis, tad tik uz priekshu. labaaka alternatiiva ieksh lv diezvai ir |
Friday13
Pievienots: 01.10.2004 Ziņojumi: 624 | Re: Forex 09.11.2004 21:55 |
To Butters: Eldera 'Trading for living' iesākumam ir pilnīgi Ok. To neviens vien rekomendē sākumā izlasīt. Lucas grāmata 'Technical analysis applications in the global currenncy markets' ir tāds visai vispārīgs ieskats par tehnisko analīzi, kur aprakstīti visas pamata cenu figūras un populārākie tehniskie indikatori. Bet pamatu padziļināšanai ar var tīri labi noderēt. BTW Krievijas Biznesa kanālā [RBK] Kornēliusu dažreiz pieaicina kaut ko pakomentēt par FX
Pēc tam jau iesaku ķerties pie grāmatām par treidinga psiholoģiju, lai gan šādas tematikas lasāmvielu var labāk izprast, ja reālajā treidingā esi pamanījies gan zaudēt, gan vinnēt Pats šobrīd esmu pieķēries Marka Douglasa 'Disciplined trader'. Labs gabals, iesaku...
|
Pavljiks Pievienots: 27.09.2004 Ziņojumi: 406 | Re: Forex 10.11.2004 07:24 |
F13, izprinte man to pedejo gramatu par Disciplineto treideri, ludzu ) |
neredzams Pievienots: 15.10.2004 Ziņojumi: 378 | Re: Forex 10.11.2004 10:58 |
Nee nu tas vispaar ir kautkas aarpraatiigs.
Tik gudri spriedeleet par vienu biznessu kas sastaav no 1 sakitlla ;-))) laikam jau taa ir jo mazaak izskataas, jo vairaak zemuudens akmennu. Nedomaaju, kad kautkaadas analiizes un kautkas cits vidpaar var paliidzeet iekss Forex tirgus. uzskatu, tikai veiksme vai neveiksme. Nav svariigi ko pirkt un ko paardot. svariigi ir izveeleeties pareiz valuutu paari un shell vai bay. un vairaak nekaadas gudriibas nav nepieciessamas, tas tikai padara tevi stuulbaaku. jo patiessam ir taa jo vairaak zini jo mazaak saproti.
|
psyho Pievienots: 31.10.2004 Ziņojumi: 89 | Re: Forex 10.11.2004 12:07 |
to neredzams -> izvēlies pareizo skaitli un likmi, un sāc laimēt kazino... Tur tev nevajadzēs ne analīzes ne ko citu. Forex ir pavisam kas cits. Jo vairāk zini, jo vairāk nezini - ir taisnība, tikai sanāk ka katrs daunis ir gudrāks par tevi, jo zin mazāk, tātad arī nezin mazāk par tevi... |
Baran Pievienots: 05.11.2004 Ziņojumi: 63 | Re: Forex 10.11.2004 15:43 |
tiešām pilnīgi piekrītu nosākuma, kad man pieleca ko jāizdara lai bilance ietu uz augšu, domāju ka esmu terdinga GURU , bet tagad pēc pāris gudru grāmatu izlasīšanas nonācu pie secinājuma , ka neko daudz no visa tā nesaprotu , jo neviena no no tām gudrajām formulām manā prātā nevarēia nogulsnēties , tagad es sāku sevī šaubīties un kluvu neizlēmīgs , kas noveda pie putras manā galvā , tāpēc tagad kad izdaru kādu gājienu bastos tikai uz sev saprotamām lietām un neceru uz brīnumiem
tāpēc uskatu ka katram vajag piekopt , savu taktiku kam labāk padodas matemātika tas lai urķējas dziļāk pa tehnisko analīzi , bet kam tas nepatīk lai vairāk balstās uz fundamentālo analīzi
|
Seller of Smiles
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: Forex 12.11.2004 15:45 |
Jaunais Microna hīts ir šeit: http://www.wallstreet.lv/index.php?id=6686 |
microns
Pievienots: 16.10.2004 Ziņojumi: 514 | Re: Forex 12.11.2004 17:46 |
Paldies par publicēšanu |
Seller of Smiles
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: Forex 14.11.2004 00:47 |
Paldies Microns par rakstu, un paldies psyho par baušļiem. |
Muks
Pievienots: 19.10.2004 Ziņojumi: 1526 | Re: Forex 16.11.2004 12:16 |
SoS.
Kaadus modeljus( grafiskie paterni, sveces vai citus), Tu izmanto, un vai tava sisteema ir pilniigi mehaaniska?
|
Seller of Smiles
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: Forex 16.11.2004 12:19 |
Muks,
es forexaa netirgoju...
|
FX Guy
Pievienots: 18.11.2004 Ziņojumi: 280 | Re: Forex 23.11.2004 15:58 |
"Oсновной движущей силой на валютном рынке стало сообщение Заместителя председателя центрального банка России Алексея Улюкаева, о намерении банка пересмотреть часть евро в своих резервах. Данная новость была воспринята рынком в качестве сигнала на продажу доллара против основных валют. В своем интервью в Москве Улюкаев заявил: "большая часто наших резервов находится в долларах, что является причиной для озабоченности. Принимая во внимание динамику курса евро по отношению к доллару, мы обсуждаем возможность изменения структуры резервов. Треть валютных резервов России находится в евро, оставшаяся часть, в основном в долларах.".
U-uuu.... Ja jau centraalaas bankas saak dampot savas rezerves dolaaros....
|
|