| swordfish Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 6390 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 04.01.2010 16:04 |
Nu te ir tas, ko jau minēju nodokļu zarā - ja kaut kādā VID filiālē viņiem tiešām liksies, ka te IR tā saimnieciskā darbība, tad uz kādu 4.janvāra radio raidījumu vajadzēs "soslatsja", lai viņiem mutes būtu ciet? |
Kreicis Pievienots: 23.11.2005 Ziņojumi: 2943 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 04.01.2010 18:27 |
swordfish, tur nebūs nekādas "demokrātijas" šinō jautājumā ... rīt patiešām ir seminārs par KP nodokli... un būs tā, kā pateiks seminārā ... trešdien visi uz konsultācijām! |
brokers48 Pievienots: 24.03.2006 Ziņojumi: 525 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 05.01.2010 13:32 |
Man, jau šogad seši darijumi RFB. |
scalpers Pievienots: 23.10.2009 Ziņojumi: 23 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 05.01.2010 16:00 |
Nu stāsti ko iepirki? |
Charles Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 2256 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 05.01.2010 16:36 |
Kā fiziskai personai? |
Tauriņš Pievienots: 15.10.2007 Ziņojumi: 220 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 06.01.2010 09:11 |
http://www.rigaslaiks.lv/Raksts.aspx?year=2009&month=10&article=2
Nesaprotu, kur šie tipi rodas....
Kreici, ļaušu Tev savukārt 3 x minēt, kas ir mana šobrīdējā balsošanas izvēle Nr.2. nākamās Saeimas vēlēšanās un, ja redzēšu, ka VL netiks pāri 5%, tā kļūs par manu izvēli Nr.1
Hermani, kaziņu un blindāžu vari izīrēt kādam no 20% bezdarbiniekiem. Paskaties, kāds bezdarbs tagad ir Ukrainā un paskaties, cik proporcionāli valstu lielumam, iedzīvotāju skaitam u.t.t., viņu ņemtais SVF aizdevums ir mazāks par mūsējo. Jā, došu atbildi uz Tavu jautājumu - ja notiktu D, aizņemties vajazētu, bet ievērojami mazāk, jo katrs aizņemtais eiro būtu vairāk latu, plus vēl mēs paši emitētu latus. Rupji rēķinot ap 50% mazāk, ja devalvētu pa 30%. Apmēram. Vismaz to proporciju, kas tiek ņemta budžeta deficīta finansēšanai, nevis finanšu sektoram.
Es jau nelieku komentēt izteikumus. Es palūdzu Jūsu viedokli, kur varētu nogriezt ap 500-600 miljonu šī gada/nākamā gada budžetā. Varbūt, ka Jūs visu labi pierādāt un beidzot mani noliekat pie vietas. Nebūtu slikti.
Un es ceru, ka mēs nesagaidīsim no Hermaņa paziņojumu, ka viņš ir pārtraucis ražošanu dēļ paaugstinātiem nodokļiem vai vēl kādām izmaiņām. Tā būtu sava viedokļa nodošana, vai ne? |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 06.01.2010 09:43 |
Tauri'mš, es savas abas ražotnes iekonservēju jau 1,5 gadi atpakaļ. Un izskatās, ka tik drīz es ražošanu neatsākšu. Un tik tiešām, Latvijas nodokļu politika bija viens no iemesliem, kamdēļ pieņēmu lēmumu kādu laiku neražot.
|
Muks
Pievienots: 19.10.2004 Ziņojumi: 1526 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 06.01.2010 09:45 |
Tas tavs Ošlejs, jeb "misters d", pateica tikai vienu gudru frāzi, to ka ekonimikai ir vajadzīga nauda. Tam es piekrītu. Pārejais viņa teiktais ir slima suņa murgi.
Piedrukāt naudu, tās ir vājprāts, un tieši to piedāvā misters d. Nauda ir jānopelna, ir jāliek pretī vērtība, pret to vērtību saņemot pretī naudu. Piedrukājot naudu vērtība nerodas.
Latvija nav emisijas centrs, lai kā to misters d. censtos pierādīt. Amerika, Japāna,Vācija,Anglija , Šveice, Krievija(vismaz verbāli), Ķīna, tie ir emisijas centri.
Veiksmi! |
Tauriņš Pievienots: 15.10.2007 Ziņojumi: 220 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 06.01.2010 09:55 |
Muks, paldies, Tavus komentus es uzskatu par vienus no vērtīgākajiem (nopietni) šeit. Ne katrs māk kā japāņu haikās pateikt dziļas domas pāris rindiņās. Bet ne visam protams piekrītu
Hermanis tātad saka, cik D ir slikta, ka tā sadārdzinās izejvielas un ko tur vēl sliktu izdarīs un ražošana mums iznīks, bet ar stipro latu pats ir aizvēris rūpnīcu. Nāk prātā ASV prezidenta Rūzvelta atbilde uz skuvekļu ražotāja K.C.Gillette piedāvājumu viņam kļūt par Gillette kompānijas reklāmas seju - Rūvelts atbildēja, ka neuzticas skuvekļu ražotājam, kas pats nēsā ūsas. |
Mario Pievienots: 13.10.2004 Ziņojumi: 3487 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 06.01.2010 10:04 |
Kreici, Tu vakar rakstīji, ka šodien kaut kur esot seminārs par kapitāla pieauguma nodokli.
Ja tas ir Rīgā, vai vari uzrakstīt, kur un cikos? |
brokers48 Pievienots: 24.03.2006 Ziņojumi: 525 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 06.01.2010 10:18 |
Seminārs bija vakar, un speciāli VID darbiniekiem. Šodien var iet uz VID-u. |
Mario Pievienots: 13.10.2004 Ziņojumi: 3487 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 06.01.2010 11:08 |
O.K., paldies. |
Tauriņš Pievienots: 15.10.2007 Ziņojumi: 220 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 06.01.2010 11:38 |
Muks Piekrītu, ka tā Ošleja doma par LV iedzīvotāju eiro kredītu konvertēšanu latos ar likumu un tad D veikšana, ir slima suņa murgi. Bez šaubām. Bet viss, ko viņš analizē un ar izciliem piemēriem stāsta par D eknomisko jēgu un būtību, ir pareizs. Tavs domu grauds "Piedrukāt naudu, tas ir vājprāts, un tieši to piedāvā misters d. Nauda ir jānopelna, ir jāliek pretī vērtība, pret to vērtību saņemot pretī naudu. Piedrukājot naudu vērtība nerodas." ir tas, ko par ekonomiku labākajā gadījumā spēj izdomāt mūsu dārgie fizmati pie varas (kaut pat par savu profesiju - matemātiku - viņi nejēdz to, ka līknes zemākais punkts ir sasniegts tad, kad sākas kāpums, nevis krituma palēlinājums, skat. Dombroska periodiskos izteicienus ). Tomēr makroekonomika nav tik vienkārša. Redz kā ar "burvju trikiem" - devalvāciju, naudas drukāšanu var panākt vajadzīgo efektu, ekonomikas aktivitāti, skat. Ošleja analīzi. |
swordfish Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 6390 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 06.01.2010 11:44 |
Īsti nesaprotu par ko brēka? Mums zemāko punktu nupatās ieraudzīja. Valsts izies no krīzes pati. Vadošie ekonomisti, eksperti un politiķi vienprātis, ka nākošgad sāksies ekonomikas atkopšanās. Kādi keinsi, kāds monetārisms, kādas D, kāda drukāšana? Lai izvestu valsti no krīzes, nekas Tāds nav jādara. Viss notiksies pats no sevis! |
Dad Pievienots: 26.08.2004 Ziņojumi: 143 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 06.01.2010 15:23 |
Skumji, ka šeit ir tāda reakcija:
Tas tavs Ošlejs, jeb "misters d", pateica tikai vienu gudru frāzi, to ka ekonimikai ir vajadzīga nauda. Tam es piekrītu. Pārejais viņa teiktais ir slima suņa murgi.
Varu tikai (atkārtoti) atsaukties uz Naomi Klein. Viņa šo visu izskaidro detaļās un uz reālajiem minētajiem piemēriem... Iesaku izlasīt!
http://www.amazon.com/Shock-Doctrine-Rise-Disaster-Capitalism/dp/0312427999/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1262784198&sr=8-1
http://www.naomiklein.org/main
|
maxxtro
Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7159 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 13.01.2010 14:34 |
RIG: Paziņojums par valsts vērtspapīru izsoļu rezultātiem
Pieprasijums daudz lielaaks par piedavajumu, likme samazinas |
maxxtro
Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7159 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 13.01.2010 14:35 |
Te ir links
http://www.nasdaqomxbaltic.com/market/?pg=news&news_id=238952 |
Tauriņš Pievienots: 15.10.2007 Ziņojumi: 220 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 14.01.2010 00:36 |
http://www.delfi.lv/news/national/business/article.php?id=29232237 Viesbrots kā ieteikumu piedāvāja lata devalvāciju, kas būtu mazāk sāpīgs risinājums, nekā pašreizējā politika. Viņš norādīja, ka katrs deflācijas gads palielina nodokļu nastu valsts iedzīvotājiem. Shodienas slavenaa konference "Latvija uz sliekšņa: parādu verdzība vai ekonomikas atveseļošana" un dazhi labi video par lidzigu teemu http://www.youtube.com/watch?v=Rj4crMCg-XY&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=xJhsfPGL6To&feature=player_embedded Nesaprotu, kaa nav kauna kaut kadam ekonomistam Markam Veisbrotam.atbraukt un maaciit muus - unikalaas tirgus ekonomikas raditaajus, ko un kaa darit?!? Kaa nav kauna uzskatit, ka vins, budams tikai pasaules labako ekonomistu topa desmitniekaa, bet ne Nr.1., dzivodams ASV ar tikai dazhus simtus gadu gadu tirgus ekonomikas pieredzi, var uzskatit, ka ir gudraks par musu fizikjiem-matematikjiem ar unikalo, ilgstoshi izkopto ekonomikas izpratni?? KAA?? Kaa var nesaprast, ka ja mes butu devalvejusi, IKP kritums butu bijis nevis 25%, bet gan 50% un bezdarbs butu nevis 22%, bet gan 40% Kaa nav kauna apmelot zviedru bankas, kas mums veel tikai labu?!? bezkaunjas....vispirms ASV vestniece maaca muus dziivot, tagad vel visadi gudrelji... A ja nopietni, tad skaidrs, ka pec veleshanam, kad bus jagatavo nakamaa gada budzhets ar kartejo 500 mljn griezumu, tauta bus kluvusi tik ekonomiski izglitota (krize piespiedis), plus vel domajams, ka bus ieveleti sapratigaki cilveki valdibaa, ka D vards vairs neskanees kaa svetuma zaimojums. Lidz ar to D tiks veikta, ekonomika ies uz augshu, un akciju tirgus arii. Ja butu iespejams nodroshinat, ka pie varas ilgus gadus paliek tadi tipi kaa Repshe un Rimsevicshs, tad jums te butu tada Lielaa Deperesija Nr.2 un tuksnesis, ka tik turies ...jau tagad ir, skatoties peec IKP krituma...kada vel tur izaugsme, ejot pa sho celju...tikai un vienigi stagnacija, kad nezheligais kritums beigtos... |
vijs666 Pievienots: 12.09.2006 Ziņojumi: 2393 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 14.01.2010 08:34 |
esu samērā nekompetents visos ,šajos jautājumos, bet viena pārliecība manī ir....ja tagad nodevalvē latu un (nu teiksim 1-2.5 gadu šķērsgriezumā pēc manām domām tiks nodevalvēte visas pasaules valūtas.....nu aptuveni tā) sanāk ,ka mēs dabūsim pa olām divreiz.... nu ,ja ne tu Tauriņ un es konkrēti ,bet lielākā daļa līdzpilsoņu....( beidz liet ūdeni uz škeles dzirnavām...cik esu dzirdējis viņš pēdējos 3gadus spēlē uz lielo D.)
sory ,ka iejaucos jūsu gudrajās diskusijās.... |
vijs666 Pievienots: 12.09.2006 Ziņojumi: 2393 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 14.01.2010 08:57 |
un par ekonomisko verdzību, TUR mūs iedzina valdība, kura bija TIK bezatbildīga ,ka ļāva līdzpilsoņiem ņemt kredītus un bankas deva naudu kā sēmuškas (ja likumi kuri ir pieņemti pašreiz būtu spēkā jau 5-6 gadi atpakaļ pašreiz nebūtu tik traki)
Kā varēja TIK ļoti nemīlēt savu valsti un tās iedzīvotājus un ļaut viņus TĀ NOZOMBĒT(ja tev nav kredīts tu neesi moderns, aptuveni tā)
kur palikuši visi vērtētāji ar gudriem purniem(bankas norādīja kuru vērtējumu viņi respektē), stāstot ,ka bloka mājā dzīvoklis TIEŠĀM maksā10000.-ls un lētāk nebūs!!!!! tak lai viņi tagad arī atpērk tos no šiem cilvēkiem,jo lika apakšā SAVU parakstu.....(tev un man ir jānes atbildība par papīru ko esam parakstījušies....)
sory par vēmekļiem ko te izklāstīju.....
p.s. man kredītu NAV, bet žēl līdzpilsoņu(protams izņemot nispekulantus...) |
Tauriņš Pievienots: 15.10.2007 Ziņojumi: 220 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 14.01.2010 09:00 |
Šonakt redzēju vīziju par vienu notikumu pēc 20 gadiem - tiek uzņemta filma ar nosaukumu "Astoņšķēlis" par ļaunu Latvijas oligarhu, kas dzīvojis un valdījis 21. gadsimta sākuma Latvijā un kura taustekļos bija nonākuši pat ietekmīgi ļaudis no Vašingtonas. Filmā tiek atšķetināts arī sensacionālais jaunums, ka dons Astoņšķēlis bijis saistīts arī ar Alqaeda un ka viņa vectēvs nošāva Kenediju. |
vijs666 Pievienots: 12.09.2006 Ziņojumi: 2393 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 14.01.2010 09:08 |
nevēlos ieslīgt verbālā dizentērijā ar tevi.... sory
tie gudrie amīši mani detonē vel vairāk ......ko viņi ražo usa (bez dolāru drukāšanas ik dienu pa vagonam) mākslīgā sintētiskā viegli ievainojamā valsts.... (binladena divas lidmašīnas apstādināja šo monstru uz veselu nedēlu.... ) pat lidmašīnas nebija viņa.... |
swordfish Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 6390 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 14.01.2010 10:00 |
vijs666: absolūta taisnība. Kad pie manis uz dzīvokli atbrauca ministrs un teica - te tev jāpiekar plazmas TV, bet uz darbu jābrauc ar džipu, es, galvenais, saku - bet man nav tādu iekrājumu. Viņš momentā zvana, atbrauc pats Ilmārs ar čumadānu naudas un saka - ņem! Vēlāk atdosi. Nozombēja mani, nu tagad maksāšu daudzus gadus... Manai mammai cits gadījums, viņa iet uz banku aizņemties jevroremontam, tur stāv toreizējais premjers, skatās kā viņa paraksta dokumentus un kaut pieskrējis klāt būtu, izsitis pildspalvu no rokām, saplēsis līgumus, nē - mierīgi pieļāva ka viņa ņem kredītu. Bezatbildība, tas ir īstais vārds. |
Charles Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 2256 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 14.01.2010 10:05 |
Tauriņ, nupat kārtējā valsts izvēlējās devalvācijas ceļu - Venecuēla. Tiesa, tai ir sava nafta. Bet tad jau redzēsim, vai tas Venecuēlai palīdzēs. Mana prognoze - ka nē. Jo Venecuēlas problēma pirmkārt ir valsts pārvaldes forma, nevis valūtas kurss. |
Tedis
Pievienots: 12.07.2008 Ziņojumi: 1483 | Re: Latvijas ekonomiskā situācija 21.01.2010 01:55 |
Latvijas Komercbanku asociācija ir publicējusi kārtējo makroekonomikas apskatu par 2009. gada 3. ceturksni (PDF fails). |
|