Kurš šeit ir galvenais?
Pieredzējušam un veiksmīgam treiderim piemīt viņam raksturīga aura. Tā nav ne augstprātība, ne pompozitāte. Tā tikai atspoguļo negrozāmo pārliecību par viņa izdzīvošanas spējām un pat par labklājību tirgū.
Viens no tā iemesliem slēpjas tajā apstāklī, ka vairums no veiksmīgajiem treideriem ir pārdzīvojuši vētrainus laika periodus, kad viņiem bija smagi pagrimuma brīži un viņi cieta būtiskus zaudējumus, bet pēc tam sasniedza vēl lielākus panākumus, nekā iepriekš. Vispār ir tā, ka mazāk veiksmīgi treideri vai nu vēl nav pārdzīvojuši neveiksmju periodu, vai nu arī to vēl nav pārvarējuši. Jebkurā gadījumā viņi šaubās par nākotni, jo viņiem vēl nav izstrādājusies imunitāte pret pagātnes neveiksmēm.
Veiksmīga treidera auru, viņa pārliecību un patmīlību noviltot nav iespējams, kaut gan to, mēģina darīt ļoti daudzi. Tomēr Jūs savu pašnovērtējumu varat palielināt ar dažu vienkāršu vingrinājumu palīdzību:
Atcerieties, kas ar Jums notika: Vai nu tie bija tikai daži dolāri, vai arī tā bija liela neveiksme. Pat visnepieredzējušākais treideris ir pārdzīvojis zaudējumus, kas viņam personīgi bija ļoti nozīmīgi. Padomājiet vēlreiz par šo nepatīkamo Jūsu karjeras notikumu, kuram vēl joprojām priekš Jums ir liela nozīme. Izmantojiet šo zaudējumu, lai uzpildītu ar degvielu savu nākotnes veiksmi. Piemēram, uzskatiet to par pamatu tam, kā Jums ir jāaizsargājas, vai arī kā paradigmu tam, kas var notikt, ja Jūs neņemsiet vērā personīgo riska toleranci.
Atcerieties, ka Jūs ziniet: Tirdzniecība ir atkarīga no ārkārtīgi specifiskām zināšanām. Pat viduvējs treideris zina daudz vairāk par lielāko vairumu akcionāru. Lai šis specializētās informācijas, pieredzes un meistarības bagāžas apjoms Jums sniedz papildus pārliecību. Pastāvīgi strādājiet pie zināšanu krājumu palielināšanas. Pēc kāda laika Jūs pamanīsiet, ka šī bāze, lai Jūs tirgū justos vēl labāk, Jums sniedz nešaubīgu atbalstu.
Atcerieties, kurš šeit ir galvenais: Gandrīz katrs treideris ir pārdzīvojis mirkļus, kad viņš ir noķēris tirgus pagriezienu, vai ir izvēlējies akciju, no kuras pārējie ir novērsušies, vai arī ir pamanījis trendu pašā tā sākumā. Lolojiet šos triumfus apzināti, bet ne jau tik daudz naudas dēļ, kuru tie dod, cik par emocionālo stingrību, ar kuru tie papildina Jūsu treidera individualitāti. Laiku pa laikam Jūs sev atgādiniet, ka „Galvenais šeit esat Jūs” un Jūsu tirdzniecība nešaubīgi uzlabosies.
www.innerworth.com |