| Dazzle
Pievienots: 11.01.2006 Ziņojumi: 49 | Psihologjiskais efekts 09.03.2006 12:56 |
Nu vot šodien skatos uz LSC un manī rodās šādas sajūtas:
Esmu pārdevis akcijas pašā apakšā. ( Uz patreizējo brīdi tā skatoties sanāk )
Bet esmu pieturējies pie principa : 10% SL, kuru arī izpildīju.
Kautkur lasīju tādu atziņu, ka MarketMeikeri "piespiež" pārdot akcijas pašā apakšā un pirkt pašā augšā.
Tas protams ir forši, ja gribas novelt vainu uz citiem. Bet tomēr es pats pirku/pārdevu. Tātad tas viss tomēr ir manā galvā.
Paskatoties uz sevi no malas, redzu, ka neesmu šausmīgi sašutis vai izmisis. esmu dabūjis kārtējos ExpressKursus.
Tikai rodas tāda dīvaina sajūta, ka tirgus itkā gaidīja, kamēr es pārdošu savas akcijas un tad parāda man mēli Protams tas viss arii ir tikai manā galvā.
Pašam man škiet korekti, ka es pieturējos pie principa/sistēmas. Taču skatoties uz +% šodienā, rodas nožēla, ai'kapēc pārdevu, reku taču tagad atkal viss uz labopusi iet. Koroch sāku skaitīt to ko neesmu nopelnījis.
Labi, pietiek demagoģēt. Jautājums sekojošs:
Vai es izdarīju korekti, ka Izpildīju SL operāciju? Varbūt es nebiju ievērojis kādu faktoru, kas liktu man pagaidīt vēl ? |
Day Trader
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 7722 | Re: Psihologjiskais efekts 09.03.2006 13:05 |
Es tavu dilu nekomentees`u, tas ir katra pas`a DD... Bet tev bija peec tam pan`emt atpakal` pa 0.94-0.95, vai izdariiji to, tas jau ir cits jautaajums...
Veiksmi ! |
Charles Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 2256 | Re: Psihologjiskais efekts 09.03.2006 13:07 |
Nederu par skolotāju, jo pats atkal neizpildīju savu SL, taču gribu dot vienu piezīmi. Manuprāt, nevajag SL noteikt procentos no pirkuma cenas. Jādara savādāk: 1. Izvēlies fišku. 2. Nosaki SL vadoties no pretestības atbalsta (vai citiem būtiskiem) līmeņiem, nodrošinoties ar nelielu rezervi (jāļauj cenai apstiprināt, ka Tavs SL līmenis ir caursists). 3. Vadoties no SL attāluma no patreizējās cenas izvēlies pozīcijas izmēru, lai pārdodot pēc SL, Tu nezaudētu vairāk kā 3% (vai cits Tevis izvēlēts lielums) kapitāla. |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: Psihologjiskais efekts 09.03.2006 13:08 |
Pēc teorijas esi izpildijis visu pareizi. Man arī bieži vien gribas mērot ceļu uz ledusskapi pēc šādiem jokiem. Ja esi izstrādājis sistēmu, tad pildi to. Nevar vienreiz šā otreiz šitā. Tas labi redzams USA. Vaina jāmeklē agrāk. Vai nu sistēma nepilnīga vai arī jāpārdomā kritērīji, pēc kādiem iepērc. Kāpēc ņēmi fišku kas kritīs.? |
dragonfly Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 2022 | Re: Psihologjiskais efekts 09.03.2006 13:20 |
Hermani - *Kāpēc ņēmi fišku kas kritīs.?*
Šito tekstu vajag ielikt treidinga citātu zelta fondā hahahaha, zini, gandrīz ar kafiju aizrijos, lasot) Paldies, ka uzlaboji garastāvokli, vēl jo vairāk šodien, kad spīd saule un tirgus arī tā kā pakāpies mazliet |
Investors Pievienots: 01.11.2004 Ziņojumi: 550 | Re: Psihologjiskais efekts 09.03.2006 13:26 |
Neredzu iemeslu smiekliem. Vai tas nav tikai normaali, ka cilveeks noraavis Stop-loss saak analizeet ko vins taisot DD pirms akcijas pirkshanas ir palaidis garaam, lai naakoshreiz DD buutu labaaks un preciizaaks? Sliktaak buutu ja cilveeks sevu neuzdotu jautaajumu vai vinsh tomeer nevareeja paredzeet ka taa fishka kritiis. |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: Psihologjiskais efekts 09.03.2006 13:33 |
DF, nu Tu taču mani saprati, ka domāts bija, ka ja izsists SL, tad ir jāanalizē, kapēc, kur ir kļūda, ka jāfiksē zaudējumi. Kā es argumentēju toreiz atverot šo zaudējumu nesošo pozīciju. Un tā mēs nonākam pie saīsināta jautājuma - kāpēc pirku fišku kas kritīs. Klau, Tu dzer melnu kafiju, vai kafiju ar pienu. Man patīk kafe Late, daudz nestipras kafijas ar daudz piena |
Seller of Smiles
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: Psihologjiskais efekts 09.03.2006 13:34 |
Investor,
nu tu esi kokains...
dragonlfy saka, par to izcilo Hermaņa, frāzi, ko skurstenī jāiekļa: A kāpēc pirko fišku kas kritīs??
hahaha... moš prikolos fleimā, ielikt? |
Investors Pievienots: 01.11.2004 Ziņojumi: 550 | Re: Psihologjiskais efekts 09.03.2006 13:39 |
SoS, es neesmu kokains, esmu kokonains |
Seller of Smiles
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: Psihologjiskais efekts 09.03.2006 13:41 |
nu, šodiena vieš cerības... |
dragonfly Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 2022 | Re: Psihologjiskais efekts 09.03.2006 13:48 |
Hermani - *nu Tu taču mani saprati, ka domāts bija, ka ja izsists SL, tad ir jāanalizē, kapēc, kur ir kļūda*
Labi, labi, neņem ļaunā, man vienkārši labs garastāvoklis Bet, ja ir izsists SL, tad tā nav nekāda kļūda Tas pieder pie lietas. SL jau tāpēc eksistē, lai tos izsistu, stingri ņemot... Vispār esmu pamanījis, ka daudzi treideri visu laiku meklē *kļūdas*, mocās pārmetumos pie izsistiem SL, ka kaut ko izdarījuši nepareizi, kļūdaini... Kad man kādu pozīciju izsit SL, es tikai paraustu plecus un meklēju nākamo iespēju nopelnīt. Ciktāl es rīkojos saskaņā ar savu metodoloģiju, tiktāl viss, ko daru, ir pareizi, neatkarīgi no tā vai konkrēto pozīciju izsit SL vai tā tiek aizvērta ar profitu
Veiksmi Tev! |
html
Pievienots: 26.01.2005 Ziņojumi: 139 | Re: Psihologjiskais efekts 09.03.2006 13:52 |
Ja varbuutiiba peec Tava apreekjina bija lielaa, ka cena kritiis, nevis augs, tad viss o.k. Tu jau nezini, kas notiks riit. Ja kritiis, tad Tu tikai priecaasies, ja Turpinaas celties, tad vareesi veelreiz iepirkt |
GE Pievienots: 22.08.2004 Ziņojumi: 1557 | Re: Psihologjiskais efekts 09.03.2006 13:52 |
šodien SWH teica labākais citāts no Šlesera kunga:
"Esmu spiests piekrist pats savām domām !"
it kā stulbi bet ir kaut kāds punkts |
swordfish Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 6390 | Re: Psihologjiskais efekts 09.03.2006 13:55 |
Labi pateica. Labāka frāze ir tikai "man, protams, ir savs viedoklis, bet es viņam nepiekrītu!". |
Muks
Pievienots: 19.10.2004 Ziņojumi: 1526 | Re: Psihologjiskais efekts 09.03.2006 14:20 |
Rodas retorisks jautaajums. A prieksh ,kam, tad taas gudraas graamatas par treidingu tiek lasiitas. Tajaas, tachu melns uz balta tiek rakstiits, tas pats, ko Dragonfly (augstaak teica).Kaada jeega no teoreetiksajaam zinaashanaam, ja taas netiek izmantotas praktiski, bet tiek ignoreetas, apshaubiitas, pashos fundamentaalaakajos jautaajumos.
Speciaali "Investoram" par pareģošanu.
"Но проблема с «предсказаниями» еще безысходнее. В стохастической системе (напр. на фондовом рынке) – любая точка может быть особой. И это принципиально невозможно расчитать, какая точка будет следущей сингулярностью. Кто не верит, пусть спросит подтверждения у любого математика со степенью Доктора или выше.
Потому попытки «предсказать» здесь хоть что-то, вызывают в лучшем случае улыбку... Это невозможно, по крайней мере в извесной нам вселенной. И в этом я вами полностью согласен."
copyright: Ataman. |
Investors Pievienots: 01.11.2004 Ziņojumi: 550 | Re: Psihologjiskais efekts 09.03.2006 14:37 |
Muks, nesapratu kada sakara tu man to postoji Es par to ka vajag domaat pirms pirkt, pierakstiit pirkshanas motivaaciju (lai neaizmirstu) un peec kaada laika (var arii peec paardoshanas) atgriezties un veelreiz izanalizeet to visu jau no cita skatupunkta. Un iespeejams, ka naakoshajam pirkumam jau buusi labaak sagatavojies.
Bet tam visam protams ir jeega tikai tad, ja vispaar kas tiek pirkts |
Muks
Pievienots: 19.10.2004 Ziņojumi: 1526 | Re: Psihologjiskais efekts 09.03.2006 15:05 |
Investor.
Neņem tik nopietni to visu. Laukaa pavasaris. |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: Psihologjiskais efekts 09.03.2006 15:11 |
Kāds Jums pavasaris, visu dienu snieg. Tiko noskrēju savu distanci, sniegs un vējš, ka ne paelpot - pavasaris viņiem . Bet stplosiem ir jābūt, un viss. Un ja RFB nav iespēja uzlikt, tad lai arī kā tas nepatiktu, jāfiksē. Pēc tam pastāv iespēja atpirkt.. |
ilmars2000 Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 1073 | Re: Psihologjiskais efekts 09.03.2006 16:10 |
Hermani, vai vakar atpirki vairāk akciju nekā aizvakar pārdevi? |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: Psihologjiskais efekts 09.03.2006 16:20 |
Atpirku ne pa jokam, bet pārdevu arī. |
abeiks Pievienots: 12.07.2005 Ziņojumi: 170 | Re: Psihologjiskais efekts 10.03.2006 10:32 |
Uz saviem nostrādājušiem stop/losiem jāskatās ar vēsu prātu. Ja tu sāc aktīvi domāt, raustīties un sevi lamāt par to, vai bij pareizi izdarīts, - tas jau būs solis uz atpakaļu no veiksmīgas tirdzniecības. Šodien tu norausties, rīt tu domāsi ka stop/loss jāpalielina, bet parīt - sāksi mainīt... un uz redzēšanos visa disciplīna.
Ņem liec savus stop/losus, take/profitus un aizmirsti par tiem līdz tie nav nostrādājuši. Protams gadās fors major izņēmumi, kad pozīcija ir jāaizver, bet kopumā aktīvi domāt vajag pirms atvērt pozīciju un izlikt orderus. IMHO. |
swordfish Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 6390 | Re: Psihologjiskais efekts 27.07.2006 22:04 |
Interesants citāts... ko kolēgas domā?
Я не люблю покупать на коррекциях. Если рынок идет вверх, и я думаю, что должен открыть длинную позицию, я скорее куплю, когда рынок напористо идет вверх, чем буду ждать коррекции. Покупка на коррекции является психологически соблазнительной, потому что вы чувствуете, что покупаете дешевле, чем могли бы сделать некоторое время назад. Однако я думаю, что этот подход содержит в себе нечто большее, чем просто ложку дегтя. Если рынок вернулся назад достаточно, чтобы создать значительную разницу в цене покупки, то сделка эта может быть не так уж и хороша, как кажется. Хотя сделка все еще может сработать, есть довольно большая вероятность начала разворота тренда. Еще более важно то, что стратегия покупок на коррекциях часто приводит к пропуску сделки вообще или вынужденной покупке по более высокой цене. Покупка на коррекции — это одна из тех уловок, которые дают скорее психологическое удовлетворение, чем какие-то выгоды в смысле повышения прибыли. В принципе, таких вещей, которые дают вам успокоение, нужно избегать — обычно успокоение это бывает ложным. |
yoPCix
Pievienots: 18.12.2004 Ziņojumi: 1299 | Re: Psihologjiskais efekts 28.07.2006 04:05 |
Nu nepiekrītu es šitam... Es pat ļoti atbalstu pirkšanu korekcijā, jo tas labāk palīdz kontrolēt risku. Protams, ja izdevās ielēkt iekšā pašā trenda sākumā - tieši pie supporta vai resistances pārrāvuma, tad viss ir OK. Bet to tehniski ir ļoti grūti izdarīt, jo parasti ir nepieciešams apstiprinājums, ka pretestība tiešām ir pārrauta, kas nereti nozīmē, ka jau ir nokavēts. Var mēģināt ķert aizgājušo vilcienu, taču risks ārkārtīgi palielinās šajā gadījumā, jo patiešām ļoti bieži tieši šajā pozīcijas atvēršanas brīdī notiek korekcija līdz kaut kādai iepriekšējai pretestībai (var gan nebūt pats trenda sākums, bet, piemēram, kaut kāds Fibonači skaitlis no trenda). Brīdī, kad korekcija nonāk līdz šai pretestībai, tad var atvērt pozīciju trenda virzienā ar ļoti mazu risku, jo ir zināms, ka pie salīdzinoši maza iepriekšējās pretestības pārrāvuma darījums skaitīsies neizdevies.
Pretarguments par to, ka liekas, ka iepircies "pa lēto" - protams, ka aplauzīsies, ja īstenībā notiek trenda maiņa. Bet kā jau teicu - šajā gadījumā ļoti ātri var saprast, ka esi kļūdījies. Turklāt visi tie, kas domā, ka ir dabūjuši pa lēto, viņi palīdz cenai kustēties iepriekšējā trenda virzienā, un parasti vismaz double-bottom izdodas uztaisīt ;). Un tad jau var pamanīties tikt ārā arī pa nullēm ;) Bet, ja, ķerot trendu, tev gadījās iepirkt tieši pie bottoma, tad ir bēdīgāk... |
maxxtro
Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7159 | Re: Psihologjiskais efekts 28.07.2006 12:11 |
yoPCix 28.07.2006 04:05
komu ne spitsa v noch gluhuju ?
|
GE Pievienots: 22.08.2004 Ziņojumi: 1557 | Re: Psihologjiskais efekts 28.07.2006 14:27 |
Un tad jau var pamanīties tikt ārā arī pa nullēm ;) Bet, ja, ķerot trendu, tev gadījās iepirkt tieši pie bottoma, tad ir bēdīgāk...
4os naktī rakstīts ... |
|