| Day Trader
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 7722 | Re: TKB1R 24.03.2005 12:15 |
1.15 LVL |
martin
Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4658 | Re: TKB1R 31.03.2005 11:05 |
Šitais ar sakustējies, ja ņem pa 0,55, tikai neviens nedod. |
yoPCix
Pievienots: 18.12.2004 Ziņojumi: 1299 | Re: TKB1R 31.03.2005 11:07 |
šodien jābūt ziņām |
iesaaceejs Pievienots: 15.12.2004 Ziņojumi: 251 | Re: TKB1R 31.03.2005 12:16 |
Vai labām ziņām? |
martin
Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4658 | Re: TKB1R 31.03.2005 12:26 |
Nu ja būs, tāds, kādas viņi sola, tad P/E būs ap 5-6. |
yoPCix
Pievienots: 18.12.2004 Ziņojumi: 1299 | Re: TKB1R 31.03.2005 13:54 |
njā - laikam būs tikai vakarā |
martin
Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4658 | Re: TKB1R 01.04.2005 10:52 |
NU ziņas vispār labas, bet nesteidz reaģēt pagaidām tirgus. Atceros, ka ar RTF bija tāpat, kad diezgan ilgi cena stāvēja pie 0,19-0,21 pie P/E = 5-6. (tāpat, kā tagad ir TKB) un tad pāris nedēļās pieauga par vairāk kā 100%. Visiem, kam ir brīva nauda, iesaku iepirkt šito. |
Day Trader
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 7722 | Re: TKB1R 01.04.2005 11:11 |
Vispaar tirgu nevajag neko iesakt, ipas`i, kaa rikoties cilveekiem ar savu naudu... Tirgus ir tada sistema, kura pati visu noregulees...
Do DD |
Lizard Pievienots: 02.01.2005 Ziņojumi: 1 | Re: TKB1R 01.04.2005 12:41 |
Interesants tomeer tas briivais saraksts, TKB peerk kaa karstus piiraadzinjus, bet SMA ar stipri labaaku P/E nevienam nevajag. |
Day Trader
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 7722 | Re: TKB1R 01.04.2005 12:44 |
Tu zini, tirgus dazzreiz atgadina neprognozeejamo barin`u, bet kad psihoze beidzas, dazzi skaita profitu, bet dazzi losus..
Do your DD |
yoPCix
Pievienots: 18.12.2004 Ziņojumi: 1299 | Re: TKB1R 01.04.2005 12:58 |
Njā - aizgāju pusdienās, a pa to laiku manas akcijas jau pārdotas... |
mangusts
Pievienots: 30.08.2004 Ziņojumi: 423 | Re: TKB1R 01.04.2005 13:11 |
Izskatās ka tu biji dušā nevis pusdienās. |
martin
Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4658 | Re: TKB1R 22.04.2005 12:43 |
Kautkā šogad visiem auditētie pārskati labāki par provizoriskajiem, arī šis papīrs nopelnijis pāris tūkstošus vairāk un, spriežot pēc pazīņojumiem, uzņēmums netaisās palēlināt savu gaitu. Manuprāt būtu jāaug. |
martin
Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4658 | Re: TKB1R 19.05.2005 10:58 |
Nu kādus Q1 rezultātus prognozējat? |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: TKB1R 19.05.2005 11:00 |
-100.000 Ls..pie apgr. 400.000 Ls |
martin
Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4658 | Re: TKB1R 19.05.2005 11:01 |
Skarbi. |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: TKB1R 30.05.2005 10:56 |
martin
Sogad pa neliela +++
bet paskaties 1Q 2004
-112.000 zaudejumi!!! |
Yzerman
Pievienots: 06.01.2005 Ziņojumi: 2191 | Re: TKB1R 23.07.2005 12:40 |
Raksts izdrukāts no Apollo portāla
Pirmie Latvijā būvētie prāmji Sarmīte Pujēna, «Latvijas Avīze» Sestdiena, 23. jūlijs (2005) 05:00
Ceturtdien «Tosmares kuģubūvētavas» piestātni atstāja divi pirmie Latvijā pilnībā uzbūvētie un aprīkotie kravas prāmji.
Jaunbūvētie prāmji ir nelieli — tikai 35 metrus gari, taču tie pilnībā spēs tikt galā ar saviem pienākumiem, proti, apkalpot saliniekus Horvātijā un Īrijā. Abus kuģus liepājniekiem pasūtījusi kāda Austrijas starpnieku firma.
«Tosmares kuģubūvētavas» valdes priekšsēdētājam Alvilam Pomerancim zināms, ka viens no prāmjiem dosies uz Īrijas krastiem, bet otrs — uz Horvātiju. «Ivona» un «Natalia» — tā sauc prāmjus — Liepājā uzbūvēti pilnībā, uzstādot gan dzinēju, gan navigācijas iekārtas un pārējo nepieciešamo aprīkojumu. «Viens no prāmjiem, tas, kuram īsāks ceļš mērojams, Liepājas ostu atstās saviem spēkiem, otru drošības un izmaksu dēļ uz Horvātijas piekrasti nogādās īpašs transportkuģis,» skaidro Alvils Pomerancis. Katrs nedaudz atšķiras — abi aprīkoti ar visu nepieciešamo dzeramā ūdens un degvielas pārvadāšanai, bet uz viena no prāmjiem uzstādīts arī hidrauliskais iekrāvējs un refrižeratorkonteineri. «Prāmji, kas kursēs starp salām un kontinentu, kalpos salu iedzīvotāju vajadzībām — pievedīs visu nepieciešamo, sākot ar dzeramo ūdeni, beidzot ar būvmateriāliem, un aizvedīs prom atkritumus,» zina stāstīt A. Pomerancis.
Liepājas kuģu būves uzņēmums jau pērn plānoja nodot ekspluatācijā vienu no prāmjiem, taču pieredzes trūkuma dēļ darbi aizkavējušies. Tas gan nekādus pārmetumus vai finansiālas sankcijas no pasūtītāja puses neesot izraisījis, stāsta A. Pomerancis. Tieši otrādi — ar austriešiem risinoties sarunas par vēl divu prāmju būvniecību. Tosmares kuģu būvētavas lielākajam akcionāram «Rīgas kuģu būvētavai», kam pieder 49,7% uzņēmuma akciju, esot bijušas pārrunas arī ar Aizsardzības ministriju par kuģu būvi.
Lai gan patlaban neviens līgums par jaunu kuģu būvi liepājniekiem vēl nav noslēgts, interese esot liela, jo visā pasaulē kuģu būves uzņēmumi, pēc A. Pomeranča sacītā, ir ļoti noslogoti. Teorētiski Liepājā esot iespējams būvēt līdz simts metriem garus kuģus.
2002. gada martā «Tosmares kuģu būvētavā» svinīgi iesvētīja pirmo uzbūvēto zvejas kuģa korpusu, ko bija pasūtījusi kāda Norvēģijas kuģu būvētava. Šis bija pirmais gadījums, kad bijušajā kuģu remonta rūpnīcā, kas Liepājā pastāvēja vairāk nekā 100 gadus, uzbūvēts kuģa korpuss. Līdzīgu korpusu pabeidza būvēt arī pērnajā janvārī. Nu šiem pasūtījumiem pievienojušies divi pilnībā uzbūvēti un aprīkoti prāmji. Taču, turpinot tradīcijas, «Tosmares kuģubūvētavā» kuģus ne tikai būvē, bet arī remontē. Katru gadu saremontēto kuģu skaits pieaug. Pērn tieši kuģu remonts veidoja 91 procentu no apgrozījuma summas. Šogad uzņēmums turpina nostiprināt pozīcijas kuģu remonta pakalpojumu tirgū, un gada pirmajos trīs mēnešos saremontēti jau 11 kuģi no Vācijas, ASV, Krievijas, Dānijas un Igaunijas.
Pēc Rīgas Fondu biržas datiem, «Tosmares kuģubūvētava» pērn strādājusi ar 307,2 tūkstošu latu peļņu un palielināja neto apgrozījumu, sasniedzot 4,372 miljonus latu. Iepriekš uzņēmums strādājis ar zaudējumiem. Tieši tāpēc uzņēmuma akcionāri 2004. gada peļņu novirzījuši iepriekšējo gadu zaudējumu segšanai.
Pērn vairāk nekā 220 tūkstoši latu investēti uzņēmuma attīstībā — jaunu tehnoloģisko iekārtu iegādē, remontā un teritorijas sakārtošanā. Arī šogad attīstībā plānots ieguldīt apmēram 200 tūkstošus latu. Savukārt, lai samazinātu uzturēšanas izdevumus, kā arī nekustamā īpašuma nodokļa maksu, daļu uzņēmuma teritorijas un ēku nolemts pārdot AS «Liepājas metalurgs», kas turpat līdzās nodarbojas ar metāla griešanu. Pēc A. Pomeranča sacītā, vienošanās esot noslēgta.
Kāda varētu būt uzņēmuma peļņa šogad, A. Pomerancis neņēmās prognozēt, taču atzina, ka cer arī šogad sasniegt tādus pašus finansiālos rezultātus kā pērn. |
Seller of Smiles
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: TKB1R 23.07.2005 12:52 |
sagadījās tā, ka es biju klāt Natalia izmēģinājuma braucienā.. ne uz kuģa, bet redzēju tā braucineu, ar visiem ministriem . ir foto.. |
Seller of Smiles
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: TKB1R 23.07.2005 12:55 |
es vēlāk izlikšu foto.. labs kuģītis.. man patika |
Seller of Smiles
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 9511 | Re: TKB1R 23.07.2005 18:01 |
tāda viņa, Tosmāres skaistule:
http://www.wallstreet.lv/index.php?id=22756&rnd=741
|
martin
Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4658 | Re: TKB1R 07.09.2005 10:27 |
Pēc sdavienoto trauku likumu, kā tas ir ar LSC un VNF arī tosmārei vajadzētu palidot līdzi kuģubūvētavai, kā nekā gandrīz puse pieder šiem. |
Yzerman
Pievienots: 06.01.2005 Ziņojumi: 2191 | Re: TKB1R 07.09.2005 11:22 |
martin, un ja veel panem, ka viniem BV = 1.01, normaals pelnas raadiitaajs un loti labas naakotnes perspektiivas, tad TKB es nosauktu par "zelta olinu"
kaads maz ir apskatiijies cik briivaa apgroziibaa akciju...... - tikai !!!
|
swordfish Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 6390 | Re: TKB1R 07.09.2005 12:01 |
Ja runā par ieguldīšanu brīvajā sarakstā, ņemot vērā riskus un likviditāti, tad šis tiešām ir labākais variants, IMHO. Mīnuss protams ir, ka steidzami izņemt šo naudu ja ievajagas, var nesanākt, bet ar nelielām summām tīri interesanti... |
cafe
Pievienots: 08.03.2005 Ziņojumi: 959 | Re: TKB1R 07.09.2005 12:02 |
gribēju nopirkt - a vairs nav |
|