| martin
Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4658 | Re: Nu cik tālu vēl iesim???? 13.01.2011 10:09 |
Piečakarēt viņi gribētu. bet patreiz viņi rēķina, kas ir finansiāli izdevīgāk, radīt jaunu burbuli ļoti dārgi un atdot pa velti visu arī prestižs neļauj. gan jau viņu analītiķi drīz pieņems lēmumu. ja apčakarēšana neko nemaksātu, tad gan jau ka to darītu, bet nu tas ir nenormāli resursu ietilpīgas process. |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: Nu cik tālu vēl iesim???? 13.01.2011 10:21 |
KOLONiJA. Kāsreiz lai kolonizētu, sūtija kuģus ar armiju un stikla krellītēm, izmaksāja diezgan dārgi, bet ieguvumi lielāki - daudz kuģu ar visvisādām labām lietiņām. Vēlāk ar tankiem brauca, izmaksāja vēl dārgāk. BET tad attapās, ka armijas vietā var aizsūtīt Eiro komisāru, bet stikla krellīšu vietā - papīriņus, ko par naudu sauc. Skat, ieguvums - Esam nu parādā 20+9nulles papīrīšu, un jau liela daļa nekustamo ir viņu īpašums, un tie 20 ar 9 nullēm arī tiks pārvērsti taustāmā labumā. Protams, ja mēs jūtamies kā mazi šākālīši, un gribam kādu pārpalikumu (sapuvušu zarnu, vai ko līdzīgu) arī sev personīgi pagrābt, tad tas tik tiešām ir Latvju patriota cienīgs gājiens. Kopā mēs esam 0 |
martin
Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4658 | Re: Nu cik tālu vēl iesim???? 13.01.2011 10:31 |
Ja jau par šakāļiem. Es labprāt ienirtu kāda liela un resna dinezaura zarnās, bet viņš gāzīsies, tikai kad nemūs vair kāposta ko grauzt.. Tur varētu paplunčāties pus Latvija. |
termoss Pievienots: 26.08.2004 Ziņojumi: 1706 | Re: Nu cik tālu vēl iesim???? 13.01.2011 10:40 |
Hermani, kas ir tie VIŅI, kas sūtīja kuģus, tankus un vēlāk attapās!?
Bankas darbinieki??? īpašnieki pensionāri un mazie akcionāri??? kas ir tie kas kontrolē mūsu dzīvi? |
sds Pievienots: 23.01.2007 Ziņojumi: 918 | Re: Nu cik tālu vēl iesim???? 13.01.2011 10:44 |
Menedžeri ,kuri bonusu dēļ vairākus gadus dāļā kredītus pa labi un pa kreisi? |
swordfish Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 6390 | Re: Nu cik tālu vēl iesim???? 13.01.2011 10:52 |
Kuģus jau sūtīja uz tām kolonijām, kur kanēlis, zelta stieņi un paradīzes putni bija... ne Ugunszemi, ne Franča Jozefa zemi neviens tā īpaši kolonizēt un iedzimtos pielabināt nekāroja. Es mūsu hruščovenes drīzāk ar tām salīdzinātu |
swordfish Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 6390 | Re: Nu cik tālu vēl iesim???? 13.01.2011 10:53 |
... ja vien mūsu stratēģiskā nākotne nav teiksim, videi draudzīgu Eiropas atkritumu glabātuves vai, piemēram, bēgļu izmitināšanas vietas |
sds Pievienots: 23.01.2007 Ziņojumi: 918 | Re: Nu cik tālu vēl iesim???? 13.01.2011 11:01 |
Nu labi.
Bet tomēr nav skaidrs, kāpēc visā Pasaulē bankas pēdējā laikā cenšas palikt ar nekustamajiem uz rokām.Un ik pa brīdim commodities brauc uz ziemeļiem.Varbūt tiešām tiek paredzētas pamatīgas skaitliskās izmaiņas ciparos uz naudaszīmēm?Bet varbūt vajadzīga kārtējā rūpnieciskā zona ar 10% bezdarbu un pa pilsētu klīstošiem bijušajiem zemniekiem, lai ES un Ķīnas tirdzniecības kara laikā pie paaugstinātām naftas cenām lielākā daļa ražošanas būtu pašā ES teritorijā?Bet tas atkal neiet kopā ar priekšstatu par tuvojošos leiputriju, kur pakiju un nigu bari veģetē no dāsniem pabalstiem un ziemā stacijas tunelī tirgo socdienesta izsniegtās dūnu jakas un no čigāniem pārpirktās vieglās narkotikas. |
janiso Pievienots: 06.03.2009 Ziņojumi: 284 | Re: Nu cik tālu vēl iesim???? 13.01.2011 12:54 |
Man nāksies jūs drusku apbēdināt - kā cilvēks, kas ilgstoši strādājis banku sektorā, varu pateikt, ka visas tās runas par kolonizāciju, zviedru stratēģiskajām interesēm utt. ir pilnīgas blēņas. Vienīgais iemesls, kāpēc zviedru bankas atnāca uz LV, bija iespēja nopelnīt un to viņi arī ilgu laiku darīja. Arī tagad tos nekustamos bankas uzpērk nevis tāpēc, lai pārņemtu Latviju, bet gan tāpēc, lai stabilizētu tirgu (banku izpratnē) un apturētu zaudējumu lavīnu. Nu un nākotnē varbūt vēl ko nopelnītu, kaut gan domāju, ja tām būs iespēja tikt vaļā no tiem īpašumiem kaut ar nelieliem zaudējumiem, tas arī tiks darīts.
Arī ES iedeva mums naudu ne dēļ tā, kā kāds te grib ko kontrolēt, bet lai nepieļautu procesus, kas varētu veicināt ES un tās milzīgā birokrātiskā aparāta sabrukumu. Valstoņi cenšas palikt pie siles visiem spēkiem - aizņemoties, drukājot naudu, zīmējot statistiku utt., jo pretējā gadījumā tos sagaida briesmīgs liktenis - būs jāsāk strādāt... |
trakais Pievienots: 24.12.2010 Ziņojumi: 332 | Re: Nu cik tālu vēl iesim???? 13.01.2011 14:57 |
Piekrītu janiso, ka cilvēki pārspīlē ar to absolūto banku kontroli.Kas attiecas uz ES, tad visticamāk tā tika izveidota ar nodomu paplašināt tirgu EU lielākajām valstīm kā Vācija vai Francija, bet galu galā agri vai vēlu šī sistēma sabruks tā vai tā. Skatieties to pašu Grieķijas, Portugāles etc.. piemērus. Pienāks brīdis kad Vācija negribēs uzturēt pusbankrotējušās valstis. Un būs jāizšķiras ne par labu apvienotās EU modelim. Un tā ir mana vislielākā pārliecība. Protams EU ierēdņi par vārītēm tam pretosies, bet krīzes piespiedīs samazināt šo ierēdņu aparātu ilgtermiņā līdz ar EU sašvakošanos.
Hermanis: Tieši šīs klasisko teoriju zināšanas arī bieži vien noved pie nevēlama rezultāta.
Piekrītu, bet pēdējie 2 dienu posti nebija klasiskās zināšanas. Kā jau rakstīju (ja tu izlasīji manu postu par NI dinamiku): Tad kad nointervēja uzņēmējus par viņu stratēģiju lielākā daļa par nobīdēm un cikliem neko nezināja. Tas ir krīžu pamatā - saskaņota dumju (ar labām ek. zināšanām) cilvēku rīcība. Un tā tas būs vienmēr, jo saskaņotu rīcību garantē masu vienāda domāšana, pakļaušanās vienādai kārtībai, masu psihoze un arī ekonomisti šai domāšanai pievienojas. Tieši ši saskaņotā rīcība ir pamatā visai dinamikai. Tava izvēle ir rīkoties citādi, proti anticikliski. |
indijs
Pievienots: 11.06.2009 Ziņojumi: 521 | Re: Nu cik tālu vēl iesim???? 13.01.2011 15:01 |
Janiso sēdies 1! Tavā tekstā iespējams būtu pat 1% patiesības,ja bankās nestrādātu cilvēki,kas nodarbojas ar stratēģisko nākotnes zīmēšanu 5 un pat 10 ,15 un 20 gadus uz priekšu.
Kā skaidrosi,ka finālstadijā reklāmas gāja nonstopā 23h dienā un banku kredītus sāka reklamēt uz piena un kefīra pakām jau,ja labi bija zināms ka pēc dažām dienām viss beigsies.Kapēc tāda vēlme bankām bija maximāli atbrīvoties no naudas? |
indijs
Pievienots: 11.06.2009 Ziņojumi: 521 | Re: Nu cik tālu vēl iesim???? 13.01.2011 15:10 |
Ja tev ir kāda atbilde ,kurā vari pierādīt,ka bankas nezināja jau pirmsākumos uz ko viņas iet,tad varētu mēs sadarboties tavas atbildes manas iespējas un izdot ,kādu pasaku grāmatu lielā tirāžā,un uz to nopelnīt. |
janiso Pievienots: 06.03.2009 Ziņojumi: 284 | Re: Nu cik tālu vēl iesim???? 13.01.2011 15:21 |
Indij
Āķis ir tajā, ka bankām visā pasaulē atskaites posms ir 1 gads un bonusi vadībai tiek izmaksāti atkarībā no gada peļņas (nevis no 5 vai 10 gadu peļņas). Līdz ar to banku vadītāji nenomoka savu prātu ar domām, kas varētu vai nevarētu notikt pēc 3 vai 5iem gadiem, ja arī būs krīze, tad to putru strēbs cita vadība, bet zaudējumus - akcionāri un valsts. Tas pats princips attiecas uz dažādiem investīciju fondiem utml. pasākumiem. |
swordfish Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 6390 | Re: Nu cik tālu vēl iesim???? 13.01.2011 15:22 |
Kā skaidrosi,ka finālstadijā reklāmas gāja nonstopā 23h dienā un banku kredītus sāka reklamēt uz piena un kefīra pakām jau,ja labi bija zināms ka pēc dažām dienām viss beigsies.Kapēc tāda vēlme bankām bija maximāli atbrīvoties no naudas?
tieši ar to, par ko janiso teica - ar banku darbinieku un vadības nepārdomāto rīcību. |
indijs
Pievienots: 11.06.2009 Ziņojumi: 521 | Re: Nu cik tālu vēl iesim???? 13.01.2011 15:29 |
Swordfish pierādi,kaut vienu valdības nepārdomātu rīcību un klāt pie atbildes bankas kontu savu pieliec-ieskaitīšu tev $.
Valdībā visi gājieni ir pareizi kā šahā uz priekšu pārdomāti,neviens nesēž,visiem miljoni,parexus tumsā noraksta',miljardus aiz slēgtām durvīm slepenībā ņem,pārējie 99 nobalso pat nezinot par,ko,fantastiski absurdas lietas tu runā,ka valdībā ir kautas nepārdomāts. |
swordfish Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 6390 | Re: Nu cik tālu vēl iesim???? 13.01.2011 15:38 |
Indij: Es vienkārši izsaku viedokli, bet lai katram, atvainojos, nepazīstamam jaunēklim bez izglītības, kaut ko mēģinātu pierādīt un pamatot - ieinteresētības nekādas ;) par $ ieskaitīšanu šaubos, cilvēki, kas lūdz ziedot monitorus, lai viņiem sanāktu bizness, parasti tikai sola. |
indijs
Pievienots: 11.06.2009 Ziņojumi: 521 | Re: Nu cik tālu vēl iesim???? 13.01.2011 16:17 |
SW to tu lieki uz manu pusi,pats eju uz doktora grādu 5-7g lidz viņam palikuši pēc saviem aprēķiniem.
Tas,ka esi izglītots tas labi,vismaz vari gudrus komentārus rakstīt šeit Veiksmi. |
termoss Pievienots: 26.08.2004 Ziņojumi: 1706 | Re: Nu cik tālu vēl iesim???? 13.01.2011 16:58 |
Indij, vairs neatstāj savu wallstreet.lv paroli bez pieskatīšanas! |
trakais Pievienots: 24.12.2010 Ziņojumi: 332 | Re: Nu cik tālu vēl iesim???? 13.01.2011 17:09 |
Dažkārt no izglītotības maza jēga praksē. Paskatieties uz Ekonomikas nobela premijas laureātiem un visādām muldoņām bloomberg intervijās. Piešķir prēmiju par blēņām. Konkrēti es ieklausos tikai cilvēkos, kas pierādījuši savu varēšanu un nevis piem. Roubini vai Krugmena spriedelējumos. Tomēr dažkārt ieklausos Jim Rodgers vai W. Buffet viedokļos, kas reāli nodarbojas ar naudas taisīšanu. |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: Nu cik tālu vēl iesim???? 14.01.2011 01:27 |
Termoss.
Kas finansēja kuģus ar lielgabaliem un krellītēm, kas bija rie, kas pieļāva tanku būvniecību, un vizbeidzo, kas ir tie, kas karo Afganistānā? Tās ir valdības, kurām ir izstrādātas nacionāli stratēģiskās, gan ilgtermiņa, gan īstermiņa attīstības programmas, kādu nav Latvijai. Un uz šo programu bāzes un pamata jau privātais kapitāls ar savu valstu atbalstu veic kuģu sūtīšanu un tanku ražošanu. Mūsdienās, krellīšu vietā ir nauda.
Kādreiz parādīji krellītes, kas spīd, un vienojies, ka no tā tur pakalniņa, līdz tam tur ezeriņam zeme nu pieder man, jā protams, vēl arī kādu no saviem daudzajiem sievišķiem man iedod, lai nav tik skumji. Un es tur savu fortu uzbliezīšu, un pie reizes arī tevi no kaimiņu uzbāzības ar lielgabalu pasargāšu. Mūsdienās nedaudz rafinētāk: palaiž reklāmas rullīti par koka-kolu. Bet, lai to nopirktu, aizdod iezemietim naudiņu (tās pašas krellītes vien ir), un tas savu zemīti no tā tur kalniņa līdz ezeriņam ieķīlā. Koliņa bija garšīga gribas vēl........ .
To dara privātais kapitāls ar savu valstu atbalstu, kura, lieki piebilst, nav Latvijā. |
Tedis
Pievienots: 12.07.2008 Ziņojumi: 1483 | Re: Nu cik tālu vēl iesim???? 14.01.2011 01:34 |
Nezinu kāpec, bet man liekas, ka parokot dziļāk nav nekādas ilgtermiņa stratēģijas, bet ir varaskāre, alkatība un bailes. |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: Nu cik tālu vēl iesim???? 14.01.2011 01:38 |
Janiso.
šoreiz Tev nepiekrītu. Neņem ļaunā, bet esi bijis slikts darbinieks, ja tikai līdz gada atskaites prēmijai galvu lauzīji. Un ja Latvijā tā ir bijusi norma, tad esam tur kur esam. Daudzi biznesi, it sevišķi banku bizness ir vēsturiski veidojies kā ģimeņu bizness. Un pēc pieredzes varu teikt, es savu ģimenes biznesu jau saviem bērniem mēģinu saplānot. Protams, viņiem mani plāni pie kājas, bet man ir stratēģija daudz gadu uz priekšu, gan krīzes situācijai, gan uzplaukumam. Un ja man būs iespēja papildināt savu kapitālu (nopelnīt) kaut kādā citā valstī uz tumšu ļautiņu asarām, un it sevišķi, ja starp tiem atrodas tādi, kam uz visu nospļauties, ka tik ikgadējo prēmiju saņem, nedomājot ieguldu kapitālu. Protams, iepriekš parēķinot peļņas iespējas ne tikai līdz nākamā gada atskaitei, bet gan ko es pēc gadiem 2, 5. 10, 20 ēdīšu. Līdz ar to, Tu pats pastāstīji, kā tas tiek darīts ar vietējo kangariņu palīdzību. |
termoss Pievienots: 26.08.2004 Ziņojumi: 1706 | Re: Nu cik tālu vēl iesim???? 14.01.2011 09:26 |
Hermani, domāju ka Tavu domu apmēram sapratu un Tev varētu piekrist, ja aiz tā visa tiešām būtu ģimenes, bet tā nav. Banku valdes un padomes nak un iet, tūkstošiem akciju maina īpašniekus pa minūtēm, tur ir simtiem cilvēku ar savām intersēm in interesītēm...netcu ka pie tādas struktūras var izstrādāt dzivotspējīgu ilgtermiņa stratēģiju.
Nedaudz pazīstu puišus, kas strādā vietējās bankās pie ekonomikas atīstības scenārijiem, nenoliedzami gudri cilvēki, bet ne gaišreģi! un viņi skandināvu kolēģi nav daudz pārāki!
Mēs te varam plānot 20 gadus uz priekšu, bet kādām Tur augšā varbūt ir pavisam cits plāniņs attiecībā uz mums jau rītdienai! |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: Nu cik tālu vēl iesim???? 14.01.2011 09:57 |
termos. nepiekrītu, jo pēc tava teiktā sanāk, ka reālākais ko varam darīt, aiziet uz baznīcu un svecīti aizdegt zem tās savu īstermiņa biznesa plānu paliekot, ar domu, ka viss jau būs labi, kāds tur augšā parīpēsies. Tomēr palieku pie sava, ka bizness ir jāplāno arī tālāk nekā līdz nākamā gada atskaitei. Ar gandarījumu sirdī atceros kā gadus 5 atpakaļ sieviņai stāstiju, ko un kā darīt. Pašlaik esam 90% sava biznesa nišu Latvijā paņēmuši. Un esmu pārliecināts, ka nopietni cilvēki arī plāno ilgākam laikam. |
termoss Pievienots: 26.08.2004 Ziņojumi: 1706 | Re: Nu cik tālu vēl iesim???? 14.01.2011 10:12 |
Hermani, un tagad mēģini iedomāties ka tas ir nevis tavs bizness, bet algots darbs...
sastādīsi plānu 20 gadiem, bet īpašniekam vai priekšniekam pēc gada radīsies citas intereses..mainīsi plānu vai darba vietu!? |
|