| maxxtro
Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7159 | Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava 21.01.2020 14:08 |
Taapeec mums te ir tads tirdzinsh, nevis fondu tirgus, imho |
martin
Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4658 | Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava 28.01.2020 11:25 |
RKB bija saitasijis parādus virs tiesiskās aizsardzības summas, nu tie ir dzēsti. Labs darbs. Mērķis tam gan joprojām interesantā miglā.
|
robertinijo
Pievienots: 26.02.2011 Ziņojumi: 1098 | Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava 30.01.2020 10:37 |
No kurienes info? |
sds Pievienots: 23.01.2007 Ziņojumi: 918 | Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava 30.01.2020 12:24 |
Nasdaq akciju sarakstā atzīme pie akcijas.Nospiežot izlec lodziņš un var izlasīt.Pēc būtības parāda samazināšana bija vajadzīga, lai nepārtrauc kotēšanu biržā. |
martin
Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4658 | Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava 30.01.2020 14:04 |
to Robertinjo no Lursofta
|
martin
Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4658 | Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava 30.01.2020 14:06 |
Es to domāju par pēdējiem notikumiem šonedēļ nevis par to kas atrodams biržas lapā.
|
Lloyd Pievienots: 02.04.2005 Ziņojumi: 742 | Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava 30.01.2020 14:22 |
sds Tadai kotesanai, kad vairakas dienas pec lartas nav neviena darijuma nav lielas jegas |
Ziemeļnieks
Pievienots: 22.11.2007 Ziņojumi: 571 | Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava 30.01.2020 14:34 |
Te forumā iepriekš jau bija links uz VID: https://www6.vid.gov.lv/NPAR Parādi jau nekur īpaši nav pazuduši: 2020.gada janvāra 26.datumā nodokļu maksātājam "Akciju sabiedrība "Rīgas kuģu būvētava" 40003045892" ir VID administrēto nodokļu (nodevu) parāds 301655.03 euro apmērā Tepat iepriekš forumā bija par situāciju septembrī: 2019.gada septembra 7.datumā nodokļu maksātājam "Akciju sabiedrība "Rīgas kuģu būvētava" 40003045892" ir VID administrēto nodokļu (nodevu) parāds 303233.78 euro apmērā Varat paši sarēķināt, cik par 4 mēnešiem ir samazinājuši |
martin
Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4658 | Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava 30.01.2020 14:36 |
Pirms pāris dienām stāvēja gandrīz 400K, kas tika nodzēsti īdz tiesiskās aizsardzības ciparam, lursoftā vēsturi var redzēt.
|
maxxtro
Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7159 | Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava 30.01.2020 14:51 |
Galvenais ir tas, ka peljnjas viniem nav un nav redzams, kaad vispaar buus. Pat ar Q3 2019 novelojas par veselu menesi. Kaapeec..? |
TSC Pievienots: 06.08.2019 Ziņojumi: 16 | Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava 01.02.2020 12:06 |
ja, ja, labi, tas ir kaapeec...
https://cns.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=919744&messageId=1159021
|
Kihots
Pievienots: 16.10.2012 Ziņojumi: 2105 | Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava 01.02.2020 15:12 |
Pārskrēju ar acīm cauri pārskatam, izskatās ka tika būtiski izpārdoti aktīvi (galvenokārt tehnoloģijas), lai samazinātu parādsaistības. Tā kā būtiski kritās ieņēmumi, tad tika pārdoti iekārtas (doki?), kuri ģenerēja ienākumus. Pašlaik man izskatās ka RKB ir palikušas galvenokārt vecas un nevienam nevajadzīgas iekārtas, bet vērtīgās mantas tika pārdotas kādam uzņēmumam, kurš savukārt dara to ko iepriekš darīja RKB... P.S. kāpēc 3. ceturkšņa pārskata nosaukums ir SIA Itera Latvia? |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava 01.02.2020 21:52 |
RKB ir palikušas galvenokārt vecas un nevienam nevajadzīgas iekārtas, bet vērtīgās mantas tika pārdotas kādam uzņēmumam, kurš savukārt dara to ko iepriekš darīja RKB...
--- Tiesi taa..RKB tagad ire so mantu..no ta slepena investora.. Laba pozicija -Cash and bank 4 031 456 ..kuru izmantos..lai slegt kreditoru saistibas..(4Q laikam bus ka vienmer...pie 36 705 ) |
martin
Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4658 | Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava 02.02.2020 00:58 |
Kāpēc tik ļoti nopūlēties ar ilgtermiņa pārvērtēšanas rezerves mazināšanu? |
TSC Pievienots: 06.08.2019 Ziņojumi: 16 | Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava 02.02.2020 17:16 |
It is interesting that after the first weeks of legal protection plan approval they have: - paid off 5M EUR debts (Q3 total liabilities 10.3 M vs. 15.4 M Q2) - written down all Tosmare investment and related loan, in total almost 5M EUR - had 4M in cash at end of September Equity reduced by 5.3M to 12.5M - basically because of Tosmare write-down which was expected and finally done. The net profit seems to have been generated by the sale of assets. Which is interesting and could indicate that the rest of the 22.8M in assets are not far from true value. If we deduct 4M now held in cash from liabilities, total debt outstanding would only be ~ 6.3M and ~ 18.8M left in assets. So 3Q BV = 1.07 EUR / share. In this situation, when a company is basically not conducting any other business activity, it would be logical at some point to expect a sale of the company and / or a buyback of shares ...
|
TSC Pievienots: 06.08.2019 Ziņojumi: 16 | Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava 15.02.2020 13:06 |
Tomorrow is exactly six months since the court approval of the LPP measures plan. Accordingly, all secured debts amounting 8M EUR, in addition to all employee salaries and state taxes, should be repaid by tomorrow. Though I doubt anything is going to be announced by the management… I keep wondering what is going to happen once LPP is over and all the debts are repaid? Sale of balance property and liquidation of company or any attempt to attract some investment and revival of business of some kind..? |
Kaustins Pievienots: 14.10.2019 Ziņojumi: 2892 | Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava 15.02.2020 20:17 |
nekāda dižā nākotne RKB nespīd, visticamāk gaida Ditton pievadķēžu rūpnīcas liktenis. Direktoriem algai sanāk, bet miniotārie akcionāri pie sasistas siles |
Kaustins Pievienots: 14.10.2019 Ziņojumi: 2892 | Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava 12.03.2020 23:05 |
iesaku nomest Rīgas kuģu būvētavas un Valmieras stikla šķiedras akcijas |
bigbrother Pievienots: 09.02.2005 Ziņojumi: 1494 | Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava 06.04.2020 15:29 |
Runā, ka sestdien BLRT vienu doku jau aizvilka uz Klaipēdu. |
maxxtro
Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7159 | Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava 06.04.2020 16:34 |
Bl...dj, kaapeec citi var, bet komjaunietis dzirnavnieks nevar.. Nu, laikam , taapeec, ka bijushais komjaunietis... |
maxxtro
Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7159 | Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava 06.04.2020 16:35 |
Un zaglis |
martin
Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4658 | Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava 20.04.2020 16:12 |
Kāds nezina, kā dēļ pēkšķi pārdomāja par gāzes termināļa izvietošanu Skultē??? Varbūt parādījusies kāda interesantāka vieta un ietekmīgāki izpildītāji?
|
lusjens Pievienots: 02.06.2011 Ziņojumi: 1320 | Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava 20.04.2020 18:35 |
Ja pēc manis, tad Skulte pilnīgs shits - lai ar visu Inčukalna krātuvi. Tāpat kā igauņu plānotais. Es ļoti skrupulozi izgāju tēmai cauri, kad sēdēju KNF gadus 3-5 atpakaļ un kaut cik nopelnīju. Nekas kas cits kā KNF liktenis šos negaida. Vai tur paredzēts kādas naudas izpumpēt, kādas subsīdijas. Neko situ es tur neredzu. Tas ir bizness, uz ko cerēja KNF un, teiksim tā, diezgan smagi vīlās. Nesanāca vienoties ar Latviju un Igauniju par reģinālas nozīmes termināli un viss saldumiņš aizgāja garām. |
lusjens Pievienots: 02.06.2011 Ziņojumi: 1320 | Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava 20.04.2020 18:44 |
KNF pietiek gāzes jaudas priekš visām 3 Baltijas valstīm atliektiem galiem. Tikai nevienam to nevajag, jo katrs pie sevis grib pļecku uzbūvēt, kur izpumēt naudu. |
L1_wst Pievienots: 29.03.2014 Ziņojumi: 350 | Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava 20.04.2020 21:07 |
Martin, Nu kā es šo lietu redzu tas ir tīrais politbizness, kaut kas līdzīgs OIK lietai. Kāpēc tā domāju? 1. Šeit pieminētais KNF ir pietiekami jaudīgs, lai būtu vieta vēl vienam konkurentam tirgus apstākļos; 2. Izbūvēts vads līdz Somijai, kur vēl top vai ir jau pabeigts KNF līdzīgs, bet šķiet lielāks projekts; 3. tad vēl Amber ar intensīvu būvdarbu veikšanu savienošanai ar Polijas maģistrālajiem gāzes vadiem; 4. Inčukalna gāzes krātuve, kas ļauj vasarā iegādāties gāzi tā teikt pa lēto un uzglabāt līdz ziemai. Kadreiz tika teikts, ka Inčukalna krātuves jauda tik liela kā pilnīgi uzlādēta gāzes krātuve var nodrošināt Latvijas gāzes patēriņu ilgāk par vienu gadu. Konkurentam šeit nav kur iespiesties bez valsts subsīdijām, ja vien politikāni neuzkraus tā teikt rūpējoties par "tautas" un "valsts" interesēm uz tautas plecam vēl vienu smagu nastu. |
|