Walstreet.lv
Jaunākais forumāPalīdzībaLietošanas noteikumiReģistrācijaAizmirsu paroliLogin
Forumu saraksts/Latvijas vērtspapīru tirgus/RKB1R - Rīgas kuģu būvētava
Lapas:previous123...646566...246247248next
martin
martin
Pievienots: 18.08.2004
Ziņojumi: 4676
Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava
03.09.2010 11:07
izskatās, ka krītīs.
kimm
kimm
Pievienots: 16.08.2004
Ziņojumi: 10982
Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava
03.09.2010 11:15
Nekritis !
Pats letaka no tiem..kam ir perspektiva..)

un tada liela pardeveja ka 2009 decembri-2010 gada febfuari
vairs nebus..
tadu vienkarsi nav..
martin
martin
Pievienots: 18.08.2004
Ziņojumi: 4676
Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava
03.09.2010 11:30
Šim papīram mīnuss ir tas (citu valstu apstāķļos tas noteikti būtu iespaidīgs pluus un var jau būt ka ārzemniekiem ar laiku tā liksies), ka baigi lielā daļa akciju ir pie mazajiem investoriem un pats Meļņiks šo uzņēmumu (vismaz pagaidām) neuzpērk (vismaz ne atklāti), Kaut maksā tas 5X zem bilances vērtības (tikpat cik Meļņika žogs ap privātmāju). Pirms pieciem gadiem ar 0.5M peļņu šis uzņēmums maksāja tā ap 40% VIRS BV.  Domāju, ka līdz un pēc 100 gades svinībām daudzkas mainīsies, te ir jēga ko pirkt tikai ar domu uz 5 gadiem, ātrās naudas te toč nebūs. Akciju portfelī ir jēga šo iekļaut kā vienu no, bet pārāk aizrauties... nu nezinu. protams, ja esi miljonārs, tad šī ir praktiski vienīgā fišķa kurā vispār var kautcik vērā ņememi iespraukties. wink
kimm
kimm
Pievienots: 16.08.2004
Ziņojumi: 10982
Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava
03.09.2010 11:42
AS “Remars – Rīga” 5819194 49.86
Citas statūtsabiedrības 3335061 28.57
Privātpersonas 2517852 21.57
---
Melnikam pieder virs 50% ap 70% caur citam statutsabiedribam
privatpersonam ir tikai 22%
tas nav baigi daudz
---
Arzemnieku aktivitate aug lai nopirkt kaut ko Latvija ..
RKB ir viens no tiem..kas vinu noteikti intreses.>)

Visi apkart(Loksa Baltija VLRR BLRT) strada ar pelnu..
fig zin kapec Melniks rada minussi ..nav sis tirgu segments tik slikts
martin
martin
Pievienots: 18.08.2004
Ziņojumi: 4676
Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava
03.09.2010 12:32
Kur tu tādu sadalījumu rāvi eek Ja tā ir, tad tas jau ir labāk, linku lūdzu!
martin
martin
Pievienots: 18.08.2004
Ziņojumi: 4676
Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava
03.09.2010 12:51
Vēlreiz gribu atgriezties pie tēmas par jauno guģu būvi - to ies vai neieies ienākumis kaut daļēji uzbūvēti? ja nē, tad nākamie ceturkšņi rādīsies ļoti dīvaini, jo algas ta jāmaksā, visādi aparāti, mazvērtīgais inventār, papildus transports būs kaudzēm, kam normāli pretī vajadzētu būt ienākumiem. Domāju, ka šis aspekts arī mazliet pielika pirkstu Q2. materiālus un citas lielās pozīcijas norakstīs gan jau kuģi nododot bet algas ta jāmaksā katru mēnesi. Vispār nesaprotu kā tā uzskaite notiek ar tiem apakšniekiem un saviem darbiem kuģubūvē.iespējams, ka te gudrs tiks tikai tas, kas pamatīgi iedziļināsies un tie tad arī būs galvenie uzpircēji, mazie stāvēs un raustīs plecus kamēr bankas un investīciju kompānijas lēnām papildinās savus pensiju fondus.
kā jau teicu, svinības ātrāk par 2013 nebūs.
kimm
kimm
Pievienots: 16.08.2004
Ziņojumi: 10982
Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava
03.09.2010 12:56
linku lūdzu!
---
Lasiet parskats uzmanigak..tur viss ir..
---
un Tosmare..
kur 2Q bija ar pelnu(zaudejumi samazinajas) un apgrozijuma pieaugums..
martin
martin
Pievienots: 18.08.2004
Ziņojumi: 4676
Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava
03.09.2010 13:01
Jā, pārskata lasīšanas uzmanīgums laikam proporcionāls vērtspapīru īpatsvaram porttfelī. laugh
martin
martin
Pievienots: 18.08.2004
Ziņojumi: 4676
Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava
03.09.2010 13:28
Kapēc RKB vēl nav pārvietota uz Oficiālo sarakstu? Atbilst taču visām prasībām. ??? ev3
Mazais investors
Pievienots: 01.02.2010
Ziņojumi: 119
Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava
03.09.2010 14:01
Arī likviditātes rādītāji ir ok?
martin
martin
Pievienots: 18.08.2004
Ziņojumi: 4676
Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava
03.09.2010 14:03
??? ko tu ar to domā ? manuprāt vairāk nekā o.k. !!!
Mazais investors
Pievienots: 01.02.2010
Ziņojumi: 119
Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava
03.09.2010 14:32
Neesmu iedziļinājies kādas ir prasības, lai iekļautu oficiālajā.. Bet nu kopumā jau nav baigi likvīdā fiška salīdzinot ar citiem. Nu par SAF varbūt nedaudz likvīdāks.
Dad
Pievienots: 26.08.2004
Ziņojumi: 143
Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava
03.09.2010 15:35
martin,

Kritīs, kritīs!! un tikai pēc tam PIEAUGS paīstam wink
Lauvinsh
Lauvinsh
Pievienots: 15.05.2006
Ziņojumi: 2846
Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava
03.09.2010 17:52
Laikam piekritīšu martin'am un teikšu, ka labākajā gadījumā noturēsies "fletā"...
RKB, tāpat kā LME, ja ņem, tad jāņem ilgtermiņā. Te tiešām ātras peļņas nebūs. Tam vienkārši neredzu pamatu.
Ir gan viena lieta, kas varbūt dotu mazu optimismu - lietuviešu LJL1L, kas ir kaut kas analogs kā RKB+LSC arī uzrādīja zaudējumus, bet še jums, cena ceļas. Laikam lielākus zaudējumus bija gaidījuši...
kimm
kimm
Pievienots: 16.08.2004
Ziņojumi: 10982
Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava
03.09.2010 18:50
Jus tapat SAF un Ditton kritezejat bet tie jau 3 vai 4 reiz dargak neka gada sakuma..)
---
Es gaidu labu RKB kapumu novembri-decembri kad RFB likviditate vel pieaugs
un lietuviesi(pec tam mes) tirgosim eiro++pasam RKB jau cipari bus krietni labak
pats Melniks raksta

2010. gada otrajā pusgadā ir notikusi ievērojama ekonomikas situācijas uzlabošanās un
saimnieciskās darbības aktivitātes pieaugums.

bet visas milzigas izmaksas palika pirma pusgada puse-
Uzņēmums iegādājās krānu ESSEMKO, pašgājēju iekrāvēju FUCHS, veikta skābekļa
ietilpības izgatavošana, tika iekārtota transporta pāreja uz peldošu piestātni Tiks veikts jūras
peldošo krānu, velkoņa „Orkans” un ražošanas ēku kapitālais remonts.
Lauvinsh
Lauvinsh
Pievienots: 15.05.2006
Ziņojumi: 2846
Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava
04.09.2010 17:09
kimm, ja tiks veikti tik daudzi kapitālie remonti un konstrukciju izbūves, tad diez vai rādītājos ieraudzīsi baigo peļņu tongue
kimm
kimm
Pievienots: 16.08.2004
Ziņojumi: 10982
Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava
14.09.2010 17:05

Kampars apmeklēs Rīgas kuģu būvētavu



Trešdien, 15.septembrī, plkst.15.00 ekonomikas ministrs Artis Kampars apmeklēs AS „Rīgas kuģu būvētava”, lai klātienē iepazītos ar uzņēmuma darbību. Kā zināms, pašlaik uzņēmums pēc Nacionālo bruņoto spēku pasūtījuma būvē Jūras spēku Flotiles krasta apsardzes patruļkuģus.

A.Kampars: „Esmu pateicīgs uzņēmumam par uzaicinājumu klātienē redzēt, kā mēs Latvijā pašu spēkiem varam realizēt tik vērienīga apjoma projektus, atjaunojot kuģu būvēšanas tradīcijas valstī. Esmu pārliecināts, ka nākotnē tā ir laba eksporta niša, bet šobrīd – iespēja mūsu inženieriem pierādīt savu augsto profesionalitāti un potenciālu.”
VanK
VanK
Pievienots: 17.08.2004
Ziņojumi: 1394
Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava
14.09.2010 18:34
To Lauvinsh:

Kapitālie remonti un konstrukciju izbūves visticamāk tiks attiecinātas uz pamatlīdzekļiem un norakstīti uz izmaksām vairāku gadu laikā. Tādējādi pirmajā gadā iespaids uz peļņas vai zaudējumu pārskatu būs nekāds vai gaužām minimāls, toties tas vistiešāk ietekmēs bilances struktūru un naudas plūsmu.

Diemžēl tavs arguments šoreiz nav derīgs.
kimm
kimm
Pievienots: 16.08.2004
Ziņojumi: 10982
Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava
15.09.2010 20:16
http://diena.lv/lat/business/biznesagalerijas/foto-rigas-kugu-buvetava-top-krasta-apsardzes-patrulkugis#comments
vijs666
Pievienots: 12.09.2006
Ziņojumi: 2463
Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava
16.09.2010 08:17
laughman šis posts patika.....Janka (mīlu iedzert). 01:57

Kā var kuģi būvēt līdz 2012.gada augustam? Mani senči burenieku Rota uzcirta ar rokām 8 mēnešu laikā, no ķīla līdz takelāžai.Te kaut kas ir pakaļā.Vai tā resnā pakaļa falš-latvietis Meļņiks?

.....ticu ,ka kādreiz būs ok, bet ne tuvākos divus gadus.....(tāpēc pārdevu....)
martin
martin
Pievienots: 18.08.2004
Ziņojumi: 4676
Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava
16.09.2010 08:38
Precīzie vācieši būvē tikpat ilgi. To karkasu jau uzbliež ātri, te vienkārši cita līmeņa darbs.
martin
martin
Pievienots: 18.08.2004
Ziņojumi: 4676
Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava
16.09.2010 08:44
Bet nu pārdot varbūt nav tā sliktākā izvēle. wink tongue
vijs666
Pievienots: 12.09.2006
Ziņojumi: 2463
Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava
16.09.2010 08:47
............. te vienkārši cita līmeņa darbs.Es teiktu cita līmeņa politika.....neticu es tam runcim-meļņikam
un nejau tāpēc ,ka viņš ir Krievs, bet tāpēc,ka viņš ir meļņiks..........
martin
martin
Pievienots: 18.08.2004
Ziņojumi: 4676
Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava
25.09.2010 19:44
Labs raksts priekš tālāk skatījuma. Kā tāda pietrūka, iezīmēti mērķi un plāni.

http://lv.lv/?menu=fotoreportazas&fid=610&pid=7910&offset=0

Aizsardzības ministrija un a/s „Rīgas kuģu būvētava” 2007. gada nogalē noslēdza līgumu par piecu krasta apsardzes patruļkuģu izbūvi. Pēc laika mediji sacēla trauksmi, ka patiesībā kuģus būvēs Vācijā, bet Rīgas rūpnīca naudu pelnīs tikai kā starpnieks.

Tomēr īstenībā ir citādi, un, lai apliecinātu, ka pirmā Latvijas izcelsmes kuģa būve, kas tika sākta jūnija vidū, tiešām virzās uz priekšu, „Rīgas kuģu būvētava” nesen aicināja to pašu acīm skatīt gan ekonomikas ministru Arti Kamparu, gan Metālapstrādes un mašīnbūves uzņēmumu asociācijas pārstāvjus, gan žurnālistus.

Šis ir trešais SWATH tipa patruļkuģis, kas tiek būvēts Latvijas Jūras spēku Flotilei. Pirmos divus kuģus tiešām būvē Vācijā. Pirmais no tiem kuģu būves rūpnīcā „Abeking&Rasmussen” tiks pabeigts nākamā gada aprīlī, otrais – 2012. gada februārī. Kuģu būves laikā Vācijā klāt ir speciālisti no Latvijas, skatās un mācās, apgūst tehnoloģijas, un tikmēr Rīgā tika sagatavota bāze šāda kuģa būvei. Katru nākamo kuģi rīdzinieki būvēšot arvien patstāvīgāk un pēc tam varēs izpildīt arī citu valstu pasūtījumus šāda tipa kuģu izgatavošanai. Šeit saskatāma zināma līdzība ar to, kas notiktu, ja starptautiskajā konkursā par pasažieru vilcienu būvi uzvarētu Rīgas Vagonbūves rūpnīca.

Rīgas kuģu būvētavas valdes priekšsēdētājs Vasilijs Meļņiks par rūpnīcu un šo projektu stāsta: „Līdz 1995. gadam, kad notika privatizācija, Rīgas rūpnīcā tika uzbūvēti tikai 110 kuģi. Ražošanas atjaunošana sākās 1997. gadā, un pirmā kuģa būve mums bija tiešām ļoti sarežģīts darbs; tolaik uzaicinājām divus augstas klases speciālistus no Horvātijas, kuri mums palīdzēja attīstīt tehnoloģijas, viņiem vēlāk piebiedrojās vēl 14, kas savukārt palīdzēja attīstīt konstruktoru darbu. Pirmais kuģis, ko uzbūvējām, bija „Loran”. Tas piederēja norvēģiem un arvien iet pasaules jūrās; tas ir ļoti labs kuģis. Pamatā strādājam Rietumu tirgum, taču arī Latvijai esam uzbūvējuši universālus velkoņus "Santa" un "Stella".

Kopš 1997. gada esam uzbūvējuši 201 kuģi. Pašlaik būvējam, piemēram, prāmi un patruļkuģi zviedriem, vairāki kuģi ir dažādās būvniecības stadijās. Mūsu sektors ir kuģi garumā līdz 100 metriem, un pamatā esam specializējušies zvejas kuģu, palīgkuģu, prāmju, velkoņu, buksieru un nedaudz militārā sektora kuģu būvē. Būvējam ap 14 kuģiem gadā, bet remontējam aptuveni simtu. Divi peldošie doki no trim ir ļoti lieli, un tajos varam remontēt un pārbūvēt „Panamax” tipa kuģus, pat mainot to izmērus. Izpildām arī daudz pasūtījumu Latvijas mašīnbūves industrijai – ražojam lielās platformas un citus metāla izstrādājumus.

Pamata darbs mums ir kuģu remonti, bet būvēšana ir nepieciešama, lai strādnieki būtu nodarbināti cauru gadu: pie mīnus grādiem kuģu remonta darbus nevar veikt. Katru gadu aptuveni miljonu latu investējam uzņēmuma attīstībā, un palīdzību no malas nevaram saņemt, jo ES fondu finansējums kuģu būves industrijai nav paredzēts.

Diskusijas par to, vai varam uztaisīt kuģus mūsu armijai, sākās jau ļoti sen. Tikai 2007. gadā tika izlemts, ka mēs tomēr kuģus būvēsim. Ģenerālais apakšuzņēmējs šajā kontraktā ir Vācijas kuģu būves rūpnīca „Abeking&Rasmussen”. Tāds bija Aizsardzības ministrijas noteikums. Pirmais kuģis ir prototips, jo mēs esam pirmie, kas pasūtīja šādus kuģus Latvijas armijai, un tas tiks pabeigts nākamā gada aprīlī. Bet līdztekus tiek būvēti vēl divi – viens Vācijā, otrs - Latvijā. Mēs sākām no plāksnes 17. jūnijā, un ķīli ieliksim pēc vēlēšanām. Tajā svinīgi tiek ievietota īpaša kolba, ķīļa ielikšana kuģu būvē ir nozīmīgs notikums.

Patlaban rūpnīcā strādā vairāk nekā tūkstotis cilvēku, bet ir vēl daudz kontraģentu - ne tikai Latvijas, bet arī Somijas, Dānijas, Norvēģijas, Zviedrijas un citu valstu uzņēmumi. Kopējais cilvēku skaits, kas nodrošina rūpnīcas darbu, tādējādi izvēršas ap 2000 cilvēku. Samērā daudz speciālistu uzaicināti darbā no Polijas un Ukrainas, jo pie mums nav cilvēku ar attiecīgām prasmēm un pieredzi.

Šogad kopā ar Somijas partneriem vinnējām starptautiskā konkursā par pilnīgi jauna pasūtījuma - koģenerācijas stacija uz viļņiem – izpildi. Tas ir ļoti inovatīvs projekts, kurā izmantoti gluži jauni principi. Stacija būs gatava nākamā gada pavasarī, un, ja pirmais prototips būs veiksmīgs, tas pavērs ļoti plašas pasūtījumu iespējas uz daudziem gadiem. Šādai starptautiskai darbībai ir ļoti liela nozīme, jo uzņēmums tādējādi tiek ievērots plašākā mērogā, un tas paaugstina konkurētspēju. Tādēļ man arī šī diskusija par to, vai dot pasūtījumu Rīgas Vagonbūves rūpnīcai vai ne, jau ir apnikusi.

Pateicoties lieliem pasūtījumiem, esam viens no lielākajiem nodokļu maksātājiem valstī, tātad arī sociāli nozīmīgs darba devējs. Valsts, kas būvē kuģus un lidmašīnas, skaitās industriāla lielvalsts. Es Latviju uzskatu par šādu lielvalsti.”boss

NBS Flotiles komandieris jūras kapteinis Rimants Štrimaitis:„Lēmums par piecu kuģu būvi Latvijas flotei bija pamatots un pareizs. Latvijas daļa jūrā ir 12 tūkstoši kvadrātkilometru, tā ir mūsu atbildības zona, kur miera laikā veicam cilvēku meklēšanu un glābšanu. Protams, mums ir arī savi militārie uzdevumi. Pašlaik šos uzdevumus pilda četri „Storm” klases kuģi, ko saņēmām no Norvēģijas un kas būvēti pagājušā gadsimta 60. gadu beigās. Tie ir darba kārtībā, bet vecuma dēļ ir jānomaina. Flotē vēl ir pieci „Kristaps” klases kuģi no Zviedrijas, arī aptuveni tikpat veci. Nākotnē mums vēl būs jāgādā par dažu jauno kuģu apbruņošanu, un tikai tad tie varēs aizvietot „Storm” klases kuģus. Bet meklēšanas un glābšanas uzdevumus jaunie patruļkuģi varēs pildīt jau ar pirmo kalpošanas dienu. Protams, jādomā, kā mēs kuģus aprīkosim, un aprīkojums būs dažāds. Kuģī paredzēta vieta standarta izmēra jūras konteinera izvietošanai, un tur varēs atrasties gan dažādi ieroči, gan palīgierīces, piemēram, ūdenslīdēju inventārs, naftas savākšanas aprīkojums, mīnu meklēšanas ierīces, lielgabali vai citi ieroči. Patruļkuģiem jau ir doti nosaukumi - "Skrunda", "Cēsis", "Viesīte", "Jelgava" un "Rēzekne", kas ir nozīmīgākās brīvības cīņu norises vietas Latvijas vēsturiskajos reģionos. Tās ir vietas, kur latvieši pierādīja savu varenību un nelokāmo garu cīņā pret bermontiešiem. Jaunie kuģi nomainīs vecos, kuriem jau ir šādi vārdi.

Viens Latvijas Jūras spēku patruļkuģis izmaksās 11 miljonus eiro (7,7 miljonus latu). Kuģu platums būs 13 metru, garums - 25 metri. Kuģa iegrime - 2,7 metri, ātrums - 20 mezgli, dzinēju jauda - 1600 kilovatu, materiāls - alumīnijs.”
cafe
cafe
Pievienots: 08.03.2005
Ziņojumi: 961
Re: RKB1R - Rīgas kuģu būvētava
25.09.2010 21:37
jēē, labs,
rkb vispār mans favorite, lai arī nenovērtēts biržā
Lapas:previous123...646566...246247248next
Forumu saraksts/Latvijas vērtspapīru tirgus/RKB1R - Rīgas kuģu būvētava
© 2004-2025 wallstreet.lv
e-mail: 
Pārpublicēšanas gadījumā atsauce uz wallstreet.lv obligāta!
Top.LV