| EBITDA
Pievienots: 27.06.2014 Ziņojumi: 39 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 21.02.2017 13:25 |
Par to pārkreditēšanu ir tukša diršana, ka nav neviena kas vēlētos viņus kreditēt. Klīst baumas, ka esot redzēti dažādi precinieki kuģniecības telpās, bet paliks pie tiem pašiem kas finansēja līdz šim. Tak domājiet ar galvu , bankai portfelī ir klients kurš atmaksā laicīgi kredītu + kontā ir free cash + tam ir VITOL galvenais akcionārs, traderis , terminālu īpašnieks kuru nepieciešamības gadījumā var " raustīt aiz olām" kur vēl labāk. Ziniet nekas cits kā "smalkais stils" nenāk prātā , kur Hiacinte mūždien nezin ko tēloja ... Maijā būs rekordliela peļņa, kā jau parasti , vienīgais ar ko manipulēs, tad tas būs kuģu vērtības , lai gan pēdējā gada laikā MR un LR kuģiem vērtības ir nedaudz kāpušas. Ja pa googlēsiet, tad atradīsiet, ka Ķīna ir ieņēmusi galveno lomu kuģu finansēšanā . Bet redziet paliks pie tās paša sindikāta. Nedaudz paspiedīs uz leju akcijas un atkal paķers kādu čupiņu pa lēto :-) |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.02.2017 10:17 |
Jau kuro reizi milzīgi zaudējumi no vērtības norakstīšanas ar pieaugošu pamatdarbības naudas plūsmu un EBITDA. Nekādi savādāk kā par apzinātu grāmatvedības vērtības samazināšanu šo nevar nosaukt. Jau pats fakts, ka pēc LSC grāmatvedības politikas kuģi tiek uzrādīti kā pamatlīdzekļi, bet tiek novērtēti kā 'trading assets' nevis 'assets held to maturity' ir ABSURDS! Gaidam, kad kampējiem BV liksies pieņemams, lai iekamptos Privatizācijas Aģentūras daļās. Kombinācijā ar obligāto atpirkumu, kas sekos pēc tam un būs par tik pat absurdi zemu cenu. Pēc tam - aizejam no biržas. Diskleimers: LSC man nav |
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.02.2017 10:35 |
VanL, Tu raugies kā revidents meklējot dziļos ūdeņus. (taisnība jau Tev ir). Bet paskatot no 90to gadu biznesa. Kuģus norakstam, lai bilancē tie būtu lēti, un vēlāk pārdodam. Ko pārdodam? Pēc bilances lētus kuģus, pēc fakta, lietojamu pamatlīdzkli. Kam pārdodam? Trešās valsts lētajam biznesam. Kā tiek veikta apmaksa par 'ļētiem''kuģiem no ofšora? Bilances vērtība uz uzņēmuma kontu, atlikusī uz citu ofšora kontu. Jeb pārdodam kā metāllūzni, smaksu skatīt iepriekšējā teikumā. |
LK20 Pievienots: 21.10.2015 Ziņojumi: 288 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.02.2017 10:52 |
Piekrītu gan VanK, gan Hermanim , bet sausais atlikums ir tāds, ka piečakarēti tiek mazākuma akcionāri t.sk. VALSTS. |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.02.2017 11:17 |
Un vēl ņemot vērā, ka katrs kuģis tiek uzskaitīts kā atsevišķa SIA/LTD/LLC, pie tam pārsvarā ar ne-Latvijas reģistrāciju, Hermaņa aprakstītā shēma vēl nāk papildus manis pievestajiem argumentiem. |
L1_wst Pievienots: 29.03.2014 Ziņojumi: 350 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.02.2017 11:53 |
>LK20 Domāju, ka Igaunijā vai Lietuvā tas neietu cauri un viņu uzraugs ievestu kārtību, tikai mūsējam fktk tas ir pie kājas. Mazākuma akcionāru aizsardzība ir vairāk uz papīra, tāpēc arī Rīgas biržā tāds mazais apgrozījums, būtiski atpaliek no Igaunijas un Lietuvas. Lietuvā ar Žemaitjos pienas uzraugs konkrēti iedeva iekšā kontrolējošām akcionāram par līdzīgām darbībām. Latvijā diemžēl tā ir izplatīta prakse, to var labi redzēt uz LBZ piemēra, kur J.Šeflers bezkaunīgi pārdod savu faktiski maksātnespēju SIA D7 par 1 euro un tad izmantojot savus 89,9999% pieņemt lēmumu par D7 pievienošanu LBZ. Domāju, visumā pie vainas ir fktk uzraudzības kultūra nevis likumi un rezultātā mēs saskaramies ar šādām sekām. Neesmu LSC akcionārs, vismaz 2 gadus. |
LK20 Pievienots: 21.10.2015 Ziņojumi: 288 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.02.2017 12:02 |
No Roberta Kirkupa intervijas Naudaslietas.lv 09,05,2016, Каковы финансовые планы на 2016 год? Надеемся отработать в небольшой плюс. Небольшой плюс – от основного бизнеса в шипинге, без учета переоценки активов? Именно. Ну, инвесторы LSC к этому уже привыкли – от основного бизнеса идет прибыль, но далее ее съедают списания стоимости активов. Конечно, у нас есть правила бухучета, независимая оценка флота. То, как мы оцениваем физические активы – суда, или недвижимость, – это не зависит от воли менеджмента. Про переоценку активов На конец прошлого года средняя стоимость одного танкера LSC в результате переоценок сократилась до 19-20 млн долларов. Такие на рынке цены? Это большой вопрос. Если вам нужно продать сразу 16 судов в течение 2 месяцев – возможно, вы не получите за них такую цену. Возможно, вам придется скинуть 20% от текущей оценки. Но, подчеркну, мы не в ситуации продажи. Остается верить, что оценка судов, утвержденнаяKPMG, – это все же чего-то стоит. Как долго еще может продлиться уценка активов – это процесс на годы вперед? Суда стареют с каждым годом. И конечно, они дешевеют параллельно тому, как сокращается остаточный срок их эксплуатации. Это как с машиной – она с каждый годом дешевеет, а не дорожает. Все же добровольная переоценка стоимости – не то же самое, что амортизация в бухучете. Одно дело, когда в ходе аммортизации вы списываете часть стоимости равными долями каждый год в течение всего срока эксплуатации. И другое – когда идет дополнительная переоценка. Тут мы зависим от оценки рынка. Мы не контролируем цену наших активов на рынке. http://www.naudaslietas.lv/2016/05/lsc/ |
LK20 Pievienots: 21.10.2015 Ziņojumi: 288 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.02.2017 12:17 |
To L1_wst Diemžēl,bet nekas cits neatliek kā piekrist Tevis teiktajam. Runājot par Kuģniecību , jāpiemin, ka FKTK vadītājs PP pats ir pavadījis Kuģniecības vadībā pāris gadu.Viņam ir jāsaprot kas notiek. Nesaprotu kāpēc ir klusums ????? |
lusjens Pievienots: 02.06.2011 Ziņojumi: 1320 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.02.2017 13:10 |
Labi, čaļi - atmetot sazvērestības teorijas: flotes vērtības samazinājums tikpat labi var būt banku prasības uz pārkreditēšanos. Svarīgi, ka šī problēma izskatās atrisināta. Kas mani izbrīna - pesimisms par reisu nomas likmēm. Tās patlaban ir labā līmenī, jo visi ne-OPEC stumj naftu uz Āziju cik jaudas. Tur ņem pretī atplestām rokām to, kas tagad trūkst no OPEC puses. Vitol pavisam noteikti piedalās, nezinu kas ar LSC - varbūt kuģi par mazu, lai gan teorētiski visām tupelēm jābūt aizņemtām, ja piķa grābšanas laiks. Tendence gaidāma visu Q1, varbūt arī Q2. Tālākais atkarīgs no OPEC vienošanās pagarināšanas vai ne. Lasīju pārskatā par krasi pieaugušām bunkurēšanas likmēm, kas it kā visu noēdot - neskaidrs. Ja visādi samazinājumi vairs nebūs tik dramatiskā tempā - Q1 kaut kas var izlīst. Cipari par 2016 izskatās pieklājīgi - vēl ņemot vērā, cik uz visām pusēm atšķiebts. Man izskatās, ka uzņēmums vienkārši pamazām tiek sakārtots un viss būs ok. |
Lauvinsh
Pievienots: 15.05.2006 Ziņojumi: 2846 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.02.2017 13:37 |
Jā, te izskatās pēc krāpšanas gaišā dienas laikā... Un neviens neko nevar padarīt, tāda bezspēcības sajūta. Piekritīšu gan VanK, gan Hermanim - shēma shēmai galā un nekas no tā mazākumakcionāru interesēs. Rekomendācija: STRONG SELL (LSC nav un tuvākajā laikā nebūs). |
LK20 Pievienots: 21.10.2015 Ziņojumi: 288 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 25.02.2017 14:07 |
VITOL, tāpat kā mazi bērni, nemitīgi pārbauda robežas.Kamēr neatradīsies kāds kurš šis robežas norādīs - tik ilgi visatļautība turpināsies. |
brokers48 Pievienots: 24.03.2006 Ziņojumi: 525 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 25.02.2017 16:07 |
Varbūt VITOL Ir dusmīgs , ka viņam bija jāmaksā tik dārgi par Venspils Naftas akcijām . Un tagad viņi to naudu summu ar Latvijas kuģniecību cenšās dabūs atpakaļ . |
LK20 Pievienots: 21.10.2015 Ziņojumi: 288 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 27.02.2017 09:57 |
Īsti nepiekritīšu. Tikko VN bija aizgājusi no biržas, tā uzreiz VITOL samazināja VN pamatkapitālu par vairāk nekā 140 mio. Kamēr VN kotējās biržā - neviens par šādu vēlmi i dzirdējis nebija. Te runa ir par attieksmi.VITOL Latvijā uzvedas kā kolonisti banānu republikā.Visu cer dabūt par stikla krelītēm. Un viņiem patreiz izdodas. |
maxxtro
Pievienots: 11.07.2005 Ziņojumi: 7159 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 27.02.2017 10:10 |
Kameer muusu valstii buus taa, kaa ieguldot 600mln LVL nodojlku maksataju naudas lai saglabatu Pareksu, peec tam pardod par kadiem 75 mln.EUR ripieriem, nav ko brinities. Nebuus ne birzas, ne valsti |
LK20 Pievienots: 21.10.2015 Ziņojumi: 288 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.03.2017 09:29 |
Interesanti- pēc vairāku gadu gaušanās sāk prognozēt kaut ko pozitīvāku : Kuģošanas tirgum pozitīvi signāli: • jaunu kuģu būve būtiski samazināsies sākot ar 2018.gadu, • ūdens balasta konvencijas ieviešanas pārbaude katram kuģim nākamo piecu gadu laikā var pamudināt vairāk kuģu nodot metāllūžņos, • tiek slēgtas kuģu būvētavas – šobrīd aktīvas ir tikai 630 kuģu būvētavas, salīdzinot ar 1150 2000.gadā (avots: Barry Rogliano Salles), • vairs nav ienesīgi būvēt tankkuģus un bankas/valdības vairs nesubsidē zaudējumus nesošas kuģu būvētavas, • globālā kuģošanas finansēšanas kapacitāte ir samazinājusies par gandrīz 50%, 2015.gadu salīdzinot ar 2016.gadu; 2015 - 104.7 miljardi USD / 2016 50.3 miljardi USD (avots: Marine Money / Dealogic), • negatīvā ienesīguma dēļ pastāv mazāka varbūtība, ka spekulatīvie institucionālie investori atkal pievērsīsies kuģošanas nozarei.
Atturēšanās no kuģu jaunbūvju pasūtīšanas sākot ar 2018.gadu ir vitāli svarīga kuģošanas nozarei un it sevišķi Latvijas kuģniecībai.
LK Tīmekļsemināra prezentācija ( 23.03.2017. ) |
lusjens Pievienots: 02.06.2011 Ziņojumi: 1320 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.03.2017 11:01 |
viss būs labi - klausījos. |
robertinijo
Pievienots: 26.02.2011 Ziņojumi: 1098 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.03.2017 12:08 |
Vesels stabiņš ar 1500 akcijām Pieprasījumā man patīk
|
Waza
Pievienots: 15.04.2011 Ziņojumi: 1025 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 24.03.2017 22:37 |
Un no otras puses tas nozīmē ka RKB pa skuju taku?? |
lusjens Pievienots: 02.06.2011 Ziņojumi: 1320 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 27.03.2017 14:05 |
Godīgi sakot nesaprotu ko RKB tādā nežēlastībā iekritis - viss tur izskatās vairāk mazāk ok. Vēl jo vairāk ņemot vērā, ko LSC webinārā par shipyardiem stāstīja. |
LK20 Pievienots: 21.10.2015 Ziņojumi: 288 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 28.03.2017 08:53 |
No naudas plūsmas viedokļa labi arī tas, ka praktiski jau atmaksātas saistības pret Ventspils naftu par hiper neizdevīgo darījumu ar nekustamajiem īpašumiem ( tie īpašumi kurus tagad cenšas notirgot ir nopirkti no Ventspils naftas ).. "pãrskata periodã LK Koncerna naudas lidzeklu atlikums samazinãjãs un 2016. gada beigãs Koncerna ricibã bija naudas lidzekfi USD 47,7 miljonu apmèrã (20L5. gada beigãs - USD 52,7 miljoni).2016. gadã Koncerns atmaksãja USD 27,1 miljonus regulãrajos kredita maksãjumos, kã ari veica brivprãtigu USD 360 miljonu sindikãta aiz¡ëmuma ãtrãku atmaksu USD 11 miljonu apmërã. 2016. gadã Koncerns veica kredita atmaksu akciju sabiedrrbai "Ventspils nafta" USD 16 miljonu apmêrã, tãdêjãdi, atlikusl parãda summa ir USD 3 miljoni ar atmaksas terminu 2017. gada jünijã." ( LK 2016.gada Vadības ziņojums ). |
LK20 Pievienots: 21.10.2015 Ziņojumi: 288 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 31.03.2017 11:47 |
Labs apjoms šodien jau notirgots ! |
robertinijo
Pievienots: 26.02.2011 Ziņojumi: 1098 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 31.03.2017 15:28 |
FBI nebija Itālis? |
lusjens Pievienots: 02.06.2011 Ziņojumi: 1320 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 31.03.2017 15:37 |
Itālis bija LHV. |
EBITDA
Pievienots: 27.06.2014 Ziņojumi: 39 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 03.04.2017 12:40 |
Manas rekomendācijas ir hold / buy . Atkarībā no brīvo līdzekļu rocības. Timecharter likmes , jau ilgu laiku ir stabilas ar nelielu tendenci uz izaugsmi. Tas ko visu laiku saku , ka šis uzņēmums ir piedzimis laimes krekliņā , kārtējo reizi tik apstiprinās , jo pati vadība jau var nespēj ilgāk melot un stāstīt pasakas, par to cik ir slikti un sāk jau stāstīt par to kas notiek tirgū un to ka viņiem viss ir labi ... Par to kuģu vidējo vērtība 19-20 miljoni - nu come on , kas tas par jautājumu un viņa atbilde vēl lieliskāka. Kas apliecina to, ka vadība ir lieliska "dirsēju komanda" un var muldēt par jebkuru lietu un nepateikt neko. Tās mūžīgās atrunas, ka mēs jau tikai esam menedžeri , jautājiet akcionāriem. Vēmiens nāk. Kā tu vari 2008 gada 37k DWT kuģi likt vienā maisā ar 2011 gada 51k DWT un izvilkt vidējo cenu. Kas ir interesanti , tad tas ir tas, ka viņš pašam negribot atklāj to ka ir bijušas sarunas par LSC pārdošanu . Kāpēc, lai viņš norādītu uz to, ka visa flotes pārdošana uzreiz 2 mēnešu laikā cena būtu ........ Atbilde ir vienkārša, viņi ir piedalījušies sarunās par visas flotes pārdošanu. Sakiet ko gribiet, šiem glumekļiem ir kaut kas aiz ādas. Nopirkšu vēl nedaudz LASCO akcijas :-)
|
brokers48 Pievienots: 24.03.2006 Ziņojumi: 525 | Re: LSC1R - Latvijas Kuģniecība 03.04.2017 12:46 |
Manas domas - kamēr valsts savu daļu nepārdos , nekas te nenotiks . Tapēc gaidu , kad varēs nopirkt no valsts par EUR 0,40 . |
|