| VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: Kriptovalūtas 14.11.2017 12:09 |
Kimm, Un tomēr - tehnoloģijai IR nākotne. Bet kāda vērtība ir pašiem coins un kāpēc tiem vispār ir jābūt kādai citai vērtībai, kā fiksētai pret citām fiat valūtām? Kāds ekonomiskais pamatojums? Runas par banku kontroli, ātriem (ne vienmēr) pārskaitījumiem bez komisijas (bull sh) un anoninimāti... ir stāsts par TEHNOLOĢIJU nevis par tokens un coins vērtību, kas ir tikai maiņas instruments ar fiksētu vērtību abām pusēm, nevis value store. Value store ir nekas vairāk kā piramīda. |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: Kriptovalūtas 14.11.2017 12:12 |
Tobiš līdzīgi kā ar Paypal - ja vien investors neiegulda naudu pašā platformā un gūst EKONOMISKO labumu no platformas, tad tokens/coins un ar tiem saistītie ICOs ilgtermiņā ir nekas vairāk kā... |
Maxtro
Pievienots: 21.03.2017 Ziņojumi: 1854 | Re: Kriptovalūtas 14.11.2017 12:28 |
Vispar skatos uz to eiforiju no veca trejdera punkta. Ja ir velme paspelet ar sho lietu, tad var, bet man nezkapeec negribas. Visi stasti par tam picam un taa talaak. Ta var tadu burbuli uztaisit... Bet shie visi ICO, kur var nopirkt tikai caur bitkojnem, vai efiriem. No ta visa un briest shis kryptovalutu burbulis un tas man nepatik. Diez vai piedalishos, jo mana vecumaa jau negribas paraak riskeet un varbuut visu zaudeet .. |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: Kriptovalūtas 14.11.2017 12:30 |
Vank Coin varetu but ka akcija..ar kuru var sanemt dividendes (dazrez pa nedelam vai menesiem) http://binaryhelp.ru/binary-com-ckoro-provedet-svoe-ico/ es tur planoju piedalities decembri (lidz 25.12) Tapec ka loti labi zinu kads vins it..- lideris saja joma kopa ar citu pazistamu emitentu , kurs jau pumpe savu tokenu http://best-trading.eu/open-trading-network-tokens-and-otn-coins/ |
kimm
Pievienots: 16.08.2004 Ziņojumi: 10977 | Re: Kriptovalūtas 14.11.2017 12:47 |
anoninimāti ==========
Tiesi otradi..) man liekas crypto temu izdomaja CIA vai M6..Ta teikt uztaisija virusu prieks musu e-pasaule lai visi izmanto (loti erti..atri un it ka anonimi)..nevis kaut kads mistiskais Satoshi Nakamoto Ar so tehnologiju var redzes visas transakcijas..un uztaisit apjomigu auditu minutes laika..neizmantojot cilveka resursu. Protams..var ignoret..bet tas ka Facebook..) kad visie citie izmanto..
|
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: Kriptovalūtas 14.11.2017 13:46 |
Dividendes?! CIA, MI6!!?? Njaaa..... Laikam jāļauj Kimm vairāk palasīt par to, kas vispār ir blockchain, kādām transakcijām var izmantot coins/tokens, kādi ir tehnoloģiskie ierobežojumi tieši Bitcoin un citām valūtām, kur notiek 'mining' process un cik 'bezmaksas' ir visas transakcijas. Lai veicas! |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: Kriptovalūtas 14.11.2017 13:48 |
Atkārtošos īpaši priekš Kimm - šeku ir saite uz, manuprāt, ļoti labu rakstu tieši par Bitcoin, bet attiecināms arī uz citām kriptovalūtām. Ar papildus saitēm tālāk. Īpaši, ja esi izzināšanas sākumposmā. https://seekingalpha.com/article/4122695-bitcoin-series-2-usage?v=1510225596&comments=show |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: Kriptovalūtas 14.11.2017 13:53 |
Ja šīs sarunas sākumā (septembrī) man īsti nebija ko oponēt Lusjens (par ledger sizes utml.) un Neonz (par ekonomisko segumu), tad pēc informatīvās bagātināšanās esmu gatavs padiskutēt par, manuprāt, jūsu apgalvojumu nepatiesumu. Uzreiz diskleimers: man nav neviena koina un visticamāk arī nebūs, bet ticu, ka pašreizējā hype daudzi vēl nopelnīs kaudzi naudas tikai uz spekulāciju rēķina. Bet man nav intereses mēģināt noķert brīdi, kad burbulis plīsīs, lai nepazaudētu visu uzkrāto papīra peļņu pārvēršot coins tomēr saprotamā jeb fiat valūtā. |
lusjens Pievienots: 02.06.2011 Ziņojumi: 1320 | Re: Kriptovalūtas 14.11.2017 14:28 |
gribas tomēr. 2016. decembrī bitcoin ledger size sasniedza 100GB - kas ir entry level datora cietā diska izmērs. es neredzu tehnoloģiskus ierobežojumus no šīs puses - par ko bija cepiens. ir tāds jēdziens big data - ar ko darbojas Google utt. Tur pavisam citi datu apjomi/datu centri - lūk tie ir DATI un arī tur neviens nemirst. te piemēram tā rūpe figurē http://www.coinfox.info/news/6700-bitcoin-blockchain-size-reaches-100-gb un tad ? veci laptopi un lēni pieslēgumi. līdzī kā peer-to-peer DC+ pirmsākumos. blokchain kā tādam ir milzīga nākotne - ne velti ir vesels banku konsorcijs, kas virza, lai tehnoloģiju izmantotu banku transakcijās. šeit tiek izmantots consensus protokols - kas nozīmē, ka pilnīgi visām pusēm jāpiekrīt darījumam, lai tas notiktu. pilnībā decentralizēts pasākums pretstatā pilnīgai centralizācijai tagad. es nezinu, kā tieši bitcoin tas realizēts un nav mans mērķis noskaidrot. pret bitcoin kā tādu esmu neitrāls. būtu vairāk laiks vai agrāk būtu noticējis/ielecis - kāpēc ne. |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: Kriptovalūtas 14.11.2017 16:27 |
Blockchain IR nākotne. Piekrītu. Bitcoin (un tieši Bitcoin nevis pārējie) ledgers - izmērs īsti nav problēma, bet cik noprotu no tehniskajiem rakstiem, tad katra bloka uzbūve ir ierobežota ar konkrētu bitu skaitu un katrs bloks var saturēt konkrētu skaitu jaunu ierakstu. Katrs jauns bloks tiek pievienots reizi 10 minūtēs un jau tagad ikdienas transakciju skaits ir lielāks par teorētiski iespējamo. Tas nozīmē, ka var nākties gaidīt 2-3 un pat stipri vairāk apļus, kamēr tava transakcija tiks apstiprināta, īpaši ja tā ir 'bezmaksas' i.e. bez komisijas, jo miners vispirms blokiem 'izvēlas' pievienot un apstrādāt maksājošās transakcijas, i.e. ar komisiju. Pīķa brīžos neapstrādāto transakciju skaits var sasniegt vairāk nekā vienas dienas apjomu.... un problēma aug diezgan strauji. Jā ir staprnieki, kas uzskaita bitcoins "pie sevis" un apstiprināšanai uz blockchain periodiski atdod tikai net summas... kas nozīmē, ka lietotājs kā šīs starpnieka klients īstenībā pērk nevis pašu bitcoin, bet gan tā atvasinājumu. Pašlaik miners tiek atalgoti ar ieturētajām komisijām un jauniegūtajiem blokiem. Pie pašreizējās cenas vienas transakcijas ienākumi iznāk 5$ (komisija) + 45$ (no jaunā bloka), kas ir nedaudz lielāka par pašizmaksu (elektrība un datoru resurss). Nākotnē ir paredzams, ka samazinoties katra nākamā bloka lielumam bitcoins izteiksmē, proporcija mainīsies par sliktu komisijai, i.e. miners gribēs vairāk komisijas, jo iegūs mazāk no jaunajiem blokiem, lai uzturētu savu darbību. Lūdzu ievērot, ka summas ir aptuvenas un par vienu transakciju neatkarīgi no tās lieluma. ...tobiš pamatota spekulācija ir par to, ka bitcoins nekad nekļūs par plaši izmantotu pilntiesīgu ikdienas valūtu tieši proporcionāli milzīgo komisiju dēļ. Un galu galā var palikt vien kā instruments lielu naudas summu "ātrai" un "lētai" pārsūtīšanai. ...un lai tiktu pilnu apli no fiat uz bitcoin atpakaļ uz fiat... tas maksā 6%+, kas arī ir dikti kodīgi priekš ikdienas mazām transakcijām. Platformas, protams, var vārīties Katru dienu uzzinu daudz ko jaunu no dažādiem avotiem. Pagaidām neviens no avotiem nav spējis mani pārliecināt, ka bitcoin, ēteris utml. valūtām un jaunajiem ICO ir kāda papildus vērtība pa virsu sākotnējam fiksētajam coin maiņas kursam pret fiat valūtu. Joprojām redzu, ka lielākā daļa cenas pumpētāju ar putām uz lūpām uzskaita tieši tehnoloģijas priekšrocības (tobiš platformai un tam es piekrītu), bet loģiska ekonomiska pamatojuma kāpēc aug pašu coins vērtība... vēl neesmu redzējis. |
lusjens Pievienots: 02.06.2011 Ziņojumi: 1320 | Re: Kriptovalūtas 15.11.2017 09:17 |
Lai pelnītu/nepelnītu ne vienmēr noteicošais ir fundamentālais aspekts (piemēram Nvidia, kuru tu noraki pirms gada). Manos lēmumos tā ir putra no fundamenta plus citas lietas. Bieži nostrādā šīs "plus citas lietas" (kā Madaras gadījums pašlaik). Skaidrs, ka kaut kādam fundamentam jābūt. Tas ir interesanti, ka pat cilvēki ar pieredzi bieži šos ēteriskos/psiholoģiskos momentus neredz vai negrib redzēt. Starp citu, dažus gadus atpakaļ kāds jaunulis te bija ierakstījis par Teslu. Neviens nepavilkās tieši tāpat kā uz Nvidia (es arī ne). Bet tagad abas ir kosmosā. Par bitcoin u.c štellēm...filozofiski ņemot tās problēmas atrisinās agri vai vēlu. Tas tāpat kā ik pa brīdim kādu šifrēšanas algoritmu uzlauž, bet pasaule tāpēc neapstājas. Un vēl ezotēriski ņemot (ha-ha) - jo vairāk kādu fišku ar putām uz lūpām noroc, jo lielāka iespēja to pēc tam ieraudzīt kosmosā Pašam tā bijis nu jau daudz reižu. Sava veida aklums/stūrgalvība vai. |
vijs666 Pievienots: 12.09.2006 Ziņojumi: 2393 | Re: Kriptovalūtas 15.11.2017 10:15 |
paaudze Y un Z rullē! ne no kā nebaidās viss po!! |
Maxtro
Pievienots: 21.03.2017 Ziņojumi: 1854 | Re: Kriptovalūtas 15.11.2017 10:20 |
Ziniet, kaapeec Buffets ir bagats.. Taapeec, ka vins` nekad nepirks bitkoinus... |
lusjens Pievienots: 02.06.2011 Ziņojumi: 1320 | Re: Kriptovalūtas 15.11.2017 10:21 |
ha ha - baigā vētra sacēlās. gaidam Kimm. |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: Kriptovalūtas 15.11.2017 10:33 |
Noraku NVID? Neatceros... 'Citi faktori' noteikti ir būtiski. Vienīgi katram sev ir jānosaka vai viņš/viņa ir treideris, kas pārsvarā tirgojas ar pshiholoģisko faktoru, TA un tamlīdzīgiem rīkiem, vai tomēr investors, kas vairāk paļaujas uz ilgāku termiņu un fundamentālākām vērtībām un ir gatavs sēdēt sideways gadiem, līdz parādās trends. Sevi pieskaitu pēdējiem. Jocīgs salīdzinājums iznāca par to treideri un investoru Jā - iznāk, ka laika gaitā esmu palaidis garām vairākus hiperboliskus pieaugumus, tomēr sasniegtais ienesīgums mani apmierina un arī tā pa īstam apdedzinājies arī nav iznācis. Pieļauju, ja būtu lecis iekšā NVID, AMZN un tamlīdzīgos kāds būtu izšāvis, bet kāds sadedzis un galu galā rezultāts būtu līdzīgs. Tā kā nesaprotu fundamentālo ieguvumu/vērtību ne Bitcoin, ne TSLA (pie esošās cenas), tad skatos uz šiem no malas. Starp citu - ļoti patīk TSLA auto kā tāds, bet iegādāties akcijas kā investīciju ieguldījumu... ne pa šādu cenu. Ticu, ka vēl gaidāms stiprs dilution un spiediens no bondholderiem pirms uzņēmums izpildīs kaut nelielu daļu no solījumiem. Domāju, ka saglabājas arī ievērojams Ch.11 risks. Tobiš hype ir (treideru sapnis), bet fundamentālā vērtība pagaidām nav ne tuvu akciju cenai. Tā jau ir mūsdienu "panākumu kultūras" būtība - visi lielās un raksta par tiem, kam izdodas. Neviens vai ļoti reti raksta par tie, kam neizdodas. Un cik var noprast Pēdējā laikā daudz iznāk lasīt par Blockchain un Tesla. Līdz brīdim, kamēr kādam izrādīsies taisnība (bull vai bear), vēl tiks nopelnīts un pazaudēts ļoti daudz naudas. Vēl daži raksti no pēdējā laika lasāmvielas. http://www.seekingalpha.com/article/4124441
https://bitcoin.org/bitcoin.pdf
|
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: Kriptovalūtas 15.11.2017 10:43 |
Oi... kkas norāvās Tā jau ir mūsdienu "panākumu kultūras" būtība - visi lielās un raksta par tiem, kam izdodas. Neviens vai ļoti reti raksta par tie, kam neizdodas. Un cik var noprast, tad attiecība ir ~1:15. Arī ja parunā ar venture investoriem. ...tobiš vidējais ienesīgums visticamāk nostāsies stipri tuvu 'mierīgākam' investīciju profilam.
FOMO teorija man liekas ļoti piemērota crypto gadījumam. |
VanK
Pievienots: 17.08.2004 Ziņojumi: 1394 | Re: Kriptovalūtas 15.11.2017 10:46 |
Tikko atcerējos, ka savā prātā biju veicis salīdzinājumu par TSLA un Segway un vēlāk līdzīgu atziņu kkur arī lasīju - lielisks produkts pat kādam liktos ahead of time, bet failing business model. Ir jāiziet cauri bankrota procedūrai, lai tas beidzot kļūtu dzīvotspējīgs. Diemžēl tas nozīmē, ka esošie akcionāri visticamāk zaudēs visu vai gandrīz visu, pirms uzņēmums pacelsies no pelniem kā fēnikss. |
Ārnijs Pievienots: 01.07.2009 Ziņojumi: 63 | Re: Kriptovalūtas 15.11.2017 18:56 |
Man te zvanīja nezināms numurs un sieviete piedāvāja pelnīt uz kriptovalūtām. Teicu, ka šobrīd neesmu gatavs, bet viņa stāstīja, ka vajagot tikai datoru un ka rīt caur skype man speciālists visu pastāstīs. Sarunājām, ka viņa piezvanīs rīt. Vai ir vēl kāds saskāries ar šādiem piedāvājumiem? |
Maxtro
Pievienots: 21.03.2017 Ziņojumi: 1854 | Re: Kriptovalūtas 15.11.2017 22:58 |
Zvana biezi no Tokijas lidz Londonai. Laikam ari grib ko piedavat. Es vnk blokeju s`adus numurus |
martin
Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4658 | Re: Kriptovalūtas 16.11.2017 09:49 |
Ko vislabāk pirkt/šortot, lai spēlētu uz to, ka cena Bitcoinam kritīs? Kāds ir mēģinājis?
|
Ziemeļnieks
Pievienots: 22.11.2007 Ziņojumi: 571 | Re: Kriptovalūtas 16.11.2017 10:03 |
Neesmu mēģinājis, bet var izmantot CFD. Kaut vai te: https://www.plus500.lv/Trading/CryptoCurrencies
|
G1nt5 Pievienots: 15.06.2017 Ziņojumi: 13 | Re: Kriptovalūtas 16.11.2017 10:07 |
man patīk eToro platforma |
martin
Pievienots: 18.08.2004 Ziņojumi: 4658 | Re: Kriptovalūtas 16.11.2017 10:14 |
Es domāju paņemt kādu instrumentu, kas tieši atkārto bitcoina kustības (nevaru saprast tikai kuru), bet klasiskajā birža. Negribu izmantot nekādas citas platformas. Tirgoju caur interactivebrokers.
|
Hermanis Pievienots: 27.08.2005 Ziņojumi: 5555 | Re: Kriptovalūtas 16.11.2017 12:40 |
Martin, ja atrodi Interactive brokerī tikeri, uzraksti šeit. Es neatradu tikeri Bitcoinam. |
Ārnijs Pievienots: 01.07.2009 Ziņojumi: 63 | Re: Kriptovalūtas 16.11.2017 13:10 |
Redz cik vienkārši. Piezvanīja, piedāvāja piereģistrēties, atvērt virtuālo maciņu iemaksājot 500$ un pelnīt 0,03 coinus kā starpnieks norēķinu veikšanā... |
|